Beau duikt meteen op Kai of Daan, denk ik. Vrijheid is vrijheid, toch?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
Mel wil niet verder met Beau....voor de komende anderhalve dag denk ik...
Die ½dooie blik in Boo's ogen zegt al genoeg... lekker scoren wat er voorhanden is, als de wijven achteraf gaan zeiken niet thuis geven.. zo hoort het in de rls wereldquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Beau duikt meteen op Kai of Daan, denk ik. Vrijheid is vrijheid, toch?
Zegt wel wat over hem.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:55 schreef JJ76 het volgende:
Liever nog paar dagen met zijn neus op tv dan bij familie zijn voor afscheid/rouw.
Ik zou het zo ook niet weten.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Heeft Nick eigenlijk wel eens een opdracht solo gedaan? Kan het me niet heugen eigenlijk
Ook zo'n wonderbaarlijke wending van Thuiselijk Onbegrepen Jankend Kutkind tot Misselijke Grootbek met Sterallures... hoe komen ze toch aan die "talentjes"quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
Slechte actrice die Sam
"Ik voel... leeg.....te"
Ze neemt duidelijk een voorbeeld aan Donna. Sam is niet zichzelf.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
Slechte actrice die Sam
"Ik voel... leeg.....te"
God verhoede dat de slangen nog opklimmen naar de finale, tijdens de knock-outs, want ik denk dat Vincent het overlijden van zijn pa en het speciaal terugkomen voor de finale als argument gaat gebruiken dat hem dan het spelen van de finale gegund moet worden.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:34 schreef freaky40 het volgende:
Gieren denken helemaal dat ze laatste worden, maar de Slangen staan nog steeds laatste op 1 punt verschil. Weet niet of die nog over ze heen gaan. Als dat wel gebeurd hoop ik dat Donna het haasje is inderdaad.
er zijn er die ik liever zie vertrekkenquote:Op maandag 4 maart 2024 20:03 schreef spapaars het volgende:
Van mij mocht die player Beau vertrekken.
Vind het jammer dat ze weg moetquote:Op maandag 4 maart 2024 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
aan die spijt heeft Donna wat pffff wat een minkukels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |