SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Op die manier, ik denk ook niet dat het veel zin heeft om hem er uit te gooien, gewoon uitzitten tot eind seizoen.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind die focus op Van 't Schip domweg bijzonder. Het was twintig jaar geleden al duidelijk dat hij een matige trainer is/was. Hij is slechts de vierde matige trainer in een fraai rijtje 'sinds Ten Hag'. Toch, met de afwezigheid van de creatievelingen, wordt de razernij op hem gericht.
Wie oppert dat Van 't Schip voortijdig weg zou moeten, heeft wel heel veel vertrouwen in beleidsmakers en deze slappe selectie.
Konden de Henderson-miljoenen niet anders besteed worden? Telegraaf is anti-Henderson dus dan ben ik geneigd pro-Henderson te zijn, en hij voegt echt wel wat toe qua karakter en nog enigszins qua balans op het middenveld, maar volgens mij lost hij niet Ajax' grootste problemen op.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er kon weinig hersteld worden, financiën zijn beperkt en een hoop jongens kon je niet kwijt omdat die al 2 clubs hebben gehad dit speeljaar.
Dat kan je op twee manieren uitleggen: kritiek was te mild na de gewonnen wedstrijden (dat zou ik zeggen) of de kritiek is nu te fors. Maar goed, het is wel logisch dat het volume van kritiek toeneemt met zo'n serie, inhoudelijk was de kritiek er al wel lijkt me.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Toch vermakelijk dat de stevigste kritieken op Ajax komen na een duel waarin Ajax zijn belangrijkste creatievelingen mist.
Reiziger.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is raar idd. Krol, Suurbier, Reiger en Bogarde waren ook omgeturnde aanvallers.
Wie had je in gedachten?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:01 schreef Scorpie het volgende:
Schip moet natuurlijk gewoon seizoen afmaken en dan samen met het technisch beleid bezig zijn, nieuwe trainer volgend seizoen neerzetten die jonge talenten beter kan maken.
Wie zie jij graag voor de groep volgend seizoen?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:01 schreef Scorpie het volgende:
Schip moet natuurlijk gewoon seizoen afmaken en dan samen met het technisch beleid bezig zijn, nieuwe trainer volgend seizoen neerzetten die jonge talenten beter kan maken.
Van deze selectie kan zo ongeveer alle rommel van Mislintat de deur uit, paar gerichte aankopen doen en dan hopelijk zijn we klaar om weer mee te doen om de prijzen, maar verwacht eigenlijk dat we nog wel een seizoen extra nodig gaan hebben.
Oh, shit. Heet-ie echt zoquote:
Dat had je al gepost 3 minuten geleden.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:04 schreef Tarado het volgende:
Daar is verder niks mis mee als ze dan wel het niveau halen, nu heb je een jongen die als rechtsbuiten tekort komt bij Jong, omgeturnd naar linksback en daar ook tekort komt en je laat hem dan invallen als rechtbuiten, dan gaat er iets niet helemaal goed.
Als Kroes, of meer zijn gelekte woorden, waar maakt, krijgen we een trainer uit het buitenland.quote:
Wenger. Die wil graag ^^ ^^quote:Op maandag 19 februari 2024 13:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als Kroes, of meer zijn gelekte woorden, waar maakt, krijgen we een trainer uit het buitenland.
De trainer die de Ligt, Nouri, vd Beek en de Jong beter maakte werd als hoofdtrainer ontslagen.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:01 schreef Scorpie het volgende:
Beter maken, beter laten functioneren vind ik het meer, daar heb je wel wat aankopen voor nodig want welke van de huidige jonge talenten is uberhaupt goed genoeg?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:01 schreef Scorpie het volgende:
Van deze selectie kan zo ongeveer alle rommel van Mislintat de deur uit, paar gerichte aankopen doen en dan hopelijk zijn we klaar om weer mee te doen om de prijzen, maar verwacht eigenlijk dat we nog wel een seizoen extra nodig gaan hebben.
Wat kan niet langer zoquote:Op maandag 19 februari 2024 13:05 schreef GwaiLow het volgende:
Schip moet inderdaad gewoon het seizoen afmaken, en daarna heel snel verdwijnen (als hoofdtrainer), want dit kan niet meer langer zo. Hopelijk ligt er een andere mooie functie voor hem klaar binnen Ajax.
Keepertje is ook prima. En Brobbey.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beter maken, beter laten functioneren vind ik het meer, daar heb je wel wat aankopen voor nodig want welke van de huidige jonge talenten is uberhaupt goed genoeg?
Ik zie alleen Hato en Hlynsson het niveau hebben.
Ja dat zal schelen. Dan wordt eindelijk de echte Ajax-cultuur teruggebracht. Welke buitenlanders had je in je hoofd ? Type Ivic ? Wat is er mis met Jans, Jonk of de Jonge ?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als Kroes, of meer zijn gelekte woorden, waar maakt, krijgen we een trainer uit het buitenland.
Dat is al meer dan anderhalf.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beter maken, beter laten functioneren vind ik het meer, daar heb je wel wat aankopen voor nodig want welke van de huidige jonge talenten is uberhaupt goed genoeg?
Ik zie alleen Hato en Hlynsson het niveau hebben.
3 al. Zo komen we twee keer aan de drie J's.quote:
De echte Ajax-cultuur hebben we inderdaad teruggebracht met Schreuder, Heitinga, Steijn en Van 't Schip. Ik ben enorm voor een verbod op Nederlandse trainers voor de volgende tien jaar.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat zal schelen. Dan wordt eindelijk de echte Ajax-cultuur teruggebracht. Welke buitenlanders had je in je hoofd ? Type Ivic ? Wat is er mis met Jans, Jonk of de Jonge ?
Hugo?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat zal schelen. Dan wordt eindelijk de echte Ajax-cultuur teruggebracht. Welke buitenlanders had je in je hoofd ? Type Ivic ? Wat is er mis met Jans, Jonk of de Jonge ?
De Brub in vorm is samen met Hato de enige die ik bij Feyenoord zou willen zien. Maar omdat wij Gimenez en Hancko al hebben is dat eigenlijk al geen discussie meer. Verder ontbreekt het dit Ajax op alle fronten aan kwaliteit. Ook van 't Schip kan dat niet verbloemen.quote:
Van ‘t Schip z’n record is helemaal zo slecht niet. Hou hem aub langer voor de groep. Zijn missie om Ajax van plaats 18 naar het linkerrijtje te brengen is al geslaagd.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De echte Ajax-cultuur hebben we inderdaad teruggebracht met Schreuder, Heitinga, Steijn en Van 't Schip. Ik ben enorm voor een verbod op Nederlandse trainers voor de volgende tien jaar.
Eens makkerquote:Op maandag 19 februari 2024 13:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Van ‘t Schip z’n record is helemaal zo slecht niet. Hou hem aub langer voor de groep. Zijn missie om Ajax van plaats 18 naar het linkerrijtje te brengen is al geslaagd.
Hij durft vieze handen te maken en ik zie ‘m heel graag een heel seizoen met een groep werken.
Nu weet ik weer waarom je je voetbal-user name veranderd hebt naar een Belgische wielrenner.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De echte Ajax-cultuur hebben we inderdaad teruggebracht met Schreuder, Heitinga, Steijn en Van 't Schip. Ik ben enorm voor een verbod op Nederlandse trainers voor de volgende tien jaar.
Hij kan goed coachen en aanmoedigen en hij is leuk tegen de mediaquote:Op maandag 19 februari 2024 12:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het trieste is ook dat de huidige creativelingen het vaakst bekritiseerd worden door de eigen achterban, terwijl dat soort spelers vroeger werden omarmd. Nu moeten we plots een waterdrager uit Engeland als Ajacied omormen.
Die is daar te groot voor.quote:
Brubquote:Op maandag 19 februari 2024 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Brub in vorm is samen met Hato de enige die ik bij Feyenoord zou willen zien. Maar omdat wij Gimenez en Hancko al hebben is dat eigenlijk al geen discussie meer. Verder ontbreekt het dit Ajax op alle fronten aan kwaliteit. Ook van 't Schip kan dat niet verbloemen.
Ten Hag of Slot zou ik wel willen zien maar die zijn beide onhaalbaar, verder ook niet echt een Nederlandse trainer waarvan ik denk die gaat het wel even op de rit zetten.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit dus. De zogenaamde echte Ajacieden zijn zo opportunistisch als de pest. Van Halst had gruwelijk veel geluk om als coach van Ajax met een unieke lichting te mogen werken.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Van ‘t Schip z’n record is helemaal zo slecht niet. Hou hem aub langer voor de groep. Zijn missie om Ajax van plaats 18 naar het linkerrijtje te brengen is al geslaagd.
Hij durft vieze handen te maken en ik zie ‘m heel graag een heel seizoen met een groep werken.
En zijn daar wel veel geschikte én willende kandidaten?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gelukkig is het Amsterdamse cynisme niet bij iedereen kwijtgeraaktquote:Op maandag 19 februari 2024 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Gewoon Dusan en Daley voor de groep zetten. Zeven dagen per week het krachthonk in verdomme.
quote:Op maandag 19 februari 2024 13:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. De zogenaamde echte Ajacieden zijn zo opportunistisch als de pest. Van Halst had gruwelijk veel geluk om als coach van Ajax met een unieke lichting te mogen werken.
Van Wonderen doet het goed met z'n materiaal, net zoals Jonk en Jans. Pascal Jansen is onterecht ontslagen bij AZ. Waarom ten Hag terug halen. Die heeft de grootste begroting in Engeland en is van gelukjes afhankelijk. Slotquote:Op maandag 19 februari 2024 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ten Hag of Slot zou ik wel willen zien maar die zijn beide onhaalbaar, verder ook niet echt een Nederlandse trainer waarvan ik denk die gaat het wel even op de rit zetten.
Dat was de opvolger van Jari. Piet Keizer: 'Dit is een garantie voor middelmaat.'quote:
Ajax moet nu al bezig zijn met spelers voor het volgend seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Bergdolmo). Middenmoter zijn is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar serieus, je moet toch nu al bezig zijn met iedere dag naar Girona en Istanboel bellen en steeds maar sorry zeggen. Terughalen, mee laten denken over de nabije toekomst en ze vastleggen voor na hun carrières. Twee voetballers van zo'n statuur die zoveel liefde voor je club hebben, het blijft triest dat die nu ergens anders spelen door dat gedoe van vorig seizoen/afgelopen zomer.
Ja dat sowieso. Weet niet of ze terughalen als speler zoveel gaat brengen, maar een plek in de technische staf of een andere prominente rol bij Ajax zeker.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar serieus, je moet toch nu al bezig zijn met iedere dag naar Girona en Istanboel bellen en steeds maar sorry zeggen. Terughalen, mee laten denken over de nabije toekomst en ze vastleggen voor na hun carrières. Twee voetballers van zo'n statuur die zoveel liefde voor je club hebben, het blijft triest dat die nu ergens anders spelen door dat gedoe van vorig seizoen/afgelopen zomer.
Jansen zie ik persoonlijk liever niet komen, maar dat is wel een beetje de vijver waarin je het zoeken moet. Slot had ook nog geen top CV voordat hij bij Feyenoord begon.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Wonderen doet het goed met z'n materiaal, net zoals Jonk en Jans. Pascal Jansen is onterecht ontslagen bij AZ. Waarom ten Hag terug halen. Die heeft de grootste begroting in Engeland en is van gelukjes afhankelijk. SlotWaarom ?
Lijkt me voor het eerste te laat en voor het laatste te vroeg.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Weet niet of ze terughalen als speler zoveel gaat brengen, maar een plek in de technische staf of een andere prominente rol bij Ajax zeker.
Dan ben je in mijn opinie al totaal ongeschikt.quote:
Je hebt bij Ajax ook nog druk en dat heb je bij geen enkele andere NL club zo sterk, Slot zou het nu wel aankunnen maar Jansen niet, Van Wonderen is een Feyenoorder, als hij zo goed is laat hij het dan daar eerst maar bewijzen.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jansen zie ik persoonlijk liever niet komen, maar dat is wel een beetje de vijver waarin je het zoeken moet. Slot had ook nog geen top CV voordat hij bij Feyenoord begon.
Een trainer met een duidelijke visie en een karakter die een jonge ploeg nog kan vormen. Jansen is denk ik net te vroeg, die moet eigenlijk nog wat jaartjes ervaring opdoen voordat hij bij Ajax zou kunnen slagen.
Van Wonderen is een trainer die heeft laten zien met beperkt materiaal redelijk resultaat te kunnen boeken, maar of hij het een stap hoger zou kunnen durf ik niet te zeggen. Wel een Nederlander, nuchter, voormalig topspeler, dus zou in het profiel passen, maar zie hem niet echt bij Ajax passen.
Tadic gaat een rampzalige trainer worden, Daley wordt wel een goeie.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja ook eens, maar daarom is het lastig om een "typische Ajax" trainer te vinden voor zover die definitie bestaat.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt bij Ajax ook nog druk en dat heb je bij geen enkele andere NL club zo sterk, Slot zou het nu wel aankunnen maar Jansen niet, Van Wonderen is een Feyenoorder, als hij zo goed is laat hij het dan daar eerst maar bewijzen.
Wmb sluiten ze nog een paar jaar aan bij de selectie, ik deel de mening dat het te laat zou zijn totaal niet. Draaien allebei een geweldig seizoen. Tuurlijk worden ze ouder en zijn het de snelsten niet maar van waar wij komen zijn ze alleen op ervaring al van meerwaarde.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tadic gaat een rampzalige trainer worden, Daley wordt wel een goeie.
Tadic pakt netto meer geld in Turkije dan die Engelse Marcel Meeuwis hier. Dat wordt wat lastig.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wmb sluiten ze nog een paar jaar aan bij de selectie, ik deel de mening dat het te laat zou zijn totaal niet. Draaien allebei een geweldig seizoen. Tuurlijk worden ze ouder en zijn het de snelsten niet maar van waar wij komen zijn ze alleen op ervaring al van meerwaarde.
Ja die Tadic heeft wel altijd voor de centen gekozen in z'n carrière.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Tadic pakt netto meer geld in Turkije dan die Engelse Marcel Meeuwis hier. Dat wordt wat lastig.
Hmmm 33 en 35 jaar, dan lopen ze volgend seizoen echt wel op hun laatste benen. Ik zou dan toch liever spelers halen die net de 29,30 aantikken en dezelfde rol als Daley en Tadic willen vervullen.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wmb sluiten ze nog een paar jaar aan bij de selectie, ik deel de mening dat het te laat zou zijn totaal niet. Draaien allebei een geweldig seizoen. Tuurlijk worden ze ouder en zijn het de snelsten niet maar van waar wij komen zijn ze alleen op ervaring al van meerwaarde.
Daar hoort ook bij dat je het supportersgedrag tov Taylor ook volledig de kop indrukt. Je kan niet je spelers zo behandelen en bij het grofvuil zetten en dan verwachten dat zij wel loyaliteit hebben.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Over jennen op een forum hoeven we jou toch niets uit te leggen? Ze hadden wel gewoon zes extra punten moeten hebben. Zowel Almere, PEC en NEC mag je niet meer uit handen geven in de slotfase.quote:
Gaat wel mooie beelden opleveren zo'n Tadic als coach... Maar denk dat manier van motiveren iets "te" is voor de huidige generatie voetballers.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tadic gaat een rampzalige trainer worden, Daley wordt wel een goeie.
genotquote:Op maandag 19 februari 2024 16:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Over jennen op een forum hoeven we jou toch niets uit te leggen? Ze hadden wel gewoon zes extra punten moeten hebben. Zowel Almere, PEC en NEC mag je niet meer uit handen geven in de slotfase.
als je dit seizoen nog een paar keer weer herhalen moet je nog meer van dat soort oude spelers halenquote:Op maandag 19 februari 2024 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar zal hij dan toch zelf aan moeten werken, dat hij nu de kop van Jut is dat is lullig en je eigen spelers uitfluiten heb ik nooit begrepen maar het is ook niet dat hij de pannen van het dak speelt.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daar hoort ook bij dat je het supportersgedrag tov Taylor ook volledig de kop indrukt. Je kan niet je spelers zo behandelen en bij het grofvuil zetten en dan verwachten dat zij wel loyaliteit hebben.
dat ligt niet aan het bier maar aan het veldspel van ajaxquote:Op maandag 19 februari 2024 14:33 schreef Tjacka het volgende:
Ik weet niet wat er in de bier van de aRENa zit maar ik heb al de hele dag diarree
Taylor heeft natuurlijk niet echt de gunfactor. Dan ben je snel de kop van jut.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar zal hij dan toch zelf aan moeten werken, dat hij nu de kop van Jut is dat is lullig en je eigen spelers uitfluiten heb ik nooit begrepen maar het is ook niet dat hij de pannen van het dak speelt.
Jij bent niet goed...quote:Op maandag 19 februari 2024 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Zou wel een zwaktebod zijn imho. Tuurlijk zal Blind beter aan de bal zijn dan wat er nu staat, maar dat is al snel zo. Dan moet je ook echt nog een beer van een verdediger erbij hebben, want Blind mist nog steeds lengte en snelheid. (laatste periode bij Ajax was al niet goed, bij Bayern amper gespeeld en bij Girona waren de verwachtingen niet zo hoog)quote:Op maandag 19 februari 2024 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Had hij wel als jeugdspeler, die hebben altijd een streepje voor maar hij is nu een beetje de verpersoonlijking van het huidige Ajax, faalt wekelijks maar wordt altijd opgesteld.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Taylor heeft natuurlijk niet echt de gunfactor. Dan ben je snel de kop van jut.
+ broekje schoon na 90 min.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Had hij wel als jeugdspeler, die hebben altijd een streepje voor maar hij is nu een beetje de verpersoonlijking van het huidige Ajax, faalt wekelijks maar wordt altijd opgesteld.
hoezo dat?quote:Op maandag 19 februari 2024 17:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
product van de cruijff revolutie
Alsof Blind er ook nog zin in heeft. Destijds verguisd door een deel van de aanhang, die heeft daar echt geen trek meer in.quote:
Als je toch alvast met iemand wilt praten over of die na zijn carriere eventueel een technische functie bij de club zou willen bekleden zou ik eigenlijk eerst denken aan Lasse Schone.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar dacht ik gisteren ook aan. Mooi ook hoe het applaus van de tribunes rolde.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als je toch alvast met iemand wilt praten over of die na zijn carriere eventueel een technische functie bij de club zou willen bekleden zou ik eigenlijk eerst denken aan Lasse Schone.
Lijkt me eerder dat je gisteren een puntje teveel hebt gekregenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Over jennen op een forum hoeven we jou toch niets uit te leggen? Ze hadden wel gewoon zes extra punten moeten hebben. Zowel Almere, PEC en NEC mag je niet meer uit handen geven in de slotfase.
misschien eerst gewoon eens kijken wat ze daadwerkelijk kunnen?quote:Op maandag 19 februari 2024 18:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daar dacht ik gisteren ook aan. Mooi ook hoe het applaus van de tribunes rolde.
Chef ga je nog een keer die posts over Forbs aanleveren of ga je gewoon verder met zuigen?quote:Op maandag 19 februari 2024 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat je gisteren een puntje teveel hebt gekregen
Jij dagelijks dus dan valt dat van hem best wel mee.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat je gisteren een puntje teveel hebt gekregen
Inderdaad. Ik zal Jan geen narcist noemen, maar Jan had de veiligheid van commentaar aan de zijlijn al snel gevonden. Overschatte voetballer en trainer. Het is allemaal net wat teveel blabla en te weinig wol.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. De zogenaamde echte Ajacieden zijn zo opportunistisch als de pest. Van Halst had gruwelijk veel geluk om als coach van Ajax met een unieke lichting te mogen werken.
Jullie drinken hetzelfde?quote:Op maandag 19 februari 2024 19:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zal Jan geen narcist noemen, maar Jan had de veiligheid van commentaar aan de zijlijn al snel gevonden. Overschatte voetballer en trainer. Het is allemaal net wat teveel blabla en te weinig wol.
Een Foppe de Haan is misschien wat meer een typetje dan Van het Schip, maar beide zijn wel van de prestaties zonder dat ze die echt zelf gaan lopen opeisen. Niet al te uitbundige fixers.
Paar jaren Van 't Schip en hopen dat ze in de Premier League wat minder denken weer een potentiële goeroe op het oog hebben.
vandaag al veel gedronken zeker?quote:Op maandag 19 februari 2024 19:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ja, iets beters dan jij met je plaats 18.
die gast heeft 0 inhoud dus ik vermoed van nietquote:Op maandag 19 februari 2024 18:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Chef ga je nog een keer die posts over Forbs aanleveren of ga je gewoon verder met zuigen?
Ja.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Chef ga je nog een keer die posts over Forbs aanleveren of ga je gewoon verder met zuigen?
Koffie vooralquote:Op maandag 19 februari 2024 19:13 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
vandaag al veel gedronken zeker?
Jullie hebben ook altijd wel wat te neuzelen he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 februari 2024 19:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jullie hebben ook altijd wel wat te neuzelen he?
Normaal gesproken zijn dat niet wedstrijden die je hoeft te verliezen in de laatste minuut.het is gewoon pech dat aantal puntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal de schuld van de KNVB. Hoe durven ze een wedstrijd tegen de halve bekerfinalist in te roosteren tussen 2 Europese duels in.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is gewoon pech dat aantal punten
quote:Op zondag 18 februari 2024 11:56 schreef FireFox1 het volgende:
Misschien een lastige vraag maar, welke speler droeg voor het laatst het iconische nummer 14 bij Ajax voordat het in de ban werd gedaan?
Özbilizquote:Op maandag 19 februari 2024 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
Weet iemand hier deze vraag wel?
[..]
Roger speelde er mee tot het bekend werd, daarna was er toch nog een een die er mee het veld op kwam.quote:
cruijffquote:Op maandag 19 februari 2024 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
Weet iemand hier deze vraag wel?
[..]
Volgens mijn bronnen droeg Roger als laatste 14quote:Op maandag 19 februari 2024 21:24 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Roger speelde er mee tot het bekend werd, daarna was er toch nog een een die er mee het veld op kwam.
https://www.ad.nl/nederla(...)4-bij-ajax~a7896c6c/
Aankopen 2024quote:Op maandag 19 februari 2024 21:15 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ajax onwaardig
Gorter
Medic
Martha
Avilla
Gaai
Gooijer
Rensch
Taylor
Sutalo
Sosa
Milautadze