en dan komen ze gezellig mee zingen en dansenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
De buren horen hoogstens wat meegezing en wat gestamp
lol ik wil je niet jaloers maken, maar zoals monteurs in het veld, hehehehe de grappigste momenten soms. hahahahaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken.
Ik vind het soms best moeilijk dat een kantoorbaan geen ruimte heeft voor uitspattingen
ligt aan het kantoor denk ikquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken.
Ik vind het soms best moeilijk dat een kantoorbaan geen ruimte heeft voor uitspattingen
Heb mijn 5 jaar gekkigheid op het lab wel gehad inclusief harde muziek enzoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:20 schreef kree het volgende:
[..]
lol ik wil je niet jaloers maken, maar zoals monteurs in het veld, hehehehe de grappigste momenten soms. hahahaha
Mijn team heeft het maar geaccepteerdquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken.
Minder stress en gedoe. Trust me.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:23 schreef kree het volgende:
OMG echt he en mss is dat handig of verdient beter, maar echt ik zou me zo vervelen in kantoor omgeving. LOL
en veel minder lol met collega's. hahaha en aannemers. snap je btw. maar hahahaha ik kan zo over naar werkvoorbereiding iofzo, maar wil t niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Minder stress en gedoe. Trust me.
Doe eens een Toontje lager...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb stiekem met je gedanst. Ik hoop dat je het leuk vond
Was jij die jongen met die vage blik?quote:
en gewoon werkvloer dan in veld ipv kantoorbaan?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil ook niet meer terug naar het lab
Neuh, ik vind het wel welletjes zoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:26 schreef kree het volgende:
[..]
en gewoon werkvloer dan in veld ipv kantoorbaan?
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was jij die jongen met die vage blik?
en als je nou hetzelfde betaald kreeg en met de gasten kon werken op werkvloer enzo?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh, ik vind het wel welletjes zo
Hoe weet jij nou of je op kantoor minder lol hebt met collega's?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
en veel minder lol met collega's. hahaha en aannemers. snap je btw. maar hahahaha ik kan zo over naar werkvoorbereiding iofzo, maar wil t niet.
Ik kreeg ongeveer hetzelfde betaalt en nee. Ik heb nu zoveel stress minder.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:27 schreef kree het volgende:
[..]
en als je nou hetzelfde betaald kreeg en met de gasten kon werken op werkvloer enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |