quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Only bought made this dress so you can take it off
Akkoordenschema is bijna klaarquote:
goedzo ik help jequote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Akkoordenschema is bijna klaar
Ik hou niet zo van kleding met tekstenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:36 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuw vest en twee t-shirts gescoord
O jee de twijfel sloeg toe?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja, maar ik twijfelde eerst of ik 'm wel moest kopen....
Nou de eerste hit van Kree is bijna geborenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Akkoordenschema is bijna klaar
Ik allen als er FOK! of Amsterdam op staatquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van kleding met teksten
C A G E Fquote:
Akkoordenschema is klaarquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:27 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik schrijf een punkliedje voor Kree
Hij wil een boel
Maar toch ook niks
Hij wil een boel
Maar zoekt echt niks
Kree!!! Kree!! Kree!
Hij wil een boel
Maar toch ook niks
Hij wil een boel
Maar zoekt echt niks
Dit was het punk nummer wat ik voor Kree geschreven heb
nog even geduld en dan weten de mensen niet eens meer wat Amsterdam ooit was, dan is het slechts een herrinnering want de 15 minute Ghetto gaat anders hetenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van kleding met teksten
Ja jij bent er gek op he.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik allen als er FOK! of Amsterdam op staat
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik quote slechts de magische dichter T.S.
als je het ook in audio kunt doen dan doe ik mee en helpquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Akkoordenschema is klaar
Em-C
G-D
Em-C
G-D
G-D
G-D
G
Em-C
G-D
Em-C
G-D
Hou je er wel rekening mee dat het op een gemiddelde vuilnisbak in de Efteling muziekaal te begeleiden moet zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Akkoordenschema is klaar
Em-C
G-D
Em-C
G-D
G-D
G-D
G
Em-C
G-D
Em-C
G-D
Behalve dat ik wel eens een woord verander om het meer toepasbaar te makenquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Akkoordenschema is klaar
Em-C
G-D
Em-C
G-D
G-D
G-D
G
Em-C
G-D
Em-C
G-D
Ik heb hardop gelachen om dezequote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hou je er wel rekening mee dat het op een gemiddelde vuilnisbak in de Efteling muziekaal te begeleiden moet zijn
Niet speciaal in de volgorde die ik noemde ik zette zo maar wat akkoorden neerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:40 schreef kree het volgende:
[..]
werkt niet, wel als je C - Am - G - F
doet.
ik had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb hardop gelachen om deze
Omdat het waar is.
daarom dacht help jullie ffquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet speciaal in de volgorde die ik noemde ik zette zo maar wat akkoorden neer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |