quote:Op zondag 18 februari 2024 17:15 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy over zijn wantrouwen jaloezie mbt Sabo
Zoek eens op bol.com, misschien zijn ze in de aanbiedingquote:Op zondag 18 februari 2024 17:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geef mij dan maar de Ashleycam.
Het erge is Het is eigenlijk al gehakt Maar met een darmpje erom Miss culinair weet echt niet veelquote:Op zondag 18 februari 2024 17:15 schreef Ebinas het volgende: Volgens mij wordt er gehakt van gemaakt. Ik mag het alleen nog maar hopen als ik dit zie [ afbeelding ]
Ze willen de hele boel roerbakken wat opzich geen slecht idee is.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:15 schreef Ebinas het volgende: Volgens mij wordt er gehakt van gemaakt. Ik mag het alleen nog maar hopen als ik dit zie [ afbeelding ]
snap ook niet dat ze niet gewoon die darm eraf snijden en het dan bakken.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het erge is Het is eigenlijk al gehakt Maar met een darmpje erom Miss culinair weet echt niet veel
Daarvoor moet je IQ blijkbaar iets hoger zijnquote:Op zondag 18 februari 2024 17:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
snap ook niet dat ze niet gewoon die darm eraf snijden en het dan bakken.
Ik zou Sabeau ook niet vertrouwen (maar wie wel want iedereen speelt daar zijn spel ten eigen voordeel) maar bij Jimmy is er volgens mij ook jaloezie in het spel anders zou hij er niet over blijven doordrammen. Het ene sluit het ander niet uit.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wantrouwen en terecht, kleine intrigante is het
Nu zeg je erbij dat het 'ook' wantrouwen is , maar hij weet u waar zijn moeite met haar zit en dat is ze veel lult maar weinig zegt. Daarnaast heeft hij haar ook betrapt op wat leugens , maar ziet hij ook dat ze met Dilon speelt . Dus wmb genoeg terechte argumenten om haar te wantrouwenquote:Op zondag 18 februari 2024 17:19 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik zou Sabeau ook niet vertrouwen maar bij Jimmy is er volgens mij ook jaloezie in het spel anders zou hij er niet over blijven doordrammen. Het ene sluit het ander niet uit.
Ja maar waarom blijft hij het elke dag herhalen sinds ze daar is ? Hij had al vanaf dag 2 een pik op haar toen hij wist dat Dilano haar leuk vond. Hij vindt het niet leuk dat ze zijn plaats/band met Dilano heeft overgenomen denk ik dan.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nu zeg je erbij dat het 'ook' wantrouwen is , maar hij weet u waar zijn moeite met haar zit en dat is ze veel lult maar weinig zegt. Daarnaast heeft hij haar ook betrapt op wat leugens , maar ziet hij ook dat ze met Dilon speelt . Dus wmb genoeg terechte argumenten om haar te wantrouwen
Kinderstem , vreselijk , al probeert ze wel volwassen over te komenquote:Op zondag 18 februari 2024 17:28 schreef zodeju het volgende:
Toch heeft Doriana een lekker stem als ze zingt.
Linkje?quote:
Handig voor febo om zo een voorlopige rangschikking te hebben in verband met sturing van de nominatiebank :-)quote:
Wie gun jij een diner dan moet je die emotie dus aanklikkenquote:Op zondag 18 februari 2024 17:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de bedoeling precies is
Maar zit amper op insta ,ik volg het daar nietquote:Op zondag 18 februari 2024 17:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wie gun jij een diner dan moet je die emotie dus aanklikken
Wie gun jij dan doe ik het welquote:Op zondag 18 februari 2024 17:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar zit amper op insta ,ik volg het daar niet
Ik zie echt niksquote:
Randy en snelquote:Op zondag 18 februari 2024 17:39 schreef Adixsh het volgende:
Doriana vraagt aan Randy of hij wat sneller kan met de kop. SNELLER? Randy is shocked. Gaat vervolgens verder op zelfde tempo.
Edit: toch niet, hij hakt er op los.
Moet je ook voor aanmelding dat je chatberichten van ze krijgtquote:
En waar moet ik dat doen? Want ik heb op chatberichten gekliktquote:Op zondag 18 februari 2024 17:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet je ook voor aanmelding dat je chatberichten van ze krijgt
Je krijgt een melding dat je deel wilt nemen.. zijn meer instas die dat doen..quote:Op zondag 18 februari 2024 17:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En waar moet ik dat doen? Want ik heb op chatberichten geklikt
Maar daar staan nog onbeantwoordw chatberichten van vorig jaar
Na op duizend dingen te hebben geklikt opende er ineens een optie om deel te nemen.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je krijgt een melding dat je deel wilt nemen.. zijn meer instas die dat doen..
Toppiequote:Op zondag 18 februari 2024 17:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Na op duizend dingen te hebben geklikt opende er ineens een optie om deel te nemen.
🥦quote:
Jimmy houdt het gesprek best wel bij zijn eigen verhaal.quote:
Dat bedacht ik mij ook ja.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:39 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Handig voor febo om zo een voorlopige rangschikking te hebben in verband met sturing van de nominatiebank :-)
Daar hebben ze niks Aan. Want als die mensen moeten vervolgens op 3 mensen hun stemmen verdelen dus je weet zo helemaal niksquote:
Basi is deudquote:Op zondag 18 februari 2024 18:06 schreef Snoozey het volgende:
dil wil geen risico
maar wel lekker vlammen met basi
daarna met jimmie
Nee het gaat er over als ze moeten. Want ze vermoeden dat het steeds een maand vast is en dan weer swapquote:Op zondag 18 februari 2024 18:05 schreef greysbones het volgende:
Waarom denken ze dat ze weer mogen kiezen
Geeft een algemene trend aan. Met welke bewoners gaan ze spelen. Wie gaan ze even door een emotionele mangel halen etc.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Daar hebben ze niks Aan. Want als die mensen moeten vervolgens op 3 mensen hun stemmen verdelen dus je weet zo helemaal niks
quote:Op zondag 18 februari 2024 18:11 schreef Mickytjuh het volgende:
"ik denk dat we nog gaan schrikken van alle commotie rondom het programma Big Brother"
Och meisje, niemand heeft het er over. Alleen die drie koeien en een paard die er naar kijken.
En die zijn niet positief over jou
ik voel meequote:Op zondag 18 februari 2024 18:13 schreef greysbones het volgende:
Iedereen doet mee
Hebben we al een teiltje
Alice Ash Tomquote:Op zondag 18 februari 2024 18:14 schreef rinardo het volgende:
om mee te stemmen op dat etentje moet je hier klikken
[ link | afbeelding ]
Het is best gevaarlijk als ze dit binnen wetenquote:
Ja, en zie ineens ook allemaal andere berichten daar van bb, ik wist dit dus ook nietquote:
Had het ook al gepostquote:
Mutequote:
Ik weet iedere keer tijdens het eten weer waarom de "geen pingpong ballen" regel er isquote:
die berichten zijn echt van BB zelf?quote:Op zondag 18 februari 2024 18:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja, en zie ineens ook allemaal andere berichten daar van bb, ik wist dit dus ook niet
Glennquote:Op zondag 18 februari 2024 18:24 schreef Joyce-43 het volgende:
hij hoefde ook niet weg
wie zitten er normaal aan die tafel en naast ashley
Wel verrassend dat Alice ineens bovenaan staat.quote:
Ik ookquote:Op zondag 18 februari 2024 18:31 schreef Adixsh het volgende:
Ik vind het juist een héél goed idee van het potje!
het is het officiele bb accountquote:Op zondag 18 februari 2024 18:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die berichten zijn echt van BB zelf?
Hou daar nou eens mee op joh. Het is niet nodig om iemand af te fakkelen op zijn uiterlijk.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
Wat heeft die Asla een vreselijk leijke kop trouwens.. beroerde verbouwingen eisen hun tol
Dilan zit in de kont van schattige onschuldige Saboquote:
Het valt op, en ze heeft het zichzelf ook nog aangedaan, ik sta volledig in mijn rechtquote:Op zondag 18 februari 2024 18:36 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Hou daar nou eens mee op joh. Het is niet nodig om iemand af te fakkelen op zijn uiterlijk.
Botox begint wat af te zakken waardoor de boel niet meer strak zit.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
Wat heeft die Asla een vreselijk leijke kop trouwens.. beroerde verbouwingen eisen hun tol
Goed niveau ook.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het valt op, en ze heeft het zichzelf ook nog aangedaan, ik sta volledig in mijn recht
heb ff wat printscreens gemaakt, ben helemaal verbaasd dat ik dit gemist hebquote:Op zondag 18 februari 2024 18:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die berichten zijn echt van BB zelf?
Jaquote:Op zondag 18 februari 2024 18:40 schreef Snoozey het volgende:
hebben ze het nu over tampons inbrengen??
Ze gebruikt ze nietquote:Op zondag 18 februari 2024 18:42 schreef Snoozey het volgende:
wie heeft de eerst bij haar ingebracht?
Misschien heeft ze net als Naomi een cupquote:
Ik kan het sowieso niet vindenquote:Op zondag 18 februari 2024 18:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb ff wat printscreens gemaakt, ben helemaal verbaasd dat ik dit gemist heb
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ro heeft ook geen kinderenquote:Op zondag 18 februari 2024 18:45 schreef rinardo het volgende:
Ronahi zegt bij ons vanaf 2,5 verplicht naar school, Dilano zegt bij ons niet verplicht, mag naar peuterspeelzaal maar niet verplicht, ronahi zegt nee hoor bij ons verplicht.
ik kijk google
Welke leeftijd kind naar school België?
Het is zo dat kinderen in België vanaf 2,5 jaar naar school mogen en pas vanaf 5 jaar werkelijk schoolplichtig zijn.
Ja in principe gaat ieder Vlaams kind vanaf drie jaar wel naar school, want al je vriendjes en buurtgenoot jes gaan naar school.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:45 schreef rinardo het volgende:
Ronahi zegt bij ons vanaf 2,5 verplicht naar school, Dilano zegt bij ons niet verplicht, mag naar peuterspeelzaal maar niet verplicht, ronahi zegt nee hoor bij ons verplicht.
ik kijk google
Het is zo dat kinderen in België vanaf 2,5 jaar naar school mogen en pas vanaf 5 jaar werkelijk schoolplichtig zijn.
gewoon de hoofdpagina van BB op instagramquote:Op zondag 18 februari 2024 18:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet vinden , maar maakt niet uit
Dan ben ik kennelijk lid van een andere groep , geen ideequote:Op zondag 18 februari 2024 18:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
gewoon de hoofdpagina van BB op instagram
[ link | afbeelding ]
ja, maar das in NL ook zo, maar het is niet verplicht, dus zelfde regels als in Belgiequote:Op zondag 18 februari 2024 18:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja in principe gaat ieder Vlaams kind vanaf drie jaar wel naar school, want al je vriendjes en buurtgenoot jes gaan naar school.
dit is de echte https://www.instagram.com/bigbrothernlbe/quote:Op zondag 18 februari 2024 18:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan ben ik kennelijk lid van een andere groep , geen idee
Kijk je niet stiekem op FB want op insta moet je naar de officiële insta van BBquote:Op zondag 18 februari 2024 18:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan ben ik kennelijk lid van een andere groep , geen idee
Ga ik straks ff op mijn mobiel testenquote:Op zondag 18 februari 2024 18:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
dit is de echte https://www.instagram.com/bigbrothernlbe/
Ik heb geen FBquote:Op zondag 18 februari 2024 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kijk je niet stiekem op FB want op insta moet je naar de officiële insta van BB
Wat zei ze.....quote:Op zondag 18 februari 2024 18:23 schreef marky het volgende:
Ty trekt zich geen moer aan van de opmerking van Ashley en blijft zitten.
Klopt.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, maar das in NL ook zo, maar het is niet verplicht, dus zelfde regels als in Belgie
WTFquote:Op zondag 18 februari 2024 18:54 schreef greysbones het volgende:
Ro
Heeft vorig jaar aan zichzelf gewerkt
Zat heel diep
Zelfs man wist het niet
Wat zei ze..quote:Op zondag 18 februari 2024 18:23 schreef marky het volgende:
Ty trekt zich geen moer aan van de opmerking van Ashley en blijft zitten.
De donkere kant heeft ze al eerder benoemt in BBquote:Op zondag 18 februari 2024 18:54 schreef greysbones het volgende:
Ro
Heeft laatste 5 jAar aan zichzelf gewerkt
Zat heel diep
Zelfs man wist het niet
Mijn dochters hebben zo'n oma (gastouder) en het is heerlijk.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:47 schreef greysbones het volgende:
Aah dyllie
Als ze een dagje minder werken ( omdat ze ouder zijn ) kun je ze toch die dag naar opa en oma brengen
oke dan zal google niet kloppenquote:Op zondag 18 februari 2024 18:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Klopt.
Alleen mogen ze hier pas vanaf vier en mogen ze daar al veel eerder.
Nederland:quote:
ja dus , en ik zei belgie is hetzelfde beide landen vanaf 5 jaar leerplichtigquote:Op zondag 18 februari 2024 19:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nederland:
Vanaf 3 jaar en 10 maanden mag uw kind naar de wendagen. Uw kind mag vanaf 4 jaar naar de basisschool. De leerplicht begint op de 1e dag van de nieuwe maand nadat het kind 5 jaar is geworden.
Ik heb echt nergens beweerd dat dat stuk niet klopte, dat maak jij er van.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja dus , en ik zei belgie is hetzelfde beide landen vanaf 5 jaar leerplichtig
ah oke, Fel? ik? nee hoorquote:Op zondag 18 februari 2024 19:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb echt nergens beweerd dat dat stuk niet klopte, dat maak jij er van.
Je leek te zeggen dat het precies dezelfde regels waren als in Nederland..en daar ging ik op in.
Doe niet zo fel.
ik kan dit totaal niet vindenquote:
Het komt door je post icoontje denk ik dat ik het zo leesquote:
Rinardo heeft hier een uitgebreide beschrijving staanquote:
Ga naar insta van bbquote:
Ik kan daar met mijn hoofd echt niet bijquote:Op zondag 18 februari 2024 19:06 schreef Puzzie het volgende:
Glen is echt gevallen voor schattige Sabootje
Om het te openen moet je wel een account hebben en ingelogd zijn.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ga naar insta van bb
Klik in de bio op iets met de term "livestream updates"
Klik op "aanmelden"
hahaha oke, ik zal hem weghalen, even zien hoe ook al weerquote:Op zondag 18 februari 2024 19:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het komt door je post icoontje denk ik dat ik het zo lees
Het ging op de streams over Belgisch schoolsysteem.quote:
Ik begrijp er ook weinig van maar ik zie wel dat erg de neiging heeft om te vergoelijkenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan daar met mijn hoofd echt niet bij
Die omhooggevallen tutta
ja zag het dank je welquote:Op zondag 18 februari 2024 19:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ga naar insta van bb
Klik in de bio op iets met de term "livestream updates"
Klik op "aanmelden"
Nee die zit in de pocketquote:
Ja hier maakte ze een kapitale fout.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:08 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
Sabeau heeft super veel gevoel maar kan JIJ Glenn zelf en JIj Glenn spel goed scheiden
Dat ja , Glenn is gonequote:Op zondag 18 februari 2024 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee die zit in de pocket
En door het te zeggen zorgt ze ervoor dat dit zo blijft
Als ze er een kwast van kan maken, moet een bezem ook kunnenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:10 schreef greysbones het volgende:
Lekker dat haar door die keuken heen zwiepen
Dan is het te hopen dat ze ook die cameltoe van Alice heeft gezien.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok even een ietsje
Wij deelden hier in de eerste weken allemaal close ups van Alice in sportbroekjes.
Sabeau loopt in een sportbroekje.
Zou ze ook dit express doen?
Wij?quote:Op zondag 18 februari 2024 19:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok even een ietsje
Wij deelden hier in de eerste weken allemaal close ups van Alice in sportbroekjes.
Lay-out problemen ? Had iemand in 40+ ook last vanquote:Op zondag 18 februari 2024 19:13 schreef mario390 het volgende:
fok gaat niet meer ik kreg nur en
groene site met text
quote:Op zondag 18 februari 2024 19:12 schreef Puzzie het volgende:
Sabo weet heel goed dat haar vrienden haar op tv zien zoals ze is, nou dat is dan geen goed teken.
En dat zwarte broeken niet slim zijn.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan is het te hopen dat ze ook die cameltoe van Alice heeft gezien.
Ms omdat ze gesport heeftquote:Op zondag 18 februari 2024 19:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok even een ietsje
The rise and fall of Big Brother?quote:
Ik ook;(quote:Op zondag 18 februari 2024 19:13 schreef mario390 het volgende:
fok gaat niet meer ik kreg nur en
groene site met text
Neeeequote:Op zondag 18 februari 2024 19:17 schreef Adixsh het volgende:
Danny is pas 43. Ik dacht dat hij veel ouder was.
Hij lijkt ook veeel ouderquote:Op zondag 18 februari 2024 19:17 schreef Adixsh het volgende:
Danny is pas 43. Ik dacht dat hij veel ouder was.
Nee nee, sowieso én alleen de eerste 5 afleveringen toch?quote:Op zondag 18 februari 2024 19:18 schreef greysbones het volgende:
Gewoon zoals het eigenlijk hoort
Strijden met elkaar
Ehh hoeveel BB heeft Sabeau gekeken
0?
Ja hij is 53quote:Op zondag 18 februari 2024 19:19 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Glenn zei het net. Of ik moet het verkeerd verstaan hebben?
Ja maar haar oma heeft alles gezienquote:Op zondag 18 februari 2024 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee nee, sowieso én alleen de eerste 5 afleveringen toch?
Nou dan klopt mijn inschattingquote:
Ja, in tegenstelling tot de "topturner" Dilanoquote:Op zondag 18 februari 2024 19:19 schreef Snensie het volgende:
Ik vind dat smalle mooier dan dat gespierde maar ik vind het wel heel knap dat Alice dat sporten zo goed volhoudt.
Oh, dat lees ik nooit 🤦🏼quote:Op zondag 18 februari 2024 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja hij is 53
Staat ook in zijn topic
Daar was ze erg vaag over.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:18 schreef greysbones het volgende:
Gewoon zoals het eigenlijk hoort
Strijden met elkaar
Ehh hoeveel BB heeft Sabeau gekeken
0?
quote:Op zondag 18 februari 2024 19:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Och sabeau gaat alweer vragen of Dilano zijn ei kwijt heeft gekund en offie dat nog bij haar wil
Mijn hemelquote:Op zondag 18 februari 2024 19:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Och sabeau gaat alweer vragen of Dilano zijn ei kwijt heeft gekund en offie dat nog bij haar wil
Jaaaquote:
hij is tenslotte ook duiker hequote:Op zondag 18 februari 2024 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jaaa
Je moet ook de diepe dingen op kunnen zoeken
ja hier ook lay out problemenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lay-out problemen ? Had iemand in 40+ ook last van
wat zit daarin?quote:Op zondag 18 februari 2024 19:15 schreef engine het volgende:
Stream hoogtepunt van vandaag.
[ afbeelding ]
Water met zeepsop, want de pan was vies en oliequote:
Ja we hebben wederom iemand die zich kapper noemt, maar het niet isquote:Op zondag 18 februari 2024 19:26 schreef Adixsh het volgende:
Ik vind het korte haar wel beter staan bij Dilano. Hóe het geknipt is minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |