SPOILER: Dagprogramma's met Nederlandse tijdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Selectie Vrouwen
500 meter: Femke Kok, Jutta Leerdam, Marrit Fledderus. Reserve: Isabel Grevelt.
1000 meter: Jutta Leerdam, Antoinette Rijpma-De Jong, Isabel Grevelt. Reserve: Femke Kok.
1500 meter: Joy Beune, Marijke Groenewoud, Antoinette Rijpma-De Jong. Reserve: Melissa Wijfje.
3000 meter: Irene Schouten, Marijke Groenewoud, Elisa Dul. Reserve: Joy Beune.
5000 meter: Irene Schouten, Joy Beune. Reserve: Sanne in ’t Hof.
De ploegenonderdelen volgen
Selectie Mannen
500 meter: Jenning de Boo, Janno Botman, Stefan Westenbroek. Reserve: Merijn Scheperkamp.
1000 meter: Jenning de Boo, Tim Prins, Kjeld Nuis. Reserve: Joep Wennemars.
1500 meter: Kjeld Nuis, Patrick Roest, Wesly Dijs. Reserve: Tim Prins.
5000 meter: Patrick Roest, Chris Huizinga, Marcel Bosker. Reserve: Marwin Talsma.
10000 meter: Patrick Roest, Jorrit Bergsma. Reserve: Marwin Talsma.
De ploegenonderdelen volgen
Vorig jaar zeven wereldtitels voor Oranje. Vijf vrouwen, Roest en de TP heren. Wat wordt de score nu?
Game On.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
En bloemen voor Bloemen?quote:
Ja, lijkt mij wel.quote:
Sparen voor de 1500mquote:
Een beetje roestig, zou je kunnen zeggen.quote:
Wel wat grillig tot nu toe.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
5km was ook wel echt schemarijden, dit gaat ook erg op schema
Wel mooi dat ze éindelijk eens rekening houden met het schema van degene die nu de snelste tijd heeft en daar mee doorrekenen....maar net in een zeldzame race waarin je dat niet echt moet doen.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je moet gewoon de rondetijden doorrekenen in plaats van het schema met Bloemen te vergelijken.
Ja precies dat. Het mooie van 30,0 is nl dat het rekenen angstaanjagend eenvoudig is.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je moet gewoon de rondetijden doorrekenen in plaats van het schema met Bloemen te vergelijken.
Ja, maar dat snappen ze niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar echt he, alles 30.0 is 12:44 dat ziet iedereen hier en op de bank, alleen Hersman en van Dijk niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar dan was Fish nog steeds sneller geweest.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Roest wordt eigenlijk genakt door Bergsma, anders was Bloemen nooit sneller geweest
Ja die was ik effe vergetenquote:Op zondag 18 februari 2024 22:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dan was Fish nog steeds sneller geweest.
Dat Ghiotto maar gewoon goud pakt nuquote:Op zondag 18 februari 2024 22:35 schreef Felagund het volgende:
Als Ghiotto dadelijk sneller rijdt dan komt er geen Nederlander op het podium.
Dan mis je een schaatsende Belg!quote:Op zondag 18 februari 2024 22:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik begin alvast héél voorzichtig de tv uit te doen.
Ik wel maar hij is er nog niet natuurlijk. Zou wel mooi zijn. Rijtje compleet. WR, OS, WK.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:33 schreef Remco het volgende:
Nu mag ik toch hopen dat Ghiotto een beetje zijn best gaat doen, niemand heeft zin in TJ Bloemen
Ik ga alvast in bed liggen.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik begin alvast héél voorzichtig de tv uit te doen.
Dat is alsof je alleen maar kunt kiezen tussen Putin en Kim Jung-Un.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik moet bekennen dat ik het TJB meer gun dan Roest.
Al is het maar voor het Italiaanse volksliedquote:Op zondag 18 februari 2024 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat Ghiotto maar gewoon goud pakt nu
Een winnende Bloemen ga ik mezelf niet aandoen.quote:
Bij gebrek aan het Russische is dit een goede vervanger inderdaad.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:37 schreef S_E het volgende:
[..]
Al is het maar voor het Italiaanse volkslied
Als het volkslied het criterium is, dan moeten de Russen weer meedoen en alles winnenquote:Op zondag 18 februari 2024 22:37 schreef S_E het volgende:
[..]
Al is het maar voor het Italiaanse volkslied
Ik denk dat Ghiotto hem gewoon gaat pakken.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een winnende Bloemen ga ik mezelf niet aandoen.
Bart Schoutenquote:Op zondag 18 februari 2024 22:38 schreef Steven184 het volgende:
Welke coach is deze week op non-actief gezet?
Tussen Celine Dion en Mark van den Oeverquote:Op zondag 18 februari 2024 22:36 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat is alsof je alleen maar kunt kiezen tussen Putin en Kim Jung-Un.
Ik denk oprecht dat we de afgelopen twee jaar geen enkele rit van Ghiotto hebben gezien waarin het niet is genoemd neequote:Op zondag 18 februari 2024 22:38 schreef Pino112 het volgende:
'Dat hebben we al eerder gezegd'
Ja elke keer, stelletje kneuzen.
Ook iedere rit nu over potentieel succes over twee jaar van de Italianen op de Spelen.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat we de afgelopen twee jaar geen enkele rit van Ghiotto hebben gezien waarin het niet is genoemd nee
Bij de 5 km deze week heb ik hem niet gehoord...quote:Op zondag 18 februari 2024 22:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat we de afgelopen twee jaar geen enkele rit van Ghiotto hebben gezien waarin het niet is genoemd nee
Van dat levensfilosofiegeneuzel met een gereformeerd tintjequote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 22:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Compleet gemist. Benieuwd wat er gebeurd is.
https://www.schaatsen.nl/(...)ort-door-de-bocht-5/quote:Bondscoach Bart Schouten was afgelopen weekend in Salt Lake City de grote afwezige. Volgens ingewijden zou er een incident plaatsgevonden hebben waardoor hij tijdelijk ontheven is uit zijn functie. Hij is nog voor de start van het World Cup-weekend naar huis vertrokken.
De Koning van Biafra erafgereden.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zoon van een wielrenner wist ik niet, een rit in de Tirreno:.
1 GHIOTTO Federico Ariostea 50 4:31:43
2 WEGMULLER Thomas Weinmann - Eddy Merckx 30 0:05
3 DÍAZ ZABALA Herminio O.N.C.E. - Look - Mavic 18 0:18
4 TAFI Andrea Selle Italia - Magniarredo 13 0:24
5 DUCROT Maarten TVM - Sanyo 10 0:29
Als je Maarten Ducrot voor kan blijven ben je wel een grotequote:Op zondag 18 februari 2024 22:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zoon van een wielrenner wist ik niet, een rit in de Tirreno:.
1 GHIOTTO Federico Ariostea 50 4:31:43
2 WEGMULLER Thomas Weinmann - Eddy Merckx 30 0:05
3 DÍAZ ZABALA Herminio O.N.C.E. - Look - Mavic 18 0:18
4 TAFI Andrea Selle Italia - Magniarredo 13 0:24
5 DUCROT Maarten TVM - Sanyo 10 0:29
Ja las dat net. Weinig detailsquote:Op zondag 18 februari 2024 22:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
https://www.schaatsen.nl/(...)ort-door-de-bocht-5/
Door jut en jul wel, maar het is vandaag niet realistischquote:Op zondag 18 februari 2024 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd of schema WR er nog bij wordt gehaald
Dat was wel een vreemde patriot ja, met z'n pseudoniempjes.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van dat levensfilosofiegeneuzel met een gereformeerd tintje
quote:
https://www.telegraaf.nl/(...)en-op-zijspoor-gezetquote:Op zondag 18 februari 2024 22:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Compleet gemist. Benieuwd wat er gebeurd is.
En de fantastische Andrea Tafi!quote:Op zondag 18 februari 2024 22:42 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Als je Maarten Ducrot voor kan blijven ben je wel een grote
Die zit met een gesloopt lichaam thuisquote:Op zondag 18 februari 2024 22:44 schreef Gremen het volgende:
Wat doet Nils van der Poel eigenlijk tegenwoordig?
Een aanslag op het Kremlin voorbereiden.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:44 schreef Gremen het volgende:
Een personeelssituatie. Grensoverschrijdend gedrag?quote:Op zondag 18 februari 2024 22:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
https://www.schaatsen.nl/(...)ort-door-de-bocht-5/
De maple syrup omgegooid, moet je niet doen in Kaanada.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Een personeelssituatie. Grensoverschrijdend gedrag?
Die is aan het ultralopen waarschijnlijk en die begint volgend seizoen weerquote:Op zondag 18 februari 2024 22:44 schreef Gremen het volgende:
Wel een wiskundige, een filosoof en een bloemist.quote:
Koningsafstand!quote:Op zondag 18 februari 2024 22:50 schreef heywoodu het volgende:
Zo, veel plezier met de 1500m, dit wordt me te gortig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
De mannen ga ik ook niet meer halen ben ik bang. Ik lees morgen wel in de krant met welke tijd Stolz gewonnen heeft.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:50 schreef heywoodu het volgende:
Ach, heywooduquote:Op zondag 18 februari 2024 22:50 schreef heywoodu het volgende:
Wie weet wat De Boo kan over 2 jaar, of Prins.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:50 schreef kilon het volgende:
Zeker voor de mannen gaat 2026 echt een drama worden op deze manier. Of zit er nog wat jong talent aan te komen dat er over twee jaar staat?
Maar zelfs als ze wel goed waren dan zou het alsnog een drama worden met Stolz.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:50 schreef kilon het volgende:
Zeker voor de mannen gaat 2026 echt een drama worden op deze manier. Of zit er nog wat jong talent aan te komen dat er over twee jaar staat?
quote:Op zondag 18 februari 2024 22:50 schreef heywoodu het volgende:
Mwah er kan nog veel gebeuren in 2 jaarquote:Op zondag 18 februari 2024 22:50 schreef kilon het volgende:
Zou Roest zich nog afmelden voor de 1500?quote:Op zondag 18 februari 2024 22:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wie weet wat De Boo kan over 2 jaar, of Prins.
Maar met Stolz die waarschijnlijk 3 afstanden gaat winnen blijft er sowieso weinig over.
Zwakker dierquote:
Vandaag? Zal wel niet toch? In dat interview voor de race leek die er vrij zeker van te gaan starten, maar ja, hij kan hem net zo goed skippen. Het is niet alsof die serieus mee gaat doen.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou Roest zich nog afmelden voor de 1500?
Die heeft zeker een extra stap gemaakt dit seizoen. Erg mooi, was al een groot talent net als Jutta bij de junioren.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Wel genoten van Beune trouwens, die is wel van dat stigma "er is altijd wel wat" af
Als we het te horen krijgen tenminste.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:00 schreef chufi het volgende:
Eindelijk weer eens het Italiaanse volkslied ...
TP ook alquote:Op zondag 18 februari 2024 23:00 schreef chufi het volgende:
Eindelijk weer eens het Italiaanse volkslied ...
We staan niet op het podium dus Gerda en Henk uit Schubbekutteveen hoeven dat niet te zienquote:
Geen nederlanders dus boeit niet denkt de nosquote:Op zondag 18 februari 2024 23:02 schreef Faraday01 het volgende:
Wegschakelen tijdens de uitreiking, lekker NOS
Ja echt serieus ...quote:Op zondag 18 februari 2024 23:03 schreef Xylos het volgende:
[..]
Geen nederlanders dus boeit niet denkt de nos
Je wordt nooit teleurgesteld in je teleurstellingquote:Op zondag 18 februari 2024 23:03 schreef Janneke141 het volgende:
Iedere keer als je denkt dat ze niet meer dieper zinken...
TJ zei nog Respect voor Ghiottoquote:Op zondag 18 februari 2024 23:03 schreef Janneke141 het volgende:
Iedere keer als je denkt dat ze niet meer dieper zinken...
Enige groene jasje dat ze in huis had?quote:
Ze hebben de huldiging al weggespeeldquote:Op zondag 18 februari 2024 23:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat is dit voor onzin dit WK dat we opeens die walgelijke eerste ritten moeten zien?
Moet per wet volgens mij zelfs.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat is dit voor onzin dit WK dat we opeens die walgelijke eerste ritten moeten zien?
Anders wordt dit hele topic nog ziedenderquote:Op zondag 18 februari 2024 23:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Op naar een lege Instagram vanavond.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Zin in de resting bitch-face van Antwanet
quote:Op zondag 18 februari 2024 23:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op naar een lege Instagram vanavond.
Dat is precies haar probleem dit jaarquote:Op zondag 18 februari 2024 23:07 schreef Remco het volgende:
Ik heb het idee dat we Antwanet nog nauwelijks hebben zien schaatsen dit jaar.
Gewoon vol gas door roodquote:Op zondag 18 februari 2024 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet ook wel eens inhouden op een kruising
Dat heb ik met kokend hete thee uit een glas drinkenquote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat heb ik met kokend hete thee uit een glas drinken
Het zal wel niet Schuitmaker zijn idd.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:17 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Antoinette zit even doom metal te luisteren om zich op te peppen.
Het land van Wierd Duk podcastquote:Op zondag 18 februari 2024 23:17 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Antoinette zit even doom metal te luisteren om zich op te peppen.
Van die muziek kun je ook agressief worden andersquote:Op zondag 18 februari 2024 23:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het zal wel niet Schuitmaker zijn idd.
Dat haar kan je net zo goed afscheren en op een vogelverschrikker zetten.quote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 23:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat haar kan je net zo goed afscheren en op een vogelverschrikker zetten.
Dat ook ja.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:20 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Van die muziek kun je ook agressief worden anders
Coopmansquote:Aan het einde van het seizoen 2021-2022 maakte Van Elst onderdeel uit van de Nederlandse selectie voor de teamsprint op het WK in Hamar. Ze werd echter aldaar uit de opstelling gehaald door Jan Coopmans die in extremis koos voor Femke Kok. Na dit voorval besloot Van Elst om vanaf 2022 onder Belgische vlag te gaan schaatsen, wat mogelijk is door haar dubbele nationaliteit
Ritsma heeft hier niet van geleerd.quote:
Ook een PR!quote:
Die man faalde echt aan alle kanten he?quote:
Rintje is een genie daarbijquote:Op zondag 18 februari 2024 23:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die man faalde echt aan alle kanten he?
Nee ik hoop het.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jij verwacht radiostilte op de socials vanavond?
Mwah, ze haalt niet alles er uit wat er in zou moeten zitten.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:32 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik bespeur hier enige aversie tegen Antoinette.
Volgens mij bedoelde hij iets met Fury en de starthouding ofzo? Maar ik snapte het ook niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:31 schreef AgnesGru het volgende:
Wat hebben paarden hier nou weer mee te maken?
Die is wel gek als hij dat doet, Japanners die gewoon goed naar hem luisteren of het mierennest van een Nederlandse ploeg.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Johan de Wit moet maar snel eens terugkomen naar NL
Ik ben normaal gesproken een notoire vlaggetjesjuicher maar ik vind Antoinette gewoon niet leukquote:Op zondag 18 februari 2024 23:32 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik bespeur hier enige aversie tegen Antoinette.
Denk niet dat hier 3 schaatsters onder gaan.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
Dit wordt geen podium voor Antwanet
Zeker, maar het zal vandaag niet voor haar zijn vrees ik.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:35 schreef Felagund het volgende:
Wij juichen voor de altijd sympathieke Ragne.
Dat mag hoorquote:Op zondag 18 februari 2024 23:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben normaal gesproken een notoire vlaggetjesjuicher maar ik vind Antoinette gewoon niet leuk
Nu je het zegtquote:Op zondag 18 februari 2024 23:37 schreef Bill_Hillie het volgende:
Goetz is een soort vrouwelijke Mollema op schaatsen
Bau, Lau, en Kimi bekt ook wel lekker.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:37 schreef Bill_Hillie het volgende:
Goetz is een soort vrouwelijke Mollema op schaatsen
Was falco zandstra vroeger ook niet populair eigenlijk? Was nog maar een kind maar kon me herinneren dat het ritsme vs falco zandstra was en dat die laatste altijd gehaat werd?quote:Op zondag 18 februari 2024 23:36 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dat mag hoor![]()
Je kan hier wel duidelijk zien welke schaatsers er populair zijn en welke niet
Neuh, die werd niet gehaat.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Was falco zandstra vroeger ook niet populair eigenlijk? Was nog maar een kind maar kon me herinneren dat het ritsme vs falco zandstra was en dat die laatste altijd gehaat werd?
Falco was populairder dan Ritsma, maar jammer genoeg was zijn carriere ook vrij snel voorbijquote:Op zondag 18 februari 2024 23:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Was falco zandstra vroeger ook niet populair eigenlijk? Was nog maar een kind maar kon me herinneren dat het ritsme vs falco zandstra was en dat die laatste altijd gehaat werd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |