Zo niet mooi zijn, maar gaat niet lukken ...quote:Op maandag 19 februari 2024 21:28 schreef Koos1958 het volgende:
Dilano wil weer Alice, ashley en tom erop zetten
Achterbaks ventje.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:29 schreef Kissingbird het volgende:
dilano nu suggereren dat alice alleen maar goed met ashley is nu omdat ze duo moet zijn
ronahi : ik weet wat het is van door de mand vallen, ik heb tegen tom gelogen toen
ik hoop echt dat het niet andere gaat lukken om nou hun zooitje erop te gooienquote:Op maandag 19 februari 2024 21:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zo niet mooi zijn, maar gaat niet lukken ...
En Tom een vrijstellingquote:Op maandag 19 februari 2024 21:31 schreef Puzzie het volgende:
Nu maar hopen dat Ash en Al iets winnen
Ja en dat gaat ze in de problemen werkenquote:Op maandag 19 februari 2024 21:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, Ashley heeft gelogen, die gaat zoveel meer steun krijgen, fokking dombo Dilano ...
Ik kijk hem morgen welquote:Op maandag 19 februari 2024 21:30 schreef Ireth het volgende:
Fuck de uitzending, kijk ik later wel terug
We gaan het eerlijk spelen.quote:
Rodelahiti is eerlijk en oprechtquote:Op maandag 19 februari 2024 21:33 schreef Koos1958 het volgende:
Dus Alice mag wel opgeofferd worden afgelopen zaterdag maar ronahi dus niet.
Die is door de mand gevallen volgens Roni toch?quote:Op maandag 19 februari 2024 21:33 schreef Koos1958 het volgende:
Dit dus he, wat een huichelarij 🤮quote:Op maandag 19 februari 2024 21:33 schreef Koos1958 het volgende:
Juist door dit soort gesprekken maken ze Alice en ashley alleen maar nog meer populairder dan ze al zijn.quote:
Die doet nu mee aan "kamp Ashley"quote:Op maandag 19 februari 2024 21:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die is door de mand gevallen volgens Roni toch?
is eerder anders om kutjequote:
Nee maar die gaat stilletjes overal in meequote:Op maandag 19 februari 2024 21:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja vooral dilano tyron brrrr. Randy hoor je niet.
1 uurquote:Op maandag 19 februari 2024 21:36 schreef DGK-Eric het volgende:
De voornemens van "Team Blauw" van afgelopen zaterdag om het spel nu eerlijk te gaan spelen, geen groepjes en geen achterbaks gedoe meer, blijkt van korte duur...
Jaquote:Op maandag 19 februari 2024 21:36 schreef DGK-Eric het volgende:
De voornemens van "Team Blauw" van afgelopen zaterdag om het spel nu eerlijk te gaan spelen, geen groepjes en geen achterbaks gedoe meer, blijkt van korte duur...
Nee. Ze moet eruit gestemd worden dat is veel leukerquote:Op maandag 19 februari 2024 21:36 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
🥳🥳🥳🥳🥳
Kan me niet snel genoeg gaan 🤢
Do zou helemaal niet meer gaan spelenquote:Op maandag 19 februari 2024 21:36 schreef DGK-Eric het volgende:
De voornemens van "Team Blauw" van afgelopen zaterdag om het spel nu eerlijk te gaan spelen, geen groepjes en geen achterbaks gedoe meer, blijkt van korte duur...![]()
Echt wel alles er aan doen om iemand weg te.krijgen. zelf.haar vriend basari erop zetten en Alice waar ze goed.mee was en in het overleg met de 4.uit blauw vond.ze.dat.een goed idee en nu zo.janken.quote:
My thoughts, ze wilden zo graag dat iedereen weer aardig deed…🤪quote:Op maandag 19 februari 2024 21:36 schreef DGK-Eric het volgende:
De voornemens van "Team Blauw" van afgelopen zaterdag om het spel nu eerlijk te gaan spelen, geen groepjes en geen achterbaks gedoe meer, blijkt van korte duur...![]()
Jammer dat Jimmy niet even 'spontaan' komt binnenvallen: "Hallo schatjes!quote:Op maandag 19 februari 2024 21:36 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy zag dat de deur van blauw dicht zit
Dat is niet zo vreemd, met wat ze net voor hun neus kregen......Niet voor niks krijgen twee bewoners de uitslag....Het mag niet eerlijk en zonder groepjes......quote:Op maandag 19 februari 2024 21:36 schreef DGK-Eric het volgende:
ja TY voorop nou werkt welquote:Op maandag 19 februari 2024 21:38 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
My thoughts, ze wilden zo graag dat iedereen weer aardig deed…🤪
Eender wie inderdaad, weg ermeequote:Op maandag 19 februari 2024 21:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als Rohani, Dilano, Randy, Sabeau of Doriana op de bank komen liggen ze er direct uit ....
Make up your minds please ....
Ja en als anderen aangeven van wij denken dat zij weg zou gaan is ze.helemaal van slagquote:Op maandag 19 februari 2024 21:39 schreef humpty het volgende:
Die ene persoon wilden wij er uit he anders zouden wij niet zo handelen he
wat toch een misselijk wicht die Ronahi
Zo gaat BB het vast draaien jaquote:Op maandag 19 februari 2024 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
Jammer dat morgen weer een gokspel is en geen echt nomineren. Die vrijstelling komt vast en zeker bij blauw terecht.
Ze liegt constantquote:Op maandag 19 februari 2024 21:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom liegt Sabeau dat er irritaties naar Alice groter waren dan naar Ronahi?
Dat kind kan wel.heel makkelijk liegen hequote:Op maandag 19 februari 2024 21:40 schreef Ireth het volgende:
Ow de laatste keer dat Sabeau online had gecheckt was ty populairder...
BB / Familie Ronahi is haatberichten zatquote:Op maandag 19 februari 2024 21:40 schreef Joyce-43 het volgende:
wat lult Saboo nu weer met positive reacties ?
Geen idee , alles wat eruit komt is een leugenquote:Op maandag 19 februari 2024 21:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Favo liedje van mijn kleindochterquote:Op maandag 19 februari 2024 21:41 schreef GayGuy het volgende:
Hey, psst. Rohanni, ik geef je een gratis tip. Lief hé?[ link | afbeelding ][/
Precies, als hij een beetje ballen heeft, zet hij zich erop en dan gaan we het zien ...quote:Op maandag 19 februari 2024 21:40 schreef Joyce-43 het volgende:
dilan ga er lekker zelf op ipv Tyron erop te zetten
Ging over een BB filmpje van Geraldine en die ander over Social Media.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Nou dat hoeft dus niet, je vergeet dat ty een keer gewonnen heeft van Ashley....quote:Op maandag 19 februari 2024 21:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat kind kan wel.heel makkelijk liegen he
quote:Op maandag 19 februari 2024 21:43 schreef Cupfighter het volgende:
Ik gooi hem er ff in
Wat hebben we nu te klagen
Ik gooi hem er ff in
Ik gooi hem er ff in
Dat durft ie niet, wetende dat de kans erin zit dat het doeiiiiiiiii isquote:Op maandag 19 februari 2024 21:40 schreef Joyce-43 het volgende:
dilan ga er lekker zelf op ipv Tyron erop te zetten
dat weet Saboo niet tochquote:Op maandag 19 februari 2024 21:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
BB / Familie Ronahi is haatberichten zat
Snap wel wat ze bedoelen. Heb ik al als ik naar een stream kijk waar mensen in gesprek zijn. Als Ashley er dan bij komt is het 9/10 keer meteen de Ashley show en vind ik het gesprek niet meer interessant.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:39 schreef Hoempah het volgende:
ze durven weer te ademen als Ashley even weg is.
Maar ze is wel zichzelfquote:Op maandag 19 februari 2024 21:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze wordt liegend wakker en gaat liegend weer slapen
Randy geloof ik wel dilano zeker weten van nietquote:Op maandag 19 februari 2024 21:41 schreef Snoozey het volgende:
randi is al zo vaak bedreigd
ja ik ook, zegt dylan
???
Yep, ze ademt leugensquote:Op maandag 19 februari 2024 21:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze wordt liegend wakker en gaat liegend weer slapen
Randyquote:Op maandag 19 februari 2024 21:44 schreef Koos1958 het volgende:
Waar ik wel van baal bij deze BB dat er geen normale stemmingen zijn
Veel hangt af van gunnen en gokken.ik vind het leuker als ze elkaar gewoon moeten nomineren. Je kan.er bijna van uit gaan dat Alice en ashley er op komen te staan. En een Nederlandse man want die zijn er nog teveel.
Zat ik me ook al af te vragen, ze heeft tenslotte alleen de eerste 5 afleveringen gezienquote:
BB hoopt zo de bondjes een beetje tegen te gaan denk ik. De vraag is alleen hoever dat luktquote:Op maandag 19 februari 2024 21:44 schreef Koos1958 het volgende:
Waar ik wel van baal bij deze BB dat er geen normale stemmingen zijn
Veel hangt af van gunnen en gokken.ik vind het leuker als ze elkaar gewoon moeten nomineren. Je kan.er bijna van uit gaan dat Alice en ashley er op komen te staan. En een Nederlandse man want die zijn er nog teveel.
Maar dat ligt net zo goed aan de rest die zijn bek niet lostrektquote:Op maandag 19 februari 2024 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap wel wat ze bedoelen. Heb ik al als ik naar een stream kijk waar mensen in gesprek zijn. Als Ashley er dan bij komt is het 9/10 keer meteen de Ashley show en vind ik het gesprek niet meer interessant.
ah okequote:Op maandag 19 februari 2024 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
Ging om dit filmpje.
[x]https://twitter.com/bigbr(...)762226265280652?s=20[/x]
Niet mquote:Op maandag 19 februari 2024 21:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
BB hoopt zo de bondjes een beetje tegen te gaan denk ik. De vraag is alleen hoever dat lukt
quote:Op maandag 19 februari 2024 21:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar waarom gaan we weer eens niet Weerwolven ....
Nou daar is BB weer goed in geslaagdquote:Op maandag 19 februari 2024 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
Ging om dit filmpje.
Wel goed dat BB de bewoners toch probeert te beschermen voor online haatquote:Op maandag 19 februari 2024 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
Ging om dit filmpje.
Iemand moet het hebben gedaan hèquote:Op maandag 19 februari 2024 21:47 schreef Schakeltopia het volgende:
oi oi oi nu is ellis de gebeten hond ook
Sssstquote:Op maandag 19 februari 2024 21:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar waarom gaan we weer eens niet Weerwolven ....
Aan de andere kant zijn er al families die er zich dik mee bemoeien.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:47 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wel goed dat BB de bewoners toch probeert te beschermen voor online haat
Niet helemaal mee eens. Als het onderwerp verlegd wordt, brengt zij het wel weer terug op zichzelf. Voorbeeld is 'de vraag van Sabeau' van vanmorgen. Karen en later Jimmy én Karen brachten het gesprek regelmatig naar een ander onderwerp en bij de eerste de beste stilte die viel was het meteen weer 'ik kan er met mijn kop niet bij'...quote:Op maandag 19 februari 2024 21:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat ligt net zo goed aan de rest die zijn bek niet lostrekt
Wat er nu gebeurt is één persoon alle macht geven en zelf geen verantwoordelijkheid nemen voor eigen gedrag
Slappe hap
Ty de kontenkruiper mag absoluut niks over een ander zeggen , eng ventjequote:Op maandag 19 februari 2024 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iemand moet het hebben gedaan hè
Ty doet of Alice een domme doos is
Die niks snapt
Als je een persoon alle macht geeft ligt het nooit aan jou, nee dat is niet mijn dingquote:Op maandag 19 februari 2024 21:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Als het onderwerp verlegd wordt, brengt zij het wel weer terug op zichzelf. Voorbeeld is 'de vraag van Sabeau' van vanmorgen. Karen en later Jimmy én Karen brachten het gesprek regelmatig naar een ander onderwerp en bij de eerste de beste stilte die viel was het meteen weer 'ik kan er met mijn kop niet bij'...
Ik ook nietquote:Op maandag 19 februari 2024 21:50 schreef Puzzie het volgende:
Ik kan er niet meer naar luisteren ,vies volk,
Snap ik. Doriana leeft in een sprookje, dat eindigd in een "happy end". Ze snapt niet dat de rest alleen de dagelijkse realiteit zietquote:Op maandag 19 februari 2024 21:49 schreef DGK-Eric het volgende:
Doriana had niet verwacht dat Alice haar kwalijk zou nemen dat ze haar op de bank heeft gezet.![]()
ja dat zegt ze steeds waarom eens screenshot maken van iets wat je niet van te voren weetquote:
Idd ja, zo jong al last van dementiequote:Op maandag 19 februari 2024 21:50 schreef Ireth het volgende:
Volgens sorbo heeft Ashley geen moeite met liegen en manipuleren...
Wat zei Sorbo ook al weer in haar intro-filmpje???
Roll the clipsquote:Op maandag 19 februari 2024 21:50 schreef Ireth het volgende:
Volgens sorbo heeft Ashley geen moeite met liegen en manipuleren...
Wat zei Sorbo ook al weer in haar intro-filmpje???
Alle aandacht opeisen is waar ik het over hebquote:Op maandag 19 februari 2024 21:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je een persoon alle macht geeft ligt het nooit aan jou, nee dat is niet mijn ding
Alice heeft zelf aangegeven bij haar dag ze er niet blij mee wasquote:Op maandag 19 februari 2024 21:51 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Snap ik. Doriana leeft in een sprookje, dat eindigd in een "happy end". Ze snapt niet dat de rest alleen de dagelijkse realiteit ziet
Wat een ******** ....quote:Op maandag 19 februari 2024 21:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Sabeau gooit nog maar er eens in wat ze gezien heeft in het filmpje van Ashley
Te ver waarschijnlijkquote:Op maandag 19 februari 2024 21:51 schreef greysbones het volgende:
Hoe ver zou een familie gaan
Voordat ze iemand uit huis halen
Maar daar heb je twee partijen voor nodig , ook dus de partij die afremt en dat doen ze nietquote:Op maandag 19 februari 2024 21:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Alle aandacht opeisen is waar ik het over heb
sorbo!quote:Op maandag 19 februari 2024 21:52 schreef Cupfighter het volgende:
Sorbo hier Sorbo daar Sorbo flikkeren we uit het huis
Ik dacht dat ze alleen maar dingen van Oma had gehoord..quote:Op maandag 19 februari 2024 21:51 schreef humpty het volgende:
Die trut verteld alles wat ze buiten al heeft gezien..belachelijk dat dat mag
Sorbo Alleen om schoon te makenquote:Op maandag 19 februari 2024 21:52 schreef Cupfighter het volgende:
Sorbo hier Sorbo daar Sorbo flikkeren we uit het huis
De zus van Ariana wilde dat doen.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:51 schreef greysbones het volgende:
Hahahaha, ik pies in mijn broek van het lachen nuquote:Op maandag 19 februari 2024 21:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoorde brandweer sirenes
maar bleek dus 112 vandaag op tv![]()
Alsof ze dan zou zeggen "Nee heb natuurlijk gelogen!"quote:Op maandag 19 februari 2024 21:53 schreef Adixsh het volgende:
Oke, als ze nu lef hebben vragen ze Ashley of ze echt eerlijk geweest is over de uitslagen
Nee natuurlijk niet, ze hoeft er ook geen antwoord op te geven maar ik vind gewoon dat ze het haar moeten vragen in plaats van het zelf te bedenkenquote:Op maandag 19 februari 2024 21:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alsof ze dan zou zeggen "Nee heb natuurlijk gelogen!"
Verleden jaar de moeder van Chiara tochquote:Op maandag 19 februari 2024 21:51 schreef greysbones het volgende:
Iedereen die nu mijn vorige post liked, doet dit waarschijnlijk, omdat ik er dit seizoen patiënt op lijk te hebben, dat alle ECHTE drama gebeurd, als ik NIET kijk🤣🤣🤣🤣quote:Op maandag 19 februari 2024 21:54 schreef GayGuy het volgende:
Ik ga slapen. Iedereen een fijne streamnacht gewenst
Die was toch ziek?quote:Op maandag 19 februari 2024 21:55 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Verleden jaar de moeder van Chiara toch
Letterlijk verassendquote:Op maandag 19 februari 2024 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashely weet niet hoe de BBQ thuis werkt...... Verassend![]()
Dat kwam toch ook van "thuis"?quote:Op maandag 19 februari 2024 21:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Leuk om net Ty in de uitzending te horen in gesprek met Ashley dat hij die groepjes en het geroddel niet meer wil, en dan de streams kijken en hem weer in zijn kamp te zien roddelen
Het zal BB aan zn reet roesten want de helft, Ow nee 90% klopt toch niet.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:51 schreef humpty het volgende:
Die trut verteld alles wat ze buiten al heeft gezien..belachelijk dat dat mag
Wel als je te lang op de bbq ligt, wordt je vanzelf asquote:Op maandag 19 februari 2024 21:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Letterlijk verassend![]()
ipv verrassend
Was iets met haar vader toen..quote:Op maandag 19 februari 2024 21:55 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Verleden jaar de moeder van Chiara toch
Zou heel mooi zijn. Een spannende bank.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zo niet mooi zijn, maar gaat niet lukken ...
As-hleyquote:Op maandag 19 februari 2024 21:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wel als je te lang op de bbq ligt, wordt je vanzelf as
was de vele posts nu in 20 minquote:Op maandag 19 februari 2024 21:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kwam toch ook van "thuis"?
Nu ben ik los, weet het ff niet meer.quote:
Ben altijd heel eerlijk.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
blijkbaar ben ik heel rood, maar weet niet hoe dat komt
Over wie gaat dit?quote:Op maandag 19 februari 2024 22:00 schreef Joyce-43 het volgende:
ze is zo rood Alice ze heeft nog even zitten janken
Ik heb ze niet horen roddelen. Ik heb ze niet kwaad horen spreken. Wel heb ik wat tactische opties gehoord en hoe en wat het nu zegt.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Leuk om net Ty in de uitzending te horen in gesprek met Ashley dat hij die groepjes en het geroddel niet meer wil, en dan de streams kijken en hem weer in zijn kamp te zien roddelen
Dat kan, ik heb wat anders gehoordquote:Op maandag 19 februari 2024 22:01 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb ze niet horen roddelen. Ik heb ze niet kwaad horen spreken. Wel heb ik wat tactische opties gehoord en hoe en wat het nu zegt.
quote:Op maandag 19 februari 2024 22:01 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb ze niet horen roddelen. Ik heb ze niet kwaad horen spreken. Wel heb ik wat tactische opties gehoord en hoe en wat het nu zegt.
nog geen weeksalarisquote:Op maandag 19 februari 2024 22:03 schreef Ireth het volgende:
Alice gaat toch nie op u stemmuh? En jimmy ook nie!!
Ik zou er geen maandsalaris op inzetten...
Dat zeg ikquote:Op maandag 19 februari 2024 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, zaadje is gepland over hoevel stemmen op Rohani, goed gedaan Ashley en Alice ...
Nee Alice is een prooi voor Ashley. Ashley moet haar wegwerken om in de finaleweek te staan en je mag zeker zijn dat ze er sinds zaterdag al vaak over nagedacht heeft hoe dat te doen.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Na vanavond is Alice ook een prooi voor de slangenkuil.
ja kan zeggen wat ik wil, op zijn figuur kan ik weinig aanmerkenquote:
Doriana ookquote:Op maandag 19 februari 2024 22:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Morgen de mogelijkheid om een vrijstelling te kopen voor 15K uit de pot
Ronhi gaat ervoor
Dat is pech pot weg
lolquote:Op maandag 19 februari 2024 22:06 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nee Alice is een prooi voor Ashley. Ashley moet haar wegwerken om in de finaleweek te staan en je mag zeker zijn dat ze er al over nagedacht heeft hoe dat te doen.
Mbt de finaleweek is iedereen een prooi voor iedereen. Deze eer is niet alleen voor Ash hoorquote:Op maandag 19 februari 2024 22:06 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nee Alice is een prooi voor Ashley. Ashley moet haar wegwerken om in de finaleweek te staan en je mag zeker zijn dat ze er sinds zaterdag al vaak over nagedacht heeft hoe dat te doen.
Kleinquote:Op maandag 19 februari 2024 22:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja kan zeggen wat je wil, op zijn figuur kan ik weinig aanmerken
Zaadje is niet alleen geplant, maar de grond is ook even goed aangestamptquote:Op maandag 19 februari 2024 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, zaadje is gepland over hoeveel stemmen op Rohani, goed gedaan Ashley en Alice ...
Heb gemist dat Alice en Ashley de groep vertelde hoe en wat, dus als je wilt, mag je me straks Dm sturen met linkjequote:Op maandag 19 februari 2024 22:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kut, morgen de hele dag off-line, geen filmpjes, maar vandaag is wel gelukt, aanrader ....
Hij is alleen te kleinquote:Op maandag 19 februari 2024 22:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja kan zeggen wat ik wil, op zijn figuur kan ik weinig aanmerken
Hij is alleen wat kortquote:Op maandag 19 februari 2024 22:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ze hoeven elkaar niet weg te werken. Ze komen allebei in de finale, aangevuld met Tom.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:06 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nee Alice is een prooi voor Ashley. Ashley moet haar wegwerken om in de finaleweek te staan en je mag zeker zijn dat ze er sinds zaterdag al vaak over nagedacht heeft hoe dat te doen.
quote:Op maandag 19 februari 2024 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doriana ook
Ben ik van overtuigd
Alles om maar safe te zijn
Dan kun je er nog zo leuk uitzienquote:
Klein en een kale kippenborstquote:Op maandag 19 februari 2024 22:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
korte beentjes, mr aardbeienmoes heeft lange benen, hou d'r vanquote:
Godver, dan moet ik dat nog monteren ....quote:Op maandag 19 februari 2024 22:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heb gemist dat Alice en Ashley de groep vertelde hoe en wat, dus als je wilt, mag je me straks
Dm sturen met linkje
jaa helemaal mee eens hoor.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan kun je er nog zo leuk uitzien
Een k.. karakter maakt mensen knap lelijk
Als je er geen zin in hebt, niet doen hoorquote:Op maandag 19 februari 2024 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Godver, dan moet ik dat nog monteren ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |