Ze heeft wel gezegd dat ze dat nog een keertje wilde meemaken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
En jij denk dat Karen het een uurtje uithoudt in de solokamer.
Ze zit ff in de klaagfase zegt ze. Al een paar dagen denk ik.quote:
Ik zit zo te luisteren en dan denk ik, zijn jullie volwassen vrouwen?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Het loopt niet zo lekker tussen haar en Tom, en dan nog de nominatie er overheen, zoiets?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zit ff in de klaagfase zegt ze. Al een paar dagen denk ik.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Geen RLS zonder hongerstaking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Zo mee eens. Is het het gevoel van falen, niet tegen je verlies kunnen. ?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit zo te luisteren en dan denk ik, zijn jullie volwassen vrouwen?
Wat is er voor ergs aan om naar huis te gaan.
Zoiets denk ik jaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het loopt niet zo lekker tussen haar en Tom, en dan nog de nominatie er overheen, zoiets?
Waan van de dag gok ik , iets waar ik me wel iets bij kan voorstellenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:44 schreef engine het volgende:
[..]
Zoiets denk ik javind het wel wat overdreven allemaal.
Ik had nog niet gestemd... heb er zojuist 4 op bassie gegevenquote:
Omdat Tom ze betrapt heeft met stelen van chocolade wat van de groep was.....quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het loopt niet zo lekker tussen haar en Tom, en dan nog de nominatie er overheen, zoiets?
Zoiets zal het zijn. Ze zullen het thuis vast wel goed hebben, maat zijn in het programma gegaan met het idee zo lang mogelijk uit te zitten. Ze reageren kinderachtig, maar Bas en Alice meten zich juist de stoere houding aan. De waarheid ligt ergens in het midden denk ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo mee eens. Is het het gevoel van falen, niet tegen je verlies kunnen. ?
Volgens mij zat dat iets anders in elkaar maar dan nog : Boeienquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat Tom ze betrapt heeft met stelen van chocolade wat van de groep was.....
Daar kan Tom niet tegen dus die heeft het hardop gezegd....en verstopt....
Was natuurlijk niet zo leuk voor de dames. Ashley zou het een worst wezen maar Karen zit het niet lekker,
Exact hetzelfde, heb nog wat accounts bijgemaakt. Ben geen fan van Basiri maar mijn God die Karen moet echt eruitquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had nog niet gestemd... heb er zojuist 4 op bassie gegeven
Vorige week al samen met ashley pinda's gepakt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was natuurlijk niet zo leuk voor de dames. Ashley zou het een worst wezen maar Karen zit het niet lekker,
Dat hopen we dan maar van Karenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:48 schreef Snoozey het volgende:
karen en ash komen beide terug. wat zou ik graag de gezichten willen zien van een paar mensen
Precies, al die aanstellerij van de afgelopen dagen helemaal voor niks geweestquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:48 schreef Snoozey het volgende:
karen en ash komen beide terug. wat zou ik graag de gezichten willen zien van een paar mensen
Daar hebben beide dames last van.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:42 schreef Snoozey het volgende:
niet naar huis toe willen gaan. raaar
Ik dacht precies hetzelfde. Daar hebben ze zó hard om gelachen samen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vorige week al samen met ashley pinda's gepakt.
Ja hij doet best wel een beetje glijerig hier en daar. Mag natuurlijk. Als hij denkt zo wat langer te blijven.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:44 schreef Adixsh het volgende:
Jimmy is ook best wel slim, hij verzekert zo een lang verblijf voor zichzelf.
Net als men hoopte dat het vliegtuig van Tom lange gezichten zou geven... Ze weten dondersgoed dat het ook Bas of Alice kan zijn. Ze speculeerde er vannacht al over met Bas. Plan mislukt op naar het volgende plan. Zo werkt het nu eenmaal in BB.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:48 schreef Snoozey het volgende:
Karen dacht waarschijnlijk dat Tom alles wat zij doet/doen leuk zou vinden. Dat er een vorm is van vriendjes die elkaar rug hebben ofzo iets.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hittebestendig ?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
Wat is nou precies het nut van die handschoen die Alice bij het krullen van haar haren gebruikt?
Kan ze dichter bij die krultang komen, is soort teflon denk ik... of kryptonite..quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
Wat is nou precies het nut van die handschoen die Alice bij het krullen van haar haren gebruikt?
Die krultangen zijn warm en verbrand je je handenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
Netjes. Ik kan maar 1x stemmen maar die ging ook naar Basiri.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had nog niet gestemd... heb er zojuist 4 op bassie gegeven
Of is het gewoon hele hele avontuur mee te willen maken? Ik zou ook echt heel erg balen en zou ook niet naar huis willen.. je hebt je niet voor niets opgegeven voor BB. Die spanning is heel goed te begrijpen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo mee eens. Is het het gevoel van falen, niet tegen je verlies kunnen. ?
quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan ze dichter bij die krultang komen, is soort teflon denk ik... of kryptonite..
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die krultangen zijn warm en verbrand je je handen
Dochter heeft ook accounts bij de Belg en de Nederlander. Dus totaal 4 te vergeven en soms zet ik ze in..quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Netjes. Ik kan maar 1x stemmen maar die ging ook naar Basiri.
Is eigenlijk een tegenstem.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan ze dichter bij die krultang komen, is soort teflon denk ik... of kryptonite..
Nee toch? De vorige keer hoorde Tyron toch ook als eerste dat die veilig was en daarna pa Randy. Ashley en Noushka gingen toen even later samen door de deur. Of ben ik nouquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, al die aanstellerij van de afgelopen dagen helemaal voor niks geweest![]()
Zonder gekheid; ik denk dat ze weer 2 bij 2 zullen doen zoals de vorige keer. Als dat zo is en de polls kloppen, weten ze niet of Alice/Ashley de meeste stemmen heeft gehad, want dan krijgen ze tegelijk te horen dat ze veilig zijn
Dat hoop ik echtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:52 schreef Koos1958 het volgende:
Basiri zegt ik ga lekker uit vanavond in amsterdam
Je weet dat maar 1 winnaar is....en dat het een kleine kans is dat je tot het einde blijft.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Of is het gewoon hele hele avontuur mee te willen maken? Ik zou ook echt heel erg balen en zou ook niet naar huis willen.. je hebt je niet voor niets opgegeven voor BB. Die spanning is heel goed te begrijpen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee toch? De vorige keer hoorde Tyron toch ook als eerste dat die veilig was en daarna pa Randy. Ashley en Noushka gingen toen even later samen door de deur. Of ben ik nou
Ik vind het ook niet mooiquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:00 schreef kater1 het volgende:
Ben ik de enige die een beetje naar word van die extreme bilpartij van Alice?
Hahaha ik word er niet naar van maar vind ook best wel veel ja.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:00 schreef kater1 het volgende:
Ze heeft de andere BB seizoenen toch ook gezien. Je hebt het niet in eigen hand.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Of is het gewoon hele hele avontuur mee te willen maken? Ik zou ook echt heel erg balen en zou ook niet naar huis willen.. je hebt je niet voor niets opgegeven voor BB. Die spanning is heel goed te begrijpen.
Ik vind het nep overkomen die bilpartij, vraag mij steeds af of het echt isquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:00 schreef kater1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het nep overkomen die bilpartij, vraag mij steeds af of het echt is
Gaat niet zo snel de krul bij Sabeau
Klopt maar dan nog wil je niet naar huis.. je bent er naar mijn idee om er zo lang mogelijk te zijn en wil je winnen.. toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je weet dat maar 1 winnaar is....en dat het een kleine kans is dat je tot het einde blijft.
Oké dan ben ik dus echtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:00 schreef Krambo het volgende:
[..]Beide werden tegelijk vrijgesteld
Het maakt haar lichaam een beetje uit verhouding terwijl ze een heel knappe meid is. Vind het ook jammer.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:00 schreef kater1 het volgende:
Randy en Tyron werden tegelijk genoemd. De twee overgebleven gingen door de deur.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee toch? De vorige keer hoorde Tyron toch ook als eerste dat die veilig was en daarna pa Randy. Ashley en Noushka gingen toen even later samen door de deur. Of ben ik nou
Ach ik ben groot schaatsfan en kijk al jaren naar die grote batterijen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het nep overkomen die bilpartij, vraag mij steeds af of het echt is
Gaat niet zo snel de krul bij Sabeau
blij voor neutraal iemand met verslag gevenquote:
Wat heeft dat te maken met het erg vinden om naar huis te gaan?? Dat staat daar toch echt helemaal los van.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:02 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft de andere BB seizoenen toch ook gezien. Je hebt het niet in eigen hand.
Straks weer he...zin aanquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach ik ben groot schaatsfan en kijk al jaren naar die grote batterijen.
Idd, maar het zal voorlopig niet veranderen als de meerderheid van haar oefeningen uit squats en variaties daarop bestaan. Het is nu een hele hype om zo'n kont te hebben die niet helemaal in verhouding staat tot de rest van het lichaam. Ik heb er zelf ook niks mee.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:04 schreef engine het volgende:
[..]
Het maakt haar lichaam een beetje uit verhouding terwijl ze een heel knappe meid is. Vind het ook jammer.
Yep, met dank aan Kim 😣quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:06 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Idd, maar het zal voorlopig niet veranderen als de meerderheid van haar oefeningen uit squats en variaties daarop bestaan. Het is nu een hele hype om zo'n kont te hebben die niet helemaal in verhouding staat tot de rest van het lichaam. Ik heb er zelf ook niks mee.
De b illen van ALice had hij het toch over?quote:
Je moet er gewoon rekening mee houden dat het gebeuren gaat. Own het gewoon. Kan mij herinneren dat we bij Ariana lang niet zo emotioneel reageerde hier dat ze zo nerveus was. Was ook haar eerste keer erop. Het lijkt er een beetje op alsof Karen en Ashley een beetje zielig moeten gaan vinden. Er zitten er nog twee op die het veel beter oppakken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het erg vinden om naar huis te gaan?? Dat staat daar toch echt helemaal los van.
Klopt, maar bedoelde de vorige keer dat er duo's genomineerd waren. Bij Randy/Ariana en Tyron/Doriana, had ik er niet duidelijk bijgezetquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
nee thuis gaat zij elke daag fitnesscenterquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De b illen van ALice had hij het toch over?
Ik vind ze nep overkomen alsof er iets ingespoten is. ( maar dat is wat ik denk he)
Ondetussen zijn de bewoners druk bezig zich klaar te maken voor vanavond
Dit is weer voor het eerst met duo's toch. Hoop dat de solokamer niet meer meedoet....quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee, ik denk wel dat het echt is. Vaak zie je het verschil wel. De mensen die er troep inspuiten zijn over het algemeen heel lui en weinig met sport bezig en je ziet dan gewoon dat er iets niet klopt. Sport is wel een grote hobby van Alice. Bovendien is dat een heel erg risicovolle procedure met levensbedreigende complicaties, iets wat ik haar niet zie ondergaan, omdat ze best wijs overkomt voor haar leeftijd.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De b illen van ALice had hij het toch over?
Ik vind ze nep overkomen alsof er iets ingespoten is. ( maar dat is wat ik denk he)
Ondetussen zijn de bewoners druk bezig zich klaar te maken voor vanavond
Ik vraag me hierdoor serieus af hoe ze in het echte leven met daadwerkelijke teleurstelling omgaan. Dit is maar een programma. Gevoelens zijn er, daar niet van maar alles wordt zo mega groot gemaakt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:08 schreef marky het volgende:
[..]
Je moet er gewoon rekening mee houden dat het gebeuren gaat. Own het gewoon. Kan mij herinneren dat we bij Ariana lang niet zo emotioneel reageerde hier dat ze zo nerveus was. Was ook haar eerste keer erop. Het lijkt er een beetje op alsof Karen en Ashley een beetje zielig moeten gaan vinden. Er zitten er nog twee op die het veel beter oppakken.
qqqqqqqqqqqqqqqqqqqq Poes typt ook ook quote uitgekozenquote:
Ik kijk er graag naarquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:00 schreef kater1 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:18 schreef mario390 het volgende:
oke dann heb ik karen
kaka doen gehoort
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ze zit al in de goede houding, alleen nog ff persen [ afbeelding ]
Mod editquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:18 schreef mario390 het volgende:
oke dann heb ik karen
kaka doen gehoort
We nemen allemaal even een moment van stilte wegens het naderende vertrek van Alicequote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:20 schreef mario390 het volgende:
hoezo post nu niemand en dann
gaat de tempo los?
Denk je echt? Kan toch bijna niet?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
We nemen allemaal even een moment van stilte wegens het naderende vertrek van Alice
32 stemmen voorsprong?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:23 schreef Koos1958 het volgende:
Zag net de eindstand bij poll salar, Alice 1e met maar 32 stemmen voorsprong op ashley
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:22 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Denk je echt? Kan toch bijna niet?
die van haar zijn echt echtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:11 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Nee, ik denk wel dat het echt is. Vaak zie je het verschil wel. De mensen die er troep inspuiten zijn over het algemeen heel lui en weinig met sport bezig en je ziet dan gewoon dat er iets niet klopt. Sport is wel een grote hobby van Alice. Bovendien is dat een heel erg risicovolle procedure met levensbedreigende complicaties, iets wat ik haar niet zie ondergaan, omdat ze best wijs overkomt voor haar leeftijd.
dus 165 percent nietquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
We nemen allemaal even een moment van stilte wegens het naderende vertrek van Alice
Sorry maar ik heb dat niet zo met spelletjes , vindt het leuk om te spelen maar krijg niet dat gevoel of mijn leven er van af hangt...zou ook voor geen goud daar in gaan zitten....dat is me al die ellende niet waard. Het is mooi als je alleen bent om zoiets te doen.....Maar ik ben ook niet zo emotioneel , Huilen in geen jaren gedaan en daar in het spel al die tranen van volwassen mensen....begrijp het nietquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt maar dan nog wil je niet naar huis.. je bent er naar mijn idee om er zo lang mogelijk te zijn en wil je winnen.. toch?
Ben toch blij voor "onze" Alice Koosquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:23 schreef Koos1958 het volgende:
Zag net de eindstand bij poll salar, Alice 1e met maar 32 stemmen voorsprong op ashley
Die kont van Alice, lijkt onnatuurlijk. En dat is het ook!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:11 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Nee, ik denk wel dat het echt is. Vaak zie je het verschil wel. De mensen die er troep inspuiten zijn over het algemeen heel lui en weinig met sport bezig en je ziet dan gewoon dat er iets niet klopt. Sport is wel een grote hobby van Alice. Bovendien is dat een heel erg risicovolle procedure met levensbedreigende complicaties, iets wat ik haar niet zie ondergaan, omdat ze best wijs overkomt voor haar leeftijd.
Die Ronahi is echt wel het domste mormel ooit wat in BB gezeten heeft...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:23 schreef humpty het volgende:
Stel dat Bas gaat zegt Doriana ...ligt er aan hoe hij op beeld is gebracht zegt Ronahi
Pyjama? overdreven. ze hebben gewoon broek en trui aanquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:13 schreef MacDeMarco het volgende:
Karen ziet er goed uit![]()
Doriana en Ronahi nog in een soort Pyjama.
Heb er geen hekel aanquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:25 schreef Harry het volgende:
[..]
Die kont van Alice, lijkt onnatuurlijk. En dat is het ook!
Dat ze er trots op is, en het aan heel de wereld wil laten zien, is wel duidelijk.
Volwassen mensen mogen ook huilenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb dat niet zo met spelletjes , vindt het leuk om te spelen maar krijg niet dat gevoel of mijn leven er van af hangt...zou ook voor geen goud daar in gaan zitten....dat is me al die ellende niet waard. Het is mooi als je alleen bent om zoiets te doen.....Maar ik ben ook niet zo emotioneel , Huilen in geen jaren gedaan en daar in het spel al die tranen van volwassen mensen....begrijp het niet
Je bent echt grappig!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:26 schreef Ireth het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit begrepen wat de logica is aan eerst je haar en make-up doen en dan pas omkleden?
Bij mij zou de make-up ergens achter mijn oren zitten en mijn haar coupe vogelnest als ik een trui over mijn hoofd uit zou moeten trekken...
vind der ogen wel mooi opgemaakt ( ik kan dat totaal niet hoor)quote:
Half half..gedeelte wat over het hoofd moet gaat aan voor make up... de rest als ik klaar benquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:26 schreef Ireth het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit begrepen wat de logica is aan eerst je haar en make-up doen en dan pas omkleden?
Bij mij zou de make-up ergens achter mijn oren zitten en mijn haar coupe vogelnest als ik een trui over mijn hoofd uit zou moeten trekken...
ze hebben dequote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:28 schreef humpty het volgende:
Geluid er maar weer af ...Ro en Do niet te doen
Deze is niet zo kunstig hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind der ogen wel mooi opgemaakt ( ik kan dat totaal niet hoor)
Tuurlijk en soms zou ik het ook willen , maar ook met beide benen op de grond of een spel dat waard is.quote:
Waroem geest du niegt ain biesjen hollands leren reden Mario, doe biest sjoon lange genoeg bai oens.quote:
Dat zijn die fontein dingenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:30 schreef mario390 het volgende:
hoezo hoort man op buitenstream
plassen binnen?
doe ik al 8 jarenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waroem geest du niegt ain biesjen hollands leren reden Mario, doe biest sjoon lange genoeg bai oens.
Dat zijn die soort vijverdingrn-fonteinen die buiten staanquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:30 schreef mario390 het volgende:
hoezo hoort man op buitenstream
plassen binnen?
En jij denkt dat ze dat zelf niet weten. Er rekening mee te houden? En ik vind Karen en zeker Ashley niet zielig.. verre van.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:08 schreef marky het volgende:
[..]
Je moet er gewoon rekening mee houden dat het gebeuren gaat. Own het gewoon. Kan mij herinneren dat we bij Ariana lang niet zo emotioneel reageerde hier dat ze zo nerveus was. Was ook haar eerste keer erop. Het lijkt er een beetje op alsof Karen en Ashley een beetje zielig moeten gaan vinden. Er zitten er nog twee op die het veel beter oppakken.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, maar bedoelde de vorige keer dat er duo's genomineerd waren. Bij Randy/Ariana en Tyron/Doriana, had ik er niet duidelijk bijgezetAhh nu snap ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
vond je mijn poes der quote niet mooi net op jou hahaquote:
Ja hoor dat gaat weer een laag zo dik mogelijke rode lippenstift op.. vallen haar getuite lippen niet zo opquote:
Misschien toch beter met de mogelijkheid dat ze vandaag weggaat.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:18 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley pusht Karen om met Tom te gaan praten. Ze wil eigenlijk niet en zucht diep.
hoezo hypocrietquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:37 schreef humpty het volgende:
Kunnen wij nog iets voor je/jullie betekenen vraagt ze nu
Wat maakt het uit , ik zie het probleem niet zo.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja hoor dat gaat weer een laag zo dik mogelijke rode lippenstift op.. vallen haar getuite lippen niet zo op
Dus die van jutta Leerdam dan ook fake zeker. Mensen kunnen dat ontwikkelen door veel te sporten. En dat is wat Alice doet zoals ook op de streams te zien is.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:25 schreef Harry het volgende:
[..]
Die kont van Alice, lijkt onnatuurlijk. En dat is het ook!
Dat ze er trots op is, en het aan heel de wereld wil laten zien, is wel duidelijk.
Ja Sabeau pak ff een teiltje voor mequote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:37 schreef Kissingbird het volgende:
Sabeau vraagt of ze wat kan betekenen voor karen en Ashley
Wij zien hetzelfde als jij dus kunnen het dan niet wetenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:38 schreef mario390 het volgende:
waar was alice 20 min ?
do en ro zijn altijd gewezen
op 2 streams
als ze door de draaideur gaatquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:38 schreef humpty het volgende:
Ik kan die Sabeau op geen enkele manier serieus nemen
Dat weten wij ook niet, wij zien net zoveel als jijquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:38 schreef mario390 het volgende:
waar was alice 20 min ?
do en ro zijn altijd gewezen
op 2 streams
Die mag wat mij betreft ook snelquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:38 schreef humpty het volgende:
Ik kan die Sabeau op geen enkele manier serieus nemen
* greysbones slaakt een zucht van verlichtingquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga ook krullen in mijn haren leggen en klaar zitten voor de live show, Veel plezier allemaal, en maak je niet te druk, ieder zijn favorietje, en er hangen echt geen levens vanaf . Laters
Was Lenie er nog maar.quote:
ik vind het niet zo'n succesquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:37 schreef zodeju het volgende:
Glenn heeft Tyron zijn spijkerjasje aan en het staat hem goed. Stoer hoor.
De kaarten zijn al lang geschud.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:42 schreef LonesomeFairy het volgende:
Is het echt beter te wachten tot de tussenstand om te stemmen of niet?
Ik voorzie een enorme clash tussen Ashly en haar binnenkortquote:
Kan je proberen maar heeft weinig verschil denk ik die 5 minquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:42 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tja ligt eraan als je denkt dat je stem nog het verschil kan maken dan welquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:42 schreef LonesomeFairy het volgende:
Met gewoon een spelletje spelen is het ook heel anders. Ik vind niet dat BB gewoon een spelletje is. Ik zou er ook nooit aan mee doen. Moet er niet aan denken om de hele tijd met dat geroddel en gekonkel om te moeten gaan. Ik zou thuis ook niet zolang kunnen missen maar niet iedereen is hetzelfde natuurlijk. Maar ik kan wel begrijpen dat je niet weg wil als je daar bent en dat heeft niets te maken met dat je je eigen mensen niet wil zien of dat je het thuis niet fijn hebt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb dat niet zo met spelletjes , vindt het leuk om te spelen maar krijg niet dat gevoel of mijn leven er van af hangt...zou ook voor geen goud daar in gaan zitten....dat is me al die ellende niet waard. Het is mooi als je alleen bent om zoiets te doen.....Maar ik ben ook niet zo emotioneel , Huilen in geen jaren gedaan en daar in het spel al die tranen van volwassen mensen....begrijp het niet
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou he? En Sonja ook.Wat?! Hebben we nou te klagen?! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Een kleedje...quote:
Ja lijkt wel een bodyguardquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
Die dilano zit vastgeplakt aam sabeau
Of een stalker.quote:
Creepquote:
echt viezzz stalker gedragquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dilano keurt het goed volgens mij![]()
[ afbeelding ]
Mijn vader is een tovenaarquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:47 schreef Puzzie het volgende:
Dora weer met een afzichtelijk colbertje
Op de wc?quote:
Dit is toch gewoon lelijk?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn vader is een tovenaar
tis echt tis echt
tis raar maar waar
Daar hoop ik al op sinds Sabeau binnenkwam.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik voorzie een enorme clash tussen Ashly en haar binnenkort
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon lelijk?
Ik snap het niet
Valt wel mee toch ?quote:
Echt een orbiter, hele tijd dat geplak aan Sabeauquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dilano keurt het goed volgens mij![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Valt wel mee toch ?
en niemand zegt er wat vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat moeten zij toch ook zienThinking is difficult, that’s why most people judge
Grapjasquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou he? En Sonja ook.Wat?! Hebben we nou te klagen?! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Sabeau geilt er juist op om mannen om haar vingers te winden.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
en niemand zegt er wat van
dat moeten zij toch ook zien
Doet ze zelf toch? Ze geniet van die aandacht met haar zelfingenomen smoelwerkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
en niemand zegt er wat van
dat moeten zij toch ook zien
Ik vind het een beetje een zielige stalkerquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
Dyllie staat ook weer als creep in de badkamer
Heeft kort broekje eronder aanquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Alice durft amper op d'r hurken te zitten zo kort is het jurkje,
bang dat ze haar amandelen zien
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik voorzie een enorme clash tussen Ashly en haar binnenkort
amandelenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Alice durft amper op d'r hurken te zitten zo kort is het jurkje,
bang dat ze haar amandelen zien
Je doet niet aan een spel of project mee om voortijdig naar huis te gaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit zo te luisteren en dan denk ik, zijn jullie volwassen vrouwen?
Wat is er voor ergs aan om naar huis te gaan.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Geen RLS zonder hongerstaking
Daar doet Do dan duidelijk niet aan mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Van de week zei ze dat oversized heel mooi kan zijn tegen iemand die een jasje van haar aan had..quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:47 schreef Puzzie het volgende:
Dora weer met een afzichtelijk colbertje
Het een sluit het ander niet uit in deze situatie.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:52 schreef Puzzie het volgende:
Wel Basi er opzetten maar nu naast willen zitten om hem te steunen.
Stuk hypocriet dat het is
Waar zie je die ?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:51 schreef Kodiak100 het volgende:
OMG wat heeft geraldine nu weer aan
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Valt wel mee toch ?
Het begint zo’n beetje eng te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Net zo raar als een voetbalwedstrijd in de CL niet willen verliezen, want wie wil er nou niet verliezen?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:42 schreef Snoozey het volgende:
niet naar huis toe willen gaan. raaar
Ze had chocola gister gepikt en dat vond tom niet leuk was voor het toetje.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:55 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is er nou precies voorgevallen tussen Karen en Tom?
Dus als volgende week Do en Ro op de bank zitten dan voel je op de zelfde manier met ze mee.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je doet niet aan een spel of project mee om voortijdig naar huis te gaan.
Tenminste, ik zit zo niet in elkaar.
Naar wat ik gelezen heb, heeft Tom haar voor de bus gegooid. Door te zeggenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:55 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is er nou precies voorgevallen tussen Karen en Tom?
Ik hoop toch zo dat hij vertrekt 🙏🏻quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:52 schreef greysbones het volgende:
Doriana wil naast Bas
dit wordt leuk vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |