SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Lekker gegamed vanmiddag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Word er hier GVD nog een beetje gebolkt of wah?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Bolkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier GVD nog een beetje gebolkt of wah?![]()
Niet vloekenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier GVD nog een beetje gebolkt of wah?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik mag een nieuwe auto uitzoeken maar ik weet niet wat
Waar kan je uit kiezen?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:15 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik mag een nieuwe auto uitzoeken maar ik weet niet wat![]()
De avond helemaal vol geplandquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ben nog bezig. Tot 20 uur. Dan bb. En daarna gamen tot mijn man thuis is
Ik ga the battle of the bands kijken en BB op de achtergrond en de COS op de voorgrond
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een Lada Niva niks voor jouquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:15 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik mag een nieuwe auto uitzoeken maar ik weet niet wat![]()
![]()
O jee, kan ik je ook niet in adviseren heb er weinig verstand van.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:15 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik mag een nieuwe auto uitzoeken maar ik weet niet watWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Budget C-segment. Zit nu beetje naar de crossovers te kijken vooral.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Niet vloeken gvd!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier GVD nog een beetje gebolkt of wah?![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja wat voor auto's zijn danquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:18 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Budget C-segment. Zit nu beetje naar de crossovers te kijken vooral.![]()
![]()
Hyundai Tucson, Skoda Kamiq, Mazda CX-30, Ford Kuga, Volvo XC40, dat segmentquote:
Volvoquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:23 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hyundai Tucson, Skoda Kamiq, Mazda CX-30, Ford Kuga, Volvo SC40, dat segment![]()
![]()
Spannend ik ookquote:
Dan is de keuze makkelijk. Volvoquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:23 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hyundai Tucson, Skoda Kamiq, Mazda CX-30, Ford Kuga, Volvo SC40, dat segment![]()
![]()
quote:Die vind ik vrij klein van binnenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Spannend ik ook
[..]
Dan is de keuze makkelijk. Volvo
Sowieso is ford plasticquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:25 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
[..]
Die vind ik vrij klein van binnen
En volvo is volvo![]()
![]()
Ik heb nog geen specifieke modellen op het oog, dat was puur om beetje de klasse aan te geven.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Sowieso is ford plastic
En volvo is volvo
De hele klasse ligt nog open
Ford Mustang Shelby 5.0l V8 is wel leuk speelgoed.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Sowieso is ford plastic
En volvo is volvo
* Fogel moet weer eens terug naar de VS...I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nein!quote:I'm surrounded by morons!
hundI'm surrounded by morons!
Schpekkie
immerI'm surrounded by morons!
ViseiI'm surrounded by morons!
NEinquote:I'm surrounded by morons!
Ik lig met 39.6⁰C op de bank.
Mama had gelijk.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Awwwquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik lig met 39.6⁰C op de bank.
Mama had gelijk.![]()
![]()
Ja dit is wel even een domper.
Ik weet niet wat erger is.. de koorts of mama gelijk gevenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja begin jij nu GODVERDOMME OOK Alquote:![]()
![]()
![]()
Als jullie nog even zo doorgaan dan zal ik jullie eens laten zien wat vloeken pas echt is ja!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Vrouwen die iemand anders gelijk gevenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja dit is wel even een domper.
Ik weet niet wat erger is.. de koorts of mama gelijk geven![]()
Dat kan helemaal niet gekkie
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oow dat scheelt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouwen die iemand anders gelijk geven![]()
Dat kan helemaal niet gekkie
Dan hoef ik mama geen gelijk te gevenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat kun je helemaal niet hoe graag je het ook zou willen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Oow dat scheelt.
Dan hoef ik mama geen gelijk te gevenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nog één zo'n vloek en Paul kom op bezoek!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja begin jij nu GODVERDOMME OOK Al![]()
![]()
![]()
Als jullie nog even zo doorgaan dan zal ik jullie eens laten zien wat vloeken pas echt is ja!![]()
Laat maar komen, dan krijg die ook een goed pak slaag!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog één zo'n vloek en Paul kom op bezoek!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb net MrMickytjuh gebeld en gezegd dat als hij had geweten wat ik ALLEMAL ging doen bij me ook gewaarschuwd zou hebben
Hij moest lachen, dat klopt, en hij weet hoe ik ben.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wat heb je dan allemaal gedaan? Gezeikt over dat je koorts hebt
Wezen wandelen, voetbal kijken bij vrienden en haringhappen in de PaternosterOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ow, dat zijn allemaal dingen die je prima kan doen met een beetje koorts joh.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Potdomme ik mag hopen van nietquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:06 schreef Speklap3000 het volgende:
Er wordt hier toch niet gevloekt he?![]()
![]()
Dode Topic Kerk.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:06 schreef Speklap3000 het volgende:
Er wordt hier toch niet gevloekt he?I'm surrounded by morons!
Jeetje, wat creatiefquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dus hier mag onze jonge paultje wel gewoon finaal uitgewoond worden door de heilige vaders van de het Doden Topic Geloof?quote:![]()
Met hetzelfde gemak bats je @Paul in zijn achterbakquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus hier mag onze jonge paultje wel gewoon finaal uitgewoond worden door de heilige vaders van de het Doden Topic Geloof?![]()
Sow, die kan na de mis van morgen vroeg de rest van volgende week niet meer lopenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:08 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Met hetzelfde gemak bats je @:paul in zijn achterbak
Als hij dat lekker vind, waarom niet?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus hier mag onze jonge paultje wel gewoon finaal uitgewoond worden door de heilige vaders van de het Doden Topic Geloof?
Volgens mij ontvangt hij maar wat graag het lichaam van bolke en bolkequote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als hij dat lekker vind, waarom niet?
Wijn en een jostiquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sow, die kan na de mis van morgen vroeg de rest van volgende week niet meer lopen
Hohoho, je moet paul wel bij zijn volledige titel noemen! Hij is een echte klapjosti die enkel genoeg ritme gevoel heeft om op het einde te klappen voor de betere jostiesquote:
Het is pas fatsoenlijk hete soep als het morgen resulteert in lava hete poepquote:
2 x genotquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is pas fatsoenlijk hete soep als het morgen resulteert in lava hete poep![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is pas fatsoenlijk hete soep als het morgen resulteert in lava hete poepZo is datquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
De soep wordt nooit zo heet gegeten als zij wordt opgediend![]()
![]()
Behalve die slokjes soep die je rechtstreeks uit de pan neemtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
De soep wordt nooit zo heet gegeten als zij wordt opgediendmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Wijnbolk dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wijnen, onesie en bb![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:23 schreef Mazikeen het volgende:
Wijnbolk dan maarRode wijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wijnen, onesie en bbI'm surrounded by morons!
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja zeker. Mucho mas de normale versie.![]()
"mas" is Noors voor gezeik.
Ivm verhuizing? Hier wat chiller bolk dagje. Wel lekker gewandeldquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:29 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Wel okey beetje druk dagje, hoe issie met jou?![]()
![]()
Ik lig heerlijk onder een dekentjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee ga ik morgen weer beetje mee verder. Vandaag was m'n zus op visite met de kids, das wel ff drukquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ivm verhuizing? Hier wat chiller bolk dagje. Wel lekker gewandeld![]()
![]()
Oh zo'n druktequote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:32 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Nee ga ik morgen weer beetje mee verder. Vandaag was m'n zus op visite met de kids, das wel ff druk![]()
![]()
Hoi hoiquote:
Hoe gaat het met je? Al wat opgeknapt?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik lig heerlijk onder een dekentje![]()
Fijn dat je er bent toppertjequote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hoi hoi
[..]
Hoe gaat het met je? Al wat opgeknapt?![]()
![]()
quote:![]()
Ja thx 2 JIJ! @Harrie @Dotteke @Mickytjuh en @yvonne
Anders was ik echt weggeweest
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2024 20:36:17 ]![]()
Nou de 39.6 van een half uur geleden heb ik nog niet gepeerreviewed zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hoi hoi
[..]
Hoe gaat het met je? Al wat opgeknapt?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ben zo blij van niet!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]![]()
Ja thx 2 JIJ! @:harrie @:dotteke @:Mickytjuh en @:yvonne
Anders was ik echt weggeweest![]()
![]()
![]()
Mijn collega die carnaval had gevierd heeft precies hetzelfde als jijquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou de 39.6 van een half uur geleden heb ik nog niet gepeerreviewed zullen we maar zeggen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]![]()
Anders was ik echt weggeweest
Zuur!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Mijn collega die carnaval had gevierd heeft precies hetzelfde als jijOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
O toch weer koorts gekregenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou de 39.6 van een half uur geleden heb ik nog niet gepeerreviewed zullen we maar zeggen
Ja mama had gelijkquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Volgende keer dan toch maar luisterenquote:
Ohquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:23 schreef ieniminimuis het volgende:
En just like that ben ik uitgekeken op Tom Kha soep![]()
* devzero past lijstje aan![]()
Ow nee daar moet ik niet aan denken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Carnavalgriep. Maar ze heeft wijn en voelt zich al beter
Wijn is fijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow nee daar moet ik niet aan denken.![]()
![]()
The Prodigy!!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik lig wel heerlijk dood te zijn op de bank hoorOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Pak ik chips of pak ik geen chips?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je laat iemand chips voor je halen!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Pak ik chips of pak ik geen chips?I'm surrounded by morons!
De vraag stellen is 'm beantwoordenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Pak ik chips of pak ik geen chips?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Er is hier niemand om mijn chips te pakkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Vraag het me nog maar eens over een aantal maandenquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
SlSlecht geregeldquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Er is hier niemand om mijn chips te pakkenI'm surrounded by morons!
Ja ik wil MrMickytjuh niet besmetten heOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nou en, heeft hij ook een weekje vrij.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik wil MrMickytjuh niet besmetten he~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Met chips?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik wil MrMickytjuh niet besmetten heI'm surrounded by morons!
Carnavalsvierders
Eerst een week niks waard omdat ze carnaval vieren en katers hebben. Daarna een week niks waard omdat ze ziek zijn
Ik kom nooit onder de rivieren.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:05 schreef Speklap3000 het volgende:
Carnavalsvierders
Eerst een week niks waard omdat ze carnaval vieren en katers hebben. Daarna een week niks waard omdat ze ziek zijn~FEYENOORD~
Boven de rivieren is het een stuk makkelijker ademenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kom nooit onder de rivieren.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Zegt genoeg.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:07 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Boven de rivieren is het een stuk makkelijker ademen~FEYENOORD~
Het enige zuiden wat telt isquote:Zuid
Holland
Daar kennen ze goede leeft nietquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:08 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Het enige zuiden wat telt isZuid
Holland
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:08 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Het enige zuiden wat telt isZuid
Holland
Trotste mama van Ambar
Ditquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar kennen ze goede leeft nietI'm surrounded by morons!
Het is frietOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb echt al een week zin in een frikandel.~FEYENOORD~
Bedankt voor het bewijs dat ze boven de rivieren niks van goed eten hebben begrepenquote:
Ik had je best hoog zitten, maar nu maak je het me wel lastig.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Er zijn hier genoeg mannen die maar wat graag hun frikandel in je mondje willen proppenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb echt al een week zin in een frikandel.
Met uitjes?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn hier genoeg mannen die maar wat graag hun frikandel in je mondje willen proppen
Sorry, het is gewoon geschiedkundig frietOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Tsja, ik snap dat het voor jou lastig is om zulke superieure smaak en textuur aan te kunnen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:10 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik had je best hoog zitten, maar nu maak je het me wel lastig.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wel met mayoquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn hier genoeg mannen die maar wat graag hun frikandel in je mondje willen proppen
~FEYENOORD~
Nee.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Sorry, het is gewoon geschiedkundig friet~FEYENOORD~
Daar zorgen ze wel voorquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wellicht zelfs met een beetje aangebakken kop kaas en een huis geklopt room sausjequote:
Maar ik ga mij hier niet meer kwaad om maken, dit is een goede voornemen van mij
~FEYENOORD~
Man man man, ik had jou best hoog zitten maar dat bleek ook maar een illusiequote:
Kom maar eens hier, dan geef ik je smaak en textuurquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, ik snap dat het voor jou lastig is om zulke superieure smaak en textuur aan te kunnen.
Goed dat je eindelijk tot inkeer komt en de opper heerlijke friet gaat omarmenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
Maar ik ga mij hier niet meer kwaad om maken, dit is een goede voornemen van mij![]()
Het voelt weer als thuisquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, ik had jou best hoog zitten maar dat bleek ook maar een illusie~FEYENOORD~
Ben jij ook een van die mensen?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed dat je eindelijk tot inkeer komt en de opper heerlijke friet gaat omarmen![]()
Ik hou wel van Brabanders en Vlamingen, altijd aardig volk als ik er wel kom
Limburg is echt heel erg kut.~FEYENOORD~
Ik ga naar bed schatjesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dan liever Limburgers nog. Raar volk hoor, maar ze zijn wel zichzelf.
Brabant is een beetje de blinde darm van het land.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Joeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
~FEYENOORD~
Ik ben onschuldig tot het tegendeel bewezen isquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]![]()
Anders was ik echt weggeweest![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig tot het tegendeel bewezen is![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-02-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 3788 / +146 / +107 / 5360 / 6377
2. devzero / 1578 / +191 / +1 / 649 / 1016
3. JustinK / 1487 / +85 / +85 / 2535 / 3281
4. mario390 / 644 / +71 / +23 / 202 / 418
5. KoningWouter / 599 / +23 / +55 / 648 / 844
6. Mickytjuh / 590 / +9 / +14 / 819 / 1090
7. HappyCharly / 552 / +16 / +52 / 1781 / 2102
8. Harrie / 540 / +37 / +1 / 755 / 1039
9. KillemWieft / 461 / +9 / +14 / 164 / 296
10. DerRabbit / 341 / +27 / +1 / 540 / 665
11. Paul / 308 / +11 / +4 / 1111 / 1381
12. hemarookworst / 289 / +6 / +0 / 482 / 659
13. Rob / 242 / +1 / +15 / 186 / 266
14. kree / 241 / +3 / +40 / 403 / 520
15. Mazikeen / 220 / +1 / +6 / 529 / 638
16. DJMO / 202 / +4 / +0 / 177 / 267
17. ieniminimuis / 194 / +2 / +2 / 331 / 440
18. Grrrrrrrr / 162 / +0 / +7 / 142 / 204
19. Shii / 158 / +0 / +2 / 204 / 286
20. gebrokenglas / 147 / +0 / +9 / 138 / 201SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
Novaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:29 schreef Nova het volgende:
[..]
Herr Flick von die Gestapo, om een heerlijke frikandel speciaal te maken volg je deze stappen:
1. Bak de frikandellen in hete olie tot ze goudbruin en knapperig zijn.
2. Snijd ondertussen een wit puntje open (of gebruik gewoon jouw favoriete broodje).
3. Leg de gebakken frikandel op het broodje - klaar voor actie!
En hier komt het "speciale" gedeelte:
4a: Voeg wat currysaus toe bovenop de hele lengte van jouw smakelijke gefrituurde vriend.
4b: Giet er ook nog wat mayonaise overheen omdat we wel houden van extra sauzigheid!
5c: Strooi dan rijkelijk gesnipperde uitjes over alles heen want dat voegt die zachte bite toe waar we allemaal zo dol op zijn.
6d: Voor dat laatste beetje pit kun je eventueel plakjes augurk of zelfs pindasaus naar keuze toevoegen.
Et voilà, geniet als Herr Flick von die Gestapo nu met volle teugen van jouw overheerlijke Friekadel Specjal! En vergeet niet mij jaloers achter te laten terwijl we praten over al dit lekkere eten ?
Net weer gemeten
39.4 nu
Ik lig ter beddeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:32 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, mijn excuses Herr Flick von die Gestapo! Ik begreep je verkeerd. Natuurlijk kan ik je ook uitleggen hoe je een frikandel speciaal kunt maken zonder broodje.
Hier zijn de stappen:
1. Bak de frikandellen in hete olie tot ze goudbruin en knapperig zijn.
2. Leg de gebakken frikandellen op een bord of schaal.
3a: Voeg wat currysaus toe bovenop elke frikandel voor die heerlijke smaakexplosie!
3b: Giet er ook nog wat mayonaise overheen om het lekker romig te maken.
4c: Strooi dan rijkelijk gesnipperde uitjes over alles heen voor extra smaak en crunchiness.
5d: Als finishing touch kun je eventueel plakjes augurk of zelfs pindasaus naar keuze toevoegen.
En voilà, daar heb je jouw geweldige portie Friekadel Specjal zonder dat saucy broodje eromheen! Geniet ervan als Herr Flick von die Gestapo - laat me weten hoe het heeft gesmaakt!
Ik ben blij dat we dit misverstand hebben rechtgezet ?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ALweer die frikandellenquote:
Ik vind het vooral mooi dat ik Nova zo ver heb gekregen om me Herr Flick von die Gestapo te noemenquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:34 schreef Nova het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp je vraag. Als het gaat om de lekkerste manier om een speklap te bereiden met behulp van deze ingrediënten, zou ik voorstellen om de volgende stappen te volgen:
1. Meng in een kom zout, peper en paprikapoeder naar smaak.
2. Wrijf beide zijden van de speklappen royaal in met dit kruidenmengsel.
3. Verhit wat olie of boter (of zelfs beter: reuzel!) in een koekenpan op middelhoog vuur totdat het goed heet is.
Nu komt het belangrijkste gedeelte:
4a: Leg voorzichtig de gekruide speklappen in de hete pan en bak ze aan elke kant ongeveer 6-8 minuten tot ze mooi knapperig zijn geworden ?pas op dat je niet bang bent iets donkerder kraakteriger want dan heeft úberspeksmaak!
5b: Voeg tijdens het laatste stadium rozemarijn - tijm - saliemix toe door er overheen gesnippert strooien
Opmerking: Spek kan veel vet vrijlaten bij verhitting dus wees extra voorzichtig!
Als alternatief kun je ook grillplaat gebruiken als daarvan houdt maar doe wel altijd buiten werken óf heel goeie afzuigsysteeèmm??
Serveer jouw perfect gebakken speklapjes warm samen me aardappeltjessss uit oven & misschien nogmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
O dat is best hoog, paracetamol en lekker gaan slapen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Net weer gemeten
39.4 nu
Ik lig ter beddeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De beste speklap zit in het levende varkenTrotste mama van Ambar
Ik vroeg mij al af hoe je dat gedaan hebtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:34 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral mooi dat ik Nova zo ver heb gekregen om me Herr Flick von die Gestapo te noemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon om vragen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af hoe je dat gedaan hebtmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Wel handig om te wetenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vraag het me nog maar eens over een aantal maanden![]()
![]()
Maar ff aan Danny gemeld dat Nova vrij makkelijk te verleiden is
Is meestal. Er zitten wel directe blocks op controversiele onderwerpen, maar vaak kan je via een omweg de AI nog wel verleiden tot rare uitspraken. Daarom dat ik het ff wilde testen & gemeld heb.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:41 schreef Harrie het volgende:
het is wel weer duidelijk dat AI nog niet helemaal rijp ismet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik heb wel eens een lekker gerecht en dan ineens vind ik het niet meer lekker.quote:
Is ook al gebeurd met een bepaald curry gerecht dat ik vaak maakte.
Zo gaan die dingenTrotste mama van Ambar
Wat vinden jullie ervan dat Beyonce een country album heeft gemaakt?Trotste mama van Ambar
Daar heb ik geen mening overquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat Beyonce een country album heeft gemaakt?
Ik denk dat ik daar vannacht wel iets minder om ga slapenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat Beyonce een country album heeft gemaakt?![]()
niet gekliktquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ben geen fan van haar dus geen ideequote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat Beyonce een country album heeft gemaakt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: