Dat zeg ik, ik heb op stream meerdere redenen van die tafelindeling gehoord. Maar wat doet het er überhaupt toe wie waar zit met eten? De enige die er een overdreven non-issue van maken zijn de generaal en haar adjudant.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze vertrouwen Tom ineens niet meer omdat hij van tafel zou zijn gewisseld. Ro heeft dat gedaan. Die heeft bepaald dat ze moesten wisselen.
Beetje humor er inquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik moet wel lachen om die 2 meiden, ze leven toe naar de liveshow met een lach en een traan
Nou nou Tom IS veranderd , en dat heeft met veel meer te makenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik heb op stream meerdere redenen van die tafelindeling gehoord. Maar wat doet het er überhaupt toe wie waar zit met eten? De enige die er een overdreven non-issue van maken zijn de generaal en haar adjudant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:18 schreef FreshFruit het volgende:
Hier zegt ze het.Is voor mij zoiets als Mario-taal. Begrijp er nix van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zegt ze het.Gelukkig hebben we ***** nog om dit te vertalen hoop ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 17-02-2024 15:36:09 (Naam verwijderd) ]
Hier zegt ze het.Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig over de buienwereld....zou het zelf nooit zo duidelijk willen maken, maar ja
Ik denk voor haar hetzelfde als de middelvingers omhoog steken
Tom kiest voor lol maken met anderen in plaats van dagen achtereen blijven hangen in dat gezever over die nominaties. Was ik Tom, had ik me 1. me al eerder verwijderd van dat gedoe en 2. niet door Karan laten knippen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou nou Tom IS veranderd , en dat heeft met veel meer te maken
Ik steun deze motie.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tom kiest voor lol maken met anderen in plaats van dagen achtereen blijven hangen in dat gezever over die nominaties. Was ik Tom, had ik me 1. me al eerder verwijderd van dat gedoe en 2. niet door Karan laten knippen.
Het is weekend.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:27 schreef Jockari het volgende:
Doordeweekse dag in BB anno 2024
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij net als Glenn niet wil worden meegezogen in het drama.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou nou Tom IS veranderd , en dat heeft met veel meer te maken
Dan is hij wel wat dommig bezigquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij net als Glenn niet wil worden meegezogen in het drama.
Glenn heeft ook afstand genomen.
Hij wil zijn ogen en oren openhouden.
Zou toch die kamer voor een paar weken op slot gooien ...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:27 schreef Jockari het volgende:
Doordeweekse dag in BB anno 2024
[ afbeelding ]
En vanavond weer een feestje?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:31 schreef Puzzie het volgende:
Gelukkig zit iedereen goed vol vandaag
Zou het?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En vanavond weer een feestje?
Basiri beseft gewoon dat het thuis ook goed is. Ik vraag me dus af bij die twee bakvissen of die niet op de vlucht zijn voor thuis.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:26 schreef zodeju het volgende:
Wat een verschil toch Basiri en Alice of Ashley en Karen
Het geeft een hoop gekonkel en dat is goed.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou toch die kamer voor een paar weken op slot gooien ...
Zou zomaar kunnen, ook dat Ashley zo vaak roept dat ze hier zich veilig voelt en niks moet en nergens aan denken..voelt als vakantie....Maar als je alleen op vakantie gaat kan het heerlijk zijn maar o zo fijn dat je weer naar je man en kinderen kan...want elke dag ben je toch ff met ze bezig. En daar kan ze niet eens even bellen. OF als je een eigenzaak runt ben je toch ook nieuwsschierig hoe het daar gaat.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:34 schreef marky het volgende:
[..]
Basiri beseft gewoon dat het thuis ook goed is. Ik vraag me dus af bij die twee bakvissen of die niet op de vlucht zijn voor thuis.
Vast wel.quote:
Van mij mag hij dat thuis gaan doen, irritant verwaand mannetjequote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:33 schreef Jockari het volgende:
Dildo wil meer sporten zegt hij tegen Sabo.
Was vergeefse moeite.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:54 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
En dan wordt je keihard in je rug gestoken.
Brr Engnek die Tom...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:54 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
En dan wordt je keihard in je rug gestoken.
zij is omgestelltquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:00 schreef Dotteke het volgende:
Het is wel een hang dag daar in het BB huis vandaag
Alice vijlt haar nagels Sebeau is aan het stofzuigen en de op de bank hangen wat heren
Dat zijn alle vrouwen in principe om de zoveel weken , zo bijzonder is dat nou ook weer niet.quote:
Dan hoef jij je er verder ook niet druk over te maken.quote:
Heb het maar gewoon over de streams Alice is haar koffer aan het inpakkenquote:
En vanavond weer uitpakken binnen het BB-huis.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het maar gewoon over de streams Alice is haar koffer aan het inpakken
Jup, Alies is het type relkut die ze er wel in houdenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
En vanavond weer uitpakken binnen het BB-huis.
nee ik zei nur wat zijquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het gaat ook wéér niet over jou.. jammer hé?
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
En vanavond weer uitpakken binnen het BB-huis.
Okay helderquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik zei nur wat zij
op de stream zei
Ahh so.. sorry ik dacht even dat jer ongesteld van werdquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik zei nur wat zij
op de stream zei
Tuurlijk doen ze dat. Ze gebruiken ook andere voor hun plannetjes.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:12 schreef BelgianMagic het volgende:
Je ziet nu die situatie met Tom toch ook de echte gezichten van Karen en Eslie .. Ze zijn echt niet beter als Do en Ro. Spelen exact hetzelfde spel.
Byonce aan het nadoenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:22 schreef Dotteke het volgende:
Ashley en Ro zijn een beetje losgeslagen
Blijf het vreemd vinden dat ze niet gewoon een douche kunnen nemen en met een bak heet water hun eigen moeten wassenquote:
Valt wel mee joh.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:12 schreef BelgianMagic het volgende:
Je ziet nu die situatie met Tom toch ook de echte gezichten van Karen en Eslie .. Ze zijn echt niet beter als Do en Ro. Spelen exact hetzelfde spel.
Ik snap dat ook niet helemaal , volgens om munten te besparenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf het vreemd vinden dat ze niet gewoon een douche kunnen nemen en met een bak heet water hun eigen moeten wassen
Helemaal mee eens, gewoon een productionele kostenbesparing.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf het vreemd vinden dat ze niet gewoon een douche kunnen nemen en met een bak heet water hun eigen moeten wassen
Ja maf gedoe, ik geloof dat dat nog 2 maanden zo blijft..quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon lol. Samen douchen want het kan de laatste keer zijn. Bas snapt ook niets van het gesim van die dames.quote:
Het had er gewoon standaard moeten zijn. Niet met munten kopenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet helemaal , volgens om munten te besparen
Dat scheelt iddquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:27 schreef 5thencounter het volgende:
Best wel slim, warm water op de bon.. scheelt uren aan douchetijd bezetting
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
Maar dan moeten ze geen urenlange "DoucheHokShowtjes" gaan houden
Ik vind het wel leuk😂😂quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
Doe jij daar eens wat aan danquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
Ik geloof dat BB wil dat ze er allemaal netjes uitzien. Ij andere BB'S gebeurd dit ookquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:30 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. de MooiPopjes moeten allemaal weer mooi worden voor straks .. ze komen op TV begrijp ik
Ik geloof daar nix van, als het aan BB ligt gaan ze allemaal aan de gallemieze voor de kijkcijfers.. neuhh, die Poppetjes denken stuk voor stuk dat ze The Queen Of The Show gaan worden.. samen met de MooiBoys naturlijkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:31 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik geloof dat BB wil dat ze er allemaal netjes uitzien. Ij andere BB'S gebeurd dit ook
ja dann kann ik me gelijkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Spul om bruin te worden , of oranje
Intervaginaal contact😂😂quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:44 schreef xdiashalizx het volgende:
Dom gelul van Ashley, ze heeft haar vagina ingesmeerd met de washand waar ze Bashiri nu bewerkt...
Was een geintjequote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:44 schreef xdiashalizx het volgende:
Dom gelul van Ashley, ze heeft haar vagina ingesmeerd met de washand waar ze Bashiri nu mee bewerkt...
Jammer voor vandaag ben je toch echt te laat, morgen misschien weer 'Tyrol' beeldenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben veels telaat.....Ty moet die Rol nog maar een keer doen.....
Boeie, ze spelen nu met de kaarten....that's what's count..quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:51 schreef Snoozey het volgende:
hoeveel dagen hebben ze er nou over gedaan om die kaarten te maken?
Hoop op een filmpje....dansen lekker en dat zonder muziek.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jammer voor vandaag ben je toch echt te laat, morgen misschien weer 'Tyrol' beelden
Is denk ik van de laatste weken.....een soort nieuwe tik las ik hier.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:53 schreef mangalie het volgende:
Gadver die Tom zit steeds zijn broekspijpen in zijn liezen de duwen met zijn handen, en gaat dan met zijn weer lekker aan het eten zitten met zijn handen...![]()
Ze gaan straks een dambord maken van shampooflesdopjes :ENquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:51 schreef Snoozey het volgende:
hoeveel dagen hebben ze er nou over gedaan om die kaarten te maken?
Oja het is Tom, dan mag het...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is denk ik van de laatste weken.....een soort nieuwe tik las ik hier.
Strippoker???quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:57 schreef engine het volgende:
Als ze nou eens gaan pokeren met die coins
Ook wel een leuk ideequote:
Gelukkig gaat het nog met een crematiestandje in de ovenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:53 schreef mangalie het volgende:
Gadver die Tom zit steeds zijn broekspijpen in zijn liezen de duwen met zijn handen, en gaat dan met zijn weer lekker aan het eten zitten met zijn handen...![]()
Poll salarquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:04 schreef BelgianMagic het volgende:
Alice en Esli staan goed in alle polls. Dus als er 2 vertrekken is Karen er sowieso bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus helaas blijft ashley
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Poll salarIdd de zelfverklaarde Queen van het huis blijft er tot het einde in vrees ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus helaas blijft ashley
Mag toch hopen van niet...zij verdient echt niet de pot..quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:06 schreef BelgianMagic het volgende:
[..]
Idd de zelfverklaarde Queen van het huis blijft er tot het einde in vrees ik.
[..]
Poll salarYessss mooi zo dat ze blijftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus helaas blijft ashley![]()
![]()
![]()
Geloof me vrij, op dit moment zie ik haar jammer genoeg BB winnen. Ze manipuleert iedereen zo om in haar groepje te hebben en een voor een mes in de rug tot ze alleen overblijft.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:08 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Mag toch hopen van niet...zij verdient echt niet de pot..
Dan nog is het smerig, hij zit ook overal met zijn vieze tengels aan...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:05 schreef marky het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het nog met een crematiestandje in de oven
Ja denk als derde/vierde eindigen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:06 schreef BelgianMagic het volgende:
[..]
Idd de zelfverklaarde Queen van het huis blijft er tot het einde in vrees ik.
[..]
Poll salarZoiezo met haar verbouwingen en relkuttengedrag een deelnemer zie ze moeten binnenhouden.. en er zijn teveel mannen.. dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus helaas blijft ashley![]()
Volgende week een Nederlandse man eruit. Jimmy zijn rol is ook al aardig uitgespeeld hij heeft zijn alterego inmiddels laten zien. Randy zijn spel is ook klaar. Dilano heeft nog een rolletje met de ontwikkelingen de komende week. Kan hij al zijn maatje safe houden.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zoiezo met haar verbouwingen en relkuttengedrag een deelnemer zie ze moeten binnenhouden.. en er zijn teveel mannen.. dus
Jimmy, Ashley en Tom zijn volgens mij de finalisten. Anderen zijn zoooooo saai of irritant.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:14 schreef marky het volgende:
[..]
Volgende week een Nederlandse man eruit. Jimmy zijn rol is ook al aardig uitgespeeld hij heeft zijn alterego inmiddels laten zien. Randy zijn spel is ook klaar. Dilano heeft nog een rolletje met de ontwikkelingen de komende week. Kan hij al zijn maatje safe houden.
Wat dacht je van bowlen in de slaapkamer...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:20 schreef 5thencounter het volgende:
Ziezo, het is weer gebeurd... de hele dag kaarten
Wat verzinnen next...
Tot nu toe klopt de poll van Salar elke week wel. Dus helaas Basiri eruit. Ashley en Alice gaan beide meteen door.quote:
En zo door naar huis.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:28 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Gedouched, haren geka,d. Naar bed😂😂
Typisch Jimmy die voegt zijn opinie naar de situatie.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:18 schreef zodeju het volgende:
Jimmy ook weer goed met Tom....nadat hij vanmiddag hem een overloper vond......
Hebben ze gepraat of gewoon weer normaal gedaan.
Ja dat inderdaadquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:30 schreef marky het volgende:
[..]
Typisch Jimmy die voegt zijn opinie naar de situatie.
Dat zou best leuk Zijn maar daar ga ik niet vanuit.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dan zal Ashley als solo speler wel een sleutelrol krijgen volgende week.
Tom is saaaaaaaaaaaaiquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:20 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Jimmy, Ashley en Tom zijn volgens mij de finalisten. Anderen zijn zoooooo saai of irritant.
Nee gaat niet gebeuren. Je hebt te maken met belgische stemmers die zijn nog niet zo ver. Denk dat de finale Tom, Karen Ashley en Tyron gaat zijn. Een Belg moet winnen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:20 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Jimmy, Ashley en Tom zijn volgens mij de finalisten. Anderen zijn zoooooo saai of irritant.
Lekker bashen op de Belgen weer .. Waarom zou er een Belg "moeten" winnen?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:33 schreef marky het volgende:
[..]
Nee gaat niet gebeuren. Je hebt te maken met belgische stemmers die zijn nog niet zo ver. Denk dat de finale Tom, Karen Ashley en Tyron gaat zijn. Een Belg moet winnen.
Denk dat het dit seizoen geen rol speelt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:35 schreef BelgianMagic het volgende:
[..]
Lekker bashen op de Belgen weer .. Waarom zou er een Belg "moeten" winnen?
Deze keer gun ik Glenn de winst..quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat het dit seizoen geen rol speelt.
Vorig jaar was het een Belg, daarvoor 2 x een NL'er.
2 nederlandse winnaars en 2 belgen. Dat is geen bashenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:35 schreef BelgianMagic het volgende:
[..]
Lekker bashen op de Belgen weer .. Waarom zou er een Belg "moeten" winnen?
Ik welquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:40 schreef BelgianMagic het volgende:
Ben zelf Belg uiteraard, maar is echt niet 1 Belg waarvan ik zeg jaaaa daar ga k vol op stemmen elke week. Heb nu al alle keren op Nederlandse gestemd
Heb wel meerdere die ik het gun, en ook niet gun.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:39 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Deze keer gun ik Glenn de winst..
Wat vreselijk die 2quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:43 schreef Ebinas het volgende:
Sabeau en Dilano zeggen nu te denken dat Ashely weg het beste uitkomt
Waarom zou je je iets aan moeten trekken van wat een ander van je vind ?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:44 schreef BelgianMagic het volgende:
Is ook zo. Als Ashley weg is kan iedereen eindelijk terug zichzelf zijn zonder te moeten vrezen wat zij van hun denkt.
2 die elkaar hebben gevonden en minder gehecht zijn aan de groep.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:43 schreef Ebinas het volgende:
Sabeau en Dilano zeggen nu te denken dat Ashely weg het beste uitkomt
Omdat iedereen om een of andere reden zo'n bang heb van Ashley .. Hoe sneller zij er uit is hoe beterquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom zou je je iets aan moeten trekken van wat een ander van je vind ?
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom zou je je iets aan moeten trekken van wat een ander van je vind ?
En ik denk dat Dilano nog meer risico loopt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
2 die elkaar hebben gevonden en minder gehecht zijn aan de groep.
Moeten ze mee oppassen.
MOD EDITquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:46 schreef BelgianMagic het volgende:
[..]
Omdat iedereen om een of andere reden zo'n bang heb van Ashley .. Hoe sneller zij er uit is hoe beter
Dilano is sowieso een vreemde eend in de bijt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En ik denk dat Dilano nog meer risico loopt.
Sabeau is links en rechts wel bezig om een soort van te hechten
Iedereen weet wel dat het fel gemanipuleerd is. De 2 groepjes die er nu zijn is goed voor het drama/kijkcijfers. Dus je mag zeker zijn dat bvb vandaag Karen NIET vertrekt, daar zorgt BB wel voor. Net zoals Ro & Do ook de komende weken nog niet weg zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
1-Irritators blijven altijd tot het eind
2- Regie heeft geen zak aan een club gezapige luileballen
3- Er moeten evenveel jongetjes en meisje blijven
Reken maar uit wie er oprot
Shetlander is een pony.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Sabeau heeft twee paarden: een Shetlander en een Fries.
Ik denk ik dat het de regie een zorg zal zijn. Dit is meer een probleem voor de productie.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
1-Irritators blijven altijd tot het eind
2- Regie heeft geen zak aan een club gezapige luileballen
3- Er moeten evenveel jongetjes en meisje blijven
Reken maar uit wie er oprot
Nee. 6 vrouwen en 8 mannen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:50 schreef Snoozey het volgende:
lijkt of er meer vrouwen dan mannen zitten. maar staat gelijk toch?
Ja krijgen we dat gezeur er voor in de plaatsquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:52 schreef Ebinas het volgende:
Dat is jammer Dilano en Sabeau weggedraaid
Dyllie boy denkt echt dat hij alles weetquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:52 schreef KinKiJan het volgende:
~ 17:40 - Stream 2, wandeling Dilano en Sabeau
Dilano: "Ik ben echt benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren. Het heeft best veel invloed namelijk op volgende week, de uitslag van vanavond"
Sabeau: "Jij hoopt dat Ash nu vertrekt?"
Dilano: "Dat zou inderdaad de beste uitkomst zijn"
Sabeau: "Ja, wellicht wel ja"
Dilano: "Voor nu, denk ik"
Sabeau: "Denk het ook"
Dilano: "Denk dat zij de enige is die een target op ons zou kunnen hebben. Maar tegelijkertijd, Glenn en Danny kunnen ook een target op ons kunnen hebben, maar voorlopig niet, die gaan eerst de Belgen eruit stemmen. Dat is Danny's tactiek at least. Maar ook weer niet, hij wil ook weer Ashley eruit hebben. Maar dat is meer om de impact die ze heeft op de groep, niet eens om tactische redenen."
Sabeau: "Ja dat is wel waar. Heel spannend. Maar we ook nog niet eens of het 1 of 2 gaan zijn"
Dilano: "Zou ook nog kunnen ja. Maar ja, fucking stupid ook, ze gewoon al eerder thuis kunnen zijn als mensen denken.."
Sabeau: "Ja, maar niet iedereen denkt tactisch, zoals jij denkt"
Dilano: "Vorige week had ze al naar huis gekund, als mensen het slim hadden aangepakt. Maar ja...."
Sabeau: "Maar da was nie"
Zozo.. dus toch Het Meisje met de Gouden Lepel...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Sabeau heeft twee paarden: een Shetlander en een Fries.
Ook al weer weg gelukkig.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja krijgen we dat gezeur er voor in de plaats
Yep, die creep (Dylan) gaat er 1 van de weken wel uit maar eerst Do en Ro.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mod Editquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dyllie boy denkt echt dat hij alles weet
Mod editquote:
Ze zitten toch elke maandag ochtend om de tafel met de kijkcijfers en alle socialmedia gejank...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk ik dat het de regie een zorg zal zijn. Dit is meer een probleem voor de productie.
Ik mag het kopen. Het zij haar gegund.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dan zal Ashley als solo speler wel een sleutelrol krijgen volgende week.
Je geluksdagquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:59 schreef Lovely het volgende:
Ik slinger de streams aan en ik zie meteen Tom in beeld
Moet je even hier kijken https://bigbrothernederland.nl/big-brother-2022-bewoners/quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:04 schreef mario390 het volgende:
wie heete de blonde in 2022
? dar klopte altijd de poll
Denkt hij ja, het tactisch meesterbrein, kijk straks graag naar die kop als Ashley blijftquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dyllie boy denkt echt dat hij alles weet
Dat is het mooiste moment straks van deze saaie BB-dagquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Denkt hij ja, het tactisch meesterbrein, kijk straks graag naar die kop als Ashley blijft
Hoop niet dat Karen moet wieberen anders krijgen wequote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is het mooiste moment straks van deze saaie BB-dag![]()
Stemmen zegt niet zo veel bb beslist.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:40 schreef BelgianMagic het volgende:
Ben zelf Belg uiteraard, maar is echt niet 1 Belg waarvan ik zeg jaaaa daar ga k vol op stemmen elke week. Heb nu al alle keren op Nederlandse gestemd
Je zou haast denken dat ze geen fijn leven thuis hebben.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:08 schreef Koos1958 het volgende:
Karen weer gehuild. Alsof de wereld vergaat als een van hun 2 naar huis gaat.
Nee, ik denk dat Basiri gaat en hij er ook vrede mee heeft, hij verveelde zich kapot. Of er moeten er 2 weg, dan is ook Karen de klos, maar dat zou ik heel jammer vinden.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoop niet dat Karen moet wieberen anders krijgen we![]()
de komende dagen
En dus ook een paard. Beide behoren tot het ras der Equidae.quote:
Het is toch wel duidelijk al dagen wie er gaat.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoop niet dat Karen moet wieberen anders krijgen we![]()
de komende dagen
Denk dat Dilano nog wel lang daar zit als bufffer en zij ook.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze zit daar tochval een aantal weken en door haar zijn ook mensen op een bank gegaan. Weet ze hoe het voelt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:08 schreef Koos1958 het volgende:
Karen weer gehuild. Alsof de wereld vergaat als een van hun 2 naar huis gaat.
Maar daarom mag ze het toch wel erg vinden?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:11 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zit daar tochval een aantal weken en door haar zijn ook mensen op een bank gegaan. Weet ze hoe het voelt.
Van mij mag alles blijven kijken hoe de hele groep het doet zonder Ashley.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Basiri gaat en hij er ook vrede mee heeft, hij verveelde zich kapot. Of er moeten er 2 weg, dan is ook Karen de klos, maar dat zou ik heel jammer vinden.
Ik heb sowieso liever een vrouwenoverschot dan een mannenoverschot.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:58 schreef spapaars het volgende:
Eens een keer zou er een BB moeten zijn met alleen maar vrouwelijke bewoners (geen mannen want dat wordt een vriendengroep) pas dan krijg je heerlijke achterklap en laster.
Ashley blijft, in ieder geval deze week nog, dus zul je nog een tijdje moeten wachtenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van mij mag alles blijven kijken hoe de hele groep het doet zonder Ashley.
Verrassendquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb sowieso liever een vrouwenoverschot dan een mannenoverschot.
Geef dat kind eens een teiltje voor al dat gekwijl...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:52 schreef KinKiJan het volgende:
~ 17:40 - Stream 2, wandeling Dilano en Sabeau
...
Sabeau: "Ja, maar niet iedereen denkt tactisch, zoals jij denkt"
...
Dat doet ze al bij het oplezen van het etiket van een fles deodorantquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:14 schreef Rhosyn het volgende:
Waar heeft Karen het over. Ze praat zo hijgerig over iemand..
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat doet ze al bij het oplezen van het etiket van een fles deodorant
De Katja Schuurman van het BB huisquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat doet ze al bij het oplezen van het etiket van een fles deodorant
Gister huilde ze niet omdat ze weg moest, maar omdat Ashley misschien weg moest en euhhhhh alice.Ze deed zelfs een beetje beledigd dat de bewoners dachten dat ze om zichzelf huilde.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar daarom mag ze het toch wel erg vinden?
Ben er ook nog niet echt gerust op eerlijk gezegd.quote:
Als een duo weg moet dan is zij weg, maar ik hoop dat er maar één weg hoeftquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:22 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ben er ook nog niet echt gerust op eerlijk gezegd.
Ik knijp hem wel een beetje.
Ja dat lijkt mij ook leuke tvquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:21 schreef Yasmin__x het volgende:
Zou echt geniaal zijn als Ashley als eerste veilig gesteld wordt.Zie die koppen al helemaal voor me.
In de polls weinig verschil met basili..quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:22 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ben er ook nog niet echt gerust op eerlijk gezegd.
Ik knijp hem wel een beetje.
Nog mooier voor die koppen, als Ashley mag blijven en Alice naar huis gaatquote:
Alice is aan het invullenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:24 schreef zodeju het volgende:
Hoor ik nu Alice zeggen dat Karen niet meer samen wilde eten.
Nou dan ben je echt geschikt voor dit programma........als je kan blijven tot het eind.
Ach joh dat weten ze allang daar dat Ashley vrijgesteld word.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:21 schreef Yasmin__x het volgende:
Zou echt geniaal zijn als Ashley als eerste veilig gesteld wordt.Zie die koppen al helemaal voor me.
Ze zit met.ashley buiten en willen allebei niet mee-eten. Iemand wilde iets zeggen toen zei Alice laat maar.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:24 schreef zodeju het volgende:
Nou dan ben je echt geschikt voor dit programma........als je kan blijven tot het eind.
Ze hebben die pannenkoeken nog niet eens verteerd. Ze wilden NU nog niet eten. Jij maakt er wat anders vanquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:24 schreef zodeju het volgende:
Goed over nagedacht....top
Oh ff kijken ik dacht dat juist Ashley vroeg aan Alice waar Karen bleef.....enquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zit met.ashley buiten en willen allebei niet mee-eten. Iemand wilde iets zeggen toen zei Alice laat maar.
Dat kan ik me nog wel voorstellen maar was dat Alice of was dat niet Ashley die het over prikkels had?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet, ze wilde ook de liveshow liever niet bang voor prikkels
Dus alleen eten......quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben die pannenkoeken nog niet eens verteerd. Ze wilden NU nog niet eten. Jij maakt er wat anders van
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Helemaal niet ze liep naar ze toe buiten, eten moest wel bewaard blijven
Karen net in de badkamer tegen Alice.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan ik me nog wel voorstellen maar was dat Alice of was dat niet Ashley die het over prikkels had?
Karen was bang voor de prikkels, vertelde ze net in de badkamer tegen Alicequote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan ik me nog wel voorstellen maar was dat Alice of was dat niet Ashley die het over prikkels had?
Mod editquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee wilde nog niet etenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:29 schreef Rhosyn het volgende:
Karen en Ashley willen niet samen met de groep eten?
Zijn ze zo beledigt dat ze er op staan dan?
Volgende week weer er op.
Ttuurlijk gaat ze dat doenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:29 schreef Snoozey het volgende:
hoop niet dat ashley naar alice toe gaat trekken als karen weg is
beetje schelle stem die ik nu hoor
Was Karen die het zei tegen Alice....die probeerde nog haar te kalmeren met wat kan er nu gebeuren...je krijgt niet veel vragen en je bent bij je familie.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als er 2 bewoners weg moeten dan hadden ze dat vooraf moeten zeggen vind ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als een duo weg moet dan is zij weg, maar ik hoop dat er maar één weg hoeft
Stop eens met commentaar op users gevenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:29 schreef mangalie het volgende:
[..]
Mod edit
Hou eens op met commentaar op users te geven
Zo trekken ze zich al heel de dag terug. Hebben alleen bij het eten bij de groep gezeten en verder alleen maar in kamertjes weggestopt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ashley en Karen hadden nog geen trek. Laat pannenkoeken gegeten en mssn de spanning.
Ja, ik begrijp dat je met je hoofd er niet bij ben. Maar dit kan de laatste keer zijn en ook al heb je geen honger dan eet je niet of een ieniemienie maar je bent er wel bij. Zo wordt het zo zwaar en stel dat je nog later weg gaat. over een paar weken.....quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:31 schreef Koos1958 het volgende:
Vind karen wel heel dramatisch doen samen met ashley met dat huilen elke keer. Geef mij dan liever Alice en basiri die allebei zeggen blijven is mooi maar thuis heb ik het ook goed.
En jij denk dat Karen het een uurtje uithoudt in de solokamer.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
Als er 2 bewoners weg moeten dan hadden ze dat vooraf moeten zeggen vind ik.
Buiten dat zou het wel leeg in huis worden. Zou ik echt een hele domme zet vinden.
Hopelijk weer eentje naar de solo kamer met ditmaal een ander concept (surprise).
En dat kun je Sabiri eigenlijk niet meer aandoen dus hopelijk krijgt Karen nog 1 kans.
Basiri gaat vanavond gewoon lekker feesten in Amsterdamquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:31 schreef Koos1958 het volgende:
Vind karen wel heel dramatisch doen samen met ashley met dat huilen elke keer. Geef mij dan liever Alice en basiri die allebei zeggen blijven is mooi maar thuis heb ik het ook goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |