abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212496556
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2024 13:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Van ‘t Schip z’n record is helemaal zo slecht niet. Hou hem aub langer voor de groep. Zijn missie om Ajax van plaats 18 naar het linkerrijtje te brengen is al geslaagd.

Hij durft vieze handen te maken en ik zie ‘m heel graag een heel seizoen met een groep werken.
Eens makker :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Trouwste user 2022 maandag 19 februari 2024 @ 13:23:26 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_212496601
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 13:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
De echte Ajax-cultuur hebben we inderdaad teruggebracht met Schreuder, Heitinga, Steijn en Van 't Schip. Ik ben enorm voor een verbod op Nederlandse trainers voor de volgende tien jaar.
Nu weet ik weer waarom je je voetbal-user name veranderd hebt naar een Belgische wielrenner.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_212496604
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 12:53 schreef tong80 het volgende:

[..]
Het trieste is ook dat de huidige creativelingen het vaakst bekritiseerd worden door de eigen achterban, terwijl dat soort spelers vroeger werden omarmd. Nu moeten we plots een waterdrager uit Engeland als Ajacied omormen. :{

Hij kan goed coachen en aanmoedigen en hij is leuk tegen de media

Jammer dat hij niet kan voetballen
Groot fan van User Wotte
  Trouwste user 2022 maandag 19 februari 2024 @ 13:24:02 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_212496612
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 13:13 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hugo?
Die is daar te groot voor.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_212496642
Gewoon Dusan en Daley voor de groep zetten. Zeven dagen per week het krachthonk in verdomme.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Trouwste user 2022 maandag 19 februari 2024 @ 13:26:33 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_212496648
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 13:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]
De Brub in vorm is samen met Hato de enige die ik bij Feyenoord zou willen zien. Maar omdat wij Gimenez en Hancko al hebben is dat eigenlijk al geen discussie meer. Verder ontbreekt het dit Ajax op alle fronten aan kwaliteit. Ook van 't Schip kan dat niet verbloemen.
Brub :?

Succes met Gimenez. Past mooi in jullie rijtje legendarische spitsen die 2 seizoenen redelijk hebben gepresterd en daarna in het buitenland zijn mislukt.

maandag 19 februari 2024 @ 13:27:20 #32
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212496659
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 13:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
De echte Ajax-cultuur hebben we inderdaad teruggebracht met Schreuder, Heitinga, Steijn en Van 't Schip. Ik ben enorm voor een verbod op Nederlandse trainers voor de volgende tien jaar.
Ten Hag of Slot zou ik wel willen zien maar die zijn beide onhaalbaar, verder ook niet echt een Nederlandse trainer waarvan ik denk die gaat het wel even op de rit zetten.
  Trouwste user 2022 maandag 19 februari 2024 @ 13:28:06 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_212496667
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2024 13:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Van ‘t Schip z’n record is helemaal zo slecht niet. Hou hem aub langer voor de groep. Zijn missie om Ajax van plaats 18 naar het linkerrijtje te brengen is al geslaagd.

Hij durft vieze handen te maken en ik zie ‘m heel graag een heel seizoen met een groep werken.
Dit dus. De zogenaamde echte Ajacieden zijn zo opportunistisch als de pest. Van Halst had gruwelijk veel geluk om als coach van Ajax met een unieke lichting te mogen werken.

pi_212496677
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 13:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Als Kroes, of meer zijn gelekte woorden, waar maakt, krijgen we een trainer uit het buitenland.
En zijn daar wel veel geschikte én willende kandidaten?

Volgens mij is een fundamenteel probleem dat een buitenlandse trainer die veel kwaliteit heeft grote twijfels zal hebben om in te stappen deze zomer (dan stel ik het nog eufemistisch).

Je moet dus een talentvolle trainer zien te vinden die nu op een veel lager niveau acteert dan Ajax, die ook nog eens vertrouwen heeft in de nieuwe leiding van Ajax - en die nieuwe leiding van Ajax moet dan ook nog eens zijn zoals wij hopen dat die al zijn.

Dit zijn al zo veel als'en dat statistisch gezien raar moet lopen wil dit goed gaan voor volgend jaar.
  Trouwste user 2022 maandag 19 februari 2024 @ 13:29:12 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_212496681
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Gewoon Dusan en Daley voor de groep zetten. Zeven dagen per week het krachthonk in verdomme.
Gelukkig is het Amsterdamse cynisme niet bij iedereen kwijtgeraakt :)

maandag 19 februari 2024 @ 13:30:01 #36
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212496690
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 13:28 schreef tong80 het volgende:

[..]
Dit dus. De zogenaamde echte Ajacieden zijn zo opportunistisch als de pest. Van Halst had gruwelijk veel geluk om als coach van Ajax met een unieke lichting te mogen werken.

Trouwste user 2022 maandag 19 februari 2024 @ 13:31:16 #37
7889 tong80
Spleenheup
pi_212496699
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 13:27 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ten Hag of Slot zou ik wel willen zien maar die zijn beide onhaalbaar, verder ook niet echt een Nederlandse trainer waarvan ik denk die gaat het wel even op de rit zetten.
Van Wonderen doet het goed met z'n materiaal, net zoals Jonk en Jans. Pascal Jansen is onterecht ontslagen bij AZ. Waarom ten Hag terug halen. Die heeft de grootste begroting in Engeland en is van gelukjes afhankelijk. Slot :? Waarom ?

Trouwste user 2022 maandag 19 februari 2024 @ 13:32:23 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_212496712
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 13:30 schreef Tarado het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dat was de opvolger van Jari. Piet Keizer: 'Dit is een garantie voor middelmaat.'

pi_212496854
Maar serieus, je moet toch nu al bezig zijn met iedere dag naar Girona en Istanboel bellen en steeds maar sorry zeggen. Terughalen, mee laten denken over de nabije toekomst en ze vastleggen voor na hun carrières. Twee voetballers van zo'n statuur die zoveel liefde voor je club hebben, het blijft triest dat die nu ergens anders spelen door dat gedoe van vorig seizoen/afgelopen zomer.
In Southern Sun
  maandag 19 februari 2024 @ 13:50:19 #40
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_212496889
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar serieus, je moet toch nu al bezig zijn met iedere dag naar Girona en Istanboel bellen en steeds maar sorry zeggen. Terughalen, mee laten denken over de nabije toekomst en ze vastleggen voor na hun carrières. Twee voetballers van zo'n statuur die zoveel liefde voor je club hebben, het blijft triest dat die nu ergens anders spelen door dat gedoe van vorig seizoen/afgelopen zomer.
Ajax moet nu al bezig zijn met spelers voor het volgend seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Bergdolmo). Middenmoter zijn is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
pi_212496900
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 13:04 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Wie had je in gedachten?
Edward Sturing.
pi_212496914
quote:
Ja dat sowieso. Weet niet of ze terughalen als speler zoveel gaat brengen, maar een plek in de technische staf of een andere prominente rol bij Ajax zeker.
pi_212496922
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 13:31 schreef tong80 het volgende:

[..]
Van Wonderen doet het goed met z'n materiaal, net zoals Jonk en Jans. Pascal Jansen is onterecht ontslagen bij AZ. Waarom ten Hag terug halen. Die heeft de grootste begroting in Engeland en is van gelukjes afhankelijk. Slot :? Waarom ?

Jansen zie ik persoonlijk liever niet komen, maar dat is wel een beetje de vijver waarin je het zoeken moet. Slot had ook nog geen top CV voordat hij bij Feyenoord begon.

Een trainer met een duidelijke visie en een karakter die een jonge ploeg nog kan vormen. Jansen is denk ik net te vroeg, die moet eigenlijk nog wat jaartjes ervaring opdoen voordat hij bij Ajax zou kunnen slagen.

Van Wonderen is een trainer die heeft laten zien met beperkt materiaal redelijk resultaat te kunnen boeken, maar of hij het een stap hoger zou kunnen durf ik niet te zeggen. Wel een Nederlander, nuchter, voormalig topspeler, dus zou in het profiel passen, maar zie hem niet echt bij Ajax passen.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2024 13:52:28 ]
pi_212496933
Ik zou echt geen enkele reden kunnen bedenken waarom je zo'n Balkangekkie een beleidsmatige functie zou moeten geven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 19 februari 2024 @ 13:55:16 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212496957
quote:
7s.gif Op maandag 19 februari 2024 13:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ja dat sowieso. Weet niet of ze terughalen als speler zoveel gaat brengen, maar een plek in de technische staf of een andere prominente rol bij Ajax zeker.
Lijkt me voor het eerste te laat en voor het laatste te vroeg.
  Trouwste user 2022 maandag 19 februari 2024 @ 13:56:09 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_212496970
quote:
7s.gif Op maandag 19 februari 2024 13:52 schreef Scorpie het volgende:

Wel een Nederlander, nuchter
Dan ben je in mijn opinie al totaal ongeschikt.

maandag 19 februari 2024 @ 13:57:47 #47
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212496988
quote:
7s.gif Op maandag 19 februari 2024 13:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Jansen zie ik persoonlijk liever niet komen, maar dat is wel een beetje de vijver waarin je het zoeken moet. Slot had ook nog geen top CV voordat hij bij Feyenoord begon.

Een trainer met een duidelijke visie en een karakter die een jonge ploeg nog kan vormen. Jansen is denk ik net te vroeg, die moet eigenlijk nog wat jaartjes ervaring opdoen voordat hij bij Ajax zou kunnen slagen.

Van Wonderen is een trainer die heeft laten zien met beperkt materiaal redelijk resultaat te kunnen boeken, maar of hij het een stap hoger zou kunnen durf ik niet te zeggen. Wel een Nederlander, nuchter, voormalig topspeler, dus zou in het profiel passen, maar zie hem niet echt bij Ajax passen.
Je hebt bij Ajax ook nog druk en dat heb je bij geen enkele andere NL club zo sterk, Slot zou het nu wel aankunnen maar Jansen niet, Van Wonderen is een Feyenoorder, als hij zo goed is laat hij het dan daar eerst maar bewijzen.
pi_212497078
quote:
Tadic gaat een rampzalige trainer worden, Daley wordt wel een goeie.
pi_212497119
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 13:57 schreef Tarado het volgende:

[..]
Je hebt bij Ajax ook nog druk en dat heb je bij geen enkele andere NL club zo sterk, Slot zou het nu wel aankunnen maar Jansen niet, Van Wonderen is een Feyenoorder, als hij zo goed is laat hij het dan daar eerst maar bewijzen.
Ja ook eens, maar daarom is het lastig om een "typische Ajax" trainer te vinden voor zover die definitie bestaat.
Ik snap wel dat Kroes naar het buitenland wil kijken, de Nederlandse vijver is niet zo groot en de belangen worden wel steeds groter.
pi_212497199
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 14:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Tadic gaat een rampzalige trainer worden, Daley wordt wel een goeie.
Wmb sluiten ze nog een paar jaar aan bij de selectie, ik deel de mening dat het te laat zou zijn totaal niet. Draaien allebei een geweldig seizoen. Tuurlijk worden ze ouder en zijn het de snelsten niet maar van waar wij komen zijn ze alleen op ervaring al van meerwaarde.
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')