daar had ze wat aan gehad en denk dat ze dat meer gewaardeerd had ookquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:27 schreef spapaars het volgende:
Ze moet gewoon de waarheid zeggen, Ashley je bent een bemoeizuchtige vervelende en wat ordinaire bitch.
Ja man.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Randy die alleen maar uhm kan zeggen
Kaap?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:30 schreef superniger het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
Hier kan je gezellig praten over wat op de streams gebeurd.
Voor de gezellige babbel kan je in de SC terecht zodat de COS ook de COS blijft ➡️ Slowchat
[ afbeelding ]
De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1] [Stream 2]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je ¤4,99 (met reclame) of ¤8,99 (zonder reclame) per maand
BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brussel
Waar op tv te bekijken?
Dagsamenvatting (elke werkdag)
[NL] Vanaf15 januari om 20,30 uur op RTL5.
[NL] Op zaterdagvond om 20.00 uur de live-show waarin ook de afvallers bekend gemaakt gaan worden.
[BE] Vanaf 15 januari dagelijks om 20.30 uur op Goplay en 22 uur op play 4
[BE] Liveshow om 20.00 uur (elke zaterdag)via Telenet 247 &goplay stream 1
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
[ afbeelding ]
Bewoners
Foto's zijn aanklikbaar, je komt dan rechtstreeks in het topic waar meer info over de bewoner staat.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ [url=https://i.postimg.cc/3RJ7nBkt/Jimmy-160.jpg]afbeelding ][/url] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ [ [url=https://i.postimg.cc/dVjL6wWD/Randy-160.jpg]afbeelding ][/url] link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ [ [url=https://i.postimg.cc/HLJ1Fg9P/Tom-160.jpg]afbeelding ] [/url]link | afbeelding ]
Bron bewonersfoto's: Tom Cornelissen & Rob Jacobs
[ afbeelding ]
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
[ afbeelding ]
Regels
• Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
• Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
• Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Snel willen scorenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom pas je de TT niet aan?
Haar houding tijdens het gesprek had ze ter illustratie kunnen noemen als toelichting op "sfeerbepalend". Gemiste kans.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:28 schreef ben34567 het volgende:
Ashley en de kunst van het gaslighten.
Nieuwsgierigheid ? De hele toon van dit gesprek was aanvallend bedoeld.
TT is niet veranderd vorige was ook ditquote:
Idd.. zij durft alleen maar in haar groepje zich uit te spreken. Ik hoop echt zo erg dat volgende nominatie zij en Ronahi tegen elkaar worden gezet. En dan graag dat Ronahi moet gaan zodat Doriana er een stuk minder sterk staat.quote:
Ik wil dit ookquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd.. zij durft alleen maar in haar groepje zich uit te spreken. Ik hoop echt zo erg dat volgende nominatie zij en Ronahi tegen elkaar worden gezet. En dan graag dat Ronahi moet gaan zodat Doriana er een stuk minder sterk staat.
Moeilijk om goed te kunnen nadenken als je met dat mens een gesprek hebt. Ze is intimiderend. Ook haar lichaamshouding was aanvallend gericht; zette zich zeer close bij Doriana.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:31 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Haar houding tijdens het gesprek had ze ter illustratie kunnen noemen als toelichting op "sfeerbepalend". Gemiste kans.
Amateursquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:32 schreef Pearlbitch het volgende:
We horen studiogeluid op de stream
De wat?quote:
Nou nouquote:
Dat realiseer ik me ook.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:33 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Moeilijk om goed te kunnen nadenken als je met dat mens een gesprek hebt. Ze is intimiderend. Ook haar lichaamshouding was aanvallend gericht; zette zich zeer close bij Doriana.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:35 schreef freaky40 het volgende:
We coming for you Dor en Rot! Die staan er volgende week op.
Laten we het hopen! Wordt tijd.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:35 schreef freaky40 het volgende:
We coming for you Dor en Rot! Die staan er volgende week op.
wat hoor je precies`?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu zowel audio van de bewoners als van de studio op stream
Beter dan die Fluor rozequote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:35 schreef Yasmin__x het volgende:
Mooi die rode lippenstift bij Ashley.
Zal niet op hun scherm zijn die bijgeluiden.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu zowel audio van de bewoners als van de studio op stream
Laat dit maar Marioquote:
Was iig eerlijk geweest ipv dat schapengedragquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:37 schreef zodeju het volgende:
Vond het mooi dat in de groep waar Ashley zat ook flink commentaar was op haar vraag.....Bassiri....wat dacht je dat ze gaat zeggen ik heb jou genomineerd omdat je een bitch bent.....
Het is niet omdat je niet eerlijk wil zijn dat je schapengedrag vertoont. Vertel je ook tegen je baas of collega dat je hem/haar een eikel vindt ? Ben je een schaap als je dat niet doet ?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Was iig eerlijk geweest ipv dat schapengedrag
gaat dat?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:39 schreef spapaars het volgende:
Heb de stream even vooruit gespoeld.
[ afbeelding ]
Ze krijgen alles opgestuurdquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
ja ja
BB heeft fans gewoon genaaid
is veel werk manquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:40 schreef Kissingbird het volgende:
Rustig aan man
nog meer nadenken voor ik mn hand opsteek
helemaaaaal nieeeeeeeeee
Spoel het dan gelijk ff door naar de finale!!! Scheelt ons 2 maanden..quote:
Auwquote:
En moe worden?quote:
Dat denk ik dus ookquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:41 schreef greysbones het volgende:
echt scheer die baard er eens af
veel beter
gaat zeker nur dag vor dagquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:41 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Spoel het dan gelijk ff door naar de finale!!! Scheelt ons 2 maanden..
Echt bro.quote:
eraf = 15 jaar jongerquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:41 schreef greysbones het volgende:
echt scheer die baard er eens af
veel beter
Ja echt he...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:43 schreef Ireth het volgende:
"Wie wil als eerste??"
Goh verrassend...
Alweer Celine?quote:
soebarfoe justicequote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:43 schreef Schakeltopia het volgende:
straks nog even huilende soebaroe?
allemaal chocolaaaaaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy doet even peptalk
Wraak zal zoet zijn
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:46 schreef Kissingbird het volgende:
ja jimmie de wraak zal zoet zijn
ashley: volgende week staan ze erop
beuk ze allemaal de bank op! helemaal klaar ermee nou
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy doet even peptalk
Wraak zal zoet zijn
Doet ze goed......quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:46 schreef Kissingbird het volgende:
ja jimmie de wraak zal zoet zijn
ashley: volgende week staan ze erop
beuk ze allemaal de bank op! helemaal klaar ermee nou
quote:
Ja Dilano is de hele dag door bezig een typetje te spelen. Niet zoals hij is maar zoals hij zichzelf graag ziet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:48 schreef lojanda het volgende:
Dilano net weer.. wat een kwijl is het toch. Bij alles wat uit zijn mond komt is zo wel doordacht hoe hij hetvmoet verwoorden en zeggen. Zo niet spontaan en daarom voor mij niet echt maar nep.
Ik ben het een keer eens met wat Ashley nu zegtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley: "Ik beuk ze allemaal die bank op."
Ashley is queen. Die mag alles zeggen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:47 schreef BelgianMagic het volgende:
Degoutant gwn vn Ashley "ik flikker hen allemaal de bank op" . Maar Doriana/Ronahi zijn de kl***wijven?
NEENquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou kan ze er volgende week weer op
Do keek afkeurend, die gaat eraan!!!!!!!!!!!!! heerlijk dit ashley als eerstequote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:50 schreef PinkLow het volgende:
Ik wilde de reacties van Ro en Do graag zien
Big Brother is ook niet gek en doet dit expresquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Do keek afkeurend, die gaat eraan!!!!!!!!!!!!! heerlijk dit ashley als eerste![]()
![]()
wie zijn dat?quote:
niet spoilerenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:51 schreef 5thencounter het volgende:
Natuurlijk moet het mannetje weg. daar zijn er teveel van
is fanta vriendjequote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom zit de vriend van Alice nooit in het publiek? De vorige keer ook niet.
bij de polizieeequote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Misschien vanwege zijn werk bij de politiequote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:52 schreef MacDeMarco het volgende:
quote:
De stream loopt sychroon met de tv, het blijft gokkenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
niet spoileren![]()
het is nog heel spannend nu
Oke, ik weet niet alles van de familie en vrienden.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Misschien vanwege zijn werk bij de politie
ik weet hetquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De stream loopt sychreen met de tv, het blijft gokken
Bij mij loopt de stream 3 seconden voorquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De stream loopt sychroon met de tv, het blijft gokken
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:53 schreef Rhosyn het volgende:
Het enige voordeel dat Ashley als eerste is vrijgesteld is dat ze nu een nog grotere bek gaat krijgen.
zie het zelf heel kortquote:
Er werd volgens mij gezegd dat de volgorde willekeurig wasquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:53 schreef Rhosyn het volgende:
Het enige voordeel dat Ashley als eerste is vrijgesteld is dat ze nu een nog grotere bek gaat krijgen.
de deur in de studio zit 40 meter verder ofzoquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:54 schreef Ebinas het volgende:
Die deur is ook wel misselijkmakend als je er in moet.
Zelfs als je naar huis wilt, weet je niet waar die opengaat
Vergeten ze tochquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:54 schreef Krambo het volgende:
[..]
Er werd volgens mij gezegd dat de volgorde willekeurig was
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:54 schreef Kissingbird het volgende:
Aan jou te danken wie nu weggaat
oelalalaalalalalalalaaaaaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:55 schreef Schakeltopia het volgende:
daar links achter
[ afbeelding ]
Maar ze is wel het eerste genoemdquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:54 schreef Krambo het volgende:
[..]
Er werd volgens mij gezegd dat de volgorde willekeurig was
Maar die blik van Ariana die wist echt niet waar die openging.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
de deur in de studio zit 40 meter verder ofzo
durf ik niet te zeggenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat hij ook niet in Nederland was op dit moment....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |