'T blijkt om de hoek te zitten. Da wisk heul nie! Dilano en Sabeau inspireerde me om dat stukkie ff te lopen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wilde net de auto starten maar je bent er al.
Maar nog steeds geen handje.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:12 schreef s1lverz het volgende:
Dilano knipoogt met zn ogen dicht naar Sabeau
Denk jij dat 't gaat gebeuren? Ik denk van niet, maar kijk ook niet zoveel streams van hunnie.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen handje.
Betekent dat dat u uw ogen toe doet? Wel een beetje rustig rijden in de straat svp, een aantal staren zich blind op Ashley dus die zien u niet aankomenquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:14 schreef chufi het volgende:
Beter ogen open houden.. fastcar passing bye
Alsof er veel keuze is... 1 stream meestal en dan herh op de anderequote:Op donderdag 22 februari 2024 01:15 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Denk jij dat 't gaat gebeuren? Ik denk van niet, maar kijk ook niet zoveel streams van hunnie.
Ze weet het prima te spelen en hij trapt er in.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:15 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Denk jij dat 't gaat gebeuren? Ik denk van niet, maar kijk ook niet zoveel streams van hunnie.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof er veel keuze is... 1 stream meestal en dan herh op de andere
mannenquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze weet het prima te spelen en hij trapt er in.
'T was nog heel ff 'spannond' maar dat is ook wel weg nu helaasch.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof er veel keuze is... 1 stream meestal en dan herh op de andere
quote:
Daarom gaat hij het nooit ver schoppen. Als Sabeau weg is, is hij gezien.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:20 schreef FreshFruit het volgende:
Gister liep ze even met Tyron en dan is hij net een schaduw.
Hoogmoed komt voor de val.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:23 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Daarom gaat hij het nooit ver schoppen. Als Sabeau weg is, is hij gezien.
Als Jimmy 'm laat vallen, is hij gezien.
Als zn groepje iemand uit t groepje er op moet zetten is hij ook gezien..
Moet je zeker Sabeau vastpakken.Heel slim.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:25 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Ah vandaar is hij vast op zoek naar een hand, voor houvast
Die heeft genoeg spullen in bed om een parachute van te makenquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet je zeker Sabeau vastpakken.Heel slim.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:35 schreef s1lverz het volgende:
Daarover gesproken, ik ga m'n handschoenen aan doen en mn huisraad naar bed sjouwen om een tukkie te doen. Fijne avond, weltruste vast en tot morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |