Ik weet het eigenlijk niet was te druk hier. Ik ga even kijken.quote:
BB is niet zo moeilijkquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand zei ga MOD worden dat is leuk.
Als ik op de laptop had gezeten was het zo klaar maar mobiel met die lange lappen 🤣quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand zei ga MOD worden dat is leuk.
quote:
Ik had djmo idd geappt met een screenshot en zij heeft het direct doorgestuurd naar Danny! Dus van alle kanten waren we in de aanvalquote:
goed bezigquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had djmo idd geappt met een screenshot en zij heeft het direct doorgestuurd naar Danny! Dus van alle kanten waren we in de aanval
Ooit was er Laserboy.Dat ging nog gekker.quote:
Heeft Greys dus goed gezien.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:46 schreef Dotteke het volgende:
In meerdere topics was hij of zij bezig. Dus.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:47 schreef greysbones het volgende:
snap nooit wat er nu de lol aan is
Aandacht.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:47 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een lol zeg, snap niet hoe daar nou plezier uit te halen valt
10 minuten spammenquote:
Nix aan de handquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik heb wat in de cos gemist geloof ik
Nee ik ook niet.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:47 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een lol zeg, snap niet hoe daar nou plezier uit te halen valt
Iemand die vast nogal beus is of nogal veel gezopen heeft en aandacht en een permban wil.quote:
Onze redder!!! @Ireth!!!quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had djmo idd geappt met een screenshot en zij heeft het direct doorgestuurd naar Danny! Dus van alle kanten waren we in de aanval
Ja, ben eigenlijk wel benieuwd wat Van Hanegem de spammert aangedaan heeftquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij had een hekel aan van Hanegem ... vraag me nu wel of of hij Willem bedoelt.
En waarom??quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij had een hekel aan van Hanegem ... vraag me nu wel of of hij Willem bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |