SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Lekker gegamed vanmiddag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Word er hier GVD nog een beetje gebolkt of wah?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Bolkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier GVD nog een beetje gebolkt of wah?![]()
Niet vloekenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier GVD nog een beetje gebolkt of wah?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik mag een nieuwe auto uitzoeken maar ik weet niet wat
Waar kan je uit kiezen?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:15 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik mag een nieuwe auto uitzoeken maar ik weet niet wat![]()
De avond helemaal vol geplandquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ben nog bezig. Tot 20 uur. Dan bb. En daarna gamen tot mijn man thuis is
Ik ga the battle of the bands kijken en BB op de achtergrond en de COS op de voorgrond
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een Lada Niva niks voor jouquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:15 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik mag een nieuwe auto uitzoeken maar ik weet niet wat![]()
![]()
O jee, kan ik je ook niet in adviseren heb er weinig verstand van.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:15 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik mag een nieuwe auto uitzoeken maar ik weet niet watWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Budget C-segment. Zit nu beetje naar de crossovers te kijken vooral.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Niet vloeken gvd!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier GVD nog een beetje gebolkt of wah?![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja wat voor auto's zijn danquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:18 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Budget C-segment. Zit nu beetje naar de crossovers te kijken vooral.![]()
![]()
Hyundai Tucson, Skoda Kamiq, Mazda CX-30, Ford Kuga, Volvo XC40, dat segmentquote:
Volvoquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:23 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hyundai Tucson, Skoda Kamiq, Mazda CX-30, Ford Kuga, Volvo SC40, dat segment![]()
![]()
Spannend ik ookquote:
Dan is de keuze makkelijk. Volvoquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:23 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hyundai Tucson, Skoda Kamiq, Mazda CX-30, Ford Kuga, Volvo SC40, dat segment![]()
![]()
quote:Die vind ik vrij klein van binnenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Spannend ik ook
[..]
Dan is de keuze makkelijk. Volvo
Sowieso is ford plasticquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:25 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
[..]
Die vind ik vrij klein van binnen
En volvo is volvo![]()
![]()
Ik heb nog geen specifieke modellen op het oog, dat was puur om beetje de klasse aan te geven.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Sowieso is ford plastic
En volvo is volvo
De hele klasse ligt nog open
Ford Mustang Shelby 5.0l V8 is wel leuk speelgoed.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Sowieso is ford plastic
En volvo is volvo
* Fogel moet weer eens terug naar de VS...I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nein!quote:I'm surrounded by morons!
hundI'm surrounded by morons!
Schpekkie
immerI'm surrounded by morons!
ViseiI'm surrounded by morons!
NEinquote:I'm surrounded by morons!
Ik lig met 39.6⁰C op de bank.
Mama had gelijk.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Awwwquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik lig met 39.6⁰C op de bank.
Mama had gelijk.![]()
![]()
Ja dit is wel even een domper.
Ik weet niet wat erger is.. de koorts of mama gelijk gevenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja begin jij nu GODVERDOMME OOK Alquote:![]()
![]()
![]()
Als jullie nog even zo doorgaan dan zal ik jullie eens laten zien wat vloeken pas echt is ja!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Vrouwen die iemand anders gelijk gevenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja dit is wel even een domper.
Ik weet niet wat erger is.. de koorts of mama gelijk geven![]()
Dat kan helemaal niet gekkie
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oow dat scheelt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouwen die iemand anders gelijk geven![]()
Dat kan helemaal niet gekkie
Dan hoef ik mama geen gelijk te gevenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat kun je helemaal niet hoe graag je het ook zou willen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Oow dat scheelt.
Dan hoef ik mama geen gelijk te gevenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nog één zo'n vloek en Paul kom op bezoek!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja begin jij nu GODVERDOMME OOK Al![]()
![]()
![]()
Als jullie nog even zo doorgaan dan zal ik jullie eens laten zien wat vloeken pas echt is ja!![]()
Laat maar komen, dan krijg die ook een goed pak slaag!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog één zo'n vloek en Paul kom op bezoek!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb net MrMickytjuh gebeld en gezegd dat als hij had geweten wat ik ALLEMAL ging doen bij me ook gewaarschuwd zou hebben
Hij moest lachen, dat klopt, en hij weet hoe ik ben.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wat heb je dan allemaal gedaan? Gezeikt over dat je koorts hebt
Wezen wandelen, voetbal kijken bij vrienden en haringhappen in de PaternosterOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ow, dat zijn allemaal dingen die je prima kan doen met een beetje koorts joh.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Potdomme ik mag hopen van nietquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:06 schreef Speklap3000 het volgende:
Er wordt hier toch niet gevloekt he?![]()
![]()
Dode Topic Kerk.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:06 schreef Speklap3000 het volgende:
Er wordt hier toch niet gevloekt he?I'm surrounded by morons!
Jeetje, wat creatiefquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dus hier mag onze jonge paultje wel gewoon finaal uitgewoond worden door de heilige vaders van de het Doden Topic Geloof?quote:![]()
Met hetzelfde gemak bats je @Paul in zijn achterbakquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus hier mag onze jonge paultje wel gewoon finaal uitgewoond worden door de heilige vaders van de het Doden Topic Geloof?![]()
Sow, die kan na de mis van morgen vroeg de rest van volgende week niet meer lopenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:08 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Met hetzelfde gemak bats je @:paul in zijn achterbak
Als hij dat lekker vind, waarom niet?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus hier mag onze jonge paultje wel gewoon finaal uitgewoond worden door de heilige vaders van de het Doden Topic Geloof?
Volgens mij ontvangt hij maar wat graag het lichaam van bolke en bolkequote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als hij dat lekker vind, waarom niet?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: