Haha nee want dat doet ze voor de kamerquote:Op maandag 19 februari 2024 22:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Ronahi moet pipi doen.
Is dit vlaams om te zeggen
Ga de ogen uit mijn kop janken op het toilet
kan niet wachten dat ze een keer van iedereen de introfilmpjes mogen zien en vooral die van Sabeau, dat ze mannen om haar vingertje kan winden. Benieuwd naar de reacties, vooral die van Dylanoquote:Op maandag 19 februari 2024 22:13 schreef Mickytjuh het volgende:
"je hebt het gehoord he, van het filmpje, ze manipuleert"
.Thanks sabeau. Je leugens werken perfect.
Jaaaa bioscoop!!!quote:Op maandag 19 februari 2024 22:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kan niet wachten dat ze een keer van iedereen de introfilmpjes mogen zien en vooral die van Sabeau, dat ze mannen om haar vingertje kan winden. Benieuwd naar de reacties, vooral die van Dylano
Dat zou tof zijn.. Als ze alle Intro filmpjes laten zienquote:Op maandag 19 februari 2024 22:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kan niet wachten dat ze een keer van iedereen de introfilmpjes mogen zien en vooral die van Sabeau, dat ze mannen om haar vingertje kan winden. Benieuwd naar de reacties, vooral die van Dylano
Zullen ze wel niet doen want dan wordt de deugpolitie weer wakker, die vinden dat dan weer niet kunnen omdat ze dan haatzaaien en mensen onder de bus gaan gooien en verwijten ze net als MAFS dat dit 'echt wel' 'grensoverschrijdend is'....quote:
Maar het is wel gewoon smullen voor de verandering van tactieken.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zullen ze wel niet doen want dan wordt de deugpolitie weer wakker, die vinden dat dan weer niet kunnen omdat ze dan haatzaaien en mensen onder de bus gaan gooien en verwijten ze net als MAFS dat dit 'echt wel' 'grensoverschrijdend is'....
Dat bestaat nietquote:Op maandag 19 februari 2024 22:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Heeft iemand die van sabeau nou al gevonden?
Of koots! Al dan niet in combinatie met legoblokjes!quote:Op maandag 19 februari 2024 22:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar het is wel gewoon smullen voor de verandering van tactieken.
Alle kaarten liggen dan op tafel.
Iedereen wantrouwt elkaar.
quote:Op maandag 19 februari 2024 22:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of koots! Al dan niet in combinatie met legoblokjes!
Randy en ik hebben het wel gezien.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat bestaat niet
Alleen op de mobiel van sabeU
quote:Op maandag 19 februari 2024 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
die van soebaroe werd toch getoond in de SL?
quote:Op maandag 19 februari 2024 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
die van soebaroe werd toch getoond in de SL?
Ik bedoelde het filmpje waarin sabeau zichzelf voorsteltquote:Op maandag 19 februari 2024 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat bestaat niet
Alleen op de mobiel van sabeU
Die zat in de SL’squote:Op maandag 19 februari 2024 22:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik bedoelde het filmpje waarin sabeau zichzelf voorstelt
Was tijdens de live toen ze het huis in gegooid werd en idd tijdens Sl.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik bedoelde het filmpje waarin sabeau zichzelf voorstelt
Ze liggen al op de grond?quote:Op maandag 19 februari 2024 22:20 schreef Ireth het volgende:
"We zullen ons nooit omlaag halen..."
Nee das ook niet echt meer mogelijk...
Ja maar alle andere staan in de Instagram van BB maar deze nietquote:
Enjoyquote:Op maandag 19 februari 2024 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
* Kodiak100 Koopt boterkoek uit de the wall, is er klaar mee
Boterkoek? Welke boterkoek??quote:Op maandag 19 februari 2024 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
* Kodiak100 Koopt boterkoek uit de the wall, is er klaar mee
Dumpen in de hottub en klep er op..quote:Op maandag 19 februari 2024 22:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen ducttape
Komt omdat ze alle bij recht door zee zijn.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind ook Alice en Ashley leuk samen, had niemand verwacht, maar ze klikken wel
ja!quote:Op maandag 19 februari 2024 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Hebben Ashley en Alice nu bewust gelogen tegen Ronahi over het aantal mensen dat haar heeft genoemd om naar huis te gaan?
Weer een mooi voorbeeld hoe hard ze het speelt, maar oh wee als een ander het doet
Valt me van Alice ook wel tegen.
Ze hebben juist helemaal niet gelogenquote:Op maandag 19 februari 2024 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Hebben Ashley en Alice nu bewust gelogen tegen Ronahi over het aantal mensen dat haar heeft genoemd om naar huis te gaan?
Weer een mooi voorbeeld hoe hard ze het speelt, maar oh wee als een ander het doet
Dat begreep ik er ook uit, ze zouden het eerlijk zeggenquote:Op maandag 19 februari 2024 22:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hebben juist helemaal niet gelogen
jawel ze hebben gezegd dat ronahi de maximale stemmen heeft gekregen op de vraag van naar huis gaan zaterdag.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hebben juist helemaal niet gelogen
Je hebt kennelijk niet gekeken naar de streams maar je neemt wel meteen aan dat het zo is.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze ook gedaan, bewuste keuze , ze hebben alleen eén ding niet verteld , maar dat is geen liegenquote:Op maandag 19 februari 2024 22:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat begreep ik er ook uit, ze zouden het eerlijk zeggen
Dat was toch ook zoquote:Op maandag 19 februari 2024 22:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jawel ze hebben gezegd dat ronahi de maximale stemmen heeft gekregen op de vraag van naar huis gaan zaterdag.
Dit zou impliceren dat haar vrienden ook op haar gestemd hebben.. jimmie dilano etc
dat is niet zo
Ik vind het wel extra laag om iemand zoiets op de mouw te spelden, is gewoon pestgedrag.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jawel ze hebben gezegd dat ronahi de maximale stemmen heeft gekregen op de vraag van naar huis gaan zaterdag.
Dit zou impliceren dat haar vrienden ook op haar gestemd hebben.. jimmie dilano etc
dat is niet zo
Jij hebt blijkbaar ook andere streams die ik niet hebquote:Op maandag 19 februari 2024 22:34 schreef ben34567 het volgende:
Alice is een doorn in het oog van Ashley. Sabeau heeft ze als Nederlandse vrouw ook al in het vizier door haar een actrice te noemen.
Echt niet, die 2 klikken prima samen en hebben een leuke avond gehad met pizza en wijn.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:34 schreef ben34567 het volgende:
Alice is een doorn in het oog van Ashley. Sabeau heeft ze als Nederlandse vrouw ook al in het vizier door haar een actrice te noemen.
ze stond bovenaanquote:
Ik vraag het toch omdat ik het hier lees. Als het niet zo is ook prima.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:34 schreef Snensie het volgende:
[..]
Je hebt kennelijk niet gekeken naar de streams maar je neemt wel meteen aan dat het zo is.
Wat een onzin , pestgedrag is wat andersquote:Op maandag 19 februari 2024 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het wel extra laag om iemand zoiets op de mouw te spelden, is gewoon pestgedrag.
Dat zei ik ook. Hoeft echt niet.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het wel extra laag om iemand zoiets op de mouw te spelden, is gewoon pestgedrag.
Ashley is veel te tactisch om Alice niet als bedreiging te zien.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Echt niet, die 2 klikken prima samen en hebben een leuke avond gehad met pizza en wijn.
Ashley bedoelde met maximale stemmen niet dat iedereen op Ronahi was gegaan.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat is niet zo
ze stond bij een aantal op 2quote:Op maandag 19 februari 2024 22:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ze stond bovenaan
maar niet met de maximaal te behalen stemmen... dat is wat anders.. dan zou echt iedereen op haar gestemd hebben. dat is niet zo.
heeft ronahi ook bij een aantal nagevraagd
Voor nu zal ze zeker niet op Alice stemmen. Denk dat Ashley liever tegen Alice in de finale zou staan, dan tegen Ronahiquote:Op maandag 19 februari 2024 22:37 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ashley is veel te tactisch om Ashley niet als bedreiging te zien.
Ik ben dan toch benieuwd wat de roddel wasquote:Op maandag 19 februari 2024 22:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat kan, ik heb wat anders gehoord
Iemand zich extra slecht laten voelen door haar het idee te geven dat haar vrienden in het huis haar onder de bus gooien? Dan ben ik benieuwd wat jij wel pesten vind.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat een onzin , pestgedrag is wat anders
Alles wordt een beetje uit verband getrokken , jammer wel maar ook ergens wel in de lijn der verwachtingenquote:Op maandag 19 februari 2024 22:38 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ashley bedoelde met maximale stemmen niet dat iedereen op Ronahi was gegaan.
Enkel dat ze opgeteld van iedereen de meeste stemmen had.
Kan je uiteraard verkeerd opvatten maar zo bedoelde ze het niet.
Nou inderdaadquote:Op maandag 19 februari 2024 22:37 schreef Puzzie het volgende:
Zo zie je maar weer hoe alles zelfs hier verdraaid wordt
Voortaan beter kijkenquote:Op maandag 19 februari 2024 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Iemand zich extra slecht laten voelen door haar het idee te geven dat haar vrienden in het huis haar onder de bus gooien? Dan ben ik benieuwd wat jij wel pesten vind.
Snap je?quote:Op maandag 19 februari 2024 22:40 schreef Schakeltopia het volgende:
mevr soebaroe gaat weer even een partijtje onzin ouwehoeren
Teveel zendtijd die 2quote:Op maandag 19 februari 2024 22:41 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Sabeau en Dilano in de Groene Kamer
Het wordt niet verdraaid. Ashley ziet Sabeau als bedreiging anders zou ze niet bij iedereen beweren dat ze een actrice is of zou ze zich niet ergeren aan het feit dat Sabeau "vals" speelt tijdens een spel en onzeker worden door het antwoord dat Sabeau haar gaf op die beschuldiging.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:37 schreef Puzzie het volgende:
Zo zie je maar weer hoe alles zelfs hier verdraaid wordt
20 minuten he, dan krijgen je hersenen een signaaltje. dus rustig eten.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:48 schreef Snoozey het volgende:
k vind het belangrijk dat iedereen hier goed eet
Nou als ik naar Sabeau luister gaan al mijn voelsprieten omhoog, ze is zo onecht en ze zwetst er maar op los, ik vertrouw haar voor geen meter.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:42 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het wordt niet verdraaid. Ashley ziet Sabeau als bedreiging anders zou ze niet bij iedereen beweren dat ze een actrice is of zou ze zich niet ergeren aan het feit dat Sabeau "vals" speelt tijdens een spel en onzeker worden door het antwoord dat Sabeau haar gaf op die beschuldiging.
Ja Sabeau heeft ook een target op Ashley maar beide kanten mogen toch belicht worden ? Daar dient dit discussieforum voor het is geen fanbase
je kijkt en ander zendingquote:Op maandag 19 februari 2024 22:34 schreef ben34567 het volgende:
Het maakt niet uit of ze echt is of niet. Het feit dat Ashley wil dat andere mensen denken dat ze niet echt is toont aan dat ze een bedreiging is voor haar (en misschien ook omdat Ashley zelf nep is en voelt dat Sabeau hetzelfde spel speelt ? Je wil geen andere mensen in huis met dezelfde tactiek)quote:Op maandag 19 februari 2024 22:51 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nou als ik naar Sabeau luister gaan al mijn voelsprieten omhoog, ze is zo onecht en ze zwetst er maar op los, ik vertrouw haar voor geen meter.
Of ze vindt gewoon dat sabeau een dermate vreemd figuur is dat het haast wel een actrice moet zijnquote:Op maandag 19 februari 2024 22:54 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of ze echt is of niet. Het feit dat Ashley wil dat andere mensen denken dat ze niet echt is toont aan dat ze een bedreiging is voor haar (en misschien ook omdat Ashley zelf nep is en voelt dat Sabeau hetzelfde spel speelt ?)
Ik kan niet zeggen dat ik niet jaloers benquote:Op maandag 19 februari 2024 23:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi dat Karen erbij zit met alle mannen.....
quote:Op maandag 19 februari 2024 23:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik niet jaloers ben
Ja dit is een prachtig staaltje Nederlands heer Schakelquote:
Mobiel kan ik ze niet openen. Nog niet op computer geprobeerd omdat de streams nog altijd leuk zijnquote:Op maandag 19 februari 2024 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: Fragmenten zijn weer niet beschikbaar, meer users last van .... ?
Ja dikke onzin, wij zien dit als een ranking the starsquote:
Vies vals kind is hetquote:Op maandag 19 februari 2024 23:07 schreef Harry het volgende:
Sabeau: je handelen en doen, dat nemen je kinderen over.
doet het hier wel, na enige tijd wachten met laden. fragmentje van 1600-1700 getestquote:Op maandag 19 februari 2024 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: Fragmenten zijn weer niet beschikbaar, meer users last van .... ?
Uhm ben je nu Sabeau aan het citeren of moet je eens lekker vroeg naar bed?quote:Op maandag 19 februari 2024 22:54 schreef Puzzie het volgende:
Dillie werd bij Jimmy meeropen maar nu bin Sabo weer gesloten zoiets
quote:Op maandag 19 februari 2024 23:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Mobiel kan ik ze niet openen. Nog niet op computer geprobeerd omdat de streams nog altijd leuk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oeh dit is idd niet goedquote:Op maandag 19 februari 2024 23:08 schreef kater1 het volgende:
[..]
Uhm ben je nu Sabeau aan het citeren of moet je eens lekker vroeg naar bed?
Eindelijk!! Nu hopen dat Jimmy hem ook echt doorheeft. En daar ben ik wat minder zeker overquote:
ik vrees het ookquote:Op maandag 19 februari 2024 23:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eindelijk!! Nu hopen dat Jimmy hem ook echt doorheeft. En daar ben ik wat minder zeker over
Jammer wel , ergens zit een blinde vlek over Dillie . Ik hoop dat hij het nu echt doorheeft en niet alles aan Dillie doorverteldquote:
fingers crossed idd, maar denk dat hij het wel doorlultquote:Op maandag 19 februari 2024 23:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jammer wel , ergens zit een blinde vlek over Dillie . Ik hoop dat hij het nu echt doorheeft en niet alles aan Dillie doorverteld
Daar ben ik wel bang voor maar hopelijk nietquote:Op maandag 19 februari 2024 23:16 schreef Adat231 het volgende:
[..]
fingers crossed idd, maar denk dat hij het wel doorlult
Is ze weer bezig?quote:Op maandag 19 februari 2024 23:19 schreef Mickytjuh het volgende:
What de neuk heeft die meid geslikt
Ja ik wil eigenlijk hottub kijken maar ben zo benieuwd wat voor saus er uit komt bij Dilano na de uitslagquote:
Ahhquote:Op maandag 19 februari 2024 23:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik wil eigenlijk hottub kijken maar ben zo benieuwd wat voor saus er uit komt bij Dilano na de uitslag
Maar er schijnt vandaag ook iets gebeurt te zijn met Dillie , ik weet alleen niet wat, maar hij deed raar en dat viel bij veel mensen verkeerdquote:Op maandag 19 februari 2024 23:21 schreef kater1 het volgende:
Jimmy deed gisteren nog pinky promise met Dilano. Over dat ze elkaar zouden steunen.
Omdat ze loogquote:Op maandag 19 februari 2024 23:23 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Heeft Ashley zo onzeker en benauwd als iets laten voelen met een simpele vraag.
Bed it isquote:Op maandag 19 februari 2024 23:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar de zelfkastijding van ronahi er nog bij doe ik mijzelf niet aan.
.hottub it is
ik hoop hetquote:Op maandag 19 februari 2024 23:31 schreef Krambo het volgende:
Wordt Jimmy nu langzaam losgeweekt van Dilano?
Hope soquote:Op maandag 19 februari 2024 23:31 schreef Krambo het volgende:
Wordt Jimmy nu langzaam losgeweekt van Dilano?
goed puntquote:Op maandag 19 februari 2024 23:31 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy : zij zijn zo ontzettend gefixeerd op Ashley dat zij daar alleen maar sterker van wordt'
En hij heeft gelijkquote:
Ook my lifequote:Op maandag 19 februari 2024 23:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Tom heeft een grappige eigenschap
Of hij doet of dat hij geďnteresseerd luistert naar je maar hij krijgt er niks van mee (want veel moeite om te doen alsof hij oplet)
Of het lijkt er op of hij totaal niet geďnteresseerd is en hij hoort alles wat je zegt.
(This is my life)
quote:
Ik weet het niet met Jimmy, hij schaakt nog altijd op 2 borden volgens mij.quote:
Dat is voor mij ook wat dubieus allemaal.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:35 schreef Krambo het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het niet met Jimmy, hij schaakt nog altijd op 2 borden volgens mij.
Hij speelt het tactischer dan hij doet voorkomen
ja dat denk ik ook. Hoorde dilano dit ook vertellen aan de toxic 4quote:Op maandag 19 februari 2024 23:35 schreef Krambo het volgende:
[..]
[..]
Klopt maar heb wel het idee dat hij sinds sorbo wat voorzichtiger is met Dilano.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook wat dubieus allemaal.
ja speelt dat slim, want niemand lijkt het door te hebbenquote:Op maandag 19 februari 2024 23:35 schreef Krambo het volgende:
[..]
[..]
Ik ook, en dat maakt het lastig om hem te gelovenquote:Op maandag 19 februari 2024 23:37 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook. Hoorde dilano dit ook vertellen aan de toxic 4
ja dat ookquote:Op maandag 19 februari 2024 23:37 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Klopt maar heb wel het idee dat hij sinds sorbo wat voorzichtiger is met Dilano
Zeg je hetzelfde over Alice?quote:Op maandag 19 februari 2024 23:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat klinkt ook als frustratie van Jimmy dat de andere groep maar niet kan stoppen over Ashley en dus een rechtstreekse concurrente van hem sterker maakt.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Jimmy verwoord het prima
Als.je Ashley constant aandacht geeft maak je haar in het huis en buiten het huis alleen maar sterker
Op dit moment niet nee. Maar ik had het over Jimmy niet over Alicequote:
Vanavond tijdens zijn wandeling met Sorbo vertelde hij haar dat dit hem meer tot een target maaktquote:Op maandag 19 februari 2024 23:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Heel blauw heeft Dilano op 1 geset bij meest tactische speler
Dat zeiden ze zelf.
Meneer heeft geen vragen gesteld
Dit maakt hem geen tactische speler
Heeft hij door dat hij een nieuw doelwit gaat worden?
Ahh die heb ik overgeslagen die streamquote:Op maandag 19 februari 2024 23:40 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Vanavond tijdens zijn wandeling met Sorbo vertelde hij haar dat dit hem meer tot een target maakt
Jij houd gewoon meer van puur natuur!🙂quote:Op maandag 19 februari 2024 23:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan niet wachten tot de wimpers van Sabeau er uit vallen.
Is dat erg?
Nee.
Want ik kon ook niet wachten tot de matten uit Ashley haar haar vielen en haar lippen leeglopen.
Jepquote:Op maandag 19 februari 2024 23:41 schreef Snensie het volgende:
[..]
Jij houd gewoon meer van puur natuur!🙂
+1quote:Op maandag 19 februari 2024 23:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Tom heeft een grappige eigenschap
Of hij doet of dat hij geďnteresseerd luistert naar je maar hij krijgt er niks van mee (want veel moeite om te doen alsof hij oplet)
Of het lijkt er op of hij totaal niet geďnteresseerd is en hij hoort alles wat je zegt.
(This is my life)
Meer mensen maar ik hoef haar daar niet op te veroordelen omdat uiterlijk niet alles zegt, innerlijk wel.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:41 schreef Snensie het volgende:
[..]
Jij houd gewoon meer van puur natuur!🙂
Dat heb ik ook niet meegekregenquote:Op maandag 19 februari 2024 23:44 schreef Willewa het volgende:
Ik heb vandaag en gister niet zoveel kunnen volgen; is er eigenlijk nog wat gebeurd met de champagne van afgelopen zaterdag?
Ik veroordeel daar ook niet op. Ik hoop gewoon dat dit alles verdwijnt uit BBquote:Op maandag 19 februari 2024 23:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meer mensen maar ik hoef haar daar niet op te veroordelen omdat uiterlijk niet alles zegt, innerlijk wel.
Jimmy hoeft nog niet te kiezen, stelt dat zolang mogelijk uit. Maar hij moet wel op gaan passen. Benieuwd wat er gebeurt als Sorbo eruit vliegt.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van mij mag Ash nog lekker lang blijven.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik veroordeel daar ook niet op. Ik hoop gewoon dat dit alles verdwijnt uit BB
Van mij ook.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van mij mag Ash nog lekker lang blijven.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ,maar Jimmy staat nu wel op een spreekwoordelijk kruispunt: wat gaat hij doen , waar staat hij , hoe wil hij verder en met wie .quote:Op maandag 19 februari 2024 23:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jimmy hoeft nog niet te kiezen, stelt dat zolang mogelijk uit. Maar hij moet wel op gaan passen. Benieuwd wat er gebeurt als Sorbo eruit vliegt.
In ieder geval die wenkbrauw shit 🤡quote:Op maandag 19 februari 2024 23:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jep
Ik heb ook al eens geroepen dat BB alle make up moet innemen
hij zegt dat zijn tactiek is om zich te laten leiden door zijn gevoel en niet zijn verstandquote:Op maandag 19 februari 2024 23:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ,maar Jimmy staat nu wel op een spreekwoordelijk kruispunt: wat gaat hij doen , waar staat hij , hoe wil hij verder en met wie .
Dat is altijd het beste uitgangspunt wmb ,maar of dat bij hem nu ook echt zo is weet ik nietquote:Op maandag 19 februari 2024 23:49 schreef Adat231 het volgende:
[..]
hij zegt dat zijn tactiek is om zich te laten leiden door zijn gevoel en niet zijn verstand
haha idd volgens mij zit zijn hart op dit moment bij de verkeerde persoonquote:Op maandag 19 februari 2024 23:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is altijd het beste uitgangspunt wmb ,maar of dat bij hem nu ook echt zo is weet ik niet
Er is vandaag wat gebeurt wat ik zelf helaas heb gemist maar in de tub hadden ze daar wel overquote:Op maandag 19 februari 2024 23:51 schreef Adat231 het volgende:
[..]
haha idd volgens mij zit zijn hart op dit moment bij de verkeerde kant
weet iemand hier wat dat is?quote:Op maandag 19 februari 2024 23:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er is vandaag wat gebeurt wat ik zelf helaas heb gemist maar in de tub hadden ze daar wel over
Nee ze hebben de kap er op gedaan.quote:
Ik weet het iig niet ,misschien in de tijd dat Al en Ash weg moesten>Maar ik heb het niet meegekregenquote:
Ahquote:Op maandag 19 februari 2024 23:54 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ze hebben de kap er op gedaan.
dan is het zeker te hopen dat hij er uit isquote:Op maandag 19 februari 2024 23:54 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ze hebben de kap er op gedaan.
Ik heb hem daarna nog gezienquote:Op maandag 19 februari 2024 23:54 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dan is het zeker te hopen dat hij er uit is
Wat een wijsheid. Wauwquote:Op maandag 19 februari 2024 23:59 schreef Schakeltopia het volgende:
geen waarde hechten aan spullen. geleerd door koffer te verliezen richting ibiza
is intussen wel een advocaat opgezetquote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wat een wijsheid. Wauw
Want al wat in je koffer zit kun je niet kopen??
Nee ze klinkt zo veel volwassener als dat ze is
Ze schijnen ook gezamenlijke kennissen te hebben , ene Quincyquote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:01 schreef Snoozey het volgende:
speciale designerkleding van een hele dure piercingzaak die ty ook kende....???
hahahaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja Sabeau je ziet er uit alsof er een vogel op je gezicht heeft zitten schijten
Zonder geluid zou dit de ondertitel zijnquote:
ik denk dat het voor haar begon als een tactische zet, maar ze gaandeweg toch meer voor hem gaat voelenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:13 schreef odie22 het volgende:
maar is er al een poll, is bo verliefd op dilano , of wat denken we ?
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:13 schreef odie22 het volgende:
maar is er al een poll, is bo verliefd op dilano , of wat denken we ?
Puntje van haar dekbed aaienquote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:15 schreef odie22 het volgende:
zijn hand lag gewoon op een stukje dekbed
quote:
maar hoe verklaar je die uren en uren en uren wandelen dan, die straf krijg je nog niet in een strafkampquote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:18 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk dat Sabeau Tyron meer ziet zitten en Dilano meer als goede vriend ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |