Wie zegt dat je niet mag lachen dan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:24 schreef Document1 het volgende:
Een hoop hoongelach komt natuurlijk ook omdat de meeste Ajacieden een jaar of twee geleden nog heel hard riepen dat de conference league vooral het niveau van Feyenoord was maar niet van de halfgoden uit Amsterdam. Zo laag zouden ze nooit vallen. Mogen wij dan nu even lachen ja?![]()
![]()
Ik snap verder prima dat deze nieuwe realiteit heel pijnlijk is en je je dan maar aan strohalmen gaat vasthouden. Succes met het veroveren van plek 4.
Mwah, als je de kijkt naar de clubs die er nog inzitten zijn het vooral provinciaaltjes die met knikkende knieen naar Amsterdam zouden komen. Alleen tegen Betis en Eintracht Frankfurt moet je hopen dat die niet per ongeluk een dag hebben waarop alles lukt.quote:
Wat heb jij gesnoven?quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:11 schreef -XOR- het volgende:
Finale Conference League moet sowieso wel haalbaar zijn, me dunkt. Zou mooi meegenomen zijn als we 'm ook winnen.
Leedvermaak en rivaliteit is natuurlijk ook leuk.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:24 schreef Document1 het volgende:
Een hoop hoongelach komt natuurlijk ook omdat de meeste Ajacieden een jaar of twee geleden nog heel hard riepen dat de conference league vooral het niveau van Feyenoord was maar niet van de halfgoden uit Amsterdam. Zo laag zouden ze nooit vallen. Mogen wij dan nu even lachen ja?![]()
![]()
Ik snap verder prima dat deze nieuwe realiteit heel pijnlijk is en je je dan maar aan strohalmen gaat vasthouden. Succes met het veroveren van plek 4.
NEC komt al niet met knikkende knieen naar Amsterdamquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, als je de kijkt naar de clubs die er nog inzitten zijn het vooral provinciaaltjes die met knikkende knieen naar Amsterdam zouden komen. Alleen tegen Betis en Eintracht Frankfurt moet je hopen dat die niet per ongeluk een dag hebben waarop alles lukt.
Uiteraard maak ik een grapje. Het is al tragisch genoeg dat we tussen al die pauperclubjes Europees staan te ballen, laat staan dat we van de helft ook nog zouden verliezen.quote:
En zeker niet bij de nummer 5.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:41 schreef TLC het volgende:
Ik denk niet dat trainers als Xavi en Tuchel staan te springen om in de eredivisie te werken
als je een nederlander zoekt dan zal je op hem uitkomen idd.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:05 schreef Black-Death het volgende:
Denk dat Pascal Jansen gewoon de nieuwe trainer wordt. Sta er ook niet om te springen, maar het zit er dik in.
Does Will Still still wants to?quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:05 schreef -XOR- het volgende:
Ik zou dan liever Philippe Clement willen zien, al ben je daar waarschijnlijk nu te laat mee. WIl Still lijkt me ook interessant.
Waarschijnlijk willly niet meer inderdaad.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:06 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Does Will Still still wants to?
Daarom goed dat Kroes komt, en die Beuker er al is. Hopelijk wordt alles weer rechtgezet maar het zal nog jaren duren.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk willly niet meer inderdaad.
Een trainer is ook geen messias. Iemand die het baggerscoutingsapparaat en de baggerjeugdopleiding nieuw leven in kan blazen lijkt me net zo belangrijk.
Klopt, daarom volgend jaar ook niet teveel verwachten. Kleine stapjes en bouwen aan een nieuw fundament.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Daarom goed dat Kroes komt, en die Beuker er al is. Hopelijk wordt alles weer rechtgezet maar het zal nog jaren duren.
Nog meer stilstand.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:05 schreef Black-Death het volgende:
Denk dat Pascal Jansen gewoon de nieuwe trainer wordt. Sta er ook niet om te springen, maar het zit er dik in.
Dat zou ik een fantastische keuze vindenquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:05 schreef Black-Death het volgende:
hAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:03 schreef Tarado het volgende:
Eerst maar even de halfjaarcijfers afwachten, vorig jaar waren die er 21/02.
Dit krijg je wanneer mods hun werk niet doen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo te zien tegenwoordig ook 's avonds een internetuurtje in het gesticht.
denk dat dit het wel samenvat iddquote:Op donderdag 22 februari 2024 07:16 schreef Scorpie het volgende:
Gaat heel moeilijk worden want de 0 houden doen we sowieso niet.
Hopelijk krijgt Brobbey het weer op zijn heupen en schiet hij ons een ronde verder maar ik vrees dat we uitgeschakeld gaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |