En niet zo'n klein beetje ook, ze zet zichzelf in een gigantische slachtoffer rol omdat ze de pon had.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:20 schreef LonesomeFairy het volgende:
Wedden dat bij Randy en Do de pon van vorige week genoemd gaat worden?
Don't worry, het meeste is slechts te verstaan, denk dat het pas spannend wordt als ze gaan overleggen na de speechesquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:23 schreef Jockari het volgende:
Verdomme ! Komt er eens actie op de stream, wordt ik werkgerelateerd gebeld. Dag spanning.
whahhahah kreeg ze een lange neusquote:
Omdat ze bang zijn om weggestemd te wordenquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
Waarom Alice en Ashley er ook bij halen ?
Zijn ze nu echt zo leeg dat ze denken hun stem te krijgen……quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:26 schreef Hunter het volgende:
[..]
Omdat ze bang zijn om weggestemd te worden
Werkt alleen tegen haarquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Dora ook nog de zielige kaart spelen, ik heb zoveel meegemaakt
Als hij Pinokkio was kon hij zich niet eens omdraaien in de gameroomquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:27 schreef Joyce-43 het volgende:
Randy liegt lekker met zijn waardering voor Ashley
Wat een zielig en onoprecht koppel, bahquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:28 schreef Snoozey het volgende:
ik ben veel empathiser dan ik dacht
ook hsp want voelt de verdriet van anderen heel erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |