En hij heeft nog wel de zgn Melkert-banen ingesteld.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:55 schreef Firuze60 het volgende:
Ad Melkert, de enige pvda-er die ik nooit heb gemogen.
OK, iets goed gedaan ooit, maar tijdelijke pleister.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:58 schreef svann het volgende:
[..]
En hij heeft nog wel de zgn Melkert-banen ingesteld.
(Werk voor mensen met 'afstand tot de arbeidsmarkt'.)
Er is gelukkig veel personeelstekort in de horeca en ook andere sectoren.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Omdat Shell hun HQ naar Engeland heeft verhuisd, kost alleen al 100.000 hotelovernachtingen per jaar in Den Haag. Het heeft enorm veel impact op de rest van de economie als grote spelers hier opeens vertrekken
Ow.... Dan komt het nog best goed uit ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:01 schreef NoCigar het volgende:
Er is gelukkig veel personeelstekort in de horeca en ook andere sectoren.
Maar wat nou als zo'n internetpaal uitvalt, dan doet niets het meer.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:02 schreef Firuze60 het volgende:
Ik haat dat alarmgeloei elke maand, kom nog uit een tijd dat dat niet maandelijks in de lucht werd geloeid.
Dat maakt mij niet zo uit, maar erg overtuigend vind ik haar niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Iedere keer als Nanninga praat dan schiet weer door mijn hoofd dat ze niet eens een middelbare schooldiploma heeft kunnen halen.
Totaal niet, terwijl ik voor vrouwen in de politiek ben.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:13 schreef svann het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet zo uit, maar erg overtuigend vind ik haar niet.
De Melkert banen was wel zijn grootste miskleun , heb een poosje zo een idioot mee mogen maken , totaal van het padje afquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:10 schreef Firuze60 het volgende:
Bah, die Melkert heeft de PVDA ooit compleet onderuit gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |