Dat wel, maar dat komt vooral omdat het wel erg slordig ging.quote:
https://www.parlementaire(...)pmj1ey0/vjghdp603cpkquote:Er is ook Nederlandse fraude bekend geworden. Mensen schrijven zich in op verschillende adressen om meertoesla-gen te krijgen. Dat is vreselijk voor alle inwoners van Nederland die elke dag keihard werken en netjes hun belasting betalen. Het wordt weggespoeld.
Beseft de regering wel dat het niet alleen om inkomsten van de overheid gaat maar om geld van de hele samenleving, van iedereen in Nederland? Dit raakt het bestaansrecht van de overheid, want de regering dient netjes om te springen met de belastinginkomsten en er als een goed huisvader over te waken dat die niet aan de verkeerde personen worden uitgekeerd. Dus het bestrijden van fraude moet topprioriteit zijn.
Dat was het eerste wat hij zelf zei.quote:Op maandag 26 februari 2024 22:36 schreef superniger het volgende:
Omtzigt heeft hier ook schuld aan.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:54 schreef superniger het volgende:
Hey Guy, hoe gaat het met je moeder?
Vooral heel veel kansarme jochies die de afgelopen tijd geronseld zijn als uithaler, cobra-legger of runner.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:09 schreef dvdfreak het volgende:
hoeveel ridouan t zijn er nu opgestaan
Was je lul stuk.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:58 schreef dvdfreak het volgende:
Jean-Luc Murk en Alma Tostmann over de voorbereiding op een nieuwe pandemie
De enige zekerheid in het leven.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Op lange termijn gaan we allemaal dood
Eens. Ze is geen doemdenker zoals de meeste duiders.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:09 schreef svann het volgende:
Helga Salemon is een verfrissend ander soort deskundige.
Valt wel mee. Samen hebben ze wel een goed gesprek over Rusland.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Rob de Wijk is weer paniek aan het zaaien, binnenkort nukes van Putin
Mwa, melk in je koffie.. daar mag je gerust commentaar op hebben !quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:04 schreef monkyyy het volgende:
En nu basht hij ook al Latté macchiato's, haal die man van de buis.
Dood kapseltje.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Rob de Wijk is weer paniek aan het zaaien, binnenkort nukes van Putin
Erg onverzorgd zo.quote:
Vind ik wel, maar niet op een bekakte manier (zoals de kwalificatie vaak gebruikt wordt).quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:33 schreef NoCigar het volgende:
Gedistingeerd was ze niet echt, totaal niet eigenlijk. Typische jaren-zeventig-VARA-vrouw voor zover ik weet. Het kan best dat ze destijds sjek rookte.
De partij-bobo's hebben het laatste decennium heel star teveel ruimte genomen, dat stootte veel goede nieuwe initiatieven af.quote:
Kees of Anna, ik weet het nog steeds nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:21 schreef svann het volgende:
Fijn weekend!
Waarschijnlijk, hoewel Kees.... @:superniger
Dat is wel een enorm minpunt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 01:31 schreef NoCigar het volgende:
Jimmy geeft de EU de schuld van de Russische agressie in Oekraïne en vindt dat er maar snel met Poetin onderhandeld moet worden zoals te lezen vile in een Volkskrant-interview.
En ook na het bekijken van '20 days in Mariupol' vind ik dat hij maar ergens in een ijskoude verregende loopgraaf vol ratten, ingewanden en uitwerpselen aan het front in Oekraïne gedropt moet worden.
Blijkbaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met jus en een prakje er van gemaaktquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Deze avond nog een stukje varken gegeten. Zuurkool met worst en spekjes.
En jus, en ook wat ananas erdoorheen gemixtquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:19 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
met jus en een prakje er van gemaakt
Klinkt goed. *watertandtquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:20 schreef monkyyy het volgende:
En jus, en ook wat ananas erdoorheen gemixt
Boeren doen het werk, alle handel daarna neemt de leuke marges.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Klinkt als snoeihard werken, vieze nagels krijgen, voor een heel klein beetje geld, niet mijn ding.
Raymond Mens.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:27 schreef dvdfreak het volgende:
Eline Vedder en Tjeerd de Groot over een nieuwe wet voor dierenwelzijn
Freek de Jonge haalt herinneringen op aan Wim Sonneveld
Raymond Mens, Roderick Veelo en Sofie van den Enk praten over Super Tuesday in de Verenigde Staten
Ik vind dit altijd zo leuk. Ik zag net een spotje van het kankerfonds: 'Wij zijn tegen kanker, u ook?' Of die reclame met: 'Ik gebruik m'n ogen elke dag.'quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:30 schreef dvdfreak het volgende:
Vincent Karremans wil het aantal verkeersdoden terugdringen
Ik zou me doodschamen zou ik vrouw zijn. Daar komt geen woord zonder 'ja' uit, stellen vragen vanaf een briefje, om daarna niet te luisteren. Het is de Hélene Hendriks ziekte. Lekker gezellig knus.quote:
Mijn oma vulde de kruiswoordraadsels in via een kruiswoordenwoordenboek. Die zat dus uren achter de geraniums woorden over te schrijven.quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:56 schreef svann het volgende:
[..]
Sudoku's, Hanayama's, escaperoom-boeken, gebruiksaanwijzingen.
Dan ben je van der Opstelten, teevens Vonhof en Elias als zwaarwichtige nikszeggers misgelopen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 01:02 schreef Firuze60 het volgende:
Geen idee welke politicus daar het woord was, maar dit: " we willen aan het huppeldepup instituut om na elke (femicide) moord te vragen hoe wij daar onderzoek naar moeten doen en wat dat betekent voor ons beleid."
Nog nooit zo'n kletskous horen zwetsen.
Alleen het hoofdkantoor toch, de uitvoerende sectoren van die bedrijven draaien hier gewoon door.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:41 schreef monkyyy het volgende:
Shell en Unilever hebben we al weggejaagd. Laten we ASML hier houden
Omdat Shell hun HQ naar Engeland heeft verhuisd, kost alleen al 100.000 hotelovernachtingen per jaar in Den Haag. Het heeft enorm veel impact op de rest van de economie als grote spelers hier opeens vertrekkenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:44 schreef svann het volgende:
[..]
Alleen het hoofdkantoor toch, de uitvoerende sectoren van die bedrijven draaien hier gewoon door.
En hij heeft nog wel de zgn Melkert-banen ingesteld.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:55 schreef Firuze60 het volgende:
Ad Melkert, de enige pvda-er die ik nooit heb gemogen.
OK, iets goed gedaan ooit, maar tijdelijke pleister.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:58 schreef svann het volgende:
[..]
En hij heeft nog wel de zgn Melkert-banen ingesteld.
(Werk voor mensen met 'afstand tot de arbeidsmarkt'.)
Er is gelukkig veel personeelstekort in de horeca en ook andere sectoren.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Omdat Shell hun HQ naar Engeland heeft verhuisd, kost alleen al 100.000 hotelovernachtingen per jaar in Den Haag. Het heeft enorm veel impact op de rest van de economie als grote spelers hier opeens vertrekken
Ow.... Dan komt het nog best goed uit ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:01 schreef NoCigar het volgende:
Er is gelukkig veel personeelstekort in de horeca en ook andere sectoren.
Maar wat nou als zo'n internetpaal uitvalt, dan doet niets het meer.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:02 schreef Firuze60 het volgende:
Ik haat dat alarmgeloei elke maand, kom nog uit een tijd dat dat niet maandelijks in de lucht werd geloeid.
Dat maakt mij niet zo uit, maar erg overtuigend vind ik haar niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Iedere keer als Nanninga praat dan schiet weer door mijn hoofd dat ze niet eens een middelbare schooldiploma heeft kunnen halen.
Totaal niet, terwijl ik voor vrouwen in de politiek ben.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:13 schreef svann het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet zo uit, maar erg overtuigend vind ik haar niet.
De Melkert banen was wel zijn grootste miskleun , heb een poosje zo een idioot mee mogen maken , totaal van het padje afquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:10 schreef Firuze60 het volgende:
Bah, die Melkert heeft de PVDA ooit compleet onderuit gehaald.
Tjongejonge, snoever, maar wel de subsidie zeker opstrijken als werkgeverquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De Melkert banen was wel zijn grootste miskleun , heb een poosje zo een idioot mee mogen maken , totaal van het padje af
subsidie om een zinloos buro in te richten en zinloos simpel werk te verzinnen dat toch niet (goed) gebeurtquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Tjongejonge, snoever, maar wel de subsidie zeker opstrijken als werkgever
Gebeurt nu bij de lopende band.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
subsidie om een zinloos buro in te richten en zinloos simpel werk te verzinnen dat toch niet (goed) gebeurt
kloptquote:
Mee eens, hoor. Gelukkig heb ik altijd gewerkt in een branche waar er geen onderscheid in salarisschalen was tussen man of vrouw (crosspost, want dit onderwerp kwam bij VI net ter sprake). Wel te maken gehad met enorme ego-mannetjes en ben daar allergisch voor geworden. Erg leuk om die ballonnen door te prikken.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
klopt
door de automatisering zijn heel veel banen overbodig vooral bij de overheid , maar door een raar cheffies automatisme worden die steeds weer opgevuld met duur personeel
Mensen die de hele dag zelf verzonnen werk zitten te doen
Nog niet, geloof ik.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:49 schreef monkyyy het volgende:
Heeft engnek Wouter zijn spreekbeurt al gehad?
PVV denk ik, die krijgen alleen hun strenge immigratie standpunt.quote:Op maandag 11 maart 2024 23:08 schreef svann het volgende:
Ze zijn aan het pokeren met verkiezingsbeloften.
Wie gaat er het meest geplukt naar buiten komen?
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Politici die continu lopen te schuimbekken op twitter neem ik niet serieus.
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Politici die populistisch lopen te doen op twitter neem ik niet serieus
quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Politici die de hele dag op twitter zitten kun je gewoon negeren.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:51 schreef monkyyy het volgende:
Een goede lakmoesproef voor politici is: Hoe actief zijn ze op twitter.
Heel erg actief = kun je bij het vuilnis gooien.
quote:Op vrijdag 30 september 2022 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Politici die de hele dag op twitter zitten moet je op minimum loon zetten.
Yep. Het was bij WNL meer dan een te verwachten accentverschil.quote:Op maandag 11 maart 2024 23:26 schreef NoCigar het volgende:
Heeft iedereen dit trouwens meegekregen destijds?
Over WNL:
Kritiek is er ook op de inhoudelijke keuzes van Huisjes. Hij instrueerde zijn redacteuren om politici van gelijkgestemde partijen als de VVD en het CDA met fluwelen handschoenen te behandelen, zegt Margreet Spijker. ‘We mochten niet kritisch zijn op ze zijn. Schandalen waar zij bij betrokken zijn geweest, moesten worden verzwegen.’
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:03 schreef svann het volgende:
WakkerNL, dat rechts Nederland niet te kritisch mag ondervragen van de grote baas.
Dus Annabel, klets maar raak.
Oh ja, dat las ik. Toch fijn om regelmatig even te melden hier.quote:Op maandag 11 maart 2024 23:36 schreef svann het volgende:
[..]
Yep. Het was bij WNL meer dan een te verwachten accentverschil.
[..]
Nooit van gehoord zelfs.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:15 schreef NoCigar het volgende:
'De fatbikebende' daar hoor je niks meer over. Leek me spannend materiaal voor reportages en dergelijke. Een soort Bokkenrijders.
De kans is groot dat het gedeeltelijk onzin was, maar toch een goede naam. https://www.linda.nl/nieu(...)erroriseert-haarlem/quote:
Dit zijn allemaal onderwerpen voor Koffietijd.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:08 schreef dvdfreak het volgende:
Karina Schaapman zette haar rotjeugd om in een internationaal succes
Huib Modderkolk over hoe de Fransen de strijd wonnen voor de bouw van Nederlandse onderzeeboten
Fleur Overgaag en Sanne Akkerman gaan viraal met video’s over moederschap en het moderne leven
Aris Prins, Evianne van der Kruk en Maaike Vaes over het tekort aan antibiotica
Tan is een geduchte concurrent.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:58 schreef superniger het volgende:
Dit zijn allemaal onderwerpen voor Koffietijd.
En medicijnproductie terug naar Europa.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:55 schreef monkyyy het volgende:
Nederand wil te goedkoop. Gewoon de zorgpremies verhogen en meer bieden voor de medicijnen, staan de schappen weer vol in no-time.
neequote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:53 schreef Nebelwerfer het volgende:
Wat ik niet snap aan de hele fatbike discussie is dat je ook een helm moet dragen op een snorfiets.
Ja, maar als België het dubbele biedt voor de antibiotica, dan gaat de producent daar natuurlijk liever aan verkopenquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:01 schreef svann het volgende:
[..]
En medicijnproductie terug naar Europa.
hydraulische remmen fatbike wel, trommelremmen nietquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:25 schreef svann het volgende:
Zijn de remmen van zo'n fatbike wel berekend op die 50 km/uur?
En fregatten blijkbaar. Maar geen onderzeeërs.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:06 schreef monkyyy het volgende:
In mijn tijd maakte Saab nog gewoon automobielen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |