het beste is heel de crematie top 20 enzo dat is allemaal drama muziek.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:53 schreef devzero het volgende:
Paul Elstak het beste uit de jaren 90?____________!
Hij draait nog steeds ookquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
het beste is heel de crematie top 20 enzo dat is allemaal drama muziek.
Elstak maakt wel lekkere nummers vind ik
Bak zequote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:57 schreef devzero het volgende:
Maar goed, gestofzuigd en banken staan weer op de normale plaats, dus tijd om pannenkoeken te gaan bakken
I could show you incredible things
Het is niet dat het slechte nummers waren in die lijst van 538, maar het beste van de jaren 90 is een beetje overdreven.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
het beste is heel de crematie top 20 enzo dat is allemaal drama muziek.
Elstak maakt wel lekkere nummers vind ik
Smaken verschillenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is niet dat het slechte nummers waren in die lijst van 538, maar het beste van de jaren 90 is een beetje overdreven.
het meest op gestemd en als ik die lijst keek dan hebben er ook een hoop radio-2 top2000 stemmers gestemt want er zat een berg niet 538 passende kutmuziek tussen bah bahquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is niet dat het slechte nummers waren in die lijst van 538, maar het beste van de jaren 90 is een beetje overdreven.
gelukkig iemand die het zegt, was er ook al beetje klaar mee en luister meestal 538, ben maar naar radio 2 gegaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je interesses liggen voor muziek.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. En kennelijk vind een groot gedeelte van de 538 luisteraars dat Paul Elstak op 1 hoorde.quote:
90 is opzich leuk, maar ok na tijdje had ik het wel gehoord, hoop ruck nrs ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je interesses liggen voor muziek.
Zou ook mijn stem krijgen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. En kennelijk vind een groot gedeelte van de 538 luisteraars dat Paul Elstak op 1 hoorde.
Maar nu echt bakken
I'll leave you breathless
Ik weet niet, ik twijfelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |