Volledig terecht wat Babel daar deed ook al zag het er wat kneuzig uit.quote:
Gurney is dan ook pas recent Ajax fan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was de 1e pot. (die floot hij niet)
Toch vond ik Babel met die haarkleur een nóg grotere clownquote:
ik moest voor deze vrij hard werkenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben oprecht onder de indruk van hoe je via Overmars bij Adolf Hitler uitkomt.
Qua lengte scheelt het niet veel vermoed ikquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben oprecht onder de indruk van hoe je via Overmars bij Adolf Hitler uitkomt.
Speelde die Werder uit niet een van zijn weinige wedstrijden?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Roger was te goed voor Ajax, werd toen gezegd
Die pirouette toen van hem haha
En dan nog een Duitser met een Oostenrijker verwarren, zal je diarree zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moest voor deze vrij hard werken
ik moet eerlijk zeggen dat mijn posts sowieso niet echt kwaliteit zijn de laatste wekenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dan nog een Duitser met een Oostenrijker verwarren, zal je diarree zijn.
mja net zoals ons aller Ajax dan. Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat mijn posts sowieso niet echt kwaliteit zijn de laatste weken
ik zak regelmatig door de ondergrens
Dat is wat Ajax met ons doet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat mijn posts sowieso niet echt kwaliteit zijn de laatste weken
ik zak regelmatig door de ondergrens
Voor vergeving kan hij beter naar God gaanquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:37 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
mja net zoals ons aller Ajax dan. Het is je vergeven.
Typisch dat Tadic dan wel weer op handen werd gedragen bij jullie. Al was dat natuurlijk wel een duizend keer betere speler van wat er bij Getafe rondliep en had hij de intentie nog om wel te voetballen, iets wat Getafe natuurlijk niet heeft. Maar die act met Anthony en Tadic tegen Feyenoord was wel niveau Getafe.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Volledig terecht wat Babel daar deed ook al zag het er wat kneuzig uit.
Ik haat elftallen zoals Getafe toen. Ontregelen, aanstellen en tijdrekken. Walgelijk vermoeiend.
Antony.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Typisch dat Tadic dan wel weer op handen werd gedragen bij jullie. Al was dat natuurlijk wel een duizend keer betere speler van wat er bij Getafe rondliep en had hij de intentie nog om wel te voetballen, iets wat Getafe natuurlijk niet heeft. Maar die act met Anthony en Tadic tegen Feyenoord was wel niveau Getafe.
Al trek je zo wel dat soort wedstrijden over de streep. In Nederland moeten we, zeker Europees, leren dat zoiets soms nodig is. Als Feyenoord en Ajax straks in Italie en Noorwegen 0-1 voorstaan 15 minuten voor tijd moet je zulk spel gewoon gaan spelen
Jullie? Ik ben geen Ajacied hč.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Typisch dat Tadic dan wel weer op handen werd gedragen bij jullie. Al was dat natuurlijk wel een duizend keer betere speler van wat er bij Getafe rondliep en had hij de intentie nog om wel te voetballen, iets wat Getafe natuurlijk niet heeft. Maar die act met Anthony en Tadic tegen Feyenoord was wel niveau Getafe.
Ik merk dat ik nog niet hetzelfde gevoel erbij heb als user @Caland maar dat kan nog komen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gurney is dan ook pas recent Ajax fan.
Bij mij is het dat in combinatie met de voortdurende waanbeelden van de achterban dat het zo vermakelijk maakt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik merk dat ik nog niet hetzelfde gevoel erbij heb als user @:caland maar dat kan nog komen.
Iets van een waardeloos gerunde organisatie trekt mij gewoon
Wel makkelijk. waanbeelden van de achterban verzinnen. Dan op je eigen waanbeelden reageren. En je nog vermaken ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij is het dat in combinatie met de voortdurende waanbeelden van de achterban dat het zo vermakelijk maakt.
Ach, genoeg Ajax-users die precies hetzelfde doen, dan lees ik ‘het Feyenoord topic SCHREEUWT om een strafschop’ en dan is het enkel Klaas die heel erg boos is. Ik vond het ook wel vermakelijk met die Freaky destijds.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel makkelijk. waanbeelden van de achterban verzinnen. Dan op je eigen waanbeelden reageren. En je nog vermaken ook.
Je bent een beetje als een zelfreinigende oven
Zal best ik kom niet zo vaak ik feyenoord of psv topic. En ja je kan hier af en toe best uitspraken vinden die nergens over gaan. En prima om daar dan op te reageren hoor. Maar komt ook vaak genoeg voor dat iemand hier komt lachen om wat iemand "gezegd" heeft. Terwijl niemand dat zei.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach, genoeg Ajax-users die precies hetzelfde doen, dan lees ik ‘het Feyenoord topic SCHREEUWT om een strafschop’ en dan is het enkel Klaas die heel erg boos is. Ik vond het ook wel vermakelijk met die Freaky destijds.
De relatieve inschatting van de sterkte van Ajax vind ik wel grappig, genoeg users die waren van ‘de jacht op plek 2/3 is ingezet!’ terwijl dat nergens op sloeg. Aan de andere kant was ik enkele jaren geleden precies hetzelfde (de achterstand is zes punten maar we kunnen nog makkelijk boven Ajax eindigen) dus misschien dat ik het daarom zo geinig vind
dat zijn toch altijd de usual suspects. Geen intentie om een discussie aan te gaan, beetje dagelijks de online pestkop uithangen. Het is wat het is he, als dat het hoogtepunt van je leven is....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zal best ik kom niet zo vaak ik feyenoord of psv topic. En ja je kan hier af en toe best uitspraken vinden die nergens over gaan. En prima om daar dan op te reageren hoor. Maar komt ook vaak genoeg voor dat iemand hier komt lachen om wat iemand "gezegd" heeft. Terwijl niemand dat zei.
HAHAHA SPELER X ZOU TOCH WEL FF DE NIEUWE MESSI WORDEN! HAHAHA En dan niemand maar ook echt niemand die ook maar iets wat in de buurt komt gezegd heeft.
Klaas is trouwens ook gewoon een Ajacied. Die kijkt meer Ajax dingen dan wie dan ook hier in het topic. Die zat zelfs de oefenwedstrijden van Ajax te kijken op een dinsdagmiddag oidquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach, genoeg Ajax-users die precies hetzelfde doen, dan lees ik ‘het Feyenoord topic SCHREEUWT om een strafschop’ en dan is het enkel Klaas die heel erg boos is. Ik vond het ook wel vermakelijk met die Freaky destijds.
De relatieve inschatting van de sterkte van Ajax vind ik wel grappig, genoeg users die waren van ‘de jacht op plek 2/3 is ingezet!’ terwijl dat nergens op sloeg. Aan de andere kant was ik enkele jaren geleden precies hetzelfde (de achterstand is zes punten maar we kunnen nog makkelijk boven Ajax eindigen) dus misschien dat ik het daarom zo geinig vind
Ik vond het wel vermakelijk dat men zo lang blind achter die Duitser aanliep. Let Sven cook!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel makkelijk. waanbeelden van de achterban verzinnen. Dan op je eigen waanbeelden reageren. En je nog vermaken ook.
Mja dat is achter af natuurlijk makkelijk praten. Maar toch niet zo gek dat je hem even de tijd moet geven.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het wel vermakelijk dat men zo lang blind achter die Duitser aanliep. Let Sven cook!
klopp al gesignaleerd?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
las dat De Ligt wel een goede optie wasquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
komt net bij je ma vandaan begreep ik
de ligt is altijd een goede optie, alleen onhaalbaar.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
las dat De Ligt wel een goede optie was
Voor je ma?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
las dat De Ligt wel een goede optie was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |