SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja ik was net wakker van mijn dutjequote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat was een kort dutje dan.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Moet ook nog een kortere vakantie boeken, maar weet niet watmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ach so!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik was net wakker van mijn dutje![]()
Weekendje Keulen?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:13 schreef Speklap3000 het volgende:
Moet ook nog een kortere vakantie boeken, maar weet niet watOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Neuh. Zoek iets voor twee weken (of twee keer een week), omdat mijn grote vakantie aan het einde vh jaar is.quote:
Niks te actief, moet lekker ontspannend zijn.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Iets in Slovenië?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Neuh. Zoek iets voor twee weken (of twee keer een week), omdat mijn grote vakantie aan het einde vh jaar is.
Niks te actief, moet lekker ontspannend zijn.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat zou kunnen. Wat is er met Slovenie dan? Ken dat land niet echt.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Prachtige natuur, veel verschil in uitzicht binnen korte afstand.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Wat is er met Slovenie dan? Ken dat land niet echt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik zal er eens induikenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Prachtige natuur, veel verschil in uitzicht binnen korte afstand.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja! Goed ideeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ergens goedkoop patertjes klappen is altijd wel goeie.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:27 schreef JustinK het volgende:
Kroatie is ook mooi. En vorig jaar was ik in Bratislava, top stad lekker goedkoop paters klappen
Afgelopen zomer patertjes geklapt in Praag. Autootje gehuurd, wat natuur eromheen bezocht enzo. Prima te pruimen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja Praag is ook leuk. Er zijn zoveel leuke optiesquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:29 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ergens goedkoop patertjes klappen is altijd wel goeie.
Afgelopen zomer patertjes geklapt in Praag. Autootje gehuurd, wat natuur eromheen bezocht enzo. Prima te pruimen.![]()
![]()
Ik ga niet twee jaar op rij Praag doenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja Praag is ook leuk. Er zijn zoveel leuke opties![]()
Maar ga pas in november op vakantie, dus dan wil ik 1/2 weken ergens dichtbij wat leuks doen. Opties zat
Ja dat snap ik ook welquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:32 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ga niet twee jaar op rij Praag doen![]()
![]()
![]()
![]()
Echt ja?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:40 schreef KoningWouter het volgende:
Hij sloeg vanmorgen weer helemaal op tilt.![]()
![]()
quote:
Yup, Dot deed niet mee maar kon wel bolken.quote:
Het was allemaal maar een "kut system" en monitor maakt foutjes.Hij kreeg 40 punten niet of zo. Heb wel gelachen.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:45 schreef devzero het volgende:
dome kutsystem hier heeft me
40 punten niet gegeven
Precies dit.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:45 schreef devzero het volgende:
dome kutsystem hier heeft me
40 punten niet gegeven![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, Dot deed niet mee maar kon wel bolken.
Het was allemaal maar een "kut system" en monitor maakt foutjes.Hij kreeg 40 punten niet of zo. Heb wel gelachen.
Had het weer gedaan
Geef hem wat kalmeringsmiddelen van jouquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:40 schreef KoningWouter het volgende:
Hij sloeg vanmorgen weer helemaal op tilt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Alwaysquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja kon hij vanmorgen wel goed gebruiken. Maar zoveel heb ik er niet meer, ben er bijna vanaf!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geef hem wat kalmeringsmiddelen van jou![]()
![]()
ja, lig er echt niet wakkerquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat wel.Maar je weet wie het zegt toch.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja kon hij vanmorgen wel goed gebruiken. Maar zoveel heb ik er niet meer, ben er bijna vanaf!![]()
![]()
Dat vindt je hier niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat blijkt
Ik kwam voor de liefde![]()
Was zit in de droger, lakens in de wasmachine, al 1 badkamer schoongemaakt. Alleen heb ik totaal geen zin om de was straks op te vouwen en ik wil vanmiddag gaan wandelen, maar het gaat de hele dag regenen
/dagboek![]()
Hier morgen regen..quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:02 schreef devzero het volgende:
Was zit in de droger, lakens in de wasmachine, al 1 badkamer schoongemaakt. Alleen heb ik totaal geen zin om de was straks op te vouwen en ik wil vanmiddag gaan wandelen, maar het gaat de hele dag regenen
/dagboek![]()
Is te ver...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Komt wel heel dicht bij. Dan moet ik maar niet jouw kant op wandelen![]()
Ik ook. Brave met DuckDuckGo.quote:
Ohja en Firefox gebruik ik ook
Ik ookquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:07 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ben namelijk een Brave jongen![]()
DIe heb je ook gekregen tochquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat blijkt
Ik kwam voor de liefde
Niet mijn probleemquote:
Regen laarzen aan paraplu mee en gaanquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:02 schreef devzero het volgende:
/dagboekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Daar heb ik een oplossing voor: een vrouw erbij in huis nemen en dan samen niets doenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:02 schreef devzero het volgende:
/dagboekTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Haken
Haken
Haken
Ladieda
Stab it
Strangle it
Pull itTrotste mama van Ambar
Wat let je,quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar heb ik een oplossing voor: een vrouw erbij in huis nemen en dan samen niets doen
Heb je gezien dat je een haakpakket kan winnen?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Haken
Haken
Haken
Ladieda
Stab it
Strangle it
Pull itWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en niet mijn dingquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je gezien dat je een haakpakket kan winnen?Trotste mama van Ambar
Dat kanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu alquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:21 schreef KoningWouter het volgende:
dat was het avondeten alweer
kutfistenwalzerweinig![]()
![]()
Ik heb het ook al opquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:21 schreef KoningWouter het volgende:
dat was het avondeten alweer
kutfistenwalzerweinig
Wat heb jij gegeten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup had te veel honger. Was wel lekker maar zou maar zo kunnen dat ik straks nog wat maak. Of een boterham.quote:![]()
Het is nog geen avondquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup had te veel honger. Was wel lekker maar zou maar zo kunnen dat ik straks nog wat maak. Of een boterham.![]()
![]()
Pasta as usual. Maar ik probeer nu meer saus en minder pasta te doen. Om wat kilotjes te verliezen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het ook al op
Wat heb jij gegeten?![]()
![]()
Weet je dat nu al dat je straks weer eten wilquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup had te veel honger. Was wel lekker maar zou maar zo kunnen dat ik straks nog wat maak. Of een boterham.
Haha ja ik zou het NU al wel weer willen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je dat nu al dat je straks weer eten wil![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Pasta as usual. Maar ik probeer nu meer saus en minder pasta te doen. Om wat kilotjes te verliezen.Succes
Jemig dan kan je beter iets meer eten en dan daarna niet meerquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja ik zou het NU al wel weer willen.
Voor het slapen gaan is eten ook echt heel goed dan verbrand het nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien moet het nog even zakken. Als ik over een uurtje nog honger heb eet ik een boterham er bij.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig dan kan je beter iets meer eten en dan daarna niet meer
Voor het slapen gaan is eten ook echt heel goed dan verbrand het niet![]()
Kan altijd misschien slaap je wel voor de tijdquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Misschien moet het nog even zakken. Als ik over een uurtje nog honger heb eet ik een boterham er bij.
Een appel eten ook zegt men, nooit geprobeerd.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:26 schreef KoningWouter het volgende:
En veel water klappen. Vult ook!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ben wel ziek moe. Gebroken nacht gehad.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan altijd misschien slaap je wel voor de tijd![]()
O hoe komt dat?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ben wel ziek moe. Gebroken nacht gehad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb al 2 bananen op vandaag. Genoeg fruit voor de dag.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een appel eten ook zegt men, nooit geprobeerd.![]()
Te veel cola zero gedronken gisteren. Zit ook caffeine in dus niet zo goed voor het slapen gaan. Werd helemaal cracked up wakker rond 3 uur 's nachts.quote:![]()
O dat is niet fijn, ook niet meer doen dus. ZIt daar zoveel in dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Te veel cola zero gedronken gisteren. Zit ook caffeine in dus niet zo goed voor het slapen gaan. Werd helemaal cracked up wakker rond 3 uur 's nachts.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja wel iets. Niet zoveel als koffie maar wel genoeg om er slecht van te slapen dus blijkbaar.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet fijn, ook niet meer doen dus. ZIt daar zoveel in dan?
Had ook veel gedronken. 2 flessen of zo.![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
mammie naar welke film moeten wilma en ikquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet fijn, ook niet meer doen dus. ZIt daar zoveel in dan?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
O dan beter maar niet meer doen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja wel iets. Niet zoveel als koffie maar wel genoeg om er slecht van te slapen dus blijkbaar.
Had ook veel gedronken. 2 flessen of zo.
Wat ik wel eens deed is wat ranja in spa rood dan heb je ook limo en lest ook goed de dorst
Maar over het algemeen alleen water met bubbelsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee, ben er niet zo mee op de hoogte welke films er momenteel zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:29 schreef Paul het volgende:
[..]
mammie naar welke film moeten wilma en ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een paraplu wil je niet 3 uur lang boven je hoofd houden. Ik heb een goede regenjas en mijn wandelschoenen zijn enigszins waterbestendig. Maar het lijkt een beetje op te klaren, dus vanmiddag misschien gewoon een kleine 10KM wandelenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Regen laarzen aan paraplu mee en gaan![]()
Ja spa rood vind ik ook lekker. Maar had gisteren na het zwemmen zo veel zin in cola en was in de aanbieding dus maar ff wat meegenomen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan beter maar niet meer doen.
Wat ik wel eens deed is wat ranja in spa rood dan heb je ook limo en lest ook goed de dorst
Maar over het algemeen alleen water met bubbels
Ach een keer een slechte nacht ga je ook niet dood aan.![]()
Paul
![]()
dankuwelquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, ben er niet zo mee op de hoogte welke films er momenteel zijn.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Gedeeld niets doen is het beste niets doenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar heb ik een oplossing voor: een vrouw erbij in huis nemen en dan samen niets doen![]()
![]()
Is dat wetenschappelijk bewezen?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Gedeeld niets doen is het beste niets doen![]()
Ik heb zelf ook geen paraplu. Lastige dingen is leuk voor kleine stukjes maar niet om uren mee te wandelen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Een paraplu wil je niet 3 uur lang boven je hoofd houden. Ik heb een goede regenjas en mijn wandelschoenen zijn enigszins waterbestendig. Maar het lijkt een beetje op te klaren, dus vanmiddag misschien gewoon een kleine 10KM wandelen
Hoop dat het opklaart voor jeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dat zeker niet, maar vervelend is het welquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja spa rood vind ik ook lekker. Maar had gisteren na het zwemmen zo veel zin in cola en was in de aanbieding dus maar ff wat meegenomen.
Ach een keer een slechte nacht ga je ook niet dood aan.
Volgens mij is dat een stille hint zo van muis, nodig mij dan uit ik kom welquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Gedeeld niets doen is het beste niets doen
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 17-02-2024 17:40:51 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan geloof ik hetquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:34 schreef devzero het volgende:
[..]
De bekende wetenschapper Dr. Dev Zero heeft dat bepaald.![]()
![]()
Zou ook wel ff niks willen 'n doen in Floridaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een stille hint zo van muis, nodig mij dan uit ik komen wel
Ieniminimuis BSc onderstreept deze uitspraakquote:Trotste mama van Ambar
Duidelijkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ieniminimuis BSc onderstreept deze uitspraak![]()
![]()
Maar jij bent dan ook een man, misschien wil ieni wel wat met Dev doen of andersomquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:40 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zou ook wel ff niks willen 'n doen in Florida
Nietsquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een man, misschien wil ieni wel wat met Dev doen of andersom
Trotste mama van Ambar
Zolang beide partijen ermee instemmen, mogen ze doen wat ze willenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een man, misschien wil ieni wel wat met Dev doen of andersom
Lekker een wandeling maken en daarna gezellig een kop thee drinken ook niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kunt er ook niet in verslappen, dat moet je blijven trainenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:43 schreef devzero het volgende:
Ik ben redelijk goed in niets doen, maar heb nog veel oefening nodigmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Hup ga wandelen danquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:43 schreef devzero het volgende:
Ik ben redelijk goed in niets doen, maar heb nog veel oefening nodigTrotste mama van Ambar
Paul
![]()
Paul
![]()
neeee is es wat anders dan smileysquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Und Niemals Vergessen!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Sabeauquote:
Paul
![]()
Zij is zooooooooooooo schattigquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nummer kan je in 2024 niet meer uitbrengenquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Jawel hoor. Ik denk dat Kanye zijn nieuwe album vol met dit soort shit staatquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:55 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nummer kan je in 2024 niet meer uitbrengenTrotste mama van Ambar
See the little faggot with the earring and the makeupquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik denk dat Kanye zijn nieuwe album vol met dit soort shit staat
Yeah buddy, that's his own real hair
The little faggot got his own jet airplane
The little faggot, he's a millionairemet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik ga mijn soep maar een opwarmen.
Op 1/3 van de laatste toer van mijn haakwerkjeTrotste mama van Ambar
Wat ben je aan het haken?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn soep maar een opwarmen.
Op 1/3 van de laatste toer van mijn haakwerkjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had je een steekje laten vallen?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:10 schreef JustinK het volgende:
Ik wilde dus lid worden van de haak & breiclub, maar er zaten teveel haken en ogen aan. Toen ben ik afgehaakt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb een steekje los.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je een steekje laten vallen?![]()
Ik wilde het lief houdenquote:
Omdat het zaterdagavond is, en omdat het net valentijn is geweest, en omdat ik er zin in had,quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen we lief in DTS?
en omdat daarom
Nou vooruit, voor deze ene keerquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat het zaterdagavond is, en omdat het net valentijn is geweest, en omdat ik er zin in had,
en omdat daarom![]()
![]()
Sjaal/omslagdoek. Lag al een paar jaar in de kast en ik moest het van mezelf afmaken voordat ik wat mocht haken van mijn nieuwe garenquote:Trotste mama van Ambar
En just like that ben ik uitgekeken op Tom Kha soep
Trotste mama van Ambar
thnxquote:
O lekker zijn die altijd. Heb er ook heel wat gehaakt, ook hele langequote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sjaal/omslagdoek. Lag al een paar jaar in de kast en ik moest het van mezelf afmaken voordat ik wat mocht haken van mijn nieuwe garen
Veel al weggegevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zelf gemaakt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog beter of nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het merendeel vindt het eten van moeders het lekkerstquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zeker, de beste. Lekker tomatensoepje
Eet smakelijk voor zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha is idd zoquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het merendeel vindt het eten van moeders het lekkerst
Eet smakelijk voor zo
Thx!![]()
Zelfs als ik objectief door heb dat iets van m'n moeder niet helemaal geweldig is, is het dan toch vaak het lekkerst
Stukje jeugdsentiment ofzomet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik kook zelf beterquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het merendeel vindt het eten van moeders het lekkerst
Eet smakelijk voor zoTrotste mama van Ambar
Daarom zei ik ook het merendeelquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen we lief in DTS?![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Dougquote:
Wat zie jij dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik Shii ik Shii wat jij niet Shii...![]()
Spek in de pan
https://regio15.nl/nieuws(...)Ma1TB3Jz2y4dPb90rG7A
wij speelde vroeger buiten ook oorlogje maar nooit zo![]()
![]()
Hey Mazquote:
Wij hadden tanksquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:49 schreef Harrie het volgende:
https://regio15.nl/nieuws(...)Ma1TB3Jz2y4dPb90rG7A
wij speelde vroeger buiten ook oorlogje maar nooit zoTrotste mama van Ambar
Dit topic sluit automatisch over 6 posts.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: