En waarom meen je er dan toch iets over te moeten zeggen?quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:48 schreef Karzai het volgende:
ik heb daar gewoon geen ervaring mee en kan er ook weinig over zeggen als cis man
Is dat?quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:52 schreef Clubsoda het volgende:
Oh, nog eentje: dat er in het dossier van het consultatiebureau een pop up schermpje is met 'Jantje heeft een vader en een moeder!'
Door je strot duwen zullen we.
Maar zo werkt het niet. Je plaatst een platitude op een openbaar forum. Dan kun je toch gewoon uitleggen wat je bedoelt als je erom gevraagd wordt. Hoe, wanneer, door wie en op welke manier wordt je LHBTI+ je door de strot geduwd? Welke nadelige gevolgen ondervindt je daarvan? Wat vind je dat we eraan zouden moeten veranderen?quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:48 schreef Karzai het volgende:
ik heb daar gewoon geen ervaring mee en kan er ook weinig over zeggen als cis man
ik heb al gezegd dat ik een ieder als gelijkwaardige beschouwquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar zo werkt het niet. Je plaatst een platitude op een openbaar forum. Dan kun je toch gewoon uitleggen wat je bedoelt als je erom gevraagd wordt. Hoe, wanneer, door wie en op welke manier wordt je LHBTI+ je door de strot geduwd? Welke nadelige gevolgen ondervindt je daarvan? Wat vind je dat we eraan zouden moeten veranderen?
Ik doe een beetje flauw maar ik ben wel oprecht geïnteresseerd hoe het werkt en waarom het zo naar is want uit mijn eigen ervaring kan ik niet putten.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is dat?
Vet.
Beats de vraag elke keer
Maar wat wordt je dan door de strot geduwd?quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb al gezegd dat ik een ieder als gelijkwaardige beschouw
ja dat idee heb ik welquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar wat wordt je dan door de strot geduwd?
Hè gatver, mensenrechtenquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:01 schreef Karzai het volgende:
maar misschien is dat voor jullie lastig te begrijpen, ik heb verder geen problemen met de lhbtq gemeenschap vind het wel suf dat het van hogerhand geregeld moet worden
En toen bood ze haar excuses aan voor haar idiote reactie en zei ze dat ze het ging navragen en erop terug zou komen. Toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |