Had dus toch: "Tom. Uw OnlyFans staan achter u!" moeten zijnquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tom probeert zijn populariteit wat te verhogen.
omzetten he van nominatie na vrijstellingquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:13 schreef Hunter het volgende:
Jullie beslissen welk duo vrijgesteld wordt
Do der groep wist dit inderdaad alquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:14 schreef Kodiak100 het volgende:
per duo dus een speech
Die gepseelde verslagenheid ook
Geef ieder duo een eerlijke kans
nee beetje jammerquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:15 schreef Hunter het volgende:
Er is nog niet gezegd dat de beslissing unaniem moet zijn
Dat weet je niet. Ze moeten er samen uit komen. Het is niet de meeste stemmen gelden denk ik.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
Gokje Randy en doriana een vrijstelling……
Die dachten te stemmen dus daar gaat haar plannetjequote:Op donderdag 22 februari 2024 10:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Do der groep wist dit inderdaad al
Opnieuwquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Die dachten te stemmen dus daar gaat haar plannetje
Dan moet Dilano voor Do en Randy gaan en Jimmy laten vallenquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:15 schreef Kodiak100 het volgende:
denk 4 voor randy en dorianna
3 voor J/immy en tom
Tenzij het unaniem moetquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:18 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan moet Dilano voor Do en Randy gaan en Jimmy laten vallen
Ik zie dilano daar echt voor aanquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:18 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan moet Dilano voor Do en Randy gaan en Jimmy laten vallen
quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:20 schreef Kissingbird het volgende:
Oh neej kan niet luisteren nu![]()
Zijn de speeches nu al
Day gaat 'm z'n kop kostenquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:20 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik zie dilano daar echt voor aan
Ja. Glenn was niet te verstaan, Danny iets beter. Sprak over de vrijstelling die ze bewust niet genomen hebben voor geld. En dat hij de echte Danny wil laten zienquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:20 schreef Kissingbird het volgende:
Oh neej kan niet luisteren nu![]()
Zijn de speeches nu al
Ronahiquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:22 schreef Hunter het volgende:
Doriana wil dat niet meer op deze manier (gunnen)
ze hadden bewust de vrijstelling onder de stolp niet bevroren want ze wilde geen geld uit de pot halen dit was geen beschuldiging na iemand maar hoop dat het ons gegund wordquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny hoopt dat ze de kans krijgen
Wat de uitslag ook is voor hun maakt het niet uit
Rest onverstaanbaar
Nu ook Dori op het schermquote:
En niet zo'n klein beetje ook, ze zet zichzelf in een gigantische slachtoffer rol omdat ze de pon had.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:20 schreef LonesomeFairy het volgende:
Wedden dat bij Randy en Do de pon van vorige week genoemd gaat worden?
Don't worry, het meeste is slechts te verstaan, denk dat het pas spannend wordt als ze gaan overleggen na de speechesquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:23 schreef Jockari het volgende:
Verdomme ! Komt er eens actie op de stream, wordt ik werkgerelateerd gebeld. Dag spanning.
whahhahah kreeg ze een lange neusquote:
Omdat ze bang zijn om weggestemd te wordenquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
Waarom Alice en Ashley er ook bij halen ?
Zijn ze nu echt zo leeg dat ze denken hun stem te krijgen……quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:26 schreef Hunter het volgende:
[..]
Omdat ze bang zijn om weggestemd te worden
Werkt alleen tegen haarquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Dora ook nog de zielige kaart spelen, ik heb zoveel meegemaakt
Als hij Pinokkio was kon hij zich niet eens omdraaien in de gameroomquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:27 schreef Joyce-43 het volgende:
Randy liegt lekker met zijn waardering voor Ashley
Wat een zielig en onoprecht koppel, bahquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:28 schreef Snoozey het volgende:
ik ben veel empathiser dan ik dacht
ook hsp want voelt de verdriet van anderen heel erg
absoluut mee eensquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:32 schreef kiki2024 het volgende:
Doriana en randy hebben genoeg kansen gehad. Het is mooi geweest
Ik zou mij ook schamen de onzin van ADO en Randomquote:
Ik versta er alleen niets van, zie alleen een hoop gebaren bij Jimmyquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:32 schreef Was-beer het volgende:
Tom en Jimmy maken er een toneelstukje van. Niks geen zielig gedoe
Het geluid is echt vreselijk. Maar ligt denk ik ook aan de akoestiek van de gameroom.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:32 schreef KinKiJan het volgende:
Ja, ik lees wel wanneer het conclaaf begint
M'n oren zeggen nee
hoop ook echt dat die meiden er een stokje voor stekenquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:32 schreef kiki2024 het volgende:
Doriana en randy hebben genoeg kansen gehad. Het is mooi geweest
ja en dit word ook nog 1 op 1 doorgezetquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
De gameroom is een grote, lege, galmende ruimte, vreselijke locatie om geluid op te nemen zonder speciaal materiaal.
Dat is een stuk sympathieker dan dat me me me en ik ben zielig.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:33 schreef Hunter het volgende:
Ze spreken over elkaar in plaats van over zichzelf
Als ze op basis van de presentatie kiezen welquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:35 schreef danaqui het volgende:
Tom en Jimmy worden het, kan niet anders
Ik hoop het. Vind dit wel echt de tofste speech.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:35 schreef danaqui het volgende:
ja en dan ook nog in de huiskamer erbij voordat wij het pas horenquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:33 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Het geluid is echt vreselijk. Maar ligt denk ik ook aan de akoestiek van de gameroom.
En anders Glenn en Danny, maar in feite maakt het niks uit, beide duo's hebben niks te vrezen als ze tegenover Randy en Doriana op de bank komenquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:35 schreef danaqui het volgende:
Dat klopt dan ook weer.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En anders Glenn en Danny, maar in feite maakt het niks uit, beide duo's hebben niks te vrezen als ze tegenover Randy en Doriana op de bank komen
Mee eensquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En anders Glenn en Danny, maar in feite maakt het niks uit, beide duo's hebben niks te vrezen als ze tegenover Randy en Doriana op de bank komen
die moeten het gewoon worden, geen discussie mogelijkquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:35 schreef danaqui het volgende:
Dit iddquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja precies ik moet zo wegquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:37 schreef Kodiak100 het volgende:
tempo![]()
We willen de andere zien bekvechten over wie het moet worden
je hebt nog een uurquote:
Versta jij hem?quote:
Oh, ik vind dit zo waardeloos.... zowel voor de toehoorder als voor de sprekers....quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik snap je, maar dit zijn de laatste
quote:
Ik had de gameroom plat gebrandquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:41 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Vraag net zoals in Big Brother...
Meppen of Saven ?
Mod Editquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:42 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik had de gameroom plat gebrand
Maar die is toch al bekent hier.....zo duidelijk.....quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:41 schreef OmaJacky het volgende:
De Sl omdat de anderen moeten overleggen welk duo van de bank moet.
Dat duurt lang en dan zien we ze straks allemaal in de kamer zitten voor de tv en worden de genomineerden bekend gemaakt.
Wie dan? Heb het even niet gevolgd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar die is toch al bekent hier.....zo duidelijk.....
Op tv zal het geluid een stuk beter zijn vermoed ik zo maarquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, ik vind dit zo waardeloos.... zowel voor de toehoorder als voor de sprekers....
Het gaat niet om hier maar om daarquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar die is toch al bekent hier.....zo duidelijk.....
dan zien we het opgenomen in de gameroom en dan klinkt het gewoon goedquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op tv zal het geluid een stuk beter zijn vermoed ik zo maar
Glenn viel wel mee, maar een volwassen man die bang is om op de bank tekomen is wel triest. Is hij nog steeds politieman en moet hij straks terug of was het zijn baan.?quote:
Was bij het Heisa Jinx optreden ook niet echt beter in de uitzending dan live. Maar ik ben benieuwdquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op tv zal het geluid een stuk beter zijn vermoed ik zo maar
Dat was helemaal niet persoonlijk... was grapje...quote:
Ze heeft een waardeloze muzieksmaak maar ik vond haar erg vermakelijk met wat rum in de mikquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:45 schreef ben34567 het volgende:
Streamlock party beelden. Karen wil je dus niet als vriendin tijdens een nachtje stappen
Duidelijk niet Do en Ra en een beetje twijfel tussen Danny en Glenn en Jimmy en Tom.....quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:44 schreef engine het volgende:
[..]
Wie dan? Heb het even niet gevolgd.
Maar de sl begon al toen ze nog aan het speechen waren.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:41 schreef OmaJacky het volgende:
De Sl omdat de anderen moeten overleggen welk duo van de bank moet.
Dat duurt lang en dan zien we ze straks allemaal in de kamer zitten voor de tv en worden de genomineerden bekend gemaakt.
Dankjequote:Op donderdag 22 februari 2024 10:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Duidelijk niet Do en Ra en een beetje twijfel tussen Danny en Glenn en Jimmy en Tom.....
Wel aan het afronden denk ik. Anders begin je niet over die spinquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar de sl begon al toen ze nog aan het speechen waren.
Allee snik u krijgt een bekeuring snik snikquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Glenn viel wel mee, maar een volwassen man die bang is om op de bank tekomen is wel triest. Is hij nog steeds politieman en moet hij straks terug of was het zijn baan.?
Doet doriana elke keer als ze kans maakt om op bank te.komen. ook toen met de ronde tafel en daar was Alice toen gevoelig voor.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Kan er slecht tegen als ze de ik ben zielig kaart spelen.
Vermakeiljk ? Misschien leuk voor 5 minuten maar daarna irriteert ze toch enorm met haar dronken gedrag als je daar heel de nacht moet bijstaan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze heeft een waardeloze muzieksmaak maar ik vond haar erg vermakelijk met wat rum in de mik
Het is ook nooit goedquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:50 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Vermakeiljk ? Misschien leuk voor 5 minuten maar daarna irriteert ze toch enorm met haar drinken gedrag als je daar heel de nacht moet bijstaan.
We hebben gezien dat dil en sab en ro voor Tom en Jimmy stemmen. En Ro zei ik volg jullie allemaalquote:
Straks herrie in de blauwe kamerquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:52 schreef Hunter het volgende:
Dat wordt leuk om aan Do uit te leggen
Ik zie in de kaarten dat FEBO van Randy af wilquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:53 schreef Hznootje het volgende:
Nu het dilemma, gaat Do of gaat Randy? Ik denk dat ik Do wel zie gaan
Denk ook Doriana, dan Randy met Karen een nieuw duo?quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:53 schreef Hznootje het volgende:
Nu het dilemma, gaat Do of gaat Randy? Ik denk dat ik Do wel zie gaan
Ja. 1 duo krijgt vrijstellingquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Blijven er 4 over op de bank? Viel er later in, met de speecht van Danny en Glenn
quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:54 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben een primeur: Dit is de meest gecensureerde Big Brother wereldwijd.
Kan niet wachtenquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Straks herrie in de blauwe kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |