Kree.... Jij wil input voor een song.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:40 schreef kree het volgende:
[..]
als je het ook in audio kunt doen dan doe ik mee en help
ow jullie waren een liedje aan het maken, ik dacht dat het om een meeting gingquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kree.... Jij wil input voor een song.
Maar eigenlijk wil.je weer dat een ander alles voor je doet.
Ik heb nu echt alles gedaan. Alles.
Tekst, akkoordenschema én de stijl
...
LOL ik doe dit wss toch langer als meeste hier, maar wil best eens wat proberen, maar heb geen zin in zonder jullie hulp, het kan nl wel en is al bewezen en ook gewoon echt heel muzikaal nr van gemaakt met opzet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kree.... Jij wil input voor een song.
Maar eigenlijk wil.je weer dat een ander alles voor je doet.
Ik heb nu echt alles gedaan. Alles.
Tekst, akkoordenschema én de stijl
...
And you got that good girl faith and a long homemade dressquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Behalve dat ik wel eens een woord verander om het meer toepasbaar te maken
Sshhttquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
ow jullie waren een liedje aan het maken, ik dacht dat het om een meeting ging
Ik doe dit sinds mijn 17e.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:45 schreef kree het volgende:
[..]
LOL ik doe dit wss toch langer als meeste hier, maar wil best eens wat proberen, maar heb geen zin in zonder jullie hulp, het kan nl wel en is al bewezen en ook gewoon echt heel muzikaal nr van gemaakt met opzet.
maar als het alleen maar is om er fun van te maken dan hoeft het niet zo van mij. daarom test ik het hier
Jaren 80 nostalgie is eindelijk voorbij en nu worden we doodgegooid met best of the 90s (op 538 nu dus)quote:
Staat hier op iddquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Jaren 80 nostalgie is eindelijk voorbij en nu worden we doodgegooid met best of the 90s (op 538 nu dus)
`dm me hahaha en we kletsen verderquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Sshhtt
[..]
Ik doe dit sinds mijn 17e.
Dit nummer is geen high school punk maar volwaardige punk.
Nummers van 37 seconde tot een minuut.
Hoeveel uur per dag moet je verplicht er naar luisteren?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:45 schreef devzero het volgende:
[..]
And you got that good girl faith and a long homemade dress
Niet meerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Jaren 80 nostalgie is eindelijk voorbij en nu worden we doodgegooid met best of the 90s (op 538 nu dus)
Het staat altijd op in de auto en ik hoor het hier regelmatigquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoeveel uur per dag moet je verplicht er naar luisteren?
ook goed, ik doe wel ff topic in MUZ enzo. heb er alleen nu ff geen zin in enzo om het op te zetten en dat het ook werkt.quote:
Whut.. Nopequote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:53 schreef devzero het volgende:
Paul Elstak het beste uit de jaren 90?____________!
Rij voorzichtigquote:
Rainbow high in the skyquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:53 schreef devzero het volgende:
het beste is heel de crematie top 20 enzo dat is allemaal drama muziek.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:53 schreef devzero het volgende:
Hij draait nog steeds ookquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
het beste is heel de crematie top 20 enzo dat is allemaal drama muziek.
Elstak maakt wel lekkere nummers vind ik
Bak zequote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:57 schreef devzero het volgende:
Maar goed, gestofzuigd en banken staan weer op de normale plaats, dus tijd om pannenkoeken te gaan bakken
I could show you incredible things
Het is niet dat het slechte nummers waren in die lijst van 538, maar het beste van de jaren 90 is een beetje overdreven.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
het beste is heel de crematie top 20 enzo dat is allemaal drama muziek.
Elstak maakt wel lekkere nummers vind ik
Smaken verschillenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is niet dat het slechte nummers waren in die lijst van 538, maar het beste van de jaren 90 is een beetje overdreven.
het meest op gestemd en als ik die lijst keek dan hebben er ook een hoop radio-2 top2000 stemmers gestemt want er zat een berg niet 538 passende kutmuziek tussen bah bahquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is niet dat het slechte nummers waren in die lijst van 538, maar het beste van de jaren 90 is een beetje overdreven.
gelukkig iemand die het zegt, was er ook al beetje klaar mee en luister meestal 538, ben maar naar radio 2 gegaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je interesses liggen voor muziek.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. En kennelijk vind een groot gedeelte van de 538 luisteraars dat Paul Elstak op 1 hoorde.quote:
90 is opzich leuk, maar ok na tijdje had ik het wel gehoord, hoop ruck nrs ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je interesses liggen voor muziek.
Zou ook mijn stem krijgen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. En kennelijk vind een groot gedeelte van de 538 luisteraars dat Paul Elstak op 1 hoorde.
Maar nu echt bakken
I'll leave you breathless
Ik weet niet, ik twijfelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |