En waarom meen je er dan toch iets over te moeten zeggen?quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:48 schreef Karzai het volgende:
ik heb daar gewoon geen ervaring mee en kan er ook weinig over zeggen als cis man
Is dat?quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:52 schreef Clubsoda het volgende:
Oh, nog eentje: dat er in het dossier van het consultatiebureau een pop up schermpje is met 'Jantje heeft een vader en een moeder!'
Door je strot duwen zullen we.
Maar zo werkt het niet. Je plaatst een platitude op een openbaar forum. Dan kun je toch gewoon uitleggen wat je bedoelt als je erom gevraagd wordt. Hoe, wanneer, door wie en op welke manier wordt je LHBTI+ je door de strot geduwd? Welke nadelige gevolgen ondervindt je daarvan? Wat vind je dat we eraan zouden moeten veranderen?quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:48 schreef Karzai het volgende:
ik heb daar gewoon geen ervaring mee en kan er ook weinig over zeggen als cis man
ik heb al gezegd dat ik een ieder als gelijkwaardige beschouwquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar zo werkt het niet. Je plaatst een platitude op een openbaar forum. Dan kun je toch gewoon uitleggen wat je bedoelt als je erom gevraagd wordt. Hoe, wanneer, door wie en op welke manier wordt je LHBTI+ je door de strot geduwd? Welke nadelige gevolgen ondervindt je daarvan? Wat vind je dat we eraan zouden moeten veranderen?
Ik doe een beetje flauw maar ik ben wel oprecht geļnteresseerd hoe het werkt en waarom het zo naar is want uit mijn eigen ervaring kan ik niet putten.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is dat?
Vet.
Beats de vraag elke keer
Maar wat wordt je dan door de strot geduwd?quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb al gezegd dat ik een ieder als gelijkwaardige beschouw
ja dat idee heb ik welquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar wat wordt je dan door de strot geduwd?
Hč gatver, mensenrechtenquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:01 schreef Karzai het volgende:
maar misschien is dat voor jullie lastig te begrijpen, ik heb verder geen problemen met de lhbtq gemeenschap vind het wel suf dat het van hogerhand geregeld moet worden
En toen bood ze haar excuses aan voor haar idiote reactie en zei ze dat ze het ging navragen en erop terug zou komen. Toch?quote:
Sorry wat?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:01 schreef Karzai het volgende:
maar misschien is dat voor jullie lastig te begrijpen, ik heb verder geen problemen met de lhbtq gemeenschap vind het wel suf dat het van hogerhand geregeld moet worden
Jawel hoor, er zijn al zoveel processen geforceerd in de wereld. Maar @Candaasje kan dat allemaal veel beter uitleggen (op een ander vlak) want ik ben ook maar een salon lesbo natuurlijk.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:07 schreef Karzai het volgende:
tja het is een proces dat je niet kan forceren
Jammer dat dat niet helpt alleen. Want dat zei je helaas pas nadat je zei dat mijn soort mensen je door de strot geduwd werd. Wat me eraan herinnert, ik had een taakje. Ik wilde je geven wat je zegt te krijgen. Maar waarover je vervolgens weigerde uit te weiden want waarom zou je. Iedereen is toch gelijkwaardig? Wat zeiken die wijven dan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb al gezegd dat ik een ieder als gelijkwaardige beschouw
het is elke dag in de mainstream media op de npoquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:09 schreef Clubsoda het volgende:
Ik stop geloof ik maar met vragen. Toch jammer dat niemand met een doorduwd strot me verdere toelichting heeft kunnen geven, het zij zo.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:07 schreef mjan het volgende:
[..]
En toen bood ze haar excuses aan voor haar idiote reactie en zei ze dat ze het ging navragen en erop terug zou komen. Toch?
Toch?
Bijna zoals 'normale' mensen?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
het is elke dag in de mainstream media op de npo
Waarom aanrader?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:01 schreef Sarabi het volgende:
Kennen jullie trouwens het boek The House in the Cerulean Sea van TJ Klune? Ook echt een aanrader.
We lazen deze voor de boekenclub, stond er wel van te kijken dat sommige mensen waar ik het niet van had verwacht toch niet zo open minded waren.
Vind jij jezelf toegankelijk ja?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:03 schreef Clubsoda het volgende:
maar verder inderdaad volkomen onbelangrijk dat die lui ook wat willen in hun leven.
En dan ben je nog het meest toegankelijke lettertje uit de soep ook nog
complot gaat wat ver maar het wordt wel gepromootquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Sorry wat?
Gay is een complot van de overheid of wat staat hier nu?
Klootzakken! Hoe durven ze!quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
het is elke dag in de mainstream media op de npo
Gepromoot?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
complot gaat wat ver maar het wordt wel gepromoot
Nou, je maakt het wel aantrekkelijk jaquote:
Ja, klopt hoor. Je wordt ook gewoon geindoctrineerd. Ik ben om. Ik heb privé mijn liefde al verklaard aan Vanyel. Ik durf dat ook wel openbaar: Vanyel, ik hou van jequote:Op woensdag 21 februari 2024 19:14 schreef Karzai het volgende:
Hoezo wordt het gepromoot?!quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
promo, promeren, gepromootdat is toch gewoon goed
rustaaaaaaaaaaaaaaggh, ik waardeer alle liefde op aardequote:Op woensdag 21 februari 2024 19:18 schreef Vanyel het volgende:
VIER blote borsten in EEN bed Karzai.
Kan dat wel?
![]()
![]()
Maar als cis-man vind je wel dat je van alles door de strot wordt geduwd.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
rustaaaaaaaaaaaaaaggh, ik waardeer alle liefde op aarde![]()
Plaagje tussendoor.quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, klopt hoor. Je wordt ook gewoon geindoctrineerd. Ik ben om. Ik heb privé mijn liefde al verklaard aan Vanyel. Ik durf dat ook wel openbaar: Vanyel, ik hou van je
quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zeer geliefde lesbos. En andere mensen met welke letter dan ook worden hier ook met open armen ontvangen.
Dus als je graag wilt praten over hoe andermans mensenrechten je door de strot geduwd worden, is 90% van FOK! daar de juiste plaats voor.
nouja merk wel dat we in een hoekje gedrukt worden en als de ergste vijand gezien worden tegenwoordigquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar als cis-man vind je wel dat je van alles door de strot wordt geduwd.
Ik weet niet of ik beledigd moet zijn of blij dat we een turfje kunnen zetten voor het collectief.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Ik heb een lesbootje geconverteerd
Mijn indoctrineerhartje smelt van geluk
Mag ik je iets vertellen? Dat heeft heel weinig te maken met het zijn van een cis man en alles met de bagger die er uit je snuit komt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
nouja merk wel dat we in een hoekje gedrukt worden en als de ergste vijand gezien worden tegenwoordig
Hou eens even je mond en denk na over wat je zegt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kan de radio niet aan doen of het gaat erover
Oh. Ik weet niet of ik daar wat aan kan doenquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Plaagje tussendoor.
Je bent wellicht wat intellectueel en overmatig welbespraakt voor sommigen.
Eh, dit kwam zo toevallig even zo uit. Ik had nčt zo goed aan jou mijn liefde kunnen verklaren, heus. Maar ja, Vanyel deed me schaterlachen en een enorme drang genererend haar te omarmen en tegen mijn boezem te drukken. Zeg maar, een plotse opwelling van positieve gevoelens allemaal samen komend op het juiste moment.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:24 schreef Clubsoda het volgende:
Ik weet niet of ik beledigd moet zijn of blij dat we een turfje kunnen zetten voor het collectief.
Beledigd dat jij haar niet kon scoren?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:24 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik beledigd moet zijn of blij dat we een turfje kunnen zetten voor het collectief.
Ok ok, ik hou het bij een turfje voor het collectiefquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh, dit kwam zo toevallig even zo uit. Ik had nčt zo goed aan jou mijn liefde kunnen verklaren, heus. Maar ja, Vanyel deed me schaterlachen en een enorme drang genererend haar te omarmen en tegen mijn boezem te drukken. Zeg maar, een plotse opwelling van positieve gevoelens allemaal samen komend op het juiste moment.
tja je leeft een beetje buiten de werkelijkheidquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mag ik je iets vertellen? Dat heeft heel weinig te maken met het zijn van een cis man en alles met de bagger die er uit je snuit komt.
Je stelt je echt ongelofelijk aan. Woorden schieten te kort.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
nouja merk wel dat we in een hoekje gedrukt worden en als de ergste vijand gezien worden tegenwoordig
Ooohquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mag ik je iets vertellen? Dat heeft heel weinig te maken met het zijn van een cis man en alles met de bagger die er uit je snuit komt.
Buiten jouw werkelijkheid ja. Bijzonder hč, dat je dingen anders kunt beleven in een ander referentiekader. Als we daar nou een respect voor konden hebben met elkaar. O, wacht.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja je leeft een beetje buiten de wekelijkheid
En dus wordt het gepromoot? Kom allemaal bij de alfabetgemeenschap?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat in een hoekje worden gedrukt, hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee! Want die hele gesprek ettert na drie maanden door omdat ik in the heat of the moment Ludolf een lulhannes noemdequote:Op woensdag 21 februari 2024 19:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oooh![]()
Is dit de eerste keer dat je een tikje grof in de mond wordt?
quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh, dit kwam zo toevallig even zo uit. Ik had nčt zo goed aan jou mijn liefde kunnen verklaren, heus. Maar ja, Vanyel deed me schaterlachen en een enorme drang genererend haar te omarmen en tegen mijn boezem te drukken. Zeg maar, een plotse opwelling van positieve gevoelens allemaal samen komend op het juiste moment.
Nee, club leeft juist /constant/ in de werkelijkheid. Die ene, waar jij en ik nog steeds veel te weinig een beeld van hebben.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja je leeft een beetje buiten de wekelijkheid
@miss_sly kun je deze opslaan voor het nageslacht? Is ergens een eretopic ofzo, waar je deze post kunt hotlinken voor speciale momenten in SCUL?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja je leeft een beetje buiten de werkelijkheid
Herkenbaar. Op tv ook. Al die reclames over lesbische of homoseksuele gezinnenquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou ik moet eerlijk bekennen dat ik inmiddels denk dat ik een klein gericht projectielbraakje niet zou kunnen onderdrukken als ik hem in het wild tegenkwam.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je stelt je echt ongelofelijk aan. Woorden schieten te kort.
Hier zijn sigs voor uitgevondenquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
@:miss_sly kun je deze opslaan voor het nageslacht? Is ergens een eretopic ofzo, waar je deze post kunt hotlinken voor speciale momenten in SCUL?
Oh ja, ik hou ook van @Vanyel . En van @Clubsoda . En van de andere mensen die zich ook als LHBTIQ+ identificeren. En ook van mensen die zich niet als LHBTIQ+ identificeren. Leven en laten leven. Ik heb persoonlijk wel moeite met praktiserende pedoseksuelen, mensen die seks hebben met dieren en mensen die andere mensen de liefde niet gunnen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:20 schreef Isabeau het volgende:
Ja, klopt hoor. Je wordt ook gewoon geindoctrineerd. Ik ben om. Ik heb privé mijn liefde al verklaard aan Vanyel. Ik durf dat ook wel openbaar: Vanyel, ik hou van je
Die heb ik alquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hier zijn sigs voor uitgevonden
Ja, nou, die kan ik nu écht niet lezen vrouwquote:
Is al uitgelegd door professor @vlindertje89 die vallen niet onder dat rijtje.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb persoonlijk wel moeite met praktiserende pedoseksuelen, mensen die seks hebben met dieren en mensen die andere mensen de liefde niet gunnen.
#my2cents
Het is dus ALLEMAAL jouw schuldquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee! Want dit hele gesprek ettert na drie maanden door omdat ik in the heat of the moment Ludolf een lulhannes noemde![]()
Omdat je per se een perverse lesbo-baby moest krijgen in plaats van je als een normaal mens aan de natuurlijke orde en je man te onderwerpen en zijn kinderen te barenquote:Volgens mij ook nog omdat ik midden in de nacht met die verduivelde lesbo-baby van me zat te klooien en ik na slaapgebrek en het idee van een racistisch minister president niet ook nog die opmerking kon verdragen![]()
Jij en Fles houden van elkaar toch?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik hou van niemand in deze SC![]()
Zat mensen die ik aardig vind hoor, maar dat heeft niks met lebbisch of heaumeau of heterro of polygaam of wat anders te maken. Maar om de persoon die ze zijn. Ik ben daarin gewoon een beetje raar
Sorryquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het is dus ALLEMAAL jouw schuld
[..]
Omdat je per se een perverse lesbo-baby moest krijgen in plaats van je als een normaal mens aan de natuurlijke orde en je man te onderwerpen en zijn kinderen te baren![]()
Duivel!
quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
IK HIELD AL VAN VANYEL VOOR ZE DOOR MN STROT GEDUWD WERD JAH
Suggereer ik ergens dat dieren- en kinderneukers in het LHBTIQ+ rijtje vallen? Nee heh? Leg me dan ook niet zoiets in de mond alsjeblieft.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:39 schreef Jeroboam het volgende:
Is al uitgelegd door professor @:vlindertje89 die vallen niet onder dat rijtje.
Daar blijf ik me nog wel even over verbazen, over dat onbevredigende ja. Jammer wel.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:42 schreef sigme het volgende:
Interessant gevolg hoor, van een helaas wat mij betreft toch tamelijk onbevredigende uitwisseling van argumenten/uitleg. Maar soit, daar is een SC ook niet heel geschikt voor.
Laat onverlet dat ik helemaal niet erg van mensen hou, ongeacht gender en seksuele orientatie.
Dan heb je het ook over gedrag. Waar je het wel of niet mee eens kunt zijn (ik deel je gevoelens mbt dit rijtje hoor).quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Ik heb persoonlijk wel moeite met praktiserende pedoseksuelen, mensen die seks hebben met dieren en mensen die andere mensen de liefde niet gunnen.
#my2cents
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben nog een lange weg te gaan.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hier raak je de kern, waar dat niet het geval zou moeten zijn. Zij zouden niet meer moeten hoeven vechten voor het leven dat ze leiden, dan jij of ik dat moeten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:41 schreef Karzai het volgende:
ja dames helaas je zal moet vechten voor het leven dat je wil
quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:40 schreef Clubsoda het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Nex Benedict, een non-binaire tiener (16!) die deze maand is doodgemept.
Ik zou die post niet zoveel eer willen geven. Beter verdwijnt dat in de vergetelheid.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
@:miss_sly kun je deze opslaan voor het nageslacht? Is ergens een eretopic ofzo, waar je deze post kunt hotlinken voor speciale momenten in SCUL?
Zijn ze dan al geslacht of ga je dat zelf doen?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Net een telefoontje van een vriendin wier vader jaagt. Krijg zondag 2 hazen en een wild zwijntje
Jippie.
En ik hou van jou, oh allerliefst duiveke. Al wordt je hetero-identiteit me dagelijks door de strot gestampt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
IK HIELD AL VAN VANYEL VOOR ZE DOOR MN STROT GEDUWD WERD JAH
Mij ookquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En ik hou van jou, oh allerliefst duiveke. Al wordt je hetero-identiteit me dagelijks door de strot gestampt.
Weer zit ik zoquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:42 schreef sigme het volgende:
Interessant gevolg hoor, van een helaas wat mij betreft toch tamelijk onbevredigende uitwisseling van argumenten/uitleg. Maar soit, daar is een SC ook niet heel geschikt voor.
Laat onverlet dat ik helemaal niet erg van mensen hou, ongeacht gender en seksuele orientatie.
DP! Jij was hier toch ook fan van? Ik had een beauty gevondenquote:
De ingewanden zijn er uit en de huid is er afquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:59 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Zijn ze dan al geslacht of ga je dat zelf doen?
Ik kwam het verhaal van Nex al tegen op Imgur en hield het niet droog. Wat een zinloze ellende toch weer.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:40 schreef Clubsoda het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Nex Benedict, een non-binaire tiener (16!) die deze maand is doodgemept.
...
Misschien is het goed om daar in je hoekje even over na te denken terwijl je je zielig en gemarginaliseerd en geļndoctrineerd voelt? Je hoeft in ieder geval niet te vrezen voor je leven hč, daar in je hoekje?
En dan kan je roepen 'respect, respect, iedereen is gelijk' maar dit soort dingen blijven gebeuren als we niet grondig veranderen hoe we naar elkaar kijken als mensen, hoe we over elkaar praten en welke rechten we elkaar toedichten.
Iewiewiew dees soort is niet perse mn lievelingsquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
DP! Jij was hier toch ook fan van? Ik had een beauty gevonden![]()
Cat-astrophe in ONZ / We want pus! #4
Heeft ook soort van met strot te maken en normale mensen moeten gewoon maar niet klikken
Zijn wel echt de eloquente parels ja. Mijn parelwitte ass claimt ze niet als mijnesquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vorig jaar twee keer het genoegen () gehad oog in oog te staan met voorpost en de NVU. Eén van de twee keren omdat ouders naar een voorleesmiddag gingen met hun kind. Door een drag queen.
De crčme de la crčme van extreemrechts Nederland kwam daar op af. Want 'indoctrinatie'. Iedereen die met die shit komt is per direct onderdeel van het probleem.
Ik miste een paar posts en las eerst de post over de pedosexueel en toen dit.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
De ingewanden zijn er uit en de huid is er af
hehehehequote:Op woensdag 21 februari 2024 20:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik miste een paar posts en las eerst de post over de pedosexueel en toen dit.
Wanneer moet ze daar anders piesen?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:31 schreef Barreltje het volgende:
![]()
waarom zou het nodig zijn om PRECIES als ik de kattenbal schoonmaak op de plek van de kattenbak te gaan piesen ???
Omdat je te langzaam bent met verschonen?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:31 schreef Barreltje het volgende:
![]()
waarom zou het nodig zijn om PRECIES als ik de kattenbal schoonmaak op de plek van de kattenbak te gaan piesen ???
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:37 schreef Blues het volgende:
Omdat je te langzaam bent met verschonen?
de rest van de 1430 minuten van de dagquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wanneer moet ze daar anders piesen?
Ja, maar toen moest ze nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de rest van de 1430 minuten van de dag
Dan staat op die plek een bak dus dan kan het niet.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de rest van de 1430 minuten van de dag
ja of hij.. want geen idee wie van de twee het wasquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:40 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, maar toen moest ze niet
Maar laten zitten. Uit het oog uit het hart. Ik ben ook maar een mens.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:42 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Nog connecties gemaakt op LinkedIn of maar laten zitten?
Heel begrijpelijk, Linkedin is eigenlijk ook maar het nieuwe Facebook voor coaches die het ook allemaal niet meer weten maar wel interessant willen blijven overkomen bij de andere coaches in hun netwerk.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar laten zitten. Uit het oog uit het hart. Ik ben ook maar een mens.
Die mag ook gehoord worden.quote:
Ik vind bijv. dat vrijheid en gender, geaardheid en kleurgelijkheid de norm zouden moeten zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:46 schreef Vanyel het volgende:
Die mag ook gehoord worden.
Misschien wil je je ook aansluiten bij het collectief?
Laat ik dat niet uitgebreid doen, maar zeggen dat mijn googleresultaten er heel anders uitzien.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:09 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou een reactie op post 258 uit het vorige topic nog buitengewoon waarderen.
Was het geen soeplepelquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:24 schreef Vanyel het volgende:
Zou @:queller hier geen orde kunnen komen houden? Gewoon met de pollepel erover ofzo?
Een pollepel mept beter dan een slaif.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:20 schreef flipsen het volgende:
[..]
Was het geen soeplepelOf dat moeilijke woord wat ik alweer verdrongen heb?
Heb je al last van het Milei-regime? Of is het echt allemaal hosanna?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:34 schreef flipsen het volgende:
Warm hiero in Buenos Aires, vanavond laat vlieg ik terug naar Mar del Plata. En er heerst hier echt een enorme muggenplaag (in Mardel ook), bizar. Vandaag dus maar een semi-professionele verdelger besteld, het is echt geen doen, we kunnen letterlijk de deur niet uitMaar, straks eerst nog even eten met nieuwe klanten, 3e etentje deze week, wat een zwaar leven. Morgen maar even op de weegschaal
Hosana dat de inflatie over januari "slechts" 20,6% bedroeg. Die van december was 25%quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je al last van het Milei-regime? Of is het echt allemaal hosanna?
Jammer dan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Laat ik dat niet uitgebreid doen, maar zeggen dat mijn googleresultaten er heel anders uitzien.
Nou ja da's leuk, dat scheelt misschien eenmalig tien miljoen USD of zo. Niet direct wat waar de gewone man wat aan heeft. Anders dan beeldvorming. Hoeveel beeldvorming betaal jij aan huur / hypotheek in de maand? Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:39 schreef flipsen het volgende:
Wat wel weer voor Milei pleit: hij vliegt gewoon met normale maatschappijen, niet alleen binnenlands maar laatst ook naar Israel en Italiė. En wil, op eentje na, alle regeringsvliegtuigen en helicopters verpatsen. Dat kan ik alleen maar toejuichen, die krengen kosten veel te veel geld. En het nieuwe regeringstoestel was pas vorig jaar aangeschaft door Fernandez, dan ook nog eens een totaal niet veel gebruikte 757 (geloof ik), echt weer te bezopen voor woorden. Dus wat dat betreft vind ik dat Milei het prima doet.
Ik deed de Google ook. Kwam uit op de resultaten van sigme, scrollde een beetje naar beneden en na een stuk of zes ‘ABC hits’ kwam ik uit bij wat jij vond.quote:
Noesquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:45 schreef Vanyel het volgende:
Rose werd net achtergelaten op het strand![]()
![]()
Ben je niet meer lesbisch geļnteresseerd in vrouwenliefde of?quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Noes![]()
Ik keek vanmiddag, hoe toepasselijk, weer The L Word. Wat me inmiddels wel weer grijpt maar niet meer opwindt.
Kweenie. Ik vind het wel een tegenvaller eigenlijk.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ben je niet meer lesbisch geļnteresseerd in vrouwenliefde of?
Volgens mij komt Quellie ons zo redden
Ja ik hoop ook als ik ooit weer kijk het als easy aphrodisiac te kunnen gebruiken eigenlijkquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kweenie. Ik vind het wel een tegenvaller eigenlijk.
Ik denk dat de nieuwigheid er af is voor me. Er is geen spanning meer.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja ik hoop ook als ik ooit weer kijk het als easy aphrodisiac te kunnen gebruiken eigenlijk
Hou me tegen. De meeste mensen worden milder als ze ouder worden. Ik heb daar niet zo'n last van. Dus nee; ik ben niet de aangewezen persoon, vrees ikquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:24 schreef Vanyel het volgende:
Zou @:queller hier geen orde kunnen komen houden? Gewoon met de pollepel erover ofzo?
Kwam ik over alsof ik mildheid zocht? Aaien en knuffels?quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:14 schreef Queller het volgende:
[..]
Hou me tegen. De meeste mensen worden milder als ze ouder worden. Ik heb daar niet zo'n last van. Dus nee; ik ben niet de aangewezen persoon, vrees ik
Quellerquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:14 schreef Queller het volgende:
[..]
Hou me tegen. De meeste mensen worden milder als ze ouder worden. Ik heb daar niet zo'n last van. Dus nee; ik ben niet de aangewezen persoon, vrees ik
Ow, in dat geval: hold my voorbinddildo!quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:16 schreef Vanyel het volgende:
Kwam ik over alsof ik mildheid zocht? Aaien en knuffels?
Nope, ik hoopte dat je een appel deed op mijn de-escalatietalent en immer diplomatieke optreden. Ik hoop namelijk dat mensen dat van mij denken. Denk ik. Ze zitten ernaast. Ik kan niet veel met sigme, maar ik las net dat ze eigenlijk niet van mensen houdt. Dat hebben we gemeen. It takes one to know one, dus dat klopt dan weer.quote:Er is iets mis met mijn presentatie![]()
Ik kom altijd als jij mij roept. Dat is in dit verband eigenlijk ook weer een rare zin. Weer zo door de strotdouwerig.quote:Maar je kwam wel toen ik om hulp riep
Ik heb een ander, denk ikquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Queller![]()
Waar zijn de tijden gebleven dat je bij mij kittens kwam jatten kijken?
quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:23 schreef Queller het volgende:
[..]
Lekker DP'tje van me
Nog steeds zo hetero?
Kut man! Ze zeggen dat tijd alle wonden heelt, maar bij jou wil het nog niet zo lukken, is't wel?quote:
Samesamequote:Op woensdag 21 februari 2024 22:24 schreef Queller het volgende:
[..]
Kut man! Ze zeggen dat tijd alle wonden heelt, maar bij jou wil het nog niet zo lukken, is't wel?
Love you anyway hoor
Had niet anders verwachtquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:22 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik heb een ander, denk ikNog steeds een huis vol hier
En garde!quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:22 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow, in dat geval: hold my voorbinddildo!
Hum. Ik dacht dat L H en B de groep waren, tot we allen inclusief en goede vrienden werden? De geschiedenis van mijn soort is niet mijn sterkste kantquote:Nu het onderwerp er dan toch ligt: enig idee hoe LH & B in de groep terecht zijn gekomen?
Ik lette ff niet op en ineens was het er.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:39 schreef Vanyel het volgende:
Hum. Ik dacht dat L H en B de groep waren, tot we allen inclusief en goede vrienden werden? De geschiedenis van mijn soort is niet mijn sterkste kant
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:07 schreef sigme het volgende:
Ik krijg overigens PM DM om me te troosten omdat ik gecancelled ben.
Neuh, er zijn er hier wel meer die daar niet van zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:48 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik lette ff niet op en ineens was het er.
En is dit ondertussen de nieuwe lesbo-hangout? Ik kook niet, is dat erg?
Ja, wanneer je met een rothumeur vanwege regen op de fiets zat was zo’n blij ei zo leuk om tegen te komen (t is blijkbaar nu een enorme puberquote:
50 miljoen, toch de moeite vior een land waar om iedere dollar wordt gebedeld door de Nationale bank.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja da's leuk, dat scheelt misschien eenmalig tien miljoen USD of zo. Niet direct wat waar de gewone man wat aan heeft. Anders dan beeldvorming. Hoeveel beeldvorming betaal jij aan huur / hypotheek in de maand? Ik bedoel maar.
Haha..mnX stond voor een gesloten deur maandag: Lidl verbouwing!quote:Op donderdag 22 februari 2024 06:53 schreef Morgane89 het volgende:
Psst. Vanaf 29 februari zijn de diepvries-pastel de nata er weer bij Lidl
quote:Op donderdag 22 februari 2024 06:53 schreef Morgane89 het volgende:
Veilig huisquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
https://app.nos.nl/op3/stresstest-voor-je-adres/
Geinige tool wel. Weinig kans op dingen hier.
Pas jij ff op jezelf?quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Hier ook een veilig huis, alleen kleine kans op overstroming, maar ik woon niet op de begane grond![]()
Toch maar naar de boten voor spreekuur, er zijn 2 zieken, da’s wel een hele magere bezetting
Ik ook niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben nog niet volledig gewend aan Loon als plattelansvrouw
Hier meer kans op natuurbrand. Verbaast me niks met het duin- en bosgebied hier. Wonder boven wonder geen overstromingsgevaar zo dichtbij zee. We zitten net op een verhoging, oud waddeneiland in het Oer-IJ.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja hoor, dan blijft de mailbox nog maar even vol.quote:
Hier geen risicos. Qua klimaat dan, want als Shell ontploft is dit denk ik toch niet de beste plek om te zijnquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hier meer kans op natuurbrand. Verbaast me niks met het duin- en bosgebied hier. Wonder boven wonder geen overstromingsgevaar zo dichtbij zee. We zitten net op een verhoging, oud waddeneiland in het Oer-IJ.
Kleine kans op verzakking.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan ze in de week van 12 maart wel eten in Lissabonquote:Op donderdag 22 februari 2024 06:53 schreef Morgane89 het volgende:
Matige kans op natuurbranden.quote:
Wat een horror zeg, die muggen. Ik ben enorm tegen gif maar ik kan me jullie beslissing goed voorstellen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:49 schreef flipsen het volgende:
Lekker geslapen in eigen bedje, met airco. Vanochtend 5 minuten buiten de hondjes hun ding laten doen, onder de muggebultenecht hele zwermen in het gras, nog veel erger dan in Buenos Aires. Morgen aan de spuiterij (verdelgingsmiddel), dit is echt niet te doen...
De andere bulten zijn eindelijk aan het wegtrekken
Ik heb antihistamine creme uit nieuw zeeland. Hebben ze zoiets ook niet hier? Dat hielp enorm goed bij de sand fly beten.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een horror zeg, die muggen. Ik ben enorm tegen gif maar ik kan me jullie beslissing goed voorstellen.
Ik zag er hier ook weer 1 gisteren. Geen zwerm gelukkigMaar ik kijk er niet echt naar uit om de komende maanden weer permanent onder de bulten te zitten. Ik heb het er over gehad met de huisarts en ze adviseerde een dubbele dosis antihistamine (ik slik al een normale dosis). Ik ben blij dat daar een mogelijkheid tot wat verlichting ligt.
Balen is dat.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:20 schreef Sarabi het volgende:
Na 2 uur meegenoten te hebben van de muziek van de buren maar weer eens aangebeld.
Maar meer dan een beetje oké komt er niet uit. Muziek is nu in ieder geval zachter.
Geen idee wat we hier nu verder mee moeten. Ik ga in ieder geval een logboek bijhouden.
Ik ben ook serieus al aan het kijken of we niet ergens iets kunnen gaan huren ofzo want kopen kan sowieso niet
Ik probeer ze juist te lokken want ze eten enorm veel ongedierte. Zoveel vliegen hier altijdquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:15 schreef Barreltje het volgende:
ik zit nog een beetje in over de boerenzwaluwen die bij ons in de stal en de carport nestelen.. een hoop scheiterij en gedoe .. MAAR .. ze lusten wel muggen en andere insectendus ik moet nog maar even een manier zien te vinden om de vogels WEL te hebben, maar de overlast niet
Ja, meteen nadat we dit huis kochten hebben we ons ook weer ingeschreven.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Balen is dat.
Samen met andere buren idd een logboek bijhouden.
Staan jullie ingeschreven?
We zitten in een koophuisquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis
Wat een ellende @:sarabi Zitten jullie nu niet in een koophuis? Of weinig overwaarde?
Maar jullie huis is dan toch ook in waarde gestegen? Lijkt me sterk dat de appartementjes nu zodanig in prijs gestegen zijn dat ze niet meer te betalen zijn, maar jullie huis precies evenveel waard is gebleven? Misschien de moeite om eens vrijblijvend een makelaar langs te laten komen om te kijken wat die ervan denkt?quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We zitten in een koophuisMaar we hebben toen supergeluk gehad qua prijs. We hebben nu dus een hoekwoning met grote tuin er omheen. Maar als we nu voor dezelfde prijs (of iets daar boven) iets zoeken heb je zelfs geen appartementje.
Oh da’s lastig ja, je wil niet naar kleiner en geen tuinquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We zitten in een koophuisMaar we hebben toen supergeluk gehad qua prijs. We hebben nu dus een hoekwoning met grote tuin er omheen. Maar als we nu voor dezelfde prijs (of iets daar boven) iets zoeken heb je zelfs geen appartementje.
Gaat het ook naar ergens bij Bluesstad in de buurt en is het knoflook/ui-vrij? Dan ga ik eens kijken of ik een potje kan bemachtigen, er zitten volgens mij wel landwinkels in de buurt hierquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo. De bestelling is opgehaald door de groothandel. Net echt allemaal
Heb het geloof ik even gemist (het was wat druk de laatste dagen), maar heb je veel kunnen uitleveren?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo. De bestelling is opgehaald door de groothandel. Net echt allemaal
Hoi Bill! Ja, we hadden een dingetje hier gisteren, die OP was nodigquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:19 schreef BillDauterive het volgende:
Deze SC staat in 'mijn actieve topics' en toen ik de topictitel las, was mijn nieuwsgierigheid gewekt.
Wat een mooie eerste post
Dat weet ik dus niet. De groothandel koopt het in en waar het dan verder naar toe gaat is voor mij onbekend.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:21 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Gaat het ook naar ergens bij Bluesstad in de buurt en is het knoflook/ui-vrij? Dan ga ik eens kijken of ik een potje kan bemachtigen, er zitten volgens mij wel landwinkels in de buurt hier
Nu 450 potjes. En hopelijk komt er meer aan. De eerstvolgende 150 bestellingen van de groothandel krijgen een flyer van mij bij hun bestelling. En een aantal grote klanten krijgt gratis samples bij hun bestelling. Daarnaast wordt ik vermeld in de nieuwsbrief van de groothandel en is er in maart een kortingsactie.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb het geloof ik even gemist (het was wat druk de laatste dagen), maar heb je veel kunnen uitleveren?
Ja, ik was begonnen met teruglezen, maar dat voelde een beetje als zelfkastijding, dus stopte ik ermee! Fijn om te zien dat de meeste mensen hier positieve dingen zeggen. De post van vlindertje89 ergens middenin dit topic, had ik toevallig wel gelezen. Dat was een mooie post zeg, ook mooi om te zien dat er zoveel likes zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoi Bill! Ja, we hadden een dingetje hier gisteren, die OP was nodig
Je ging wel op een goed moment meelezen inderdaad. Doorgaans zijn we een beetje hetzelfde als ESF SC alleen dan zonder glittersquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik was begonnen met teruglezen, maar dat voelde een beetje als zelfkastijding, dus stopte ik ermee! Fijn om te zien dat de meeste mensen hier positieve dingen zeggen. De post van vlindertje89 ergens middenin dit topic, had ik toevallig wel gelezen. Dat was een mooie post zeg, ook mooi om te zien dat er zoveel likes zijn.
Ik hoop met je mee.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. De groothandel koopt het in en waar het dan verder naar toe gaat is voor mij onbekend.
Sommige mixen zijn zonder uit en knoflook maar lang niet allemaal.
[..]
Nu 450 potjes. En hopelijk komt er meer aan. De eerstvolgende 150 bestellingen van de groothandel krijgen een flyer van mij bij hun bestelling. En een aantal grote klanten krijgt gratis samples bij hun bestelling. Daarnaast wordt ik vermeld in de nieuwsbrief van de groothandel en is er in maart een kortingsactie.
Dat is helemaal niet erg. Koekjes smaken beter dan glittersquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je ging wel op een goed moment meelezen inderdaad. Doorgaans zijn we een beetje hetzelfde als ESF SC alleen dan zonder glitters
Ik had laatst iets in de UK besteld, netjes inklaring betaald en volgens de app komt het eraan. Maar heb het al weken in huis, blijft in de app en krijg t ook niet wegquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:29 schreef MadMaster het volgende:
Toch bijzonder:
Ik bestel afgelopen dinsdagavond iets in Oostenrijk en dat is dan vannacht al in NL aangekomen, volgens de Track & Trace.
In diezelfde Track & Trace stond vanmorgen dat het tussen 10.00 en 12.00 uur bezorgd zou worden.
Inmiddels is dat al opgeschoven naar 15.45 - 17.45 uur...
Ahh jammer! Dan kijk ik gewoon goed om me heen als ik in een landwinkel benquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. De groothandel koopt het in en waar het dan verder naar toe gaat is voor mij onbekend.
Sommige mixen zijn zonder uit en knoflook maar lang niet allemaal.
[..]
Nu 450 potjes. En hopelijk komt er meer aan. De eerstvolgende 150 bestellingen van de groothandel krijgen een flyer van mij bij hun bestelling. En een aantal grote klanten krijgt gratis samples bij hun bestelling. Daarnaast wordt ik vermeld in de nieuwsbrief van de groothandel en is er in maart een kortingsactie.
Koekjes zou ik nu toch even bij wegblijven, als je niet magnetisch wil wordenquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet erg. Koekjes smaken beter dan glitters
quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:37 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ahh jammer! Dan kijk ik gewoon goed om me heen als ik in een landwinkel ben![]()
En wat veeltof hoor!
Bestellen in de UK doe ik niet meer.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had laatst iets in de UK besteld, netjes inklaring betaald en volgens de app komt het eraan. Maar heb het al weken in huis, blijft in de app en krijg t ook niet weg
Oh, dat wist ik helemaal niet! Weer wat geleerdquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Landwinkel is een merknaam. Streekwinkel of boerderijwinkel omvat al dat soort winkels.
Trek in koekjes nu. Liever zonder metalen maar ik ben niet heel picky.
Hier kan je bijvoorbeeld winkels in je buurt vinden: https://lekkerder.nl/boerderijwinkelsquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:56 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik helemaal niet! Weer wat geleerd
Thanks!quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier kan je bijvoorbeeld winkels in je buurt vinden: https://lekkerder.nl/boerderijwinkels
Dit was een geprint patroon, had uitgerekend dat versturen incl verzendkosten goedkoper was dan pdf hier laten printen. Maar ik had even niet aan de inklaringskosten gedacht 😉, gaat me niet weer gebeurenquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bestellen in de UK doe ik niet meer.
Sinds de Brexit zijn de invoerkosten + de transportkosten krankzinnig.
Ik heb sindsdien nog 1 keer iets in de UK besteld (2 flessen whisky ą gezamenlijk 120 euro) en vervolgens kon ik aan DHL 80 euro betalen aan invoerkosten, douanekosten en Nederlandse (vervoers)afhandelkosten. Die invoerkosten waren bekend, de rest niet. De internationale transportkosten had ik al betaald bij de bestelling.
Betaal je niet, dan wordt het pakket niet vrijgegeven door de douane (lees: DHL, die die rol namens de douane op zich neemt en daar dus kosten voor in rekening brengt...) en krijg je je pakket niet.
Je kan e.e.a. wel (deels) terugvragen bij de belastingdienst, maar er gaat 3 maanden overheen voordat je je geld terug hebt...
We hebben hier vleermuizen, maar de muggen zitten te laag, in het gras, dus die worden niet opgevroten helaas.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:15 schreef Barreltje het volgende:
ik zit nog een beetje in over de boerenzwaluwen die bij ons in de stal en de carport nestelen.. een hoop scheiterij en gedoe .. MAAR .. ze lusten wel muggen en andere insectendus ik moet nog maar even een manier zien te vinden om de vogels WEL te hebben, maar de overlast niet
Ik was nog niet wakker en dacht serieus dat er een app was die je dan opzette om vogelgeluiden te horen tijdens het wandelenquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:49 schreef Blues het volgende:
Lekker gelopen in de buurt met mijn vogelgeluidenapp aan![]()
Ik dacht dat ook evenquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:20 schreef flipsen het volgende:
Ik was nog niet wakker en dacht serieus dat er een app was die je dan opzette om vogelgeluiden te horen tijdens het wandelen
Dat klinkt erg onprettigquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:29 schreef Syrena het volgende:
Ha, 3 landwinkels op 3 kmmooi wandeldoel.
Verder nam ik net een Saridon en nu brandt mijn keel/slokdarmvanmorgen niet. Komt iemand dat bekend voir? Te weinig water erbij ofzo?
Daar heb je gelijkquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:10 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Maar jullie huis is dan toch ook in waarde gestegen? Lijkt me sterk dat de appartementjes nu zodanig in prijs gestegen zijn dat ze niet meer te betalen zijn, maar jullie huis precies evenveel waard is gebleven? Misschien de moeite om eens vrijblijvend een makelaar langs te laten komen om te kijken wat die ervan denkt?
Oh een flyer, vertel daar eens meer overquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De eerstvolgende 150 bestellingen van de groothandel krijgen een flyer van mij bij hun bestelling.
Nope, het enige huis in deze wijk dat geen koophuis is geworden. Daarom krijgen wij steeds van die bijzondere mensen naast onsquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:34 schreef Kaatje1 het volgende:
@:sarabi En die buren hebben het ook gekocht? Dan is het best lastig inderdaad (hier is in een appartementengebouw zoiets aan de hand, zo erg dat de burgemeester de bewoner nu voor de derde keer in nog geen jaar toegang tot z'n eigen huis heeft verboden.
Maar dan kan je het toch bij de verhuurder/wbv leggen? Samen met alle andere buren.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nope, het enige huis in deze wijk dat geen koophuis is geworden. Daarom krijgen wij steeds van die bijzondere mensen naast ons
Ik kom niet verder dan "spannend schrijven"quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:43 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien Google me niet kan helpen, kent iemand hier de term 'GEB schrijven' als iets waarvoor je een training kan volgen?
Effectief schrijven, Creatief schrijven, Piramideschrijven e.d. ken ik, maar 'GEB schrijven' zegt me niets...
Ja, zou die er iets aan doen?quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar dan kan je het toch bij de verhuurder/wbv leggen? Samen met alle andere buren.
Wat is daarvoor je bron?quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan "spannend schrijven"
Gemeentelijk Energie Bedrijfquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is daarvoor je bron?
Dat 'GEB' moet voor iets staan, maar wat...
Juist zij kunnen er iets aan doen. Moet ze ze wel een dossier opbouwen. Dat is juist het probleem hier. De overlastgever is eigenaar dus kan alleen de burgemeester er iets aan doen, wanneer er een verhuurder is kan die aangesproken worden en die moet het "regelen"quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, zou die er iets aan doen?
Ik heb echt geen idee hoe zoiets werkt. Maar dat kunnen we dan zeker eens proberen.
Dat is qua afkorting een mogelijkheid.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh een flyer, vertel daar eens meer over
echt superblij met hoe die geworden is![]()
Gegevensbeschermingseffectbeoordeling (GEB)?quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is qua afkorting een mogelijkheid.
Ethisch en besluitvormend schrijven snap ik dan eventueel ook nog, maar in relatie met gedrag kan ik het niet plotten...
Ook die kan ik niet herleiden tot iets wat in dit geval logisch lijkt...quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gegevensbeschermingseffectbeoordeling (GEB)?
“ Geb is a browser automation solution. It can be used for scripting, scraping and general automation — or equally as a functional/web/acceptance testing solution via integration with testing frameworks such as Spock or JUnit.”quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook die kan ik niet herleiden tot iets wat in dit geval logisch lijkt...
Hmmm, ik krijg de training aangeboden vanuit onze ICT afdeling.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
“ Geb is a browser automation solution. It can be used for scripting, scraping and general automation — or equally as a functional/web/acceptance testing solution via integration with testing frameworks such as Spock or JUnit.”
Ik.kan.niet.wachten.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, ik krijg de training aangeboden vanuit onze ICT afdeling.
Dit zijn alleen allemaal activiteiten die niets van doen hebben met de aangeschreven groep personen.
Dat blijkt ook wel uit het feit dat ik dat 'GEB' niet kan plaatsen.
Ik ga morgen maar eens de vraag stellen aan degene die het aanbod heeft gedaan, alhoewel ik me afvraag of die het wel weet...
Ik ken jou niet maar ik vind je nu al een toffequote:Op donderdag 22 februari 2024 13:19 schreef BillDauterive het volgende:
Deze SC staat in 'mijn actieve topics' en toen ik de topictitel las, was mijn nieuwsgierigheid gewekt.
Wat een mooie eerste post
Dat flesje ernaast (cranberry peper dressing) lijkt me ook best lekker.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:17 schreef Vanyel het volgende:
Oh mensen mijn Helahart zingt.
[ afbeelding ]
Is er een groter drinkgenot voor te stellen?
Het is er nu ook in biervorm:quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:17 schreef Vanyel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:17 schreef Vanyel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is er nu ook in biervorm:
https://www.wtbeer.com/nl/products/de-klep-helas-spicy-delight
quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:17 schreef Vanyel het volgende:
[ afbeelding ]
Online uitverkocht, maar in Venlo nog te krijgen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:24 schreef Syrena het volgende:
[..]zou goed cadeau voor mijn man zijn
![]()
Ik heb daarstraks nog een sloot water achter de tablet aangekiepert, maar duurde ca. 45 min eer het wegtrokGelukkig de hoofdpijn ook
Hij staat hoog in de lijst van meest vreemde bieren die ik heb gedronken maar het was eigenlijk best een prima bier. Niet per se lekker maar wel precies zoals een vloeibare curry zou moeten smaken. En Brouwerij de Klep heeft echt een leuke plek in Venloquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Ik moet er op het moment niet aan denken, trek de curry zelf niet eens, maar vind dit wel lollig.
Eerst die storm maar eens doorstaan. Zal morgen wel weer van alles los hangen in de bossenquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:01 schreef borisz het volgende:
Weekend
Morgen aan de wandel. Regen schijnt onder de rivieren minder te zijn. Kortom het wordt Camino Brabant 3. Veghel - Son en Bruegel. Met een lunch in Lieshout.
Dat valt wel mee. We hebben al wat stormen en regenbuien gehad. En er zit nog geen blad aan de bomen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst die storm maar eens doorstaan. Zal morgen wel weer van alles los hangen in de bossen
Dat is wel zo jaquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:48 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. We hebben al wat stormen en regenbuien gehad. En er zit nog geen blad aan de bomen.
Dat klinkt als iets voor mij.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:15 schreef Vanyel het volgende:
Als je je verveelt is Mormon no more oook nog wel een interessante serie om te bekijken.
We zitten nu midden in de conversie therapie
Zo af en toequote:Op woensdag 21 februari 2024 23:03 schreef Vanyel het volgende:
Neuh, er zijn er hier wel meer die daar niet van zijn.
Eet je wel?
Top matchquote:
Het lijkt hier nogal mee te vallen ja. Wandel-ze!quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:01 schreef borisz het volgende:
Weekend
Morgen aan de wandel. Regen schijnt onder de rivieren minder te zijn. Kortom het wordt Camino Brabant 3. Veghel - Son en Bruegel. Met een lunch in Lieshout.
Ben gaan slapen met de noise canceling op mijn oren, Satie aan.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 02:27 schreef vlindertje89 het volgende:
Het gaat goed los hier nu.. wind en wat klinkt als hagel ofzo (maar waarschijnlijk gewoon regen daar tegen de ramen waait). Was alleen nog niet per se uitgeslapen, dus hopelijk wordt het zo rustig weer en val ik weer in slaap.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Meh, met de storm vannacht is mijn schutting omgewaaid. Kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |