Tjongejonge, snoever, maar wel de subsidie zeker opstrijken als werkgeverquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De Melkert banen was wel zijn grootste miskleun , heb een poosje zo een idioot mee mogen maken , totaal van het padje af
subsidie om een zinloos buro in te richten en zinloos simpel werk te verzinnen dat toch niet (goed) gebeurtquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Tjongejonge, snoever, maar wel de subsidie zeker opstrijken als werkgever
Gebeurt nu bij de lopende band.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
subsidie om een zinloos buro in te richten en zinloos simpel werk te verzinnen dat toch niet (goed) gebeurt
kloptquote:
Mee eens, hoor. Gelukkig heb ik altijd gewerkt in een branche waar er geen onderscheid in salarisschalen was tussen man of vrouw (crosspost, want dit onderwerp kwam bij VI net ter sprake). Wel te maken gehad met enorme ego-mannetjes en ben daar allergisch voor geworden. Erg leuk om die ballonnen door te prikken.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
klopt
door de automatisering zijn heel veel banen overbodig vooral bij de overheid , maar door een raar cheffies automatisme worden die steeds weer opgevuld met duur personeel
Mensen die de hele dag zelf verzonnen werk zitten te doen
Nog niet, geloof ik.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:49 schreef monkyyy het volgende:
Heeft engnek Wouter zijn spreekbeurt al gehad?
PVV denk ik, die krijgen alleen hun strenge immigratie standpunt.quote:Op maandag 11 maart 2024 23:08 schreef svann het volgende:
Ze zijn aan het pokeren met verkiezingsbeloften.
Wie gaat er het meest geplukt naar buiten komen?
quote:Op zondag 21 juni 2020 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Politici die continu lopen te schuimbekken op twitter neem ik niet serieus.
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Politici die populistisch lopen te doen op twitter neem ik niet serieus
quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Politici die de hele dag op twitter zitten kun je gewoon negeren.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:51 schreef monkyyy het volgende:
Een goede lakmoesproef voor politici is: Hoe actief zijn ze op twitter.
Heel erg actief = kun je bij het vuilnis gooien.
quote:Op vrijdag 30 september 2022 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Politici die de hele dag op twitter zitten moet je op minimum loon zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |