quote:Op zondag 18 februari 2024 17:15 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy over zijn wantrouwen jaloezie mbt Sabo
Zoek eens op bol.com, misschien zijn ze in de aanbiedingquote:Op zondag 18 februari 2024 17:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geef mij dan maar de Ashleycam.
Het erge is Het is eigenlijk al gehakt Maar met een darmpje erom Miss culinair weet echt niet veelquote:Op zondag 18 februari 2024 17:15 schreef Ebinas het volgende: Volgens mij wordt er gehakt van gemaakt. Ik mag het alleen nog maar hopen als ik dit zie [ afbeelding ]
Ze willen de hele boel roerbakken wat opzich geen slecht idee is.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:15 schreef Ebinas het volgende: Volgens mij wordt er gehakt van gemaakt. Ik mag het alleen nog maar hopen als ik dit zie [ afbeelding ]
snap ook niet dat ze niet gewoon die darm eraf snijden en het dan bakken.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het erge is Het is eigenlijk al gehakt Maar met een darmpje erom Miss culinair weet echt niet veel
Daarvoor moet je IQ blijkbaar iets hoger zijnquote:Op zondag 18 februari 2024 17:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
snap ook niet dat ze niet gewoon die darm eraf snijden en het dan bakken.
Ik zou Sabeau ook niet vertrouwen (maar wie wel want iedereen speelt daar zijn spel ten eigen voordeel) maar bij Jimmy is er volgens mij ook jaloezie in het spel anders zou hij er niet over blijven doordrammen. Het ene sluit het ander niet uit.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wantrouwen en terecht, kleine intrigante is het
Nu zeg je erbij dat het 'ook' wantrouwen is , maar hij weet u waar zijn moeite met haar zit en dat is ze veel lult maar weinig zegt. Daarnaast heeft hij haar ook betrapt op wat leugens , maar ziet hij ook dat ze met Dilon speelt . Dus wmb genoeg terechte argumenten om haar te wantrouwenquote:Op zondag 18 februari 2024 17:19 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik zou Sabeau ook niet vertrouwen maar bij Jimmy is er volgens mij ook jaloezie in het spel anders zou hij er niet over blijven doordrammen. Het ene sluit het ander niet uit.
Ja maar waarom blijft hij het elke dag herhalen sinds ze daar is ? Hij had al vanaf dag 2 een pik op haar toen hij wist dat Dilano haar leuk vond. Hij vindt het niet leuk dat ze zijn plaats/band met Dilano heeft overgenomen denk ik dan.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nu zeg je erbij dat het 'ook' wantrouwen is , maar hij weet u waar zijn moeite met haar zit en dat is ze veel lult maar weinig zegt. Daarnaast heeft hij haar ook betrapt op wat leugens , maar ziet hij ook dat ze met Dilon speelt . Dus wmb genoeg terechte argumenten om haar te wantrouwen
Kinderstem , vreselijk , al probeert ze wel volwassen over te komenquote:Op zondag 18 februari 2024 17:28 schreef zodeju het volgende:
Toch heeft Doriana een lekker stem als ze zingt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |