Jaaquote:
Ik dacht dat je Dotje bedoelde met haar Kippensoep...quote:
Ik kijk wel uitquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Dotje bedoelde met haar Kippensoep...
Gelijk terug in de tijd ! Van hier tot bestemming in Italië wilde de kids niks anders horen …..later van die dvd schermpjes gekocht ze bleven het veel te lang achter elkaar leuk vinden 🙉 😂quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Dotje bedoelde met haar Kippensoep...
Ik snap je niet helemaal hoe zo de laatste 2 uur was om?quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hahaha
Ik liep naar de afzuigkap om te roken maar de laatste was om 2 uur ……ben beteuterd weer weggelopen
quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hahaha
Ik liep naar de afzuigkap om te roken maar de laatste was om 2 uur ……ben beteuterd weer weggelopen
Mijn laatste sigaret was 2 uur vanmiddag.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap je niet helemaal hoe zo de laatste 2 uur was om?
O je gaat stoppen met rokenquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:53 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Mijn laatste sigaret was 2 uur vanmiddag.
Ik heb geen sigaretten meer dus moet ff afkicken van een gewoonte
Knap hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik heb al 0,86¤ cent bespaard 😂
Ik loop binnen !!!
quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Gelijk terug in de tijd ! Van hier tot bestemming in Italië wilde de kids niks anders horen …..later van die dvd schermpjes gekocht ze bleven het veel te lang achter elkaar leuk vinden 🙉 😂
Heel veel succes!quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik loop binnen !!!
Je wordt toch gelijk weer vrolijkquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:57 schreef engine het volgende:
[..]dus jij kunt ze ook meezingen
![]()
Leuke herinnering
Valt me nog mee,was het vorig jaar niet korter?quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:39 schreef Dotteke het volgende:
13 april de finale, gaat de tijd toch snel
Volgens mij wel maar weet het niet meer zekerquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt me nog mee,was het vorig jaar niet korter?
Kan je nagaan hoe we op de automatische piloot staan...quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hahaha
Ik heb dat eigenlijk nooit gehad toen ik stopte met rokenquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe we op de automatische piloot staan...
Jij had nergens last van ?quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk nooit gehad toen ik stopte met roken
Goed bezigquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik loop binnen !!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaak genoeg heb ik nog gedroomd dat ik een sigaret op stak, en dacht, in mijn droom, hee, ik rook niet meer, weg ermee![]()
Maar hou vol, het is goed voor je en voor je portemonnee. Je gaat je echt beter voelen![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Vroeger stopte ik na elke sigaret, maar dat telt nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:33 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kan een paar dagen stoppen en dan begin ik weer.
Nee.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vroeger stopte ik na elke sigaret, maar dat telt niet
Juist wel doen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:37 schreef Tuttebolleke het volgende:
Als ik het moeilijk heb zet ik hier alleen een boze smiley en zal op cos niks tikken…..
Steek dan iets virtueel op, dat kan geen kwaad, zelfs twee nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:37 schreef Tuttebolleke het volgende:
Als ik het moeilijk heb zet ik hier alleen een boze smiley en zal op cos niks tikken…..
Marlboro was geloof ik 3 gulden 50quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee.![]()
Toen ik begon met roken was een pakje nog iets van 5 gulden.
Dan begrijpen welke emotie er achter zit...quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:37 schreef Tuttebolleke het volgende:
Nu 9 euro 50.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Marlboro was geloof ik 3 gulden 50
Ik weet niet of ik karakter heb als ik werk rook ik sowieso niet maar thuis is lastig.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:40 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Dan begrijpen welke emotie er achter zit...
had ik maar zoveel karakter als jij
Ja ik wel een beetje vooral de eerste paar dagen...quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk nooit gehad toen ik stopte met roken
Ik ben ook van de ene op de andere dag gestopt... en dat ging perfect...quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Jij had nergens last van ?
De allereerste x stopte ik gewoon dat is achteraf echt raar.
En ons.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik karakter heb als ik werk rook ik sowieso niet maar thuis is lastig.
Dus we zullen zien, ik doe het voor mijzelf dus de enige die ik teleurstel ben ik als ik weer begin.
Moet dotteke heel de tijd mij achterna in cos met een zweep !quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Steek dan iets virtueel op, dat kan geen kwaad, zelfs twee niet![]()
![]()
Maar jij bent ook perfect.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben ook van de ene op de andere dag gestopt... en dat ging perfect...
Ik zie je al rennen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:46 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Moet dotteke heel de tijd mij achterna in cos met een zweep !
Ik kon dat ook na en feestje of een avondje met vriendinnen met een wijntje en veel peuken was ik er helemaal zat van en rookte ik 2/3 dagen niet...quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:33 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kan een paar dagen stoppen en dan begin ik weer.
Nou dat zou ik echt niet kunnenquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kon dat ook na en feestje of een avondje met vriendinnen met een wijntje en veel peuken was ik er helemaal zat van en rookte ik 2/3 dagen niet...
Kan geen kwaad, wordt je snel vanquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:46 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Moet dotteke heel de tijd mij achterna in cos met een zweep !
Ik rook nu een pakje per week 19 euro ongeveer,als het op is dan maar niet roken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:50 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nou dat zou ik echt niet kunnen
Ja ik heb eerder een poging gedaan en rookte ik alleen als er een feestje was... nou je begrijpt het al, ik had elke dag een feestjequote:Op woensdag 21 februari 2024 17:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vroeger stopte ik na elke sigaret, maar dat telt niet
quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik heb eerder een poging gedaan en rookte ik alleen als er een feestje was... nou je begrijpt het al, ik had elke dag een feestje
Herkenbaar, stoppen en dan alleen op feestjes roken. Maar omdat ik dan niet van anderen wilde roken kocht ik weer een pakje, die ik dan doordeweeks weer in mijn jaszak vond terwijl ik op de trein stond te wachten en zo begon het steeds weer opnieuwquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik heb eerder een poging gedaan en rookte ik alleen als er een feestje was... nou je begrijpt het al, ik had elke dag een feestje
Nou dat is netjes 19 euro??quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik rook nu een pakje per week 19 euro ongeveer,als het op is dan maar niet roken.
Shameless USA is idd wel leuk ben al bij afl. 4.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Herkenbaar, stoppen en dan alleen op feestjes roken. Maar omdat ik dan niet van anderen wilde roken kocht ik weer een pakje, die ik dan doordeweeks weer in mijn jaszak vond terwijl ik op de trein stond te wachten en zo begon het steeds weer opnieuw
Oooh ja precies dat.... zo ging het echt...quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Herkenbaar, stoppen en dan alleen op feestjes roken. Maar omdat ik dan niet van anderen wilde roken kocht ik weer een pakje, die ik dan doordeweeks weer in mijn jaszak vond terwijl ik op de trein stond te wachten en zo begon het steeds weer opnieuw
Je laat er geen gras over groeien! 11 Seizoenen te gaan nogquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Shameless USA is idd wel leuk ben al bij afl. 4.
Soul rookt niet eens.Dus ik rook in de badkamer.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Op mijn werk rookte bijna iedereen op kantoor, Vond ik niet erg en ik had ook geen hekel aan de geur ervan. Maar ik hield het vrij gemakkelijk vol, zonder pillen of pleisters of wat dan ook. Ik deed het voor mijn liefjedie was al jaren eerder gestopt.
Prima.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je laat er geen gras over groeien! 11 Seizoenen te gaan nog
Gezellie zittend op de wc...quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul rookt niet eens.Dus ik rook in de badkamer.
Pakje sigaretten 19 euro !?!?!?quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik rook nu een pakje per week 19 euro ongeveer,als het op is dan maar niet roken.
Held !quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Op mijn werk rookte bijna iedereen op kantoor, Vond ik niet erg en ik had ook geen hekel aan de geur ervan. Maar ik hield het vrij gemakkelijk vol, zonder pillen of pleisters of wat dan ook. Ik deed het voor mijn liefjedie was al jaren eerder gestopt.
Pall mall shag.quote:
Echt hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:37 schreef Jockari het volgende:
19 eurie lijkt mij wel echt duur. In belgie goedkoper ?
Zeg het maar.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:40 schreef Snensie het volgende:
Iets met twee maten maar laat maar.😶
De foto`s maken doen ze echt wel leuk.Het eten jatten vond ik iets minder.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:43 schreef Frummelie het volgende:
Sabeau en Dilano het wordt tijd voor de Bondgenoten terugkijken..
Mary de keukenprinses met de vlam in de pan was ook wel een hoogtepuntje deze weekquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De foto`s maken doen ze echt wel leuk.Het eten jatten vond ik iets minder.
Sttttttttt Fruit.... goh wat een l....quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De foto`s maken doen ze echt wel leuk.Het eten jatten vond ik iets minder.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mary de keukenprinses met de vlam in de pan was ook wel een hoogtepuntje deze week
Ja! "Eeh... hallooo?! Help?!"quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]hoe ze met die pan de woonruimte in kwam lopen...hilarisch..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Hihiquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Sttttttttt Fruit.... goh wat een l....
quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja! "Eeh... hallooo?! Help?!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
Hallo help.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mary de keukenprinses met de vlam in de pan was ook wel een hoogtepuntje deze week
Ben ook niet zo van de twee maten. Zo baal ik ook altijd van de maten van beeldschermen en TV's. Staat er 60inch, moet ik het weer om gaan staan te rekenen om te weten of ie bij mij op mijn nachtkastje past. Doe het dan meteen in centimetersquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:40 schreef Snensie het volgende:
Iets met twee maten maar laat maar.😶
Alles weer onder controle?quote:
Nope het houdt niet op niet vanzelf. Thnx voor de koffiequote:
Heb jij een beeldscherm/TV op je nachtkasje?quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben ook niet zo van de twee maten. Zo baal ik ook altijd van de maten van beeldschermen en TV's. Staat er 60inch, moet ik het weer om gaan staan te rekenen om te weten of ie bij mij op mijn nachtkastje past. Doe het dan meteen in centimeters
Owquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope het houdt niet op niet vanzelf. Thnx voor de koffie
Moedeloos word ik er soms vanquote:
Nee joh, tis maar om wat te klagen over twee matenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij een beeldscherm/TV op je nachtkasje?
Jij hebt dus 1 pak pw ( z’n grote) maar als die 2 dagen eerder op is rook je gewoon niet ?! Dat is heel knapquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:
60 gram is dat ,op is op zeg maar.En straks als het duurder gaat worden probeer ik ook te stoppen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Jij hebt dus 1 pak pw ( z’n grote) maar als die 2 dagen eerder op is rook je gewoon niet ?! Dat is heel knap
Ja dat heb ik 1x gedaan en dat ging niet zo goed dus nooit meer gedaanquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:02 schreef FreshFruit het volgende:
Met blowen ben ik wel in 1 keer gestopt zonder moeite.
Vertel.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik 1x gedaan en dat ging niet zo goed dus nooit meer gedaan
Ik ging helemaal beven alles raar en ben maar gaan zitten onder de douche tot ik weer een beetje normaal was.quote:
Dan snap ik wel dat je gelijk klaar mee bent.De laatste keer dat ik een trekje had genomen kon ik gelijk naar bed ook,helemaal draaierig.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik ging helemaal beven alles raar en ben maar gaan zitten onder de douche tot ik weer een beetje normaal was.
Helemaal normaal gaat nooit lukken 🫣🤪
Is wel ook een soort van motivatie om te stoppen.quote:
Ja snap ik... kan je leuke dingen mee doen..quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is wel ook een soort van motivatie om te stoppen.
Ik ben echt een tutje hoor... ik heb nog nooit zoiets geprobeerd, geen pilletje geen blowtje... ik had en heb er niks mee...quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik ging helemaal beven alles raar en ben maar gaan zitten onder de douche tot ik weer een beetje normaal was.
Helemaal normaal gaat nooit lukken 🫣🤪
Dat maakt je geen tutje hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben echt een tutje hoor... ik heb nog nooit zoiets geprobeerd, geen pilletje geen blowtje... ik had en heb er niks mee...
Neej oké maar zo voelde ik me wel soms... want als we naar de Marathon gingen in Den Haag was het de normaalste zaak van de wereld om effe een jointje te roken.. maar Frummie niet hoor... hahaquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat maakt je geen tutje hoor.
De Marathon.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej oké maar zo voelde ik me wel soms... want als we naar de Marathon gingen in Den Haag was het de normaalste zaak van de wereld om effe een jointje te roken.. maar Frummie niet hoor... haha
Nee zit aan het bubbeltjes waterquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:31 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke hang je aan je koffiemachine...
Ik 1x omdat mijn grote broer dat deed die 12 jaar ouder is…quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej oké maar zo voelde ik me wel soms... want als we naar de Marathon gingen in Den Haag was het de normaalste zaak van de wereld om effe een jointje te roken.. maar Frummie niet hoor... haha
Ik heb geen idee.... maar was zo'n gave tent... echt de place to be toendertijd.... als ik de begin tune hoor, krijg ik kippenvel...quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Marathon.
Daar is nu toch allemaal eetgelegenheden?
Gave tent... ik kwam er elke zaterdag en op zondag naar het zeepaardje in Noordwijk..quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
De marathon daar ben ik 1 x geweest
LA DS dan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gave tent... ik kwam er elke zaterdag en zondag naar het zeepaardje in Noordwijk..
Ik kwam niet heel vaak in Den Haag.vond Exposure ook wel top.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oe.. dat komt me heel erg bekend voor... wat zat dat dan?
Ook geweest !!quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gave tent... ik kwam er elke zaterdag en op zondag naar het zeepaardje in Noordwijk..
Ooh die ken ik niet...quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kwam niet heel vaak in Den Haag.vond Exposure ook wel top.
Scheveningen.quote:
Dan ben je vast ook wel eens in de pianobar beland op Scheveningen waar Roel begonnen is...quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:47 schreef FreshFruit het volgende:
Heb hier met ekte stappers te maken.
Leuk.![]()
![]()
Crazy piano`s toch?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan ben je vast ook wel eens in de pianobar beland op Scheveningen waar Roel begonnen is...
quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:47 schreef FreshFruit het volgende:
Heb hier met ekte stappers te maken.
Leuk.![]()
![]()
Energiehal en Parkzicht.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
Toen ik jong was locomotion in Zoetermeer daar mocht je op zondag binnen als je 15 jaar was.
Daarna naar Rotterdam gegaan.
Stadhuisplein, ramblas en duistere plekjes geen idee waar in Rotterdam meestal bij de witte de wit straat maar dan was ik meestal al flink dronken 🙈
Oh ja en ook naar the vieuw Maasboulevard en wat kroegjes zoals plan C en de pui.
Ooooh ja...de locomotion die hebben we ook nog...quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
Toen ik jong was locomotion in Zoetermeer daar mocht je op zondag binnen als je 15 jaar was.
Daarna naar Rotterdam gegaan.
Stadhuisplein, ramblas en duistere plekjes geen idee waar in Rotterdam meestal bij de witte de wit straat maar dan was ik meestal al flink dronken 🙈
Oh ja en ook naar the vieuw Maasboulevard en wat kroegjes zoals plan C en de pui.
Ik ook niet gelukkig.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben echt een tutje hoor... ik heb nog nooit zoiets geprobeerd, geen pilletje geen blowtje... ik had en heb er niks mee...
Ik heb nog een kist vol met flyers,dat is leuk soms om herinneringen om op te halen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:07 schreef Frummelie het volgende:
Nou we zijn weer lekker aant stappen..
Al ben jij wel een tutje.quote:
Ik was er ook helemaal niet nieuwsgierig naar, het boeide mij niet... jou waarschijnlijk ook niet...quote:
Goh wat leuk dat je dat bewaard hebt... ja dat is zeker leuk..quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb nog een kist vol met flyers,dat is leuk soms om herinneringen om op te halen.
Nee voor geen meter.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik was er ook helemaal niet nieuwsgierig naar, het boeide mij niet... jou waarschijnlijk ook niet...
Okee doei.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:30 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga effe 2 afleveringen bondgenoten kijken...
Doe ook gezellig mee in het Bondgenoten topicquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:30 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga effe 2 afleveringen bondgenoten kijken...
Oooh ja dat hebben we ook nog... ik kom morgen effe loeren...quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doe ook gezellig mee in het Bondgenoten topic
Komt vast goedquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:26 schreef greysbones het volgende:
maar dot kan ook alleen vegen
dan moet er een FA zijn die wat met die user doet
goed bezigquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. ik heb 'm blijkbaar naar Notorious_Roy in FB / Spamuser opsporing service #12 gelokt.
Al mijn inhoudelijke posts.quote:
ja zag hem alweer hahahquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
op slot
dan kan hij niet doorgaan
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Reeds gebeurd door Danny. Dank voor het melden.
Den Danny.quote:
Iemand zei ga MOD worden dat is leuk.quote:
Ik weet het eigenlijk niet was te druk hier. Ik ga even kijken.quote:
BB is niet zo moeilijkquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand zei ga MOD worden dat is leuk.
Als ik op de laptop had gezeten was het zo klaar maar mobiel met die lange lappen 🤣quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand zei ga MOD worden dat is leuk.
quote:
Ik had djmo idd geappt met een screenshot en zij heeft het direct doorgestuurd naar Danny! Dus van alle kanten waren we in de aanvalquote:
goed bezigquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had djmo idd geappt met een screenshot en zij heeft het direct doorgestuurd naar Danny! Dus van alle kanten waren we in de aanval
Ooit was er Laserboy.Dat ging nog gekker.quote:
Heeft Greys dus goed gezien.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:46 schreef Dotteke het volgende:
In meerdere topics was hij of zij bezig. Dus.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:47 schreef greysbones het volgende:
snap nooit wat er nu de lol aan is
Aandacht.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:47 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een lol zeg, snap niet hoe daar nou plezier uit te halen valt
Nix aan de handquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik heb wat in de cos gemist geloof ik
Nee ik ook niet.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:47 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een lol zeg, snap niet hoe daar nou plezier uit te halen valt
Iemand die vast nogal beus is of nogal veel gezopen heeft en aandacht en een permban wil.quote:
Onze redder!!! @Ireth!!!quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had djmo idd geappt met een screenshot en zij heeft het direct doorgestuurd naar Danny! Dus van alle kanten waren we in de aanval
Ja, ben eigenlijk wel benieuwd wat Van Hanegem de spammert aangedaan heeftquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij had een hekel aan van Hanegem ... vraag me nu wel of of hij Willem bedoelt.
En waarom??quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij had een hekel aan van Hanegem ... vraag me nu wel of of hij Willem bedoelt.
Ooit afgewezen denk.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, ben eigenlijk wel benieuwd wat Van Hanegem de spammert aangedaan heeft
Zit wat in, dan de laatste vraag waar ik mee zit is waarom ie z'n bericht afsluit met "makenuwueyeyeeyeyeeyeyeeye"quote:
Het is DJMO in caps trutquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Z'n kat hielp mee?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zit wat in, dan de laatste vraag waar ik mee zit is waarom ie z'n bericht afsluit met "makenuwueyeyeeyeyeeyeyeeye"
Was al volop aan het vegen. Maar kan niet in het topic reageren, vegen en melden tegelijk. En iedere keer vlogen enr mentions en dms voor mijn neus die ik dan weer moest wegklikken anders kon ik niet verwijderen 🤣🤣Op een gegeven moment heb ik topic maar even dicht gedaan want hij bleef bezigquote:
Hey TRUT.quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was al volop aan het vegen. Maar kan niet in het topic reageren, vegen en melden tegelijk. En iedere keer vlogen enr mentions en dms voor mijn neus die ik dan weer moest wegklikken anders kon ik niet verwijderen 🤣🤣Op een gegeven moment heb ik topic maar even dicht gedaan want hij bleef bezig
Zo. Leef jij nog?quote:
Onkruid vergaat niet.quote:
Nee en al helemaal niet op mobiel.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]Fijn dat je van alle kanten hulp kreeg.. die lappen tekst werden ook steeds langer... was bijna niet meer tegen te scrollen.
Hey. Bent u verdwaald? 🤣quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, ben eigenlijk wel benieuwd wat Van Hanegem de spammert aangedaan heeft
quote:
SPOILER: Oh oh.....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Beter erom lachen, dan erover klagen ...
SPOILER: Oh oh.....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
menselijk zijnquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat heeft Harry Mens nu weer gedaan?
Neuh. Ben hier opzettelijk heen gelokt.quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Neuh. Ben hier opzettelijk heen gelokt.
Is wel waar .. het jeu de boules was ook niet briljant, maar toch wel vaak vermakelijk.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:10 schreef greysbones het volgende:
het hangt allemaal maar de hele dagen
heel eerlijk
deze BB mag wel eens wat pit krijgen
en dan bedoel ik niet nog meer geroddel
vond die truth or dare met die gekke opdrachten van kristof dimi salar vera etc wel geniaal altijdquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is wel waar .. het jeu de boules was ook niet briljant, maar toch wel vaak vermakelijk.
Ja.. ik mis Kristof en Salar wel.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
vond die truth or dare met die gekke opdrachten van kristof dimi salar vera etc wel geniaal altijd
quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. ik mis Kristof en Salar wel.
Dat vermoeden heb ik ookquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het vermoeden dat dit nog weer gaat gebeuren![]()
Maar bedankt
@112 haha.. crap.. .die bestaat.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:18 schreef greysbones het volgende:
het zou best handig zijn als je met een algemene term
een FA of A die aanwezig is zou kunnen 'roepen'
Ik heb @Danny gevraagd / ingeseind om de nieuwe registraties even op voorhand te doorlopen om nog meer gespam te voorkomenquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:18 schreef greysbones het volgende:
het zou best handig zijn als je met een algemene term
een FA of A die aanwezig is zou kunnen 'roepen'
quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb @:danny gevraagd / ingeseind om de nieuwe registraties even op voorhand te doorlopen om nog meer gespam te voorkomen
En nu ben ik weer weg hier
quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Beter erom lachen, dan erover klagen ...
Ik lig nu dus in bed met dat kutnummer in mijn hoofdSPOILER: Oh oh.....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Over week 7 of over week 9?quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
Lig net lekker te dromen wordt ik wakker gemaakt.
Wilde net de auto starten maar je bent er al.quote:
'T blijkt om de hoek te zitten. Da wisk heul nie! Dilano en Sabeau inspireerde me om dat stukkie ff te lopen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wilde net de auto starten maar je bent er al.
Maar nog steeds geen handje.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:12 schreef s1lverz het volgende:
Dilano knipoogt met zn ogen dicht naar Sabeau
Denk jij dat 't gaat gebeuren? Ik denk van niet, maar kijk ook niet zoveel streams van hunnie.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen handje.
Betekent dat dat u uw ogen toe doet? Wel een beetje rustig rijden in de straat svp, een aantal staren zich blind op Ashley dus die zien u niet aankomenquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:14 schreef chufi het volgende:
Beter ogen open houden.. fastcar passing bye
Alsof er veel keuze is... 1 stream meestal en dan herh op de anderequote:Op donderdag 22 februari 2024 01:15 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Denk jij dat 't gaat gebeuren? Ik denk van niet, maar kijk ook niet zoveel streams van hunnie.
Ze weet het prima te spelen en hij trapt er in.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:15 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Denk jij dat 't gaat gebeuren? Ik denk van niet, maar kijk ook niet zoveel streams van hunnie.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof er veel keuze is... 1 stream meestal en dan herh op de andere
mannenquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze weet het prima te spelen en hij trapt er in.
'T was nog heel ff 'spannond' maar dat is ook wel weg nu helaasch.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof er veel keuze is... 1 stream meestal en dan herh op de andere
quote:
Daarom gaat hij het nooit ver schoppen. Als Sabeau weg is, is hij gezien.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:20 schreef FreshFruit het volgende:
Gister liep ze even met Tyron en dan is hij net een schaduw.
Hoogmoed komt voor de val.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:23 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Daarom gaat hij het nooit ver schoppen. Als Sabeau weg is, is hij gezien.
Als Jimmy 'm laat vallen, is hij gezien.
Als zn groepje iemand uit t groepje er op moet zetten is hij ook gezien..
Moet je zeker Sabeau vastpakken.Heel slim.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:25 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Ah vandaar is hij vast op zoek naar een hand, voor houvast
Die heeft genoeg spullen in bed om een parachute van te makenquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet je zeker Sabeau vastpakken.Heel slim.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:35 schreef s1lverz het volgende:
Daarover gesproken, ik ga m'n handschoenen aan doen en mn huisraad naar bed sjouwen om een tukkie te doen. Fijne avond, weltruste vast en tot morgen!
Hoi Frummelquote:
Hey Frumquote:
ALs een os tot 7 uur vanmorgen wat een unicumquote:
Dat handje iddquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen handje.
Geweldig……….quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...![]()
Gaat lekker hé...
Nou heerlijk, die heb je in de pocket..quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs een os tot 7 uur vanmorgen wat een unicum
Nou hejj wat een toestand hé... ik heb een beetje meegekregen van het gedoe hier... dus hij kwam ook nog gewoon even terug... nou het houd je wel lekker bezig...quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
Wel een paar keer wakker snel kijken of er geen spammer aan het werk was. Maar viel daarna ook gelijk weer in slaap. Was echt kapot moe Wilde tegen 21,30 naar bed, maar toen ik het laatste rondje ging maken was die spemmer er..Uit eindelijk lag ik er pas tegen 00.00 uur in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |