SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Op die manier, ik denk ook niet dat het veel zin heeft om hem er uit te gooien, gewoon uitzitten tot eind seizoen.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind die focus op Van 't Schip domweg bijzonder. Het was twintig jaar geleden al duidelijk dat hij een matige trainer is/was. Hij is slechts de vierde matige trainer in een fraai rijtje 'sinds Ten Hag'. Toch, met de afwezigheid van de creatievelingen, wordt de razernij op hem gericht.
Wie oppert dat Van 't Schip voortijdig weg zou moeten, heeft wel heel veel vertrouwen in beleidsmakers en deze slappe selectie.
Konden de Henderson-miljoenen niet anders besteed worden? Telegraaf is anti-Henderson dus dan ben ik geneigd pro-Henderson te zijn, en hij voegt echt wel wat toe qua karakter en nog enigszins qua balans op het middenveld, maar volgens mij lost hij niet Ajax' grootste problemen op.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er kon weinig hersteld worden, financiën zijn beperkt en een hoop jongens kon je niet kwijt omdat die al 2 clubs hebben gehad dit speeljaar.
Dat kan je op twee manieren uitleggen: kritiek was te mild na de gewonnen wedstrijden (dat zou ik zeggen) of de kritiek is nu te fors. Maar goed, het is wel logisch dat het volume van kritiek toeneemt met zo'n serie, inhoudelijk was de kritiek er al wel lijkt me.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Toch vermakelijk dat de stevigste kritieken op Ajax komen na een duel waarin Ajax zijn belangrijkste creatievelingen mist.
Reiziger.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is raar idd. Krol, Suurbier, Reiger en Bogarde waren ook omgeturnde aanvallers.
Wie had je in gedachten?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:01 schreef Scorpie het volgende:
Schip moet natuurlijk gewoon seizoen afmaken en dan samen met het technisch beleid bezig zijn, nieuwe trainer volgend seizoen neerzetten die jonge talenten beter kan maken.
Wie zie jij graag voor de groep volgend seizoen?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:01 schreef Scorpie het volgende:
Schip moet natuurlijk gewoon seizoen afmaken en dan samen met het technisch beleid bezig zijn, nieuwe trainer volgend seizoen neerzetten die jonge talenten beter kan maken.
Van deze selectie kan zo ongeveer alle rommel van Mislintat de deur uit, paar gerichte aankopen doen en dan hopelijk zijn we klaar om weer mee te doen om de prijzen, maar verwacht eigenlijk dat we nog wel een seizoen extra nodig gaan hebben.
Oh, shit. Heet-ie echt zoquote:
Dat had je al gepost 3 minuten geleden.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:04 schreef Tarado het volgende:
Daar is verder niks mis mee als ze dan wel het niveau halen, nu heb je een jongen die als rechtsbuiten tekort komt bij Jong, omgeturnd naar linksback en daar ook tekort komt en je laat hem dan invallen als rechtbuiten, dan gaat er iets niet helemaal goed.
Als Kroes, of meer zijn gelekte woorden, waar maakt, krijgen we een trainer uit het buitenland.quote:
Wenger. Die wil graag ^^ ^^quote:Op maandag 19 februari 2024 13:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als Kroes, of meer zijn gelekte woorden, waar maakt, krijgen we een trainer uit het buitenland.
De trainer die de Ligt, Nouri, vd Beek en de Jong beter maakte werd als hoofdtrainer ontslagen.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:01 schreef Scorpie het volgende:
Beter maken, beter laten functioneren vind ik het meer, daar heb je wel wat aankopen voor nodig want welke van de huidige jonge talenten is uberhaupt goed genoeg?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:01 schreef Scorpie het volgende:
Van deze selectie kan zo ongeveer alle rommel van Mislintat de deur uit, paar gerichte aankopen doen en dan hopelijk zijn we klaar om weer mee te doen om de prijzen, maar verwacht eigenlijk dat we nog wel een seizoen extra nodig gaan hebben.
Wat kan niet langer zoquote:Op maandag 19 februari 2024 13:05 schreef GwaiLow het volgende:
Schip moet inderdaad gewoon het seizoen afmaken, en daarna heel snel verdwijnen (als hoofdtrainer), want dit kan niet meer langer zo. Hopelijk ligt er een andere mooie functie voor hem klaar binnen Ajax.
Keepertje is ook prima. En Brobbey.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beter maken, beter laten functioneren vind ik het meer, daar heb je wel wat aankopen voor nodig want welke van de huidige jonge talenten is uberhaupt goed genoeg?
Ik zie alleen Hato en Hlynsson het niveau hebben.
Ja dat zal schelen. Dan wordt eindelijk de echte Ajax-cultuur teruggebracht. Welke buitenlanders had je in je hoofd ? Type Ivic ? Wat is er mis met Jans, Jonk of de Jonge ?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als Kroes, of meer zijn gelekte woorden, waar maakt, krijgen we een trainer uit het buitenland.
Dat is al meer dan anderhalf.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beter maken, beter laten functioneren vind ik het meer, daar heb je wel wat aankopen voor nodig want welke van de huidige jonge talenten is uberhaupt goed genoeg?
Ik zie alleen Hato en Hlynsson het niveau hebben.
3 al. Zo komen we twee keer aan de drie J's.quote:
De echte Ajax-cultuur hebben we inderdaad teruggebracht met Schreuder, Heitinga, Steijn en Van 't Schip. Ik ben enorm voor een verbod op Nederlandse trainers voor de volgende tien jaar.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat zal schelen. Dan wordt eindelijk de echte Ajax-cultuur teruggebracht. Welke buitenlanders had je in je hoofd ? Type Ivic ? Wat is er mis met Jans, Jonk of de Jonge ?
Hugo?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat zal schelen. Dan wordt eindelijk de echte Ajax-cultuur teruggebracht. Welke buitenlanders had je in je hoofd ? Type Ivic ? Wat is er mis met Jans, Jonk of de Jonge ?
De Brub in vorm is samen met Hato de enige die ik bij Feyenoord zou willen zien. Maar omdat wij Gimenez en Hancko al hebben is dat eigenlijk al geen discussie meer. Verder ontbreekt het dit Ajax op alle fronten aan kwaliteit. Ook van 't Schip kan dat niet verbloemen.quote:
Van ‘t Schip z’n record is helemaal zo slecht niet. Hou hem aub langer voor de groep. Zijn missie om Ajax van plaats 18 naar het linkerrijtje te brengen is al geslaagd.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De echte Ajax-cultuur hebben we inderdaad teruggebracht met Schreuder, Heitinga, Steijn en Van 't Schip. Ik ben enorm voor een verbod op Nederlandse trainers voor de volgende tien jaar.
Eens makkerquote:Op maandag 19 februari 2024 13:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Van ‘t Schip z’n record is helemaal zo slecht niet. Hou hem aub langer voor de groep. Zijn missie om Ajax van plaats 18 naar het linkerrijtje te brengen is al geslaagd.
Hij durft vieze handen te maken en ik zie ‘m heel graag een heel seizoen met een groep werken.
Nu weet ik weer waarom je je voetbal-user name veranderd hebt naar een Belgische wielrenner.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De echte Ajax-cultuur hebben we inderdaad teruggebracht met Schreuder, Heitinga, Steijn en Van 't Schip. Ik ben enorm voor een verbod op Nederlandse trainers voor de volgende tien jaar.
Hij kan goed coachen en aanmoedigen en hij is leuk tegen de mediaquote:Op maandag 19 februari 2024 12:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het trieste is ook dat de huidige creativelingen het vaakst bekritiseerd worden door de eigen achterban, terwijl dat soort spelers vroeger werden omarmd. Nu moeten we plots een waterdrager uit Engeland als Ajacied omormen.
Die is daar te groot voor.quote:
Brubquote:Op maandag 19 februari 2024 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Brub in vorm is samen met Hato de enige die ik bij Feyenoord zou willen zien. Maar omdat wij Gimenez en Hancko al hebben is dat eigenlijk al geen discussie meer. Verder ontbreekt het dit Ajax op alle fronten aan kwaliteit. Ook van 't Schip kan dat niet verbloemen.
Ten Hag of Slot zou ik wel willen zien maar die zijn beide onhaalbaar, verder ook niet echt een Nederlandse trainer waarvan ik denk die gaat het wel even op de rit zetten.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit dus. De zogenaamde echte Ajacieden zijn zo opportunistisch als de pest. Van Halst had gruwelijk veel geluk om als coach van Ajax met een unieke lichting te mogen werken.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Van ‘t Schip z’n record is helemaal zo slecht niet. Hou hem aub langer voor de groep. Zijn missie om Ajax van plaats 18 naar het linkerrijtje te brengen is al geslaagd.
Hij durft vieze handen te maken en ik zie ‘m heel graag een heel seizoen met een groep werken.
En zijn daar wel veel geschikte én willende kandidaten?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gelukkig is het Amsterdamse cynisme niet bij iedereen kwijtgeraaktquote:Op maandag 19 februari 2024 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Gewoon Dusan en Daley voor de groep zetten. Zeven dagen per week het krachthonk in verdomme.
quote:Op maandag 19 februari 2024 13:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. De zogenaamde echte Ajacieden zijn zo opportunistisch als de pest. Van Halst had gruwelijk veel geluk om als coach van Ajax met een unieke lichting te mogen werken.
Van Wonderen doet het goed met z'n materiaal, net zoals Jonk en Jans. Pascal Jansen is onterecht ontslagen bij AZ. Waarom ten Hag terug halen. Die heeft de grootste begroting in Engeland en is van gelukjes afhankelijk. Slotquote:Op maandag 19 februari 2024 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ten Hag of Slot zou ik wel willen zien maar die zijn beide onhaalbaar, verder ook niet echt een Nederlandse trainer waarvan ik denk die gaat het wel even op de rit zetten.
Dat was de opvolger van Jari. Piet Keizer: 'Dit is een garantie voor middelmaat.'quote:
Ajax moet nu al bezig zijn met spelers voor het volgend seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Bergdolmo). Middenmoter zijn is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar serieus, je moet toch nu al bezig zijn met iedere dag naar Girona en Istanboel bellen en steeds maar sorry zeggen. Terughalen, mee laten denken over de nabije toekomst en ze vastleggen voor na hun carrières. Twee voetballers van zo'n statuur die zoveel liefde voor je club hebben, het blijft triest dat die nu ergens anders spelen door dat gedoe van vorig seizoen/afgelopen zomer.
Ja dat sowieso. Weet niet of ze terughalen als speler zoveel gaat brengen, maar een plek in de technische staf of een andere prominente rol bij Ajax zeker.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar serieus, je moet toch nu al bezig zijn met iedere dag naar Girona en Istanboel bellen en steeds maar sorry zeggen. Terughalen, mee laten denken over de nabije toekomst en ze vastleggen voor na hun carrières. Twee voetballers van zo'n statuur die zoveel liefde voor je club hebben, het blijft triest dat die nu ergens anders spelen door dat gedoe van vorig seizoen/afgelopen zomer.
Jansen zie ik persoonlijk liever niet komen, maar dat is wel een beetje de vijver waarin je het zoeken moet. Slot had ook nog geen top CV voordat hij bij Feyenoord begon.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Wonderen doet het goed met z'n materiaal, net zoals Jonk en Jans. Pascal Jansen is onterecht ontslagen bij AZ. Waarom ten Hag terug halen. Die heeft de grootste begroting in Engeland en is van gelukjes afhankelijk. SlotWaarom ?
Lijkt me voor het eerste te laat en voor het laatste te vroeg.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Weet niet of ze terughalen als speler zoveel gaat brengen, maar een plek in de technische staf of een andere prominente rol bij Ajax zeker.
Dan ben je in mijn opinie al totaal ongeschikt.quote:
Je hebt bij Ajax ook nog druk en dat heb je bij geen enkele andere NL club zo sterk, Slot zou het nu wel aankunnen maar Jansen niet, Van Wonderen is een Feyenoorder, als hij zo goed is laat hij het dan daar eerst maar bewijzen.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jansen zie ik persoonlijk liever niet komen, maar dat is wel een beetje de vijver waarin je het zoeken moet. Slot had ook nog geen top CV voordat hij bij Feyenoord begon.
Een trainer met een duidelijke visie en een karakter die een jonge ploeg nog kan vormen. Jansen is denk ik net te vroeg, die moet eigenlijk nog wat jaartjes ervaring opdoen voordat hij bij Ajax zou kunnen slagen.
Van Wonderen is een trainer die heeft laten zien met beperkt materiaal redelijk resultaat te kunnen boeken, maar of hij het een stap hoger zou kunnen durf ik niet te zeggen. Wel een Nederlander, nuchter, voormalig topspeler, dus zou in het profiel passen, maar zie hem niet echt bij Ajax passen.
Tadic gaat een rampzalige trainer worden, Daley wordt wel een goeie.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja ook eens, maar daarom is het lastig om een "typische Ajax" trainer te vinden voor zover die definitie bestaat.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt bij Ajax ook nog druk en dat heb je bij geen enkele andere NL club zo sterk, Slot zou het nu wel aankunnen maar Jansen niet, Van Wonderen is een Feyenoorder, als hij zo goed is laat hij het dan daar eerst maar bewijzen.
Wmb sluiten ze nog een paar jaar aan bij de selectie, ik deel de mening dat het te laat zou zijn totaal niet. Draaien allebei een geweldig seizoen. Tuurlijk worden ze ouder en zijn het de snelsten niet maar van waar wij komen zijn ze alleen op ervaring al van meerwaarde.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tadic gaat een rampzalige trainer worden, Daley wordt wel een goeie.
Tadic pakt netto meer geld in Turkije dan die Engelse Marcel Meeuwis hier. Dat wordt wat lastig.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wmb sluiten ze nog een paar jaar aan bij de selectie, ik deel de mening dat het te laat zou zijn totaal niet. Draaien allebei een geweldig seizoen. Tuurlijk worden ze ouder en zijn het de snelsten niet maar van waar wij komen zijn ze alleen op ervaring al van meerwaarde.
Ja die Tadic heeft wel altijd voor de centen gekozen in z'n carrière.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Tadic pakt netto meer geld in Turkije dan die Engelse Marcel Meeuwis hier. Dat wordt wat lastig.
Hmmm 33 en 35 jaar, dan lopen ze volgend seizoen echt wel op hun laatste benen. Ik zou dan toch liever spelers halen die net de 29,30 aantikken en dezelfde rol als Daley en Tadic willen vervullen.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wmb sluiten ze nog een paar jaar aan bij de selectie, ik deel de mening dat het te laat zou zijn totaal niet. Draaien allebei een geweldig seizoen. Tuurlijk worden ze ouder en zijn het de snelsten niet maar van waar wij komen zijn ze alleen op ervaring al van meerwaarde.
Daar hoort ook bij dat je het supportersgedrag tov Taylor ook volledig de kop indrukt. Je kan niet je spelers zo behandelen en bij het grofvuil zetten en dan verwachten dat zij wel loyaliteit hebben.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Over jennen op een forum hoeven we jou toch niets uit te leggen? Ze hadden wel gewoon zes extra punten moeten hebben. Zowel Almere, PEC en NEC mag je niet meer uit handen geven in de slotfase.quote:
Gaat wel mooie beelden opleveren zo'n Tadic als coach... Maar denk dat manier van motiveren iets "te" is voor de huidige generatie voetballers.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tadic gaat een rampzalige trainer worden, Daley wordt wel een goeie.
genotquote:Op maandag 19 februari 2024 16:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Over jennen op een forum hoeven we jou toch niets uit te leggen? Ze hadden wel gewoon zes extra punten moeten hebben. Zowel Almere, PEC en NEC mag je niet meer uit handen geven in de slotfase.
als je dit seizoen nog een paar keer weer herhalen moet je nog meer van dat soort oude spelers halenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar zal hij dan toch zelf aan moeten werken, dat hij nu de kop van Jut is dat is lullig en je eigen spelers uitfluiten heb ik nooit begrepen maar het is ook niet dat hij de pannen van het dak speelt.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daar hoort ook bij dat je het supportersgedrag tov Taylor ook volledig de kop indrukt. Je kan niet je spelers zo behandelen en bij het grofvuil zetten en dan verwachten dat zij wel loyaliteit hebben.
dat ligt niet aan het bier maar aan het veldspel van ajaxquote:Op maandag 19 februari 2024 14:33 schreef Tjacka het volgende:
Ik weet niet wat er in de bier van de aRENa zit maar ik heb al de hele dag diarree
Taylor heeft natuurlijk niet echt de gunfactor. Dan ben je snel de kop van jut.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar zal hij dan toch zelf aan moeten werken, dat hij nu de kop van Jut is dat is lullig en je eigen spelers uitfluiten heb ik nooit begrepen maar het is ook niet dat hij de pannen van het dak speelt.
Jij bent niet goed...quote:Op maandag 19 februari 2024 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Zou wel een zwaktebod zijn imho. Tuurlijk zal Blind beter aan de bal zijn dan wat er nu staat, maar dat is al snel zo. Dan moet je ook echt nog een beer van een verdediger erbij hebben, want Blind mist nog steeds lengte en snelheid. (laatste periode bij Ajax was al niet goed, bij Bayern amper gespeeld en bij Girona waren de verwachtingen niet zo hoog)quote:Op maandag 19 februari 2024 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Had hij wel als jeugdspeler, die hebben altijd een streepje voor maar hij is nu een beetje de verpersoonlijking van het huidige Ajax, faalt wekelijks maar wordt altijd opgesteld.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Taylor heeft natuurlijk niet echt de gunfactor. Dan ben je snel de kop van jut.
+ broekje schoon na 90 min.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Had hij wel als jeugdspeler, die hebben altijd een streepje voor maar hij is nu een beetje de verpersoonlijking van het huidige Ajax, faalt wekelijks maar wordt altijd opgesteld.
hoezo dat?quote:Op maandag 19 februari 2024 17:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
product van de cruijff revolutie
Alsof Blind er ook nog zin in heeft. Destijds verguisd door een deel van de aanhang, die heeft daar echt geen trek meer in.quote:
Als je toch alvast met iemand wilt praten over of die na zijn carriere eventueel een technische functie bij de club zou willen bekleden zou ik eigenlijk eerst denken aan Lasse Schone.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar dacht ik gisteren ook aan. Mooi ook hoe het applaus van de tribunes rolde.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als je toch alvast met iemand wilt praten over of die na zijn carriere eventueel een technische functie bij de club zou willen bekleden zou ik eigenlijk eerst denken aan Lasse Schone.
Lijkt me eerder dat je gisteren een puntje teveel hebt gekregenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Over jennen op een forum hoeven we jou toch niets uit te leggen? Ze hadden wel gewoon zes extra punten moeten hebben. Zowel Almere, PEC en NEC mag je niet meer uit handen geven in de slotfase.
misschien eerst gewoon eens kijken wat ze daadwerkelijk kunnen?quote:Op maandag 19 februari 2024 18:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daar dacht ik gisteren ook aan. Mooi ook hoe het applaus van de tribunes rolde.
Chef ga je nog een keer die posts over Forbs aanleveren of ga je gewoon verder met zuigen?quote:Op maandag 19 februari 2024 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat je gisteren een puntje teveel hebt gekregen
Jij dagelijks dus dan valt dat van hem best wel mee.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat je gisteren een puntje teveel hebt gekregen
Inderdaad. Ik zal Jan geen narcist noemen, maar Jan had de veiligheid van commentaar aan de zijlijn al snel gevonden. Overschatte voetballer en trainer. Het is allemaal net wat teveel blabla en te weinig wol.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. De zogenaamde echte Ajacieden zijn zo opportunistisch als de pest. Van Halst had gruwelijk veel geluk om als coach van Ajax met een unieke lichting te mogen werken.
Jullie drinken hetzelfde?quote:Op maandag 19 februari 2024 19:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zal Jan geen narcist noemen, maar Jan had de veiligheid van commentaar aan de zijlijn al snel gevonden. Overschatte voetballer en trainer. Het is allemaal net wat teveel blabla en te weinig wol.
Een Foppe de Haan is misschien wat meer een typetje dan Van het Schip, maar beide zijn wel van de prestaties zonder dat ze die echt zelf gaan lopen opeisen. Niet al te uitbundige fixers.
Paar jaren Van 't Schip en hopen dat ze in de Premier League wat minder denken weer een potentiële goeroe op het oog hebben.
vandaag al veel gedronken zeker?quote:Op maandag 19 februari 2024 19:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ja, iets beters dan jij met je plaats 18.
die gast heeft 0 inhoud dus ik vermoed van nietquote:Op maandag 19 februari 2024 18:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Chef ga je nog een keer die posts over Forbs aanleveren of ga je gewoon verder met zuigen?
Ja.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Chef ga je nog een keer die posts over Forbs aanleveren of ga je gewoon verder met zuigen?
Koffie vooralquote:Op maandag 19 februari 2024 19:13 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
vandaag al veel gedronken zeker?
Jullie hebben ook altijd wel wat te neuzelen he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 februari 2024 19:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jullie hebben ook altijd wel wat te neuzelen he?
Normaal gesproken zijn dat niet wedstrijden die je hoeft te verliezen in de laatste minuut.het is gewoon pech dat aantal puntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal de schuld van de KNVB. Hoe durven ze een wedstrijd tegen de halve bekerfinalist in te roosteren tussen 2 Europese duels in.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is gewoon pech dat aantal punten
quote:Op zondag 18 februari 2024 11:56 schreef FireFox1 het volgende:
Misschien een lastige vraag maar, welke speler droeg voor het laatst het iconische nummer 14 bij Ajax voordat het in de ban werd gedaan?
Özbilizquote:Op maandag 19 februari 2024 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
Weet iemand hier deze vraag wel?
[..]
Roger speelde er mee tot het bekend werd, daarna was er toch nog een een die er mee het veld op kwam.quote:
cruijffquote:Op maandag 19 februari 2024 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mijn bronnen droeg Roger als laatste 14quote:Op maandag 19 februari 2024 21:24 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Roger speelde er mee tot het bekend werd, daarna was er toch nog een een die er mee het veld op kwam.
https://www.ad.nl/nederla(...)4-bij-ajax~a7896c6c/
Aankopen 2024quote:Op maandag 19 februari 2024 21:15 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ajax onwaardig
Gorter
Medic
Martha
Avilla
Gaai
Gooijer
Rensch
Taylor
Sutalo
Sosa
Milautadze
Fitz-jim
Balul
Twijfelgevallen
Forbs
Akpom
Mansverk
Henderson
Berghuis
Bergwijn
Tahirovic
Hlynsson
Ajax waardige spelers
Ramaj
Rulli (2e keeper)
Hato
Brobbey
V.d. boomen (13e man)
Als je op 3 a 4 spelers uitkomt zegt genoeg dunkt mij
Weghorstquote:Op maandag 19 februari 2024 21:36 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Aankopen 2024
Er is geen geld voor grote transfersommen
Babadi - tranfervrij
Sandler - 4 miljoen
Wijndal (terug van verhuur bij gebrek aan beter)
Eriksen (proberen te halen)
Weghorst (supersub als Akpom vertrekt)
Babadi?quote:Op maandag 19 februari 2024 21:36 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Aankopen 2024
Er is geen geld voor grote transfersommen
Babadi - tranfervrij
Sandler - 4 miljoen
Wijndal (terug van verhuur bij gebrek aan beter)
Eriksen (proberen te halen)
Weghorst (supersub als Akpom vertrekt)
Uiteraard, jaarlijkse traditie om een PSV speler te willen moet wel in stand blijven natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 22:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Uiteraard, jaarlijkse traditie om een PSV speler te willen moet wel in stand blijven natuurlijk.
Dus Rijkhoff is voor de tribune gehaald?quote:Op maandag 19 februari 2024 22:14 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Er is geen geld om even een topspits aan te trekken. Is ook bedoeld als breekijzer
Rijkhoff is gehaald met het oog op de toekomst. Laat die alsjeblieft nog rijpen in Jong.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus Rijkhoff is voor de tribune gehaald?
Daar denkt hij zelf anders over.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Rijkhoff is gehaald met het oog op de toekomst. Laat die alsjeblieft nog rijpen in Jong.
Hangt ook een beetje van donderdag af, kom je daar vandaan met een aardig resultaat staan ze er wel anders in dan als uitgeschakeld in de kutcup.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:38 schreef De_Pel het volgende:
Verbaast me wel enigszins dat iedereen hier denkt volledig afgedroogd te worden door AZ, wat intens slecht de winter uit is gekomen.
Geloof dat die op 6 uit 6 staan, met ook nog 2 hele moeizame overwinningen tegen amateurs (en vervolgens uitschakeling) in de beker.
Lijkt me de lamme tegen de blinde, kan alle kanten op.
Neuh. Ajax is enorm matig, maar hoeft echt niet afgedroogd te worden door AZ. Dat zegt wel wat over de Eredivisie ook...jaquote:Op maandag 19 februari 2024 23:38 schreef De_Pel het volgende:
Verbaast me wel enigszins dat iedereen hier denkt volledig afgedroogd te worden door AZ, wat intens slecht de winter uit is gekomen.
Geloof dat die op 6 uit 6 staan, met ook nog 2 hele moeizame overwinningen tegen amateurs (en vervolgens uitschakeling) in de beker.
Je legt me woorden in de mond. Ik zeg dat als in pakweg minuut 86 een voorsprong hebt je het over de streep moet trekken.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is gewoon pech dat aantal punten
Nou het is vooral de combinatie die je alweer van ver aan ziet komen; AZ slechte reeks, wedstrijd van het jaar voor hen, ze spelen thuis met een volle bak publiek, dus die gaan onder leiding van Clasie en de Wit gewoon volle bak opportunistisch spelen, en Ajax kan daar zeker dit seizoen totaal niet mee omgaan. Dan krijg je gewoon een herhaling van Heerenveen uit, waarbij je met een beetje pech 2 of 3 goals tegen krijgt in een uurtje, met dan nu geen Berghuis of Bergwijn om de aanvoer naar Brobbey te verzorgen.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:38 schreef De_Pel het volgende:
het is juist de wedstrijd van het jaar voor ajaxquote:Op dinsdag 20 februari 2024 07:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou het is vooral de combinatie die je alweer van ver aan ziet komen; AZ slechte reeks, wedstrijd van het jaar voor hen,.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is juist de wedstrijd van het jaar voor ajax
GENOT
haat jij ajaxquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is juist de wedstrijd van het jaar voor ajax
GENOT
Dat is ook net de positie waar je een speler hebt die voldoet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Weghorst bij Ajax. Dat is wel echt een ondenkbare combinatie.
weghorst gaat toch naar twente?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook net de positie waar je een speler hebt die voldoet.
geen brood eten uit rotterdam dat bewijst dat getrol welquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:21 schreef Tjacka het volgende:
al die kankerlakken die hier komen zuigen
als je niet meneer steijn als trainer had gehad had je gewoon 2e gestaan
ik eet geen brood meer uit rotterdamquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
geen brood eten uit rotterdam dat bewijst dat getrol wel
ja dat wordt er idd mee bedoeld..quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Strijd om plek 4 is belangrijk, erop of eronder!
veel inleveren. Zie hem echt niet naar ons gaanquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt geen idee maar denk niet dat zij hem kunnen betalen.
dat heb ik met je moederquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Strijd om plek 4 is belangrijk, erop of eronder!
Met dit soort opmerkingen vraag je er ook wel om.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:21 schreef Tjacka het volgende:
als je niet meneer steijn als trainer had gehad had je gewoon 2e gestaan
Overmars had er wel gevoel voor ondanks z'n administratieve gebreken, over Mislintat kan je nu toch wel concluderen dat hij het niet goed gedaan heeft al was hij zeker niet de enige schuldige.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:51 schreef Wotte het volgende:
Begrijp sowieso niet dat Overmars niet meer kritiek krijgt. Meneer laat een afdeling achter in puin daarbovenop nog eens grensoverschrijdend gedrag. En wordt in de media bejubeld als een uitstekende directeur.
Mislintat zijn kop moest er al na een dag af zo'n beetje
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Zat alleen op aan de verkeerde plek.
Uiteraard heeft hij ook goede dingen gedaan. Ik ben wel van mening dat hij als bestuurder zwaar tekortgeschoten is. en daar te makkelijk mee weg komt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Overmars had er wel gevoel voor ondanks z'n administratieve gebreken, over Mislintat kan je nu toch wel concluderen dat hij het niet goed gedaan heeft al was hij zeker niet de enige schuldige.
Ik denk dat hoewel ik Overmars voor z’n grensoverschrijdend gedrag afkeur, hij met Van der Sar wel een zeer belangrijke factor in de recentere sportieve en commerciële successen was. Om maar even voor no-shit-Sherlock en Captain Obvious te spelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:51 schreef Wotte het volgende:
Begrijp sowieso niet dat Overmars niet meer kritiek krijgt. Meneer laat een afdeling achter in puin daarbovenop nog eens grensoverschrijdend gedrag. En wordt in de media bejubeld als een uitstekende directeur.
Mislintat zijn kop moest er al na een dag af zo'n beetje
Wat is te makkelijk mee weg, die man is een jaar geschorst en er is niet eens een strafrechterlijk onderzoek gestart voorzover ik weet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Uiteraard heeft hij ook goede dingen gedaan. Ik ben wel van mening dat hij als bestuurder zwaar tekortgeschoten is. en daar te makkelijk mee weg komt.
Veel van de problemen van nu hadden simpelweg voorkomen kunnen worden als Overmars een fatsoenlijke technische organisatie op poten had gezet. In plaats van de Overmars show.
Ik heb het helemaal niet over zijn creatieve uitspattingen met zijn pielemuis als lijdend voorwerp.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is te makkelijk mee weg, die man is een jaar geschorst en er is niet eens een strafrechterlijk onderzoek gestart voorzover ik weet.
Denk dat de rest van het management enorm heeft onderschat wat de gevolgen zouden zijn, ze hadden dat anders aan moeten pakken, hem schorsen en een kantoor buiten de arena moeten laten betrekken en dan alles overdragen voor een maand of 6.
Het enige wat we kunnen hopen is dat ze er van geleerd hebben.
Supporters willen begrijpen, dat lijkt me onbegonnen werk, verder heb je zulke mensen als hij wel nodig en hij voelde zichzelf het beste in die rol van ouderwetse marktkoopman, mondelinge afspraken etc.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over zijn creatieve uitspattingen met zijn puelemuis als lijdend voorwerp.
Ik doel er op dat het overduidelijk een incapable bestuurder is en dat gedeelte juist bejubeld wordt. Dat begrijp ik niet.
Die man had nooit directeur moeten zijn, chef spelersbeleid en meer niet.
die andere duitser heeft ook snelwegen aangelegd en steunde volkswagenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Uiteraard heeft hij ook goede dingen gedaan. Ik ben wel van mening dat hij als bestuurder zwaar tekortgeschoten is. en daar te makkelijk mee weg komt.
Veel van de problemen van nu hadden simpelweg voorkomen kunnen worden als Overmars een fatsoenlijke technische organisatie op poten had gezet. In plaats van de Overmars show.
wel waar anders had zeker 15 punten gescheeldquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:57 schreef Document1 het volgende:
[..]
Met dit soort opmerkingen vraag je er ook wel om.
De gehele voetbaltechnische organisatie leunde schijnbaar op 1 iemand. Hoe is dat in godsnaam mogelijk binnen zo'n extreem groot en beursgenoteerd bedrijf.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik denk dat hoewel ik Overmars voor z’n grensoverschrijdend gedrag afkeur, hij met Van der Sar wel een zeer belangrijke factor in de recentere sportieve en commerciële successen was. Om maar even voor no-shit-Sherlock en Captain Obvious te spelen.
Maar ja, het koste Van der Sar mogelijk bijna z’n hele gezondheid / leven. Die is behoorlijk overwerkt geraakt. En over Overmars en een terugkeer zal ik niet beginnen. Er is een nieuwe “deal with it” situatie ontstaan.
Tsja, denk dat die 3 spelers (Boomen, Manss en Kaplan) eerst wat invalbeurten moeten gaan doen. Die gaat ie echt niet zo maar een basisplek geven.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:05 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ben wel benieuwd of Schip nu weer wat gaat doorpakken.
Of Kaplan nu eindelijk in de basis komt te spelen. Hoe het middenveld eruit gaat zien en of hij durft een ander systeem te spelen.
Denk dat we uiteindelijk nog op een middenveld met Vd Boomen - Manssverk - Hendo gaan uitkomen.
Roger.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
echte kennerquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Roger.
Had de tijd van de post niet gezien excuus.
GABRIGODquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat was wel een legende. Urzaiz was ook zo'n fenomeen
Bovendien spelen die noren op kunstgras, weet niet dat nou beste debuutgras is voor meneer Kaplan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:06 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja, denk dat die 3 spelers (Boomen, Manss en Kaplan) eerst wat invalbeurten moeten gaan doen. Die gaat ie echt niet zo maar een basisplek geven.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Welke handschoenen zal Taylor ingepakt hebben voor deze wedstrijd?
valt wel mee hoe koud het daar is helaasquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Welke handschoenen zal Taylor ingepakt hebben voor deze wedstrijd?
Dan zal hij er wel 3 makenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
valt wel mee hoe koud het daar is helaas
kenniet veelhoorquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan zal hij er wel 3 maken
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/watermark:proshots/width:1200/height:900/plain/https%3A%2F%2Fs3-newsifier.ams3.digitaloceanspaces.com%2Fwww.ajaxshowtime.com%2Fimages%2F2022-11%2Fkennethtaylor-emmenajax-636ffc5f6287c.jpg]afbeelding[/url] ]
Gevoelstemperatuur is -8 a.s. donderdagavond.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
valt wel mee hoe koud het daar is helaas
dat blijft ook maar uitgesteld wordenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:25 schreef manny het volgende:
[..]
Bovendien spelen die noren op kunstgras, weet niet dat nou beste debuutgras is voor meneer Kaplan.
bronquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur is -8 a.s. donderdagavond.
waarom speelt die niet?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:51 schreef Tjacka het volgende:
dan speelt hendo dus ook niet donderdag
ik zie ineens kansen
Kunstgras misschien, geen idee of hij daar zin in heeft, vorige keer sloeg hij dat over maar was hij ook net pas binnen.quote:
Toen was ie net binnen en moest ie nog getest wordenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wilde bij heracles toch ook niet op kunstgras
Roger was te goed voor Ajax, werd toen gezegdquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Roger.
#HENDOEDquote:In de vier wedstrijden dat Henderson meedeed bij Ajax, won de ploeg van John van ’t Schip er geen één
"In de twee jaar dat mejuffrouw Taylor een basisplek had, is Ajax van een CL-ploeg omlaaggevallen tot KKD-niveau".quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:19 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)rolijk-van~a6e39a7f/
[..]
#HENDOED
Ik ben oprecht onder de indruk van hoe je via Overmars bij Adolf Hitler uitkomt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die andere duitser heeft ook snelwegen aangelegd en steunde volkswagen
die heeft ook een hoop goede dingen gedaan
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)e-scheidsrechter#_=_
[ afbeelding ]
Volledig terecht wat Babel daar deed ook al zag het er wat kneuzig uit.quote:
Gurney is dan ook pas recent Ajax fan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was de 1e pot. (die floot hij niet)
Toch vond ik Babel met die haarkleur een nóg grotere clownquote:
ik moest voor deze vrij hard werkenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben oprecht onder de indruk van hoe je via Overmars bij Adolf Hitler uitkomt.
Qua lengte scheelt het niet veel vermoed ikquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben oprecht onder de indruk van hoe je via Overmars bij Adolf Hitler uitkomt.
Speelde die Werder uit niet een van zijn weinige wedstrijden?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Roger was te goed voor Ajax, werd toen gezegd
Die pirouette toen van hem haha
En dan nog een Duitser met een Oostenrijker verwarren, zal je diarree zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moest voor deze vrij hard werken
ik moet eerlijk zeggen dat mijn posts sowieso niet echt kwaliteit zijn de laatste wekenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dan nog een Duitser met een Oostenrijker verwarren, zal je diarree zijn.
mja net zoals ons aller Ajax dan. Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat mijn posts sowieso niet echt kwaliteit zijn de laatste weken
ik zak regelmatig door de ondergrens
Dat is wat Ajax met ons doet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat mijn posts sowieso niet echt kwaliteit zijn de laatste weken
ik zak regelmatig door de ondergrens
Voor vergeving kan hij beter naar God gaanquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:37 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
mja net zoals ons aller Ajax dan. Het is je vergeven.
Typisch dat Tadic dan wel weer op handen werd gedragen bij jullie. Al was dat natuurlijk wel een duizend keer betere speler van wat er bij Getafe rondliep en had hij de intentie nog om wel te voetballen, iets wat Getafe natuurlijk niet heeft. Maar die act met Anthony en Tadic tegen Feyenoord was wel niveau Getafe.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Volledig terecht wat Babel daar deed ook al zag het er wat kneuzig uit.
Ik haat elftallen zoals Getafe toen. Ontregelen, aanstellen en tijdrekken. Walgelijk vermoeiend.
Antony.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Typisch dat Tadic dan wel weer op handen werd gedragen bij jullie. Al was dat natuurlijk wel een duizend keer betere speler van wat er bij Getafe rondliep en had hij de intentie nog om wel te voetballen, iets wat Getafe natuurlijk niet heeft. Maar die act met Anthony en Tadic tegen Feyenoord was wel niveau Getafe.
Al trek je zo wel dat soort wedstrijden over de streep. In Nederland moeten we, zeker Europees, leren dat zoiets soms nodig is. Als Feyenoord en Ajax straks in Italie en Noorwegen 0-1 voorstaan 15 minuten voor tijd moet je zulk spel gewoon gaan spelen
Jullie? Ik ben geen Ajacied hè.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Typisch dat Tadic dan wel weer op handen werd gedragen bij jullie. Al was dat natuurlijk wel een duizend keer betere speler van wat er bij Getafe rondliep en had hij de intentie nog om wel te voetballen, iets wat Getafe natuurlijk niet heeft. Maar die act met Anthony en Tadic tegen Feyenoord was wel niveau Getafe.
Ik merk dat ik nog niet hetzelfde gevoel erbij heb als user @Caland maar dat kan nog komen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gurney is dan ook pas recent Ajax fan.
Bij mij is het dat in combinatie met de voortdurende waanbeelden van de achterban dat het zo vermakelijk maakt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik merk dat ik nog niet hetzelfde gevoel erbij heb als user @:caland maar dat kan nog komen.
Iets van een waardeloos gerunde organisatie trekt mij gewoon
Wel makkelijk. waanbeelden van de achterban verzinnen. Dan op je eigen waanbeelden reageren. En je nog vermaken ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij is het dat in combinatie met de voortdurende waanbeelden van de achterban dat het zo vermakelijk maakt.
Ach, genoeg Ajax-users die precies hetzelfde doen, dan lees ik ‘het Feyenoord topic SCHREEUWT om een strafschop’ en dan is het enkel Klaas die heel erg boos is. Ik vond het ook wel vermakelijk met die Freaky destijds.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel makkelijk. waanbeelden van de achterban verzinnen. Dan op je eigen waanbeelden reageren. En je nog vermaken ook.
Je bent een beetje als een zelfreinigende oven
Zal best ik kom niet zo vaak ik feyenoord of psv topic. En ja je kan hier af en toe best uitspraken vinden die nergens over gaan. En prima om daar dan op te reageren hoor. Maar komt ook vaak genoeg voor dat iemand hier komt lachen om wat iemand "gezegd" heeft. Terwijl niemand dat zei.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach, genoeg Ajax-users die precies hetzelfde doen, dan lees ik ‘het Feyenoord topic SCHREEUWT om een strafschop’ en dan is het enkel Klaas die heel erg boos is. Ik vond het ook wel vermakelijk met die Freaky destijds.
De relatieve inschatting van de sterkte van Ajax vind ik wel grappig, genoeg users die waren van ‘de jacht op plek 2/3 is ingezet!’ terwijl dat nergens op sloeg. Aan de andere kant was ik enkele jaren geleden precies hetzelfde (de achterstand is zes punten maar we kunnen nog makkelijk boven Ajax eindigen) dus misschien dat ik het daarom zo geinig vind
dat zijn toch altijd de usual suspects. Geen intentie om een discussie aan te gaan, beetje dagelijks de online pestkop uithangen. Het is wat het is he, als dat het hoogtepunt van je leven is....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zal best ik kom niet zo vaak ik feyenoord of psv topic. En ja je kan hier af en toe best uitspraken vinden die nergens over gaan. En prima om daar dan op te reageren hoor. Maar komt ook vaak genoeg voor dat iemand hier komt lachen om wat iemand "gezegd" heeft. Terwijl niemand dat zei.
HAHAHA SPELER X ZOU TOCH WEL FF DE NIEUWE MESSI WORDEN! HAHAHA En dan niemand maar ook echt niemand die ook maar iets wat in de buurt komt gezegd heeft.
Klaas is trouwens ook gewoon een Ajacied. Die kijkt meer Ajax dingen dan wie dan ook hier in het topic. Die zat zelfs de oefenwedstrijden van Ajax te kijken op een dinsdagmiddag oidquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach, genoeg Ajax-users die precies hetzelfde doen, dan lees ik ‘het Feyenoord topic SCHREEUWT om een strafschop’ en dan is het enkel Klaas die heel erg boos is. Ik vond het ook wel vermakelijk met die Freaky destijds.
De relatieve inschatting van de sterkte van Ajax vind ik wel grappig, genoeg users die waren van ‘de jacht op plek 2/3 is ingezet!’ terwijl dat nergens op sloeg. Aan de andere kant was ik enkele jaren geleden precies hetzelfde (de achterstand is zes punten maar we kunnen nog makkelijk boven Ajax eindigen) dus misschien dat ik het daarom zo geinig vind
Ik vond het wel vermakelijk dat men zo lang blind achter die Duitser aanliep. Let Sven cook!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel makkelijk. waanbeelden van de achterban verzinnen. Dan op je eigen waanbeelden reageren. En je nog vermaken ook.
Mja dat is achter af natuurlijk makkelijk praten. Maar toch niet zo gek dat je hem even de tijd moet geven.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het wel vermakelijk dat men zo lang blind achter die Duitser aanliep. Let Sven cook!
klopp al gesignaleerd?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
las dat De Ligt wel een goede optie wasquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
komt net bij je ma vandaan begreep ik
de ligt is altijd een goede optie, alleen onhaalbaar.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
las dat De Ligt wel een goede optie was
Voor je ma?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
las dat De Ligt wel een goede optie was
guardiola heeft ook wel eens gezegd dat hij ajax een mooie club vindtquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:13 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
de ligt is altijd een goede optie, alleen onhaalbaar.
niks aan gelogenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
guardiola heeft ook wel eens gezegd dat hij ajax een mooie club vindt
Dat was toch wel redelijk vlot duidelijk toen hij de ene na de andere kutspeler haalde voor twee keer de prijsquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mja dat is achter af natuurlijk makkelijk praten. Maar toch niet zo gek dat je hem even de tijd moet geven.
Pepgodquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
guardiola heeft ook wel eens gezegd dat hij ajax een mooie club vindt
Ja en anders verzin je ze zelf he chefquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij is het dat in combinatie met de voortdurende waanbeelden van de achterban dat het zo vermakelijk maakt.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en anders verzin je ze zelf he chef
die is demonstreren tegen coronamaatregelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:10 schreef Sebbeszweet het volgende:
Is Weghorst al gepolst? Kanjer is het
Bel hem op, spreek met hem af en ga op je knietjes.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:10 schreef Sebbeszweet het volgende:
Is Weghorst al gepolst? Kanjer is het
Nee.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Roger.
Misschien dat dit overschatte jeugdproduct dan wel een keer van wanten weet.quote:
Dat is vriendschappelijk maar wel grappig. Die Ozbilliz was ook niet zo heel goed.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:36 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nee.
Toch weer nummer 14 bij Ajax
https://www.ad.nl/nederla(...)4-bij-ajax~a7896c6c/
De echte vraag is of je van Ryan Babel bij Adolf Hitler kan komen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moest voor deze vrij hard werken
quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:24 schreef Wotte het volgende:
Ik leef nog steeds in de waan dat Ajax op papier best een prima selectie heeft. Niettemin zal ik aanstaande donderdag wel weer teleurgesteld worden door de heren.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt makker.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik dacht ik kop 'm even voor je in vriend. Je hebt het ook wel zwaar hier de laatste tijd.
Ryan Babel speelde ooit bij Liverpool. Weet je wie daar nu de trainer is?quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
De echte vraag is of je van Ryan Babel bij Adolf Hitler kan komen.
En weet je wie er ook geen belasting betaalde? Juist ja.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ryan Babel speelde ooit bij Liverpool. Weet je wie daar nu de trainer is?
Heden.quote:
Willem Alexanderquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
En weet je wie er ook geen belasting betaalde? Juist ja.
Maar ook dat is toch gewoon makkelijk praten achter af? Of was jij de 1en persoon die al wist dat van de 11 spelers er maar 1tje oke is tot nu toequote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was toch wel redelijk vlot duidelijk toen hij de ene na de andere kutspeler haalde voor twee keer de prijs
Volgens mij riep iedereen dat wel vooraf op de LET SVEN COOK types na. Je haalt een jeugdspeler die nooit tegen volwassenen heeft gespeeld en een speler aan het eind van zijn loopbaan die overal is geflopt voor per stuk een miljoen of 15. Dat is op zijn minst wel een beetje gek te noemen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar ook dat is toch gewoon makkelijk praten achter af? Of was jij de 1en persoon die al wist dat van de 11 spelers er maar 1tje oke is tot nu toe
Als iedereen dat riep op paar op twitter na. Dan bevestig je dus dat je elke keer komt lachen om dingen die niemand hier in het topic zegtquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij riep iedereen dat wel vooraf op de LET SVEN COOK types na. Je haalt een jeugdspeler die nooit tegen volwassenen heeft gespeeld en een speler aan het eind van zijn loopbaan die overal is geflopt voor per stuk een miljoen of 15. Dat is op zijn minst wel een beetje gek te noemen.
Satulo?quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als iedereen dat riep op paar op twitter na. Dan bevestig je dus dat je elke keer komt lachen om dingen die niemand hier in het topic zegt
Maar bijvoorbeeld een satulo leek op papier een prima aankoop.
Oh jeetje maakte een foutje. Nu snap je vast niet wie ik bedoeldequote:
Geloof het of niet maar het ging vorig seizoen en daarvoor al slecht. Om dan twee oudgedienden die tegen hun pensioen aanzitten terug te halen zou getuige van slecht bestuur zijn.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Volledig op het conto van Blind en Tadic natuurlijk.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:09 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar het ging vorig seizoen en daarvoor al slecht. Om dan twee oudgedienden die tegen hun pensioen aanzitten terug te halen zou getuige van slecht bestuur zijn.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:11 schreef -XOR- het volgende:
Finale Conference League moet sowieso wel haalbaar zijn, me dunkt. Zou mooi meegenomen zijn als we 'm ook winnen.
Neequote:Op woensdag 21 februari 2024 13:11 schreef -XOR- het volgende:
Finale Conference League moet sowieso wel haalbaar zijn, me dunkt. Zou mooi meegenomen zijn als we 'm ook winnen.
Wie zegt dat je niet mag lachen dan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:24 schreef Document1 het volgende:
Een hoop hoongelach komt natuurlijk ook omdat de meeste Ajacieden een jaar of twee geleden nog heel hard riepen dat de conference league vooral het niveau van Feyenoord was maar niet van de halfgoden uit Amsterdam. Zo laag zouden ze nooit vallen. Mogen wij dan nu even lachen ja?![]()
![]()
Ik snap verder prima dat deze nieuwe realiteit heel pijnlijk is en je je dan maar aan strohalmen gaat vasthouden. Succes met het veroveren van plek 4.
Mwah, als je de kijkt naar de clubs die er nog inzitten zijn het vooral provinciaaltjes die met knikkende knieen naar Amsterdam zouden komen. Alleen tegen Betis en Eintracht Frankfurt moet je hopen dat die niet per ongeluk een dag hebben waarop alles lukt.quote:
Wat heb jij gesnoven?quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:11 schreef -XOR- het volgende:
Leedvermaak en rivaliteit is natuurlijk ook leuk.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:24 schreef Document1 het volgende:
Een hoop hoongelach komt natuurlijk ook omdat de meeste Ajacieden een jaar of twee geleden nog heel hard riepen dat de conference league vooral het niveau van Feyenoord was maar niet van de halfgoden uit Amsterdam. Zo laag zouden ze nooit vallen. Mogen wij dan nu even lachen ja?![]()
![]()
Ik snap verder prima dat deze nieuwe realiteit heel pijnlijk is en je je dan maar aan strohalmen gaat vasthouden. Succes met het veroveren van plek 4.
NEC komt al niet met knikkende knieen naar Amsterdamquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, als je de kijkt naar de clubs die er nog inzitten zijn het vooral provinciaaltjes die met knikkende knieen naar Amsterdam zouden komen. Alleen tegen Betis en Eintracht Frankfurt moet je hopen dat die niet per ongeluk een dag hebben waarop alles lukt.
Uiteraard maak ik een grapje. Het is al tragisch genoeg dat we tussen al die pauperclubjes Europees staan te ballen, laat staan dat we van de helft ook nog zouden verliezen.quote:
En zeker niet bij de nummer 5.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:41 schreef TLC het volgende:
Ik denk niet dat trainers als Xavi en Tuchel staan te springen om in de eredivisie te werken
als je een nederlander zoekt dan zal je op hem uitkomen idd.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:05 schreef Black-Death het volgende:
Denk dat Pascal Jansen gewoon de nieuwe trainer wordt. Sta er ook niet om te springen, maar het zit er dik in.
Does Will Still still wants to?quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:05 schreef -XOR- het volgende:
Ik zou dan liever Philippe Clement willen zien, al ben je daar waarschijnlijk nu te laat mee. WIl Still lijkt me ook interessant.
Waarschijnlijk willly niet meer inderdaad.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:06 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Does Will Still still wants to?
Daarom goed dat Kroes komt, en die Beuker er al is. Hopelijk wordt alles weer rechtgezet maar het zal nog jaren duren.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk willly niet meer inderdaad.
Een trainer is ook geen messias. Iemand die het baggerscoutingsapparaat en de baggerjeugdopleiding nieuw leven in kan blazen lijkt me net zo belangrijk.
Klopt, daarom volgend jaar ook niet teveel verwachten. Kleine stapjes en bouwen aan een nieuw fundament.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Daarom goed dat Kroes komt, en die Beuker er al is. Hopelijk wordt alles weer rechtgezet maar het zal nog jaren duren.
Nog meer stilstand.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:05 schreef Black-Death het volgende:
Denk dat Pascal Jansen gewoon de nieuwe trainer wordt. Sta er ook niet om te springen, maar het zit er dik in.
Dat zou ik een fantastische keuze vindenquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:05 schreef Black-Death het volgende:
hAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:03 schreef Tarado het volgende:
Eerst maar even de halfjaarcijfers afwachten, vorig jaar waren die er 21/02.
Dit krijg je wanneer mods hun werk niet doen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo te zien tegenwoordig ook 's avonds een internetuurtje in het gesticht.
denk dat dit het wel samenvat iddquote:Op donderdag 22 februari 2024 07:16 schreef Scorpie het volgende:
Gaat heel moeilijk worden want de 0 houden doen we sowieso niet.
Hopelijk krijgt Brobbey het weer op zijn heupen en schiet hij ons een ronde verder maar ik vrees dat we uitgeschakeld gaan worden.
Neuh mis je niks. Bespaart een martelgang.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:31 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik kan niet kijken vanavond en ik weet nog niet of ik dat zo super erg vind...
Op zich prettig dat het al om kwart voor zeven is. Bespaart je nog een paar uur langer wachten voordat de marteling begint.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:32 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Neuh mis je niks. Bespaart een martelgang.
32, die is bijna met pensioen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:49 schreef over_hedge het volgende:
Schijnbaar is Ajax bezig om te kijken of eriksen terug wilt komen
https://twitter.com/Ekremkonur/status/1760298446651597094
Geen idee hoe betrouwbaar dit is van de rest
Nog altijd bruikbaarder dan 99% van de selectie.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
32, die is bijna met pensioen.
Als er ook interesse is uit de Saudi League moet hij wel heel veel van Ajax houden om terug te willen keren.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
32, die is bijna met pensioen.
Dat Bodo Glimt kan er geen reet van, die hebben pas 1 officiele wedstrijd gespeeld dit seizoen en die leek nergens opquote:Op donderdag 22 februari 2024 07:16 schreef Scorpie het volgende:
Gaat heel moeilijk worden want de 0 houden doen we sowieso niet.
Hopelijk krijgt Brobbey het weer op zijn heupen en schiet hij ons een ronde verder maar ik vrees dat we uitgeschakeld gaan worden.
Neuh dat was tegen wat amateurs uit Duivendrechtquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat Bodo Glimt kan er geen reet van, die hebben pas 1 officiele wedstrijd gespeeld dit seizoen en die leek nergens op
Tegen amateurs kan je ook verliezen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Neuh dat was tegen wat amateurs uit Duivendrecht
Dat is wel gebleken jaquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:24 schreef manny het volgende:
[..]
Tegen amateurs kan je ook verliezen.
Eriksen lijkt me zo op het eerste oog geen speler die naar Saudi-Arabië gaat maar goed het blijft een voetballer.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Als er ook interesse is uit de Saudi League moet hij wel heel veel van Ajax houden om terug te willen keren.
Lijkt me stug dat het Adolf is.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ryan Babel speelde ooit bij Liverpool. Weet je wie daar nu de trainer is?
Ach die keuze maken is wel iets makkelijker als je al miljoenen op je bankrekening hebt staan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Als er ook interesse is uit de Saudi League moet hij wel heel veel van Ajax houden om terug te willen keren.
Vraag dat maar aan Hendersonquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ach die keuze maken is wel iets makkelijker als je al miljoenen op je bankrekening hebt staan.
En zou toch stuk liever in europa willen wonen dan in Saudi-Arabië
Woonde bij mij in de buurt in z'n Ajax periode, geen idee of hij die woning nog heeft.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen lijkt me zo op het eerste oog geen speler die naar Saudi-Arabië gaat maar goed het blijft een voetballer.
Wat gekquote:
Ja dit grapje kennen we nu welquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:48 schreef Intint het volgende:
Wat een negativiteit hier...
Na lang zeuren bij de baas nog net vrij gekregen van mijn avonddienst vanavond dus als het verkeer meezit straks ben ik net op tijd om 20:45 thuis om lekker aan te schuiven voor mijn nieuwe TV. Hopen op eindelijk weer eens een mooie Europese overwinning.
Laten we niet vergeten dat we het in uitwedstrijden vaak beter doen.
Waar zat die?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Woonde bij mij in de buurt in z'n Ajax periode, geen idee of hij die woning nog heeft.
Naast Olympisch stadion zo'n beetje.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar zat die?
Hij Zlatan en Rosario en nog een mik spelers zaten vroeger nog op zolder bij een gastgezin in Almere Buiten. Is dacht ik een soort museumpje nu.
Nee geen holocaust-museum.
Dat lijkt me oprecht wel een tof buurtje.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Naast Olympisch stadion zo'n beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |