absoluut mee eensquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:32 schreef kiki2024 het volgende:
Doriana en randy hebben genoeg kansen gehad. Het is mooi geweest
Ik zou mij ook schamen de onzin van ADO en Randomquote:
Ik versta er alleen niets van, zie alleen een hoop gebaren bij Jimmyquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:32 schreef Was-beer het volgende:
Tom en Jimmy maken er een toneelstukje van. Niks geen zielig gedoe
Het geluid is echt vreselijk. Maar ligt denk ik ook aan de akoestiek van de gameroom.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:32 schreef KinKiJan het volgende:
Ja, ik lees wel wanneer het conclaaf begint
M'n oren zeggen nee
hoop ook echt dat die meiden er een stokje voor stekenquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:32 schreef kiki2024 het volgende:
Doriana en randy hebben genoeg kansen gehad. Het is mooi geweest
ja en dit word ook nog 1 op 1 doorgezetquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
De gameroom is een grote, lege, galmende ruimte, vreselijke locatie om geluid op te nemen zonder speciaal materiaal.
Dat is een stuk sympathieker dan dat me me me en ik ben zielig.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:33 schreef Hunter het volgende:
Ze spreken over elkaar in plaats van over zichzelf
Als ze op basis van de presentatie kiezen welquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:35 schreef danaqui het volgende:
Tom en Jimmy worden het, kan niet anders
Ik hoop het. Vind dit wel echt de tofste speech.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:35 schreef danaqui het volgende:
ja en dan ook nog in de huiskamer erbij voordat wij het pas horenquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:33 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Het geluid is echt vreselijk. Maar ligt denk ik ook aan de akoestiek van de gameroom.
En anders Glenn en Danny, maar in feite maakt het niks uit, beide duo's hebben niks te vrezen als ze tegenover Randy en Doriana op de bank komenquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:35 schreef danaqui het volgende:
Dat klopt dan ook weer.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En anders Glenn en Danny, maar in feite maakt het niks uit, beide duo's hebben niks te vrezen als ze tegenover Randy en Doriana op de bank komen
Mee eensquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En anders Glenn en Danny, maar in feite maakt het niks uit, beide duo's hebben niks te vrezen als ze tegenover Randy en Doriana op de bank komen
die moeten het gewoon worden, geen discussie mogelijkquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:35 schreef danaqui het volgende:
Dit iddquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |