Ook zo'n wonderbaarlijke wending van Thuiselijk Onbegrepen Jankend Kutkind tot Misselijke Grootbek met Sterallures... hoe komen ze toch aan die "talentjes"quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
Slechte actrice die Sam
"Ik voel... leeg.....te"
Ze neemt duidelijk een voorbeeld aan Donna. Sam is niet zichzelf.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
Slechte actrice die Sam
"Ik voel... leeg.....te"
God verhoede dat de slangen nog opklimmen naar de finale, tijdens de knock-outs, want ik denk dat Vincent het overlijden van zijn pa en het speciaal terugkomen voor de finale als argument gaat gebruiken dat hem dan het spelen van de finale gegund moet worden.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:34 schreef freaky40 het volgende:
Gieren denken helemaal dat ze laatste worden, maar de Slangen staan nog steeds laatste op 1 punt verschil. Weet niet of die nog over ze heen gaan. Als dat wel gebeurd hoop ik dat Donna het haasje is inderdaad.
er zijn er die ik liever zie vertrekkenquote:Op maandag 4 maart 2024 20:03 schreef spapaars het volgende:
Van mij mocht die player Beau vertrekken.
Vind het jammer dat ze weg moetquote:Op maandag 4 maart 2024 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
aan die spijt heeft Donna wat pffff wat een minkukels.
Als ze toch elke cyclus van niets naar iets kunnen in 1 dag, waarom vreten ze niet lekker alle punten op in de 4e week, lekker opshoppen bij de +quote:Op maandag 4 maart 2024 21:51 schreef freaky40 het volgende:
Heerlijke Knock-Out aflevering, Donna EXITTTT en Wesley woestboos dus top TV incoming. En dan ook niet eens het fatsoen hebben om even te wachten met koffer in pakken tot het einde van de knock-outs om zo je mede kandidaten te steunen waar je maanden samen mee gewoond hebt. Zelfingenomen blaag!
En die Slangen flikken het weer net als de vorige cyclus, hopelijk spelen ze de finale al gun ik het die haaien ook wel minus Regna...
Vond haar wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er komt vast wel een nieuw lekkerbekje voor Wes, dat PimaDonna scriptje was uitgewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |