Ja precies ik moet zo wegquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:37 schreef Kodiak100 het volgende:
tempo![]()
We willen de andere zien bekvechten over wie het moet worden
je hebt nog een uurquote:
Versta jij hem?quote:
Oh, ik vind dit zo waardeloos.... zowel voor de toehoorder als voor de sprekers....quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik snap je, maar dit zijn de laatste
quote:
Ik had de gameroom plat gebrandquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:41 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Vraag net zoals in Big Brother...
Meppen of Saven ?
Mod Editquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:42 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik had de gameroom plat gebrand
Maar die is toch al bekent hier.....zo duidelijk.....quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:41 schreef OmaJacky het volgende:
De Sl omdat de anderen moeten overleggen welk duo van de bank moet.
Dat duurt lang en dan zien we ze straks allemaal in de kamer zitten voor de tv en worden de genomineerden bekend gemaakt.
Wie dan? Heb het even niet gevolgd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar die is toch al bekent hier.....zo duidelijk.....
Op tv zal het geluid een stuk beter zijn vermoed ik zo maarquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, ik vind dit zo waardeloos.... zowel voor de toehoorder als voor de sprekers....
Het gaat niet om hier maar om daarquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar die is toch al bekent hier.....zo duidelijk.....
dan zien we het opgenomen in de gameroom en dan klinkt het gewoon goedquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op tv zal het geluid een stuk beter zijn vermoed ik zo maar
Glenn viel wel mee, maar een volwassen man die bang is om op de bank tekomen is wel triest. Is hij nog steeds politieman en moet hij straks terug of was het zijn baan.?quote:
Was bij het Heisa Jinx optreden ook niet echt beter in de uitzending dan live. Maar ik ben benieuwdquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op tv zal het geluid een stuk beter zijn vermoed ik zo maar
Dat was helemaal niet persoonlijk... was grapje...quote:
Ze heeft een waardeloze muzieksmaak maar ik vond haar erg vermakelijk met wat rum in de mikquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:45 schreef ben34567 het volgende:
Streamlock party beelden. Karen wil je dus niet als vriendin tijdens een nachtje stappen
Duidelijk niet Do en Ra en een beetje twijfel tussen Danny en Glenn en Jimmy en Tom.....quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:44 schreef engine het volgende:
[..]
Wie dan? Heb het even niet gevolgd.
Maar de sl begon al toen ze nog aan het speechen waren.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:41 schreef OmaJacky het volgende:
De Sl omdat de anderen moeten overleggen welk duo van de bank moet.
Dat duurt lang en dan zien we ze straks allemaal in de kamer zitten voor de tv en worden de genomineerden bekend gemaakt.
Dankjequote:Op donderdag 22 februari 2024 10:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Duidelijk niet Do en Ra en een beetje twijfel tussen Danny en Glenn en Jimmy en Tom.....
Wel aan het afronden denk ik. Anders begin je niet over die spinquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar de sl begon al toen ze nog aan het speechen waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |