Ze heeft wel gezegd dat ze dat nog een keertje wilde meemaken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
En jij denk dat Karen het een uurtje uithoudt in de solokamer.
Ze zit ff in de klaagfase zegt ze. Al een paar dagen denk ik.quote:
Ik zit zo te luisteren en dan denk ik, zijn jullie volwassen vrouwen?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Het loopt niet zo lekker tussen haar en Tom, en dan nog de nominatie er overheen, zoiets?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zit ff in de klaagfase zegt ze. Al een paar dagen denk ik.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Geen RLS zonder hongerstaking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Zo mee eens. Is het het gevoel van falen, niet tegen je verlies kunnen. ?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit zo te luisteren en dan denk ik, zijn jullie volwassen vrouwen?
Wat is er voor ergs aan om naar huis te gaan.
Zoiets denk ik jaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het loopt niet zo lekker tussen haar en Tom, en dan nog de nominatie er overheen, zoiets?
Waan van de dag gok ik , iets waar ik me wel iets bij kan voorstellenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:44 schreef engine het volgende:
[..]
Zoiets denk ik javind het wel wat overdreven allemaal.
Ik had nog niet gestemd... heb er zojuist 4 op bassie gegevenquote:
Omdat Tom ze betrapt heeft met stelen van chocolade wat van de groep was.....quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het loopt niet zo lekker tussen haar en Tom, en dan nog de nominatie er overheen, zoiets?
Zoiets zal het zijn. Ze zullen het thuis vast wel goed hebben, maat zijn in het programma gegaan met het idee zo lang mogelijk uit te zitten. Ze reageren kinderachtig, maar Bas en Alice meten zich juist de stoere houding aan. De waarheid ligt ergens in het midden denk ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo mee eens. Is het het gevoel van falen, niet tegen je verlies kunnen. ?
Volgens mij zat dat iets anders in elkaar maar dan nog : Boeienquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat Tom ze betrapt heeft met stelen van chocolade wat van de groep was.....
Daar kan Tom niet tegen dus die heeft het hardop gezegd....en verstopt....
Was natuurlijk niet zo leuk voor de dames. Ashley zou het een worst wezen maar Karen zit het niet lekker,
Exact hetzelfde, heb nog wat accounts bijgemaakt. Ben geen fan van Basiri maar mijn God die Karen moet echt eruitquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had nog niet gestemd... heb er zojuist 4 op bassie gegeven
Vorige week al samen met ashley pinda's gepakt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat Tom ze betrapt heeft met stelen van chocolade wat van de groep was.....
Daar kan Tom niet tegen dus die heeft het hardop gezegd....en verstopt....
Was natuurlijk niet zo leuk voor de dames. Ashley zou het een worst wezen maar Karen zit het niet lekker,
Dat hopen we dan maar van Karenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:48 schreef Snoozey het volgende:
karen en ash komen beide terug. wat zou ik graag de gezichten willen zien van een paar mensen
Precies, al die aanstellerij van de afgelopen dagen helemaal voor niks geweestquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:48 schreef Snoozey het volgende:
karen en ash komen beide terug. wat zou ik graag de gezichten willen zien van een paar mensen
Daar hebben beide dames last van.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:42 schreef Snoozey het volgende:
niet naar huis toe willen gaan. raaar
Ik dacht precies hetzelfde. Daar hebben ze zó hard om gelachen samen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vorige week al samen met ashley pinda's gepakt.
Ja hij doet best wel een beetje glijerig hier en daar. Mag natuurlijk. Als hij denkt zo wat langer te blijven.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:44 schreef Adixsh het volgende:
Jimmy is ook best wel slim, hij verzekert zo een lang verblijf voor zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |