quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:56 schreef King_Merc het volgende:
Vader van Vincent overleden ? Hoorde ik dat goed ?
Niets gezien van al die activiteiten in de uitzendingen deze week, neem aan dit het overzicht was van vorige week. Ze zitten tijdens de laatste opdracht op de vrijdag dus zou je morgen iets van het feestje moeten zien in de uitzending.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd wat we van die weekplanning terug gaan zien...
Sommige van dit soort activiteiten waren bij EJVJL best vermakelijk op de livestreams, maar in de uitzendingen zagen we er vaak (veel te) weinig van.
Helaas.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:58 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft die PrimaDonnametDeBolleBillen nou nog gewonnen met 4 uurtjes onder bed liggen?
Logisch inderdaad.. Neem aan dat we familie bezoek van Wesley ook nog wel te zien krijgen, minder ruimte voor party en bbq dus, want Beau en Mel/Daniële perikelen moeten er natuurlijk ook nog in..quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets gezien van al die activiteiten in de uitzendingen deze week, neem aan dit het overzicht was van vorige week. Ze zitten tijdens de laatste opdracht op de vrijdag dus zou je morgen iets van het feestje moeten zien in de uitzending.
Bijna....'hij gaat dood', dus ik vermoed een voortijdig vertrek.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:56 schreef King_Merc het volgende:
Vader van Vincent overleden ? Hoorde ik dat goed ?
Schijnt op 25 Februari te zijn overleden lees ik via de facebook groepquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Bijna....'hij gaat dood', dus ik vermoed een voortijdig vertrek.
Oh ja, dat kan natuurlijk. Verdrietig nieuws is nooit leuk.quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:38 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Schijnt op 25 Februari te zijn overleden lees ik via de facebook groep
Dat is heel dubbel, zeker als je in een "leuke" tvshow zit kan dat heel storend werken.. wat te doen hé?quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan natuurlijk. Verdrietig nieuws is nooit leuk.
Ja, wordt een beetje vervelend, alsof ze ze daar mee in de hand kunnen houden/tv makenquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:00 schreef Charmian het volgende:
Toch wel bijzonder dat eten en drank altijd een dingetje is in dit soort programma's.
Ja dat vind ik ook zowat, kon geen afscheid meer nemen alleen een bericht.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:08 schreef JJ76 het volgende:
Oo zich wel apart. Dat hij niet ingelicht is door familie voor het in slaap brengen is ingezet. Zodat hij afscheid had kunnen nemen.
Zijn broer had die vader aan de telefoon gehad en de groetjes gedaan of zoiets. Vond ik ook raar. Maar misschien wilde zijn vader het zo...je weet het niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:08 schreef JJ76 het volgende:
Oo zich wel apart. Dat hij niet ingelicht is door familie voor het in slaap brengen is ingezet. Zodat hij afscheid had kunnen nemen.
was iets te zien in een voorstukje?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:16 schreef King_Merc het volgende:
Denk dat ook Donna het voor gezien houd..
Ah heb ik denk ik verkeerd. gezien , Donna heeft wat mee gekregen van haar familie (niet te streng zijn op zichzelf)quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
Je gaat toch niet zeggen dat ze weer in tranen is (naar huis wil) omdat ze verliest???
Nadat ze met voeten op het aanrecht zat , überhaupt op het aanrecht zitten waar eten wordt bereid en dan ook nog met blote voeten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:32 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ah heb ik denk ik verkeerd. gezien , Donna heeft wat mee gekregen van haar familie (niet te streng zijn op zichzelf)
Ah en Mel heeft eindelijk het licht gezien…
Vals alarm, beetje suggestief voorstukje. Dat kind is een rupsje nooitgenoeg, en heeft niets te maken met 'dat ze te streng op zichzelf is', wat haar familie haar voorhoudt. Denk dat ze gewoon blijft volgende cyclus maar hoop het niet. Het is wel klaar, ook voor die Wesley.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
was iets te zien in een voorstukje?
In het vorige bondje zaten ze samen. Enige connectie die ik toen zag was het wegwerken van Dani B. Maar ja, janken is in beeld komen. Dus dan grijp je iedere gelegenheid aan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:38 schreef KinKiJan het volgende:
Waren Donna en Vincent dan zo goed samen? Misschien heb ik het verdrongen of is het gewoon niet te zien geweest, maar was verbaasd over haar 'ik kan niet zonder die man hier'.
Yup die indruk kreeg ik eerder..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
In het vorige bondje zaten ze samen. Enige connectie die ik toen zag was het wegwerken van Dani B. Maar ja, janken is in beeld komen. Dus dan grijp je iedere gelegenheid aan.
Oma was beide keren niet standvastig genoeg. Beau is een achterbakse klootzak. En maar blijven neuken met Mel.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:58 schreef KinKiJan het volgende:
Beau mag hopen dat Mel's oma niet nog eens langskomt, die mept 'm met een deegroller die loods uit
Kan ook zijn dat de familie een beetje pissed was omdat pa hulpbehoevend was en Vincent voor zichzelf koos en de loods in ging. Wat is dan belangrijk? Die kleine kans om een ton te winnen of de zorg voor je vader?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zijn broer had die vader aan de telefoon gehad en de groetjes gedaan of zoiets. Vond ik ook raar. Maar misschien wilde zijn vader het zo...je weet het niet.
Beau duikt meteen op Kai of Daan, denk ik. Vrijheid is vrijheid, toch?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
Mel wil niet verder met Beau....voor de komende anderhalve dag denk ik...
Die ½dooie blik in Boo's ogen zegt al genoeg... lekker scoren wat er voorhanden is, als de wijven achteraf gaan zeiken niet thuis geven.. zo hoort het in de rls wereldquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Beau duikt meteen op Kai of Daan, denk ik. Vrijheid is vrijheid, toch?
Zegt wel wat over hem.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:55 schreef JJ76 het volgende:
Liever nog paar dagen met zijn neus op tv dan bij familie zijn voor afscheid/rouw.
Ik zou het zo ook niet weten.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Heeft Nick eigenlijk wel eens een opdracht solo gedaan? Kan het me niet heugen eigenlijk
Ook zo'n wonderbaarlijke wending van Thuiselijk Onbegrepen Jankend Kutkind tot Misselijke Grootbek met Sterallures... hoe komen ze toch aan die "talentjes"quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
Slechte actrice die Sam
"Ik voel... leeg.....te"
Ze neemt duidelijk een voorbeeld aan Donna. Sam is niet zichzelf.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
Slechte actrice die Sam
"Ik voel... leeg.....te"
God verhoede dat de slangen nog opklimmen naar de finale, tijdens de knock-outs, want ik denk dat Vincent het overlijden van zijn pa en het speciaal terugkomen voor de finale als argument gaat gebruiken dat hem dan het spelen van de finale gegund moet worden.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:34 schreef freaky40 het volgende:
Gieren denken helemaal dat ze laatste worden, maar de Slangen staan nog steeds laatste op 1 punt verschil. Weet niet of die nog over ze heen gaan. Als dat wel gebeurd hoop ik dat Donna het haasje is inderdaad.
er zijn er die ik liever zie vertrekkenquote:Op maandag 4 maart 2024 20:03 schreef spapaars het volgende:
Van mij mocht die player Beau vertrekken.
Vind het jammer dat ze weg moetquote:Op maandag 4 maart 2024 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
aan die spijt heeft Donna wat pffff wat een minkukels.
Als ze toch elke cyclus van niets naar iets kunnen in 1 dag, waarom vreten ze niet lekker alle punten op in de 4e week, lekker opshoppen bij de +quote:Op maandag 4 maart 2024 21:51 schreef freaky40 het volgende:
Heerlijke Knock-Out aflevering, Donna EXITTTT en Wesley woestboos dus top TV incoming. En dan ook niet eens het fatsoen hebben om even te wachten met koffer in pakken tot het einde van de knock-outs om zo je mede kandidaten te steunen waar je maanden samen mee gewoond hebt. Zelfingenomen blaag!
En die Slangen flikken het weer net als de vorige cyclus, hopelijk spelen ze de finale al gun ik het die haaien ook wel minus Regna...
Vond haar wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er komt vast wel een nieuw lekkerbekje voor Wes, dat PimaDonna scriptje was uitgewerkt
Ik vond haar verschrikkelijk. Zoals ze iemand een zwaar schuldgevoel aan kan praten, in de zin van: "Ik ben niet boos, maar wel heel erg teleurgesteld. Het voelt als een mes in mijn rug. Jouw keuze verscheurt mij van binnen."quote:
Ik verwacht ook dat Wesley gaat vertrekken. Ze mochten hem al niet vanwege zijn puppygedrag naar Donna toe en dat gaat niet ineens veranderen nu. Hij zal zich heel verloren gaan voelen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:39 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie Wesley ook wel vertrekken eigenlijk. Die trekt dat niet. Of hij gaat zo uit zijn plaat tegen de andere bondjes dat hij er wel uitgezet gaat worden door...
Vond dat ze het netjes deed, ze was niet boos maar voelde zich wel genaaid. En dat begrijp ik ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vond haar verschrikkelijk. Zoals ze iemand een zwaar schuldgevoel aan kan praten, in de zin van: "Ik ben niet boos, maar wel heel erg teleurgesteld. Het voelt als een mes in mijn rug. Jouw keuze verscheurt mij van binnen."
Ik zou, als ik Sam was, liever hebben dat ze gewoon boos werd. Deze manier van praten doet veel zeerder en dat weet Donna heel goed. Zo wist ze iedereen in de loods ook om haar vingertje te winden.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:49 schreef Dotteke het volgende:
Vond dat ze het netjes deed, ze was niet boos maar voelde zich wel genaaid. En dat begrijp ik ook.
Neuh, veel teveel gelegenheidshuibekje, camdraaikonten en MooiPopje uithangen, haar rol was eigenlijk al down the drain nadat ze de ton misgreep.. dat had haar glorieuze Exit moeten worden.quote:
Het is heel wrang voor haar, maar wel waar.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]haar rol was eigenlijk al down the drain nadat ze de ton misgreep.. dat had haar glorieuze Exit moeten worden.
Ik dacht vlak na de show.. 😜quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
Hoogtepunten van Donna behoorlijk wat momenten waarbij Wesley haar de voeten kust
Ik weet niet wat ik smeriger vind, voeten kussen (letterlijk of figuurlijk), of voeten snuiven.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
Hoogtepunten van Donna behoorlijk wat momenten waarbij Wesley haar de voeten kust
Gewoon, geen voetenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik smeriger vind, voeten kussen (letterlijk of figuurlijk), of voeten snuiven.
Ze mogen allebei al 1 code kiezen omdat ze in de finale staan, dus in theorie zou iemand al de winnende code kunnen kiezen en dan speel je dus vervolgens nog 4 spellen voor de showquote:
Precies, dan hebben al die spellen gewoon geen zin meer.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:58 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ze mogen allebei al 1 code kiezen omdat ze in de finale staan, dus in theorie zou iemand al de winnende code kunnen kiezen en dan speel je dus vervolgens nog 4 spellen voor de show
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |