SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Ken er idd wel wat die daar problemen mee hebben, ja.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:15 schreef over_hedge het volgende:
Beetje of je een Rotterdammer bent die het woord Amsterdam niet kan zeggen
Stalingrad is niet gevallen door de humanwaves maar door operatie Uranus waarbij het rode leger in de flanken aanviel die beschermd werd door slecht bewapende soldaten uit Italië en Hongarije. Dus gewoon niks anders wat in elke oorlog gebeurd de zwakke plek van de tegenstander zoeken en daar aanvallen en overlopen. Die humanwaves doen het vooral goed in films zoals Enemy at the Gate en videogames.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:21 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Totdat ze het echte Rusland tegen het lijf liepen bij Stalingrad. Golf na golf na golf aan Russen bleef maar de stad bestormen die door de Duitsers was ingenomen.
Duitsers noemden we vroeger ook nazi's. Zelfde principe.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:15 schreef over_hedge het volgende:
Ik blijf orc en ruzzia en andere afkortingen voor russen toch wel beetje kinderachtig vinden eigenlijk..
https://www.forbes.com/si(...)dar/?sh=69967eb57701quote:
Nee. Dat is totaal niet het zelfde.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:28 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Duitsers noemden we vroeger ook nazi's. Zelfde principe.
Het is noodzakelijk om te accepteren dat de Rus niet volwaardig is. We moeten er nog heel veel doden om de beschaafde wereld te redden. Dan helpen dit soort termen om het makkelijker te maken.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:15 schreef over_hedge het volgende:
Ik blijf orc en ruzzia en andere afkortingen voor russen toch wel beetje kinderachtig vinden eigenlijk..
Dat de rus niet volwaardig is?quote:Op maandag 19 februari 2024 11:38 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het is noodzakelijk om te accepteren dat de Rus niet volwaardig is. We moeten er nog heel veel doden om de beschaafde wereld te redden. Dan helpen dit soort termen om het makkelijker te maken.
De westerse propaganda zit er diep in.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat de rus niet volwaardig is?Wat is dit nou weer voor een onzin. Waarom zou een rus niet volwaardig zijn. En een niet volwaardig wat? Mens?
Sorry hoor maar het is gewoon kinderachtig. Dat is was het is.
Ah, de discussie: in welke mate zijn orcs russen verantwoordelijk voor die gek die in hun naam vanuit het kremlin/zijn bunker een genocidale oorlog aan het voeren is,quote:Op maandag 19 februari 2024 11:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat de rus niet volwaardig is?Wat is dit nou weer voor een onzin. Waarom zou een rus niet volwaardig zijn. En een niet volwaardig wat? Mens?
Z is russische propaganda.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:43 schreef KNAK het volgende:
[..]
De westerse propaganda zit er diep in.
Dat is de discussie helemaal niet.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:43 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ah, de discussie: in welke mate zijn orcs russen verantwoordelijk voor die gek die in hun naam vanuit het kremlin/zijn bunker een genocidale oorlog aan het voeren is,
Deel 2468.
Hmmm, deels.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is de discussie helemaal niet.
Oh echt. Tnxs! Ik dacht even dat jullie echt dachten dat ze uit mordor kwamen en elven waren die in duizenden jaren veranderd tot orcs zijn.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hmmm, deels.
Je verwoord het anders, of ze volwaardige mensen zijn, ofzo.
Maar het antwoord daarop is vrij helder, biologisch gezien zijn dat ook homo sapiens.
Maar denk dat niemand bedoeld heeft te stellen dat ze niet mens zijn ofzo. Als ze orcs worden genoemd, gebeurt dat om andere redenen dan de veronderstelling dat het geen mensen zijn.
Tot uw dienstquote:Op maandag 19 februari 2024 11:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh echt. Tnxs! Ik dacht even dat jullie echt dachten dat ze uit mordor kwamen en elven waren die in duizenden jaren veranderd tot orcs zijn.
Ja en Ajax zichzelf joden. geuzennamen.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Tot uw dienst
Ze noemen zichzelf ook orcs, hé?
[x]https://twitter.com/huntersrolinson/status/1557313475960979456[/x]
Ja het is een groot onrecht, dat russen orcs worden genoemd.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:54 schreef over_hedge het volgende:
Komt het gewoon beetje kinderachtig over om de hele tijd over orcs te hebben.
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja het is een groot onrecht, dat russen orcs worden genoemd.
Ik bent tot tranen geroerd.
Anderen kinderachtig gedrag verwijten en dan zelf met zo'n kinderachtige opmerking komen.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh echt. Tnxs! Ik dacht even dat jullie echt dachten dat ze uit mordor kwamen en elven waren die in duizenden jaren veranderd tot orcs zijn.
Prima. Veranderd van de rest niks aan het punt.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Anderen kinderachtig gedrag verwijten en dan zelf met zo'n kinderachtige opmerking komen.
[ afbeelding ]
Deel 2468.quote:Wat kinderachtig dat russen orcs worden genoemd![]()
Moffen!quote:Op maandag 19 februari 2024 11:28 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Duitsers noemden we vroeger ook nazi's. Zelfde principe.
Nee, het is het creëren van een noodzakelijk vijandbeeld en het dehumaniseren van toekomstige vleesmolen-deelnemers.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jawel. En de swastika van nu is de Z symboliek.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Dat is totaal niet het zelfde.
Daar lig ik anders nog steeds wakker van. Was een groot onrecht. Maar toen in het NL spraakgebruik. Wat serieus zou moeten zijn. Komt het gewoon beetje kinderachtig over om de hele tijd over moffen te hebben.quote:
Nee. Als je moffen had gezegd zoals hierboven had het al stuk beter geklopt. Maar nazi is gewoon een politieke stroom/partij.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:11 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Jawel. En de swastika van nu is de Z symboliek.
Volgens mij ben jij juist butthurt om een kwetswoordje.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Als je moffen had gezegd zoals hierboven had het al stuk beter geklopt. Maar nazi is gewoon een politieke stroom/partij.
Dan nog is dat niet het zelfde. Want toen werden we zelf binnen gevallen. En zaten we niet in een ander land. Op een forum er over te praten. Is toch wel ff wat anders.
Maar zie al dat aardig wat mensen butthurt zijn. Dus ik zal hier het bij laten. Punt is duidelijk
Ja, we moeten de Russen zielig vinden. Nou, ik vind ze NIET zielig.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:13 schreef over_hedge het volgende:
Maar zie al dat aardig wat mensen butthurt zijn. Dus ik zal hier het bij laten. Punt is duidelijk
Als dat je conclusie is. Helemaal prima.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, we moeten de Russen zielig vinden. Nou, ik vind ze NIET zielig.
Dat dus.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:16 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij juist butthurt om een kwetswoordje.
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zelfreflectie is hem onbekend zo blijkt maar weer eens.
Het was ook zeer kinderachtig dat duitsers door engelsen en amerikanen Krauts werden genoemd. In kranten en andere publicaties. Want die zaten in een ander land, werden niet zelf binnengevallen. Is toch wel ff wat anders.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:13 schreef over_hedge het volgende:
Dan nog is dat niet het zelfde. Want toen werden we zelf binnen gevallen. En zaten we niet in een ander land. Op een forum er over te praten. Is toch wel ff wat anders.
Net zozeer als jij anderen óók niet kent...quote:Op maandag 19 februari 2024 12:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]Je kent me niet. En dan met dit soort rare reacties komen.
Dat een beetje hé?quote:Op maandag 19 februari 2024 12:22 schreef StateOfMind het volgende:
Het is maar waar je je druk over maakt en waar je prioriteiten liggen.
En dit doet er toe omdat? Heb ik iets persoonlijks gezegd?quote:Op maandag 19 februari 2024 12:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Net zozeer als jij anderen óók niet kent...
Ruzzia, beter vind ik beter ruᛋᛋiaquote:Op maandag 19 februari 2024 12:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
99 problems but the orc name ain't one.
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:29 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ruzzia, beter vind ik beter rusᛋᛋia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |