Nou, je maakt het wel aantrekkelijk jaquote:
Ja, klopt hoor. Je wordt ook gewoon geindoctrineerd. Ik ben om. Ik heb privé mijn liefde al verklaard aan Vanyel. Ik durf dat ook wel openbaar: Vanyel, ik hou van jequote:Op woensdag 21 februari 2024 19:14 schreef Karzai het volgende:
complot gaat wat ver maar het wordt wel gepromoot
Hoezo wordt het gepromoot?!quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
promo, promeren, gepromootdat is toch gewoon goed
rustaaaaaaaaaaaaaaggh, ik waardeer alle liefde op aardequote:Op woensdag 21 februari 2024 19:18 schreef Vanyel het volgende:
VIER blote borsten in EEN bed Karzai.
Kan dat wel?
![]()
![]()
Maar als cis-man vind je wel dat je van alles door de strot wordt geduwd.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
rustaaaaaaaaaaaaaaggh, ik waardeer alle liefde op aarde![]()
Plaagje tussendoor.quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
complot gaat wat ver maar het wordt wel gepromoot
quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, klopt hoor. Je wordt ook gewoon geindoctrineerd. Ik ben om. Ik heb privé mijn liefde al verklaard aan Vanyel. Ik durf dat ook wel openbaar: Vanyel, ik hou van je
quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zeer geliefde lesbos. En andere mensen met welke letter dan ook worden hier ook met open armen ontvangen.
Dus als je graag wilt praten over hoe andermans mensenrechten je door de strot geduwd worden, is 90% van FOK! daar de juiste plaats voor.
nouja merk wel dat we in een hoekje gedrukt worden en als de ergste vijand gezien worden tegenwoordigquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar als cis-man vind je wel dat je van alles door de strot wordt geduwd.
Ik weet niet of ik beledigd moet zijn of blij dat we een turfje kunnen zetten voor het collectief.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Ik heb een lesbootje geconverteerd
Mijn indoctrineerhartje smelt van geluk
Mag ik je iets vertellen? Dat heeft heel weinig te maken met het zijn van een cis man en alles met de bagger die er uit je snuit komt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
nouja merk wel dat we in een hoekje gedrukt worden en als de ergste vijand gezien worden tegenwoordig
Hou eens even je mond en denk na over wat je zegt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kan de radio niet aan doen of het gaat erover
Oh. Ik weet niet of ik daar wat aan kan doenquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Plaagje tussendoor.
Je bent wellicht wat intellectueel en overmatig welbespraakt voor sommigen.
Eh, dit kwam zo toevallig even zo uit. Ik had nèt zo goed aan jou mijn liefde kunnen verklaren, heus. Maar ja, Vanyel deed me schaterlachen en een enorme drang genererend haar te omarmen en tegen mijn boezem te drukken. Zeg maar, een plotse opwelling van positieve gevoelens allemaal samen komend op het juiste moment.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:24 schreef Clubsoda het volgende:
Ik weet niet of ik beledigd moet zijn of blij dat we een turfje kunnen zetten voor het collectief.
Beledigd dat jij haar niet kon scoren?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:24 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik beledigd moet zijn of blij dat we een turfje kunnen zetten voor het collectief.
Ok ok, ik hou het bij een turfje voor het collectiefquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh, dit kwam zo toevallig even zo uit. Ik had nèt zo goed aan jou mijn liefde kunnen verklaren, heus. Maar ja, Vanyel deed me schaterlachen en een enorme drang genererend haar te omarmen en tegen mijn boezem te drukken. Zeg maar, een plotse opwelling van positieve gevoelens allemaal samen komend op het juiste moment.
tja je leeft een beetje buiten de werkelijkheidquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mag ik je iets vertellen? Dat heeft heel weinig te maken met het zijn van een cis man en alles met de bagger die er uit je snuit komt.
Je stelt je echt ongelofelijk aan. Woorden schieten te kort.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
nouja merk wel dat we in een hoekje gedrukt worden en als de ergste vijand gezien worden tegenwoordig
Ooohquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mag ik je iets vertellen? Dat heeft heel weinig te maken met het zijn van een cis man en alles met de bagger die er uit je snuit komt.
Buiten jouw werkelijkheid ja. Bijzonder hè, dat je dingen anders kunt beleven in een ander referentiekader. Als we daar nou een respect voor konden hebben met elkaar. O, wacht.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja je leeft een beetje buiten de wekelijkheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |