Ik rook nu een pakje per week 19 euro ongeveer,als het op is dan maar niet roken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:50 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nou dat zou ik echt niet kunnen
Ja ik heb eerder een poging gedaan en rookte ik alleen als er een feestje was... nou je begrijpt het al, ik had elke dag een feestjequote:Op woensdag 21 februari 2024 17:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vroeger stopte ik na elke sigaret, maar dat telt niet
quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik heb eerder een poging gedaan en rookte ik alleen als er een feestje was... nou je begrijpt het al, ik had elke dag een feestje
Herkenbaar, stoppen en dan alleen op feestjes roken. Maar omdat ik dan niet van anderen wilde roken kocht ik weer een pakje, die ik dan doordeweeks weer in mijn jaszak vond terwijl ik op de trein stond te wachten en zo begon het steeds weer opnieuwquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik heb eerder een poging gedaan en rookte ik alleen als er een feestje was... nou je begrijpt het al, ik had elke dag een feestje
Nou dat is netjes 19 euro??quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik rook nu een pakje per week 19 euro ongeveer,als het op is dan maar niet roken.
Shameless USA is idd wel leuk ben al bij afl. 4.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Herkenbaar, stoppen en dan alleen op feestjes roken. Maar omdat ik dan niet van anderen wilde roken kocht ik weer een pakje, die ik dan doordeweeks weer in mijn jaszak vond terwijl ik op de trein stond te wachten en zo begon het steeds weer opnieuw
Oooh ja precies dat.... zo ging het echt...quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Herkenbaar, stoppen en dan alleen op feestjes roken. Maar omdat ik dan niet van anderen wilde roken kocht ik weer een pakje, die ik dan doordeweeks weer in mijn jaszak vond terwijl ik op de trein stond te wachten en zo begon het steeds weer opnieuw
Je laat er geen gras over groeien! 11 Seizoenen te gaan nogquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Shameless USA is idd wel leuk ben al bij afl. 4.
Soul rookt niet eens.Dus ik rook in de badkamer.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Op mijn werk rookte bijna iedereen op kantoor, Vond ik niet erg en ik had ook geen hekel aan de geur ervan. Maar ik hield het vrij gemakkelijk vol, zonder pillen of pleisters of wat dan ook. Ik deed het voor mijn liefjedie was al jaren eerder gestopt.
Prima.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je laat er geen gras over groeien! 11 Seizoenen te gaan nog
Gezellie zittend op de wc...quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul rookt niet eens.Dus ik rook in de badkamer.
Pakje sigaretten 19 euro !?!?!?quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik rook nu een pakje per week 19 euro ongeveer,als het op is dan maar niet roken.
Held !quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Op mijn werk rookte bijna iedereen op kantoor, Vond ik niet erg en ik had ook geen hekel aan de geur ervan. Maar ik hield het vrij gemakkelijk vol, zonder pillen of pleisters of wat dan ook. Ik deed het voor mijn liefjedie was al jaren eerder gestopt.
Pall mall shag.quote:
Echt hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:37 schreef Jockari het volgende:
19 eurie lijkt mij wel echt duur. In belgie goedkoper ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |