De partij-bobo's hebben het laatste decennium heel star teveel ruimte genomen, dat stootte veel goede nieuwe initiatieven af.quote:
Kees of Anna, ik weet het nog steeds nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:21 schreef svann het volgende:
Fijn weekend!
Waarschijnlijk, hoewel Kees.... @:superniger
Dat is wel een enorm minpunt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 01:31 schreef NoCigar het volgende:
Jimmy geeft de EU de schuld van de Russische agressie in Oekraïne en vindt dat er maar snel met Poetin onderhandeld moet worden zoals te lezen vile in een Volkskrant-interview.
En ook na het bekijken van '20 days in Mariupol' vind ik dat hij maar ergens in een ijskoude verregende loopgraaf vol ratten, ingewanden en uitwerpselen aan het front in Oekraïne gedropt moet worden.
Blijkbaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met jus en een prakje er van gemaaktquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Deze avond nog een stukje varken gegeten. Zuurkool met worst en spekjes.
En jus, en ook wat ananas erdoorheen gemixtquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:19 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
met jus en een prakje er van gemaakt
Klinkt goed. *watertandtquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:20 schreef monkyyy het volgende:
En jus, en ook wat ananas erdoorheen gemixt
Boeren doen het werk, alle handel daarna neemt de leuke marges.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Klinkt als snoeihard werken, vieze nagels krijgen, voor een heel klein beetje geld, niet mijn ding.
Raymond Mens.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:27 schreef dvdfreak het volgende:
Eline Vedder en Tjeerd de Groot over een nieuwe wet voor dierenwelzijn
Freek de Jonge haalt herinneringen op aan Wim Sonneveld
Raymond Mens, Roderick Veelo en Sofie van den Enk praten over Super Tuesday in de Verenigde Staten
Ik vind dit altijd zo leuk. Ik zag net een spotje van het kankerfonds: 'Wij zijn tegen kanker, u ook?' Of die reclame met: 'Ik gebruik m'n ogen elke dag.'quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:30 schreef dvdfreak het volgende:
Vincent Karremans wil het aantal verkeersdoden terugdringen
Ik zou me doodschamen zou ik vrouw zijn. Daar komt geen woord zonder 'ja' uit, stellen vragen vanaf een briefje, om daarna niet te luisteren. Het is de Hélene Hendriks ziekte. Lekker gezellig knus.quote:
Mijn oma vulde de kruiswoordraadsels in via een kruiswoordenwoordenboek. Die zat dus uren achter de geraniums woorden over te schrijven.quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:56 schreef svann het volgende:
[..]
Sudoku's, Hanayama's, escaperoom-boeken, gebruiksaanwijzingen.
Dan ben je van der Opstelten, teevens Vonhof en Elias als zwaarwichtige nikszeggers misgelopen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 01:02 schreef Firuze60 het volgende:
Geen idee welke politicus daar het woord was, maar dit: " we willen aan het huppeldepup instituut om na elke (femicide) moord te vragen hoe wij daar onderzoek naar moeten doen en wat dat betekent voor ons beleid."
Nog nooit zo'n kletskous horen zwetsen.
Alleen het hoofdkantoor toch, de uitvoerende sectoren van die bedrijven draaien hier gewoon door.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:41 schreef monkyyy het volgende:
Shell en Unilever hebben we al weggejaagd. Laten we ASML hier houden
Omdat Shell hun HQ naar Engeland heeft verhuisd, kost alleen al 100.000 hotelovernachtingen per jaar in Den Haag. Het heeft enorm veel impact op de rest van de economie als grote spelers hier opeens vertrekkenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:44 schreef svann het volgende:
[..]
Alleen het hoofdkantoor toch, de uitvoerende sectoren van die bedrijven draaien hier gewoon door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |