Ja, klopt hoor. Je wordt ook gewoon geindoctrineerd. Ik ben om. Ik heb privé mijn liefde al verklaard aan Vanyel. Ik durf dat ook wel openbaar: Vanyel, ik hou van jequote:Op woensdag 21 februari 2024 19:14 schreef Karzai het volgende:
complot gaat wat ver maar het wordt wel gepromoot
Hoezo wordt het gepromoot?!quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
promo, promeren, gepromootdat is toch gewoon goed
rustaaaaaaaaaaaaaaggh, ik waardeer alle liefde op aardequote:Op woensdag 21 februari 2024 19:18 schreef Vanyel het volgende:
VIER blote borsten in EEN bed Karzai.
Kan dat wel?
![]()
![]()
Maar als cis-man vind je wel dat je van alles door de strot wordt geduwd.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
rustaaaaaaaaaaaaaaggh, ik waardeer alle liefde op aarde![]()
Plaagje tussendoor.quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
complot gaat wat ver maar het wordt wel gepromoot
quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, klopt hoor. Je wordt ook gewoon geindoctrineerd. Ik ben om. Ik heb privé mijn liefde al verklaard aan Vanyel. Ik durf dat ook wel openbaar: Vanyel, ik hou van je
quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zeer geliefde lesbos. En andere mensen met welke letter dan ook worden hier ook met open armen ontvangen.
Dus als je graag wilt praten over hoe andermans mensenrechten je door de strot geduwd worden, is 90% van FOK! daar de juiste plaats voor.
nouja merk wel dat we in een hoekje gedrukt worden en als de ergste vijand gezien worden tegenwoordigquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar als cis-man vind je wel dat je van alles door de strot wordt geduwd.
Ik weet niet of ik beledigd moet zijn of blij dat we een turfje kunnen zetten voor het collectief.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Ik heb een lesbootje geconverteerd
Mijn indoctrineerhartje smelt van geluk
Mag ik je iets vertellen? Dat heeft heel weinig te maken met het zijn van een cis man en alles met de bagger die er uit je snuit komt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
nouja merk wel dat we in een hoekje gedrukt worden en als de ergste vijand gezien worden tegenwoordig
Hou eens even je mond en denk na over wat je zegt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kan de radio niet aan doen of het gaat erover
Oh. Ik weet niet of ik daar wat aan kan doenquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Plaagje tussendoor.
Je bent wellicht wat intellectueel en overmatig welbespraakt voor sommigen.
Eh, dit kwam zo toevallig even zo uit. Ik had nèt zo goed aan jou mijn liefde kunnen verklaren, heus. Maar ja, Vanyel deed me schaterlachen en een enorme drang genererend haar te omarmen en tegen mijn boezem te drukken. Zeg maar, een plotse opwelling van positieve gevoelens allemaal samen komend op het juiste moment.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:24 schreef Clubsoda het volgende:
Ik weet niet of ik beledigd moet zijn of blij dat we een turfje kunnen zetten voor het collectief.
Beledigd dat jij haar niet kon scoren?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:24 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik beledigd moet zijn of blij dat we een turfje kunnen zetten voor het collectief.
Ok ok, ik hou het bij een turfje voor het collectiefquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh, dit kwam zo toevallig even zo uit. Ik had nèt zo goed aan jou mijn liefde kunnen verklaren, heus. Maar ja, Vanyel deed me schaterlachen en een enorme drang genererend haar te omarmen en tegen mijn boezem te drukken. Zeg maar, een plotse opwelling van positieve gevoelens allemaal samen komend op het juiste moment.
tja je leeft een beetje buiten de werkelijkheidquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mag ik je iets vertellen? Dat heeft heel weinig te maken met het zijn van een cis man en alles met de bagger die er uit je snuit komt.
Je stelt je echt ongelofelijk aan. Woorden schieten te kort.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
nouja merk wel dat we in een hoekje gedrukt worden en als de ergste vijand gezien worden tegenwoordig
Ooohquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mag ik je iets vertellen? Dat heeft heel weinig te maken met het zijn van een cis man en alles met de bagger die er uit je snuit komt.
Buiten jouw werkelijkheid ja. Bijzonder hè, dat je dingen anders kunt beleven in een ander referentiekader. Als we daar nou een respect voor konden hebben met elkaar. O, wacht.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja je leeft een beetje buiten de wekelijkheid
En dus wordt het gepromoot? Kom allemaal bij de alfabetgemeenschap?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat in een hoekje worden gedrukt, hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee! Want die hele gesprek ettert na drie maanden door omdat ik in the heat of the moment Ludolf een lulhannes noemdequote:Op woensdag 21 februari 2024 19:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oooh![]()
Is dit de eerste keer dat je een tikje grof in de mond wordt?
quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh, dit kwam zo toevallig even zo uit. Ik had nèt zo goed aan jou mijn liefde kunnen verklaren, heus. Maar ja, Vanyel deed me schaterlachen en een enorme drang genererend haar te omarmen en tegen mijn boezem te drukken. Zeg maar, een plotse opwelling van positieve gevoelens allemaal samen komend op het juiste moment.
Nee, club leeft juist /constant/ in de werkelijkheid. Die ene, waar jij en ik nog steeds veel te weinig een beeld van hebben.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja je leeft een beetje buiten de wekelijkheid
@miss_sly kun je deze opslaan voor het nageslacht? Is ergens een eretopic ofzo, waar je deze post kunt hotlinken voor speciale momenten in SCUL?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja je leeft een beetje buiten de werkelijkheid
Herkenbaar. Op tv ook. Al die reclames over lesbische of homoseksuele gezinnenquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou ik moet eerlijk bekennen dat ik inmiddels denk dat ik een klein gericht projectielbraakje niet zou kunnen onderdrukken als ik hem in het wild tegenkwam.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je stelt je echt ongelofelijk aan. Woorden schieten te kort.
Hier zijn sigs voor uitgevondenquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
@:miss_sly kun je deze opslaan voor het nageslacht? Is ergens een eretopic ofzo, waar je deze post kunt hotlinken voor speciale momenten in SCUL?
Oh ja, ik hou ook van @Vanyel . En van @Clubsoda . En van de andere mensen die zich ook als LHBTIQ+ identificeren. En ook van mensen die zich niet als LHBTIQ+ identificeren. Leven en laten leven. Ik heb persoonlijk wel moeite met praktiserende pedoseksuelen, mensen die seks hebben met dieren en mensen die andere mensen de liefde niet gunnen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:20 schreef Isabeau het volgende:
Ja, klopt hoor. Je wordt ook gewoon geindoctrineerd. Ik ben om. Ik heb privé mijn liefde al verklaard aan Vanyel. Ik durf dat ook wel openbaar: Vanyel, ik hou van je
Die heb ik alquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hier zijn sigs voor uitgevonden
Ja, nou, die kan ik nu écht niet lezen vrouwquote:
Is al uitgelegd door professor @vlindertje89 die vallen niet onder dat rijtje.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb persoonlijk wel moeite met praktiserende pedoseksuelen, mensen die seks hebben met dieren en mensen die andere mensen de liefde niet gunnen.
#my2cents
Het is dus ALLEMAAL jouw schuldquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee! Want dit hele gesprek ettert na drie maanden door omdat ik in the heat of the moment Ludolf een lulhannes noemde![]()
Omdat je per se een perverse lesbo-baby moest krijgen in plaats van je als een normaal mens aan de natuurlijke orde en je man te onderwerpen en zijn kinderen te barenquote:Volgens mij ook nog omdat ik midden in de nacht met die verduivelde lesbo-baby van me zat te klooien en ik na slaapgebrek en het idee van een racistisch minister president niet ook nog die opmerking kon verdragen![]()
Jij en Fles houden van elkaar toch?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik hou van niemand in deze SC![]()
Zat mensen die ik aardig vind hoor, maar dat heeft niks met lebbisch of heaumeau of heterro of polygaam of wat anders te maken. Maar om de persoon die ze zijn. Ik ben daarin gewoon een beetje raar
Sorryquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het is dus ALLEMAAL jouw schuld
[..]
Omdat je per se een perverse lesbo-baby moest krijgen in plaats van je als een normaal mens aan de natuurlijke orde en je man te onderwerpen en zijn kinderen te baren![]()
Duivel!
quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
IK HIELD AL VAN VANYEL VOOR ZE DOOR MN STROT GEDUWD WERD JAH
Suggereer ik ergens dat dieren- en kinderneukers in het LHBTIQ+ rijtje vallen? Nee heh? Leg me dan ook niet zoiets in de mond alsjeblieft.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:39 schreef Jeroboam het volgende:
Is al uitgelegd door professor @:vlindertje89 die vallen niet onder dat rijtje.
Daar blijf ik me nog wel even over verbazen, over dat onbevredigende ja. Jammer wel.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:42 schreef sigme het volgende:
Interessant gevolg hoor, van een helaas wat mij betreft toch tamelijk onbevredigende uitwisseling van argumenten/uitleg. Maar soit, daar is een SC ook niet heel geschikt voor.
Laat onverlet dat ik helemaal niet erg van mensen hou, ongeacht gender en seksuele orientatie.
Dan heb je het ook over gedrag. Waar je het wel of niet mee eens kunt zijn (ik deel je gevoelens mbt dit rijtje hoor).quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Ik heb persoonlijk wel moeite met praktiserende pedoseksuelen, mensen die seks hebben met dieren en mensen die andere mensen de liefde niet gunnen.
#my2cents
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben nog een lange weg te gaan.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hier raak je de kern, waar dat niet het geval zou moeten zijn. Zij zouden niet meer moeten hoeven vechten voor het leven dat ze leiden, dan jij of ik dat moeten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:41 schreef Karzai het volgende:
ja dames helaas je zal moet vechten voor het leven dat je wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |