Als ze toch elke cyclus van niets naar iets kunnen in 1 dag, waarom vreten ze niet lekker alle punten op in de 4e week, lekker opshoppen bij de +quote:Op maandag 4 maart 2024 21:51 schreef freaky40 het volgende:
Heerlijke Knock-Out aflevering, Donna EXITTTT en Wesley woestboos dus top TV incoming. En dan ook niet eens het fatsoen hebben om even te wachten met koffer in pakken tot het einde van de knock-outs om zo je mede kandidaten te steunen waar je maanden samen mee gewoond hebt. Zelfingenomen blaag!
En die Slangen flikken het weer net als de vorige cyclus, hopelijk spelen ze de finale al gun ik het die haaien ook wel minus Regna...
Vond haar wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er komt vast wel een nieuw lekkerbekje voor Wes, dat PimaDonna scriptje was uitgewerkt
Ik vond haar verschrikkelijk. Zoals ze iemand een zwaar schuldgevoel aan kan praten, in de zin van: "Ik ben niet boos, maar wel heel erg teleurgesteld. Het voelt als een mes in mijn rug. Jouw keuze verscheurt mij van binnen."quote:
Ik verwacht ook dat Wesley gaat vertrekken. Ze mochten hem al niet vanwege zijn puppygedrag naar Donna toe en dat gaat niet ineens veranderen nu. Hij zal zich heel verloren gaan voelen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:39 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie Wesley ook wel vertrekken eigenlijk. Die trekt dat niet. Of hij gaat zo uit zijn plaat tegen de andere bondjes dat hij er wel uitgezet gaat worden door...
Vond dat ze het netjes deed, ze was niet boos maar voelde zich wel genaaid. En dat begrijp ik ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vond haar verschrikkelijk. Zoals ze iemand een zwaar schuldgevoel aan kan praten, in de zin van: "Ik ben niet boos, maar wel heel erg teleurgesteld. Het voelt als een mes in mijn rug. Jouw keuze verscheurt mij van binnen."
Ik zou, als ik Sam was, liever hebben dat ze gewoon boos werd. Deze manier van praten doet veel zeerder en dat weet Donna heel goed. Zo wist ze iedereen in de loods ook om haar vingertje te winden.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:49 schreef Dotteke het volgende:
Vond dat ze het netjes deed, ze was niet boos maar voelde zich wel genaaid. En dat begrijp ik ook.
Neuh, veel teveel gelegenheidshuibekje, camdraaikonten en MooiPopje uithangen, haar rol was eigenlijk al down the drain nadat ze de ton misgreep.. dat had haar glorieuze Exit moeten worden.quote:
Het is heel wrang voor haar, maar wel waar.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]haar rol was eigenlijk al down the drain nadat ze de ton misgreep.. dat had haar glorieuze Exit moeten worden.
Ik dacht vlak na de show.. 😜quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
Hoogtepunten van Donna behoorlijk wat momenten waarbij Wesley haar de voeten kust
Ik weet niet wat ik smeriger vind, voeten kussen (letterlijk of figuurlijk), of voeten snuiven.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
Hoogtepunten van Donna behoorlijk wat momenten waarbij Wesley haar de voeten kust
Gewoon, geen voetenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik smeriger vind, voeten kussen (letterlijk of figuurlijk), of voeten snuiven.
Ze mogen allebei al 1 code kiezen omdat ze in de finale staan, dus in theorie zou iemand al de winnende code kunnen kiezen en dan speel je dus vervolgens nog 4 spellen voor de showquote:
Precies, dan hebben al die spellen gewoon geen zin meer.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:58 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ze mogen allebei al 1 code kiezen omdat ze in de finale staan, dus in theorie zou iemand al de winnende code kunnen kiezen en dan speel je dus vervolgens nog 4 spellen voor de show
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |