ook een manier om iemand proberen je er niet uit te laten stemmenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:31 schreef Kissingbird het volgende:
ashely : jimmie vertelt dat hij me laatst wat heeft gegund maar nu nog niet kon zeggen.
Er zijn er nu waarschijnlijk twee die vrijstelling krijgen denk ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:32 schreef BigBreg83 het volgende:
De eerste uitslag komt niet sneller dan normaal Ashley. Is altijd rond de zelfde tijd. Want daarna moeten ze nog 1 reclame blok in de deur.
Deed ze goed want die andere twee zijn dat overduidelijk welquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat was een steekje onder water van Ashley, zij is geen hielenlikker ...
Ohja het zijn er 4 deze week.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn er nu waarschijnlijk twee die vrijstelling krijgen denk ik.
Eens,quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:38 schreef Dotteke het volgende:
Ashely zegt, Stel Alice gaat, dan gaat dat meisje er uit omdat ze mij er uit willen hebben. Dat is toch erg
Is het ook, maar het blijft onderdeel van het spel natuurlijkquote:
Maar wat dacht zij dan hoe het spel gespeeld moet worden? Zij heeft vorig jaar toch ook gekeken? Toen werd Jason er ook opgeknald door Ali om zijn tegenstanders eruit te spelen. Jason nam dat overigens wel heel goed op nog beter dan Alice.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:38 schreef Dotteke het volgende:
Ashely zegt, Stel Alice gaat, dan gaat dat meisje er uit omdat ze mij er uit willen hebben. Dat is toch erg
Zo werkt het wel inderdaadquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:42 schreef marky het volgende:
[..]
Maar wat dacht zij dan hoe het spel gespeeld moet worden? Zij heeft vorig jaar toch ook gekeken? Toen werd Jason er ook opgeknald door Ali om zijn tegenstanders eruit te spelen. Jason nam dat overigens wel heel goed op nog beter dan Alice.
Randy, Ty, Bas hebben alle drie de mening dat je niet bang moet zijn om naar huis te gaan. Als het goed is wil je daar ook zijn. Dat is volgens mij een instelling die gezond is. Ik vind de weerstand die Ashley heeft om naar haar fantastische leven thuis te gaan nog steeds raar.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:41 schreef Snensie het volgende:
Nou Randy ga dan ook maar volgende week. Het maakt hem toch geen zak uit.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:44 schreef Hznootje het volgende:
Waardoor en dus gebeurtenissen gebeuren snap je?
heel even een blik op tom die in de groene kamer ligt en weer terug op sabeauquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:46 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom 2 streams op snap je snap je beau
Ze snakt naar pik?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:47 schreef Harry het volgende:
Sabeau zat in een lower body vibe......
Snap ik als je moet poepen maar het lukt niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:47 schreef Harry het volgende:
Sabeau zat in een lower body vibe......
Moet je goed opletten, ze zegt steeds snap je, en laat steeds na een paar woorden een pauze van enkele seconden vallen. En na elke zin een glimlach die zo fake is als maar kanquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:47 schreef Joyce-43 het volgende:
wat lult Saboo?? ik snap er niets van wat ze zegt![]()
Heel erg is een klein ratje daarquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sabeau is lekker mensen tegen elkaar aan het uitspelen ....
ik volge er weinig van maar ze heeft over gesprek met Ash maar gisteren dat gesprek gevolgt ook maar was een ander gesprek volgens mijn als wat ze nu zegtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Moet je goed opletten, ze zegt steeds snap je, en laat steeds na een paar woorden een pauze van enkele seconden vallen. En na elke zin een glimlach die zo fake is als maar kan
Dat heeft ze zelf ook gezegd in haar filmpjequote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:52 schreef Harry het volgende:
Dus, Sabeau neemt nu Randy in vertrouwen om hem te vertellen dat Ashley manipulatie als tactiek heeft.
Alsof niemand de tactiek van sabo doorheeftquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:52 schreef Kissingbird het volgende:
Sabeau: haar tactiek is anders dan die van mij en dat maakt me waakzaam
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sabeau is lekker mensen tegen elkaar aan het uitspelen ....
Dit is altijd lastig met hen die later binnenkomen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:53 schreef humpty het volgende:
En domme Randy wil het maar wat graag geloven
dat kind is verknipt
Is met haar 20 jaar een gedricht qua karakter. Zo ontzettend gemaakt met haar emoties en praten. Die speelt de rol van haar leven.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
Het Lieve Gluipkutje waar je niet kwaad op kan worden.. elke rls heeft er wel een
Ja he vals mokkel. Ze vergeet dat er camera op staat.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:54 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat een vuile ( groot scheldwoord) bitch!! verkondigen van dingen wat niet gezegd is
Een "Donnaatje" dusquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is met haar 20 jaar een gedricht qua karakter. Zo ontzettend gemaakt met haar emoties en praten. Die speelt de rol van haar leven.
Schijnbaar voelt ze zich bij Randy op haar gemakquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:56 schreef marky het volgende:
Overigens moet ik zeggen dat dit gesprek met Sabeau het eerste gesprek is waar het niet geciteerd lijkt uit een boekje.
Goede samenvatting van dit manipulerende gesprek van sabeau met Randy.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:52 schreef Harry het volgende:
Dus, Sabeau neemt nu Randy in vertrouwen om hem te vertellen dat Ashley manipulatie als tactiek heeft.
Hm dat fantastische leven zal wel meevallen, dat is grootspraak. Eigenlijk is ze heel onzeker anders zou ze ook niet zo veel aan zichzelf verbouwd hebben.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:45 schreef marky het volgende:
[..]
Randy, Ty, Bas hebben alle drie de mening dat je niet bang moet zijn om naar huis te gaan. Als het goed is wil je daar ook zijn. Dat is volgens mij een instelling die gezond is. Ik vind de weerstand die Ashley heeft om naar haar fantastische leven thuis te gaan nog steeds raar.
Heeft ze al gezegd, ze wil weer terug naar Glennquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:58 schreef marky het volgende:
Ben benieuwd als Bas gaat wie Ashley als volgend partner gaat kiezen. Want ik vermoed dat zij nu zelf de keuze gaat krijgen.
Welnee, Randy kijkt links en rechts om van die priemende ogen te ontwijken.. die heeft de bullshit wel doorquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:57 schreef humpty het volgende:
Eigenlijk moet je er om lachen maar aan Randy heeft ze een goeie die gaat er helemaal in mee
jaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:58 schreef Dotteke het volgende:
10 van de 14 willen haar weg zegt Sebeau Bedoeld ze Ashley?
ja, je zet altijd een sterke naast 1 die je eruit wilt hebben, is alle jaren zoquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ook, maar het blijft onderdeel van het spel natuurlijk
Karenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:58 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Heeft ze al gezegd, ze wil weer terug naar Glenn
Zo zie ik het ook hoor. Denk dat dit ook een soort vlucht is.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:58 schreef Snensie het volgende:
[..]
Hm dat fantastische leven zal wel meevallen, dat is grootspraak. Eigenlijk is ze heel onzeker anders zou ze ook niet zo veel aan zichzelf verbouwd hebben.
Nee,ze heeft echt Glenn genoemd.quote:
Dat zou wel de slapste keuze zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:58 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Heeft ze al gezegd, ze wil weer terug naar Glenn
Gelukkig zijn er ook eren aantal mensen die haar doorhebbenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch speelt ze dit wel heel handig uit jammer genoeg, nu ook over dat Ashley slecht
lag in de buitenwereld en toen een switch maakte toen ze terugkwam ....
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik denk dat Sabeau gewend is dat alle mannen vanwege haar mooie gezichtje altijd met haar meepraten.
Leest de FeBo even mee??quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou fijn zijn, als BB alle introductie filmpjes eens afspeelt in dat hok ....![]()
Keuzes maken moet je altijd en dan hou je rekening met je vrienden..dat is niet per se in kampen denken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft hij anders niet laten zien van de week.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit maakt Sabeau een slecht mensquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:03 schreef Kissingbird het volgende:
Sabeau: het is niet dat ze een slecht mens is MAAR....
ja en die van Saboo 2x heerlijkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou fijn zijn, als BB alle introductie filmpjes eens afspeelt in dat hok ....![]()
Met tussendoorquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en die van Saboo 2x heerlijk
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:02 schreef Koos1958 het volgende:
Zou mooi zijn als ashley achter haar sluipt en ineens zegt van boe
Dit is idd precies wat Ashley bedoeldequote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:54 schreef Kissingbird het volgende:
sabeau: ze gebruikt ze niet maar zet ze wel tegen mensen in
kreeg het niet helemaal mee wat babbelt ze veel
ik heb niet veel gekeken mama heeft gekeken oma heeft gekeken en mijn vrienden ook en die hebben duidelijk gezegd dat ik heel erg moet uitkijken voor Ashley omdat dat meer gebaseerd is op manipulatie. Ze heeft een videofragment en dat is wel een beeldopname maar dat heeft ze gezegd.
Randy: had ik het dan mis al die tijd? over mijn keuzes?
Sabeu: nee man i got your back for a reason
Dit is dus wat Ashley gister bedoelde, als je deze zin gaat doorvertellen in het huis gaat dit zijn eigen leven leiden \
Is toch naief om te denken dat dat niet zou gebeuren.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sabeau babbelt nietquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:06 schreef engine het volgende:
Heerlijk dat gebabbel van SabeauFijn dat het bij Randy even kan. Dilano is alleen maar de hele dag bezig met indruk te maken.
Ze houden er heel erg rekening mee dat Bas gaat. Daar hadden ze het vannacht met Bas zelf ook over.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee Randy, vanavond worden jullie pas wakker geschud, nu nog niet gebeurd ....![]()
![]()
Dat zegt bijna elke deelnemer in een RLS.quote:
Die vrouw is net een snelkookpanquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:09 schreef Kissingbird het volgende:
Danny: wat ga je als eerste doen als je buiten bent.
Alice: eerst mijn vriend knuffelen en 100 duizend kussen geven en zeggen hoeveel ik van hem hou![]()
Dat gaat snel met die gevoelens van Alice
Nee sabeau zend uit.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:09 schreef Xilia het volgende:
[..]
Sabeau babbelt niet![]()
Sabeau communiceert
Niet vaak dat iemand naar de Burger King wil. Veel meer kwaliteit, veel lekkerder!quote:
Bij mij in de buurt zitten alleen Macs. geen een BK.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:12 schreef Harry het volgende:
[..]
Niet vaak dat iemand naar de Burger King wil. Veel meer kwaliteit, veel lekkerder!
2x Ronahi.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan kan ik de stream weer aanslingeren
nu 2 op binnenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan kan ik de stream weer aanslingeren
Ik las het al , die hoef ik niet te zienquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nu 2 op binnen![]()
ronahi op de praatstoel
op stream 2 zien we sabeau weer zitten met de kaartjes en randyquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik las het al , die hoef ik niet te zien
Ik was al wegquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
op stream 2 zien we sabeau weer zitten met de kaartjes en randy
ik hoorde dat dat een mooi gesprek moet zijn geweest, helaas gemistquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:10 schreef marky het volgende:
[..]
Ze houden er heel erg rekening mee dat Bas gaat. Daar hadden ze het vannacht met Bas zelf ook over.
quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:19 schreef Kissingbird het volgende:
Ze fantaseren over samen op vakantie gaan.
naar ibiza
Daar woont patty brard zegt Ashely, het is de donkere versie van Ashley zegt ze zelf..
Die douche neemt Patricia PaaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
naar ibiza
Daar woont patty brard zegt Ashely, het is de donkere versie van Ashley zegt ze zelf..
Zou Ashley niet de lichte versie zijn......althans proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naar ibiza
Dat is PaaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Mooi viel wel mee het was wel mijn hardste lachmoment deze BB toen ze het over Sabeau hadden.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik hoorde dat dat een mooi gesprek moet zijn geweest, helaas gemist
Volgens mij is Ashley nog besmettelijk ook.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:21 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmie: sorry hoor maar de tom van een week geleden had sinaasappeltjes voor ons gehaald maar deze tom geeft ons de middelvinger.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze liggen niet zielig te doen, ze hebben gewoon lol samen
dat het rond gaat dusquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dit is idd precies wat Ashley bedoelde
Het is duurder dan op het strand zitten met je zelf meegebrachte koelbox met blikjes goedkoop huismerkpilsquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bloomingdale is duur, hoe komen ze erbij ......
Dat dusquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is duurder dan op het strand zitten met je zelf meegebrachte koelbox met blikjes goedkoop huismerkpils
Ik zit op Ibizaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:46 schreef Kissingbird het volgende:
S1 pannenkoeken bakken met Tom randy alice
s2 tropische sferen op Ibiza
Karen en Basiri zitten wel dicht bij elkaar qua stemmen. Had verwacht dat Karen populairder wasquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:45 schreef Kissingbird het volgende:
Basiri: stel ik blijf alles moet gestreken worden
Geen zorgen Basi je gaat lekker naar huis volgens de polls
Zal het daarbinnen toch hol zijn??quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:40 schreef Was-beer het volgende:
Doriana gaat een kaarsje in haar hoofd branden voor Basiri
Of met Doraquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:53 schreef Yasmin__x het volgende:
Volgende week hopelijk een dubbele exit en dan die dikke Randy eruit samen met slang Ronahi.
Als je de namen noemt is het genoeg dan begrijpen we het ook.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:53 schreef Yasmin__x het volgende:
Volgende week hopelijk een dubbele exit en dan die dikke Randy eruit samen met slang Ronahi.
Mag ook. Doriana stond al hoog op mijn lijstje samen met Ronahi maar Randy heeft deze week laten zien dat hij ook een valse slang is.quote:
Eensquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:55 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Mag ook. Doriana stond al hoog op mijn lijstje samen met Ronahi maar Randy heeft deze week laten zien dat hij ook een valse slang is.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als je de namen noemt is het genoeg dan begrijpen we het ook.
Alice en Ashley pakken momenteel veel stemmen van haar af.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:50 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Karen en Basiri zitten wel dicht bij elkaar qua stemmen. Had verwacht dat Karen populairder was
Net als Tyrolquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zekers maar ik dacht het je makkelijk te maken.
Heb ff geen stream maar wie zegt dat ?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:04 schreef Joyce-43 het volgende:
hele mooie vrouw ( heb ze het nou over der zelf haha)
Denk je dat de Belgen.. dus veel op de Nederlanders stemmenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Alice en Ashley pakken momenteel veel stemmen van haar af.
Die hebben op dit moment de meeste volgers waar niet tegen op te boksen is.
Zat Karen tegenover Doriana en Ronahi dan had het er waarschijnlijk heel anders uitgezien.
Ik herken Mike nog.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:54 schreef Kissingbird het volgende:
Randy: stel je voor je gaat naar koningsdag en iedereen herkent je dan
Alice: ja ja dat kan
![]()
na een rls is het vaak ctrl alt delete bij mij![]()
ROhaniquote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Heb ff geen stream maar wie zegt dat ?
(Doe ik ook altijd tegen mijzelf zeggen 😂)
over wie gaat dat, ben even onderweg naar Xquote:
dit gaat om een vriendin dus, maar dan nog spoor je echt niet hoorquote:
Omdat ze niet snel genoeg reageerde op appjes.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dit gaat om een vriendin dus, maar dan nog spoor je echt niet hoor
ja dan hoor je toch wel bij een psych te lopen 4x peer weekquote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Omdat ze niet snel genoeg reageerde op appjes.
Hoe debiel ben je dan
Dat is idd wel debiel.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Omdat ze niet snel genoeg reageerde op appjes.
Hoe debiel ben je dan
En zijn die op kunnen ze aan het avondeten beginnen.quote:
Volgens nietquote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:45 schreef zodeju het volgende:
Was het nu ook in vorige BBers bij nominatie dat diegene zich afzonderde en al twee dagen hangen hangen hangen.....
Heb gesprekken gedaan bij EJVJL tussen Babette, Isaac en Rupert, maar dit is wel even wat anders....quote:
Geloof dat ze daar elke week wel dat als een optie zien, ook zij hebben gekeken naar de vorige edities.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als BB ze echt wil fucken, verdwijnen Karen en Alice vanavond allebei zogenaamd naar huis,
maar eindigen in de geheime kamer en mogen een paar dagen meekijken in het huis ...
Glenn is sowieso afquote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:52 schreef zodeju het volgende:
Dus Glenn oppassen want je ligt er straks uit bij Ashley als je nog een keer niet met haar eens bent.
Tot drie keer heeft ze gezegd maar je moet me toch gelijk geven.... en dat deed hij niet....
En wil het nog niet doen.![]()
Lammetjespap.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:53 schreef Jockari het volgende:
En weeral pannenkoeken eten. Moet toch iets anders te bereiden zijn met dat deeg (sorry ik ben geen kok)
ja, dat zei ze in haar langdradige zogenaamde wijze woordenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:51 schreef Kissingbird het volgende:
Klopt dat had sabeau ook gezegd tegen ashley dat ze haar eigen persoonlijke doelen niet wilde delen want dan kon Ashely dat gebruiken tegen haar
Is dat erg dan....je hoeft toch niet je achterste van je tong te laten zien....quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:55 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja, dat zei ze in haar langdradige zogenaamde wijze woorden
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee hoor, Glen is een beetje poesie... @:Puzzie
daar gaat het me niet om. ik gaf antwoord op kisbirdquote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is dat erg dan....je hoeft toch niet je achterste van je tong te laten zien....
Ok, heb dat hele gesprek niet gehoord maar hoorde net Danny reageren en Ashley zeggen ben blij dat je er bij zat....vandaar. En dat Glenn niet helemaal met haar eens was.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:01 schreef Snoozey het volgende:
[..]
daar gaat het me niet om. ik gaf antwoord op kisbird
maar vond het een waardeloze act verder die ze opvoerde. en hoe ze het aan randi (en weet ik veel wie nog meer) doet me al niet eens meer van de bank laten vallen
ik zat er als het ware wel bijquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ok, heb dat hele gesprek niet gehoord maar hoorde net Danny reageren en Ashley zeggen ben blij dat je er bij zat....vandaar. En dat Glenn niet helemaal met haar eens was.
Danny vertelde dat de nieuwe tafelindeling op iniatief van Ro was. Die bepaalt hier alles zei hij.quote:
Klopt danny noemde haar de generaal van de andere groepquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Danny vertelde dat de nieuwe tafelindeling op iniatief van Ro was. Die bepaalt hier alles zei hij.
Hoor zoveel verschillende dingen over die tafelindeling.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Danny vertelde dat de nieuwe tafelindeling op iniatief van Ro was. Die bepaalt hier alles zei hij.
Ik zat ook al vol verbazing te kijken en straks weer worst met orzo enz..quote:
Aha!! Dat had ik gemist . Raarquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ja, de hele dag tutten en niks doen net als gisteravond.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:07 schreef Jockari het volgende:
Badjassen mag weer overdag ???
[ afbeelding ]
Wat is dat dan? Over of tegen wie?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:00 schreef Jockari het volgende:
Credits to jas @:jasmijnnvb op X
[ afbeelding ]
Ze zit er echt niet mee hoor dat ze genomineerd is.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Queen Ashley weer flink theater opvoeren ....
Even teruglezen,ik had het al gepost.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Over of tegen wie?
Vraag me af of iemand dat hier echt ook op de streams gezien heeft en het verhaal erbij.....quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:00 schreef Jockari het volgende:
Credits to jas @:jasmijnnvb op X
[ afbeelding ]
Ze vertrouwen Tom ineens niet meer omdat hij van tafel zou zijn gewisseld. Ro heeft dat gedaan. Die heeft bepaald dat ze moesten wisselen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoor zoveel verschillende dingen over die tafelindeling.
De een zegt angst, de ander omdat ze overlopen, weer een ander omdat ze gewoon gezellig bij anderen willen zitten en nu weer dat 1 persoon dat bepaald heeft?
Gaat over een vriendinnetje van thuis die niet gelijk op een appje reageerde...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Over of tegen wie?
Ik ben dat puberale gegiechel van die twee echt zat.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet wel lachen nu om die twee .....
ik heb het gezien, ze vertelde dat ze een hekel heeft aan mensen die haar negeren, en toen maakte ze die bewegingquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vraag me af of iemand dat hier echt ook op de streams gezien heeft en het verhaal erbij.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |