Ooit afgewezen denk.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, ben eigenlijk wel benieuwd wat Van Hanegem de spammert aangedaan heeft
Zit wat in, dan de laatste vraag waar ik mee zit is waarom ie z'n bericht afsluit met "makenuwueyeyeeyeyeeyeyeeye"quote:
Het is DJMO in caps trutquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had djmo idd geappt met een screenshot en zij heeft het direct doorgestuurd naar Danny! Dus van alle kanten waren we in de aanval
Z'n kat hielp mee?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zit wat in, dan de laatste vraag waar ik mee zit is waarom ie z'n bericht afsluit met "makenuwueyeyeeyeyeeyeyeeye"
Was al volop aan het vegen. Maar kan niet in het topic reageren, vegen en melden tegelijk. En iedere keer vlogen enr mentions en dms voor mijn neus die ik dan weer moest wegklikken anders kon ik niet verwijderen 🤣🤣Op een gegeven moment heb ik topic maar even dicht gedaan want hij bleef bezigquote:
Hey TRUT.quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was al volop aan het vegen. Maar kan niet in het topic reageren, vegen en melden tegelijk. En iedere keer vlogen enr mentions en dms voor mijn neus die ik dan weer moest wegklikken anders kon ik niet verwijderen 🤣🤣Op een gegeven moment heb ik topic maar even dicht gedaan want hij bleef bezig
Zo. Leef jij nog?quote:
Onkruid vergaat niet.quote:
Nee en al helemaal niet op mobiel.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]Fijn dat je van alle kanten hulp kreeg.. die lappen tekst werden ook steeds langer... was bijna niet meer tegen te scrollen.
Hey. Bent u verdwaald? 🤣quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, ben eigenlijk wel benieuwd wat Van Hanegem de spammert aangedaan heeft
quote:
SPOILER: Oh oh.....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Beter erom lachen, dan erover klagen ...
SPOILER: Oh oh.....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
menselijk zijnquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat heeft Harry Mens nu weer gedaan?
Neuh. Ben hier opzettelijk heen gelokt.quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Neuh. Ben hier opzettelijk heen gelokt.
Is wel waar .. het jeu de boules was ook niet briljant, maar toch wel vaak vermakelijk.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:10 schreef greysbones het volgende:
het hangt allemaal maar de hele dagen
heel eerlijk
deze BB mag wel eens wat pit krijgen
en dan bedoel ik niet nog meer geroddel
vond die truth or dare met die gekke opdrachten van kristof dimi salar vera etc wel geniaal altijdquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is wel waar .. het jeu de boules was ook niet briljant, maar toch wel vaak vermakelijk.
Ja.. ik mis Kristof en Salar wel.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
vond die truth or dare met die gekke opdrachten van kristof dimi salar vera etc wel geniaal altijd
quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. ik mis Kristof en Salar wel.
Dat vermoeden heb ik ookquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het vermoeden dat dit nog weer gaat gebeuren![]()
Maar bedankt
@112 haha.. crap.. .die bestaat.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:18 schreef greysbones het volgende:
het zou best handig zijn als je met een algemene term
een FA of A die aanwezig is zou kunnen 'roepen'
Ik heb @Danny gevraagd / ingeseind om de nieuwe registraties even op voorhand te doorlopen om nog meer gespam te voorkomenquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:18 schreef greysbones het volgende:
het zou best handig zijn als je met een algemene term
een FA of A die aanwezig is zou kunnen 'roepen'
quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb @:danny gevraagd / ingeseind om de nieuwe registraties even op voorhand te doorlopen om nog meer gespam te voorkomen
En nu ben ik weer weg hier
quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Beter erom lachen, dan erover klagen ...
Ik lig nu dus in bed met dat kutnummer in mijn hoofdSPOILER: Oh oh.....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Over week 7 of over week 9?quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
Lig net lekker te dromen wordt ik wakker gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |