uit wat ik zie? ik kom ook op kantoor nl, hahahaha. tja. mss hebben ze alleen de lol als ik er niet ben dan,. maar ik heb 100 keer meer gelachen hen als hun in eerste paar uur v an dag.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of je op kantoor minder lol hebt met collega's?
Dat weet je toch nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:29 schreef kree het volgende:
[..]
uit wat ik zie? ik kom ook op kantoor nl, hahahaha. tja. mss hebben ze alleen de lol als ik er niet ben dan,. maar ik heb 100 keer meer gelachen hen als hun in eerste paar uur v an dag.
Het is niet altijd lachen, gieren, brullen, maar ik heb toch best vaak lol met collega's.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:29 schreef kree het volgende:
[..]
uit wat ik zie? ik kom ook op kantoor nl, hahahaha. tja. mss hebben ze alleen de lol als ik er niet ben dan,. maar ik heb 100 keer meer gelachen hen als hun in eerste paar uur v an dag.
nouja schat het idd wel soort van in, maar ik weet het is zo saaier daar als wij monteurs die overal rondrijen en vast zitten etc wegslepen. etc etc etc.quote:
eens kantoor humor kan ook leuk zijn wss. hahaha soms vind ik t leuk, hahahaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is niet altijd lachen, gieren, brullen, maar ik heb toch best vaak lol met collega's.
handjes in de lucht ienimini.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb partydip. Gelukkig is er idd een party
Kantoorhumor? Goeiesmorgens?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
eens kantoor humor kan ook leuk zijn wss. hahaha soms vind ik t leuk, hahaha
Misschien zien die kantoormensen dat andersom ook zo.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
nouja schat het idd wel soort van in, maar ik weet het is zo saaier daar als wij monteurs die overal rondrijen en vast zitten etc wegslepen. etc etc etc.
Ja mss hadden hunj dat dr muis ff bleef hangen ofzo. hahahaha daarom wil ik dat dus niet.
Gelukkig wonen die enkel in pauper wijken en niet waar ik woonquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Genoeg niet kantoormensen die fucking saai zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |