Dat zeg ik, ik heb op stream meerdere redenen van die tafelindeling gehoord. Maar wat doet het er überhaupt toe wie waar zit met eten? De enige die er een overdreven non-issue van maken zijn de generaal en haar adjudant.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze vertrouwen Tom ineens niet meer omdat hij van tafel zou zijn gewisseld. Ro heeft dat gedaan. Die heeft bepaald dat ze moesten wisselen.
Beetje humor er inquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik moet wel lachen om die 2 meiden, ze leven toe naar de liveshow met een lach en een traan
Nou nou Tom IS veranderd , en dat heeft met veel meer te makenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik heb op stream meerdere redenen van die tafelindeling gehoord. Maar wat doet het er überhaupt toe wie waar zit met eten? De enige die er een overdreven non-issue van maken zijn de generaal en haar adjudant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:18 schreef FreshFruit het volgende:
Hier zegt ze het.Is voor mij zoiets als Mario-taal. Begrijp er nix van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zegt ze het.Gelukkig hebben we ***** nog om dit te vertalen hoop ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 17-02-2024 15:36:09 (Naam verwijderd) ]
Hier zegt ze het.Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig over de buienwereld....zou het zelf nooit zo duidelijk willen maken, maar ja
Ik denk voor haar hetzelfde als de middelvingers omhoog steken
Tom kiest voor lol maken met anderen in plaats van dagen achtereen blijven hangen in dat gezever over die nominaties. Was ik Tom, had ik me 1. me al eerder verwijderd van dat gedoe en 2. niet door Karan laten knippen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou nou Tom IS veranderd , en dat heeft met veel meer te maken
Ik steun deze motie.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tom kiest voor lol maken met anderen in plaats van dagen achtereen blijven hangen in dat gezever over die nominaties. Was ik Tom, had ik me 1. me al eerder verwijderd van dat gedoe en 2. niet door Karan laten knippen.
Het is weekend.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:27 schreef Jockari het volgende:
Doordeweekse dag in BB anno 2024
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij net als Glenn niet wil worden meegezogen in het drama.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou nou Tom IS veranderd , en dat heeft met veel meer te maken
Dan is hij wel wat dommig bezigquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij net als Glenn niet wil worden meegezogen in het drama.
Glenn heeft ook afstand genomen.
Hij wil zijn ogen en oren openhouden.
Zou toch die kamer voor een paar weken op slot gooien ...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:27 schreef Jockari het volgende:
Doordeweekse dag in BB anno 2024
[ afbeelding ]
En vanavond weer een feestje?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:31 schreef Puzzie het volgende:
Gelukkig zit iedereen goed vol vandaag
Zou het?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En vanavond weer een feestje?
Basiri beseft gewoon dat het thuis ook goed is. Ik vraag me dus af bij die twee bakvissen of die niet op de vlucht zijn voor thuis.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:26 schreef zodeju het volgende:
Wat een verschil toch Basiri en Alice of Ashley en Karen
Het geeft een hoop gekonkel en dat is goed.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou toch die kamer voor een paar weken op slot gooien ...
Zou zomaar kunnen, ook dat Ashley zo vaak roept dat ze hier zich veilig voelt en niks moet en nergens aan denken..voelt als vakantie....Maar als je alleen op vakantie gaat kan het heerlijk zijn maar o zo fijn dat je weer naar je man en kinderen kan...want elke dag ben je toch ff met ze bezig. En daar kan ze niet eens even bellen. OF als je een eigenzaak runt ben je toch ook nieuwsschierig hoe het daar gaat.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:34 schreef marky het volgende:
[..]
Basiri beseft gewoon dat het thuis ook goed is. Ik vraag me dus af bij die twee bakvissen of die niet op de vlucht zijn voor thuis.
Vast wel.quote:
Van mij mag hij dat thuis gaan doen, irritant verwaand mannetjequote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:33 schreef Jockari het volgende:
Dildo wil meer sporten zegt hij tegen Sabo.
Was vergeefse moeite.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:54 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
En dan wordt je keihard in je rug gestoken.
Brr Engnek die Tom...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:54 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
En dan wordt je keihard in je rug gestoken.
zij is omgestelltquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:00 schreef Dotteke het volgende:
Het is wel een hang dag daar in het BB huis vandaag
Alice vijlt haar nagels Sebeau is aan het stofzuigen en de op de bank hangen wat heren
Dat zijn alle vrouwen in principe om de zoveel weken , zo bijzonder is dat nou ook weer niet.quote:
Dan hoef jij je er verder ook niet druk over te maken.quote:
Heb het maar gewoon over de streams Alice is haar koffer aan het inpakkenquote:
En vanavond weer uitpakken binnen het BB-huis.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het maar gewoon over de streams Alice is haar koffer aan het inpakken
Jup, Alies is het type relkut die ze er wel in houdenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
En vanavond weer uitpakken binnen het BB-huis.
nee ik zei nur wat zijquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het gaat ook wéér niet over jou.. jammer hé?
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
En vanavond weer uitpakken binnen het BB-huis.
Okay helderquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik zei nur wat zij
op de stream zei
Ahh so.. sorry ik dacht even dat jer ongesteld van werdquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik zei nur wat zij
op de stream zei
Tuurlijk doen ze dat. Ze gebruiken ook andere voor hun plannetjes.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:12 schreef BelgianMagic het volgende:
Je ziet nu die situatie met Tom toch ook de echte gezichten van Karen en Eslie .. Ze zijn echt niet beter als Do en Ro. Spelen exact hetzelfde spel.
Byonce aan het nadoenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:22 schreef Dotteke het volgende:
Ashley en Ro zijn een beetje losgeslagen
Blijf het vreemd vinden dat ze niet gewoon een douche kunnen nemen en met een bak heet water hun eigen moeten wassenquote:
Valt wel mee joh.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:12 schreef BelgianMagic het volgende:
Je ziet nu die situatie met Tom toch ook de echte gezichten van Karen en Eslie .. Ze zijn echt niet beter als Do en Ro. Spelen exact hetzelfde spel.
Ik snap dat ook niet helemaal , volgens om munten te besparenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf het vreemd vinden dat ze niet gewoon een douche kunnen nemen en met een bak heet water hun eigen moeten wassen
Helemaal mee eens, gewoon een productionele kostenbesparing.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf het vreemd vinden dat ze niet gewoon een douche kunnen nemen en met een bak heet water hun eigen moeten wassen
Ja maf gedoe, ik geloof dat dat nog 2 maanden zo blijft..quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon lol. Samen douchen want het kan de laatste keer zijn. Bas snapt ook niets van het gesim van die dames.quote:
Het had er gewoon standaard moeten zijn. Niet met munten kopenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet helemaal , volgens om munten te besparen
Dat scheelt iddquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:27 schreef 5thencounter het volgende:
Best wel slim, warm water op de bon.. scheelt uren aan douchetijd bezetting
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
Maar dan moeten ze geen urenlange "DoucheHokShowtjes" gaan houden
Ik vind het wel leuk😂😂quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
Doe jij daar eens wat aan danquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
Ik geloof dat BB wil dat ze er allemaal netjes uitzien. Ij andere BB'S gebeurd dit ookquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:30 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. de MooiPopjes moeten allemaal weer mooi worden voor straks .. ze komen op TV begrijp ik
Ik geloof daar nix van, als het aan BB ligt gaan ze allemaal aan de gallemieze voor de kijkcijfers.. neuhh, die Poppetjes denken stuk voor stuk dat ze The Queen Of The Show gaan worden.. samen met de MooiBoys naturlijkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:31 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik geloof dat BB wil dat ze er allemaal netjes uitzien. Ij andere BB'S gebeurd dit ook
ja dann kann ik me gelijkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Spul om bruin te worden , of oranje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |