doe je wel mee dan ff?quote:
Elk jaar heeft wel wat.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:02 schreef kree het volgende:
[..]
90 is opzich leuk, maar ok na tijdje had ik het wel gehoord, hoop ruck nrs ook.
lol niet helemaal kapot van dit "90. maargoed maak uitzondering als jee je strakke trainingsbroek aan doetquote:
Er is ook andere muziek van toen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:11 schreef kree het volgende:
[..]
lol niet helemaal kapot van dit "90. maargoed maak uitzondering als jee je strakke trainingsbroek aan doet
5 minuten maar? Oh, ik mijn hele leven al gekquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Tja vroeger had ik de gekke 5 minuut op het lab, tegenwoordig moet het thuis
mooi toch. hahahahaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
De buren horen hoogstens wat meegezing en wat gestamp
Bij wijze van spreken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:19 schreef devzero het volgende:
[..]
5 minuten maar? Oh, ik mijn hele leven al gek
en dan komen ze gezellig mee zingen en dansenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
De buren horen hoogstens wat meegezing en wat gestamp
lol ik wil je niet jaloers maken, maar zoals monteurs in het veld, hehehehe de grappigste momenten soms. hahahahaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken.
Ik vind het soms best moeilijk dat een kantoorbaan geen ruimte heeft voor uitspattingen
ligt aan het kantoor denk ikquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken.
Ik vind het soms best moeilijk dat een kantoorbaan geen ruimte heeft voor uitspattingen
Heb mijn 5 jaar gekkigheid op het lab wel gehad inclusief harde muziek enzoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:20 schreef kree het volgende:
[..]
lol ik wil je niet jaloers maken, maar zoals monteurs in het veld, hehehehe de grappigste momenten soms. hahahaha
Mijn team heeft het maar geaccepteerdquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken.
Minder stress en gedoe. Trust me.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:23 schreef kree het volgende:
OMG echt he en mss is dat handig of verdient beter, maar echt ik zou me zo vervelen in kantoor omgeving. LOL
en veel minder lol met collega's. hahaha en aannemers. snap je btw. maar hahahaha ik kan zo over naar werkvoorbereiding iofzo, maar wil t niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Minder stress en gedoe. Trust me.
Doe eens een Toontje lager...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb stiekem met je gedanst. Ik hoop dat je het leuk vond
Was jij die jongen met die vage blik?quote:
en gewoon werkvloer dan in veld ipv kantoorbaan?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil ook niet meer terug naar het lab
Neuh, ik vind het wel welletjes zoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:26 schreef kree het volgende:
[..]
en gewoon werkvloer dan in veld ipv kantoorbaan?
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was jij die jongen met die vage blik?
en als je nou hetzelfde betaald kreeg en met de gasten kon werken op werkvloer enzo?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh, ik vind het wel welletjes zo
Hoe weet jij nou of je op kantoor minder lol hebt met collega's?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
en veel minder lol met collega's. hahaha en aannemers. snap je btw. maar hahahaha ik kan zo over naar werkvoorbereiding iofzo, maar wil t niet.
Ik kreeg ongeveer hetzelfde betaalt en nee. Ik heb nu zoveel stress minder.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:27 schreef kree het volgende:
[..]
en als je nou hetzelfde betaald kreeg en met de gasten kon werken op werkvloer enzo?
uit wat ik zie? ik kom ook op kantoor nl, hahahaha. tja. mss hebben ze alleen de lol als ik er niet ben dan,. maar ik heb 100 keer meer gelachen hen als hun in eerste paar uur v an dag.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of je op kantoor minder lol hebt met collega's?
Dat weet je toch nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:29 schreef kree het volgende:
[..]
uit wat ik zie? ik kom ook op kantoor nl, hahahaha. tja. mss hebben ze alleen de lol als ik er niet ben dan,. maar ik heb 100 keer meer gelachen hen als hun in eerste paar uur v an dag.
Het is niet altijd lachen, gieren, brullen, maar ik heb toch best vaak lol met collega's.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:29 schreef kree het volgende:
[..]
uit wat ik zie? ik kom ook op kantoor nl, hahahaha. tja. mss hebben ze alleen de lol als ik er niet ben dan,. maar ik heb 100 keer meer gelachen hen als hun in eerste paar uur v an dag.
nouja schat het idd wel soort van in, maar ik weet het is zo saaier daar als wij monteurs die overal rondrijen en vast zitten etc wegslepen. etc etc etc.quote:
eens kantoor humor kan ook leuk zijn wss. hahaha soms vind ik t leuk, hahahaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is niet altijd lachen, gieren, brullen, maar ik heb toch best vaak lol met collega's.
handjes in de lucht ienimini.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb partydip. Gelukkig is er idd een party
Kantoorhumor? Goeiesmorgens?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
eens kantoor humor kan ook leuk zijn wss. hahaha soms vind ik t leuk, hahaha
Misschien zien die kantoormensen dat andersom ook zo.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
nouja schat het idd wel soort van in, maar ik weet het is zo saaier daar als wij monteurs die overal rondrijen en vast zitten etc wegslepen. etc etc etc.
Ja mss hadden hunj dat dr muis ff bleef hangen ofzo. hahahaha daarom wil ik dat dus niet.
Gelukkig wonen die enkel in pauper wijken en niet waar ik woonquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Genoeg niet kantoormensen die fucking saai zijn
Negeer mij niequote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig wonen die enkel in pauper wijken en niet waar ik woon
Mogguh gaat er gegarandeerd ook geneukt wordenquote:
Ik negeer wie dat ik zelf wilquote:
weet ik wel, maar zo anders is het. hahaha. tis toch en moet je mss roken en bij groepje te staan voor de humor als ze er ff zijn. net zoals wij de kantoor humor niet snappenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Genoeg niet kantoormensen die fucking saai zijn
Ik ken ook geen leukere Dot!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja Dot heeft mij uitgelegd want Dot is de leukste Dot die ik ken
Gewoon allemaal aannames. Je zult het niet weten als je er niet bij bent. Alsof ik andere humor heb dan iemand die ander werk doet, slaat nergens op.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:46 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik wel, maar zo anders is het. hahaha. tis toch en moet je mss roken en bij groepje te staan voor de humor als ze er ff zijn. net zoals wij de kantoor humor niet snappen
Durf je toch niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ga ik tegen jouw ouders vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |