ook een manier om iemand proberen je er niet uit te laten stemmenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:31 schreef Kissingbird het volgende:
ashely : jimmie vertelt dat hij me laatst wat heeft gegund maar nu nog niet kon zeggen.
Er zijn er nu waarschijnlijk twee die vrijstelling krijgen denk ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:32 schreef BigBreg83 het volgende:
De eerste uitslag komt niet sneller dan normaal Ashley. Is altijd rond de zelfde tijd. Want daarna moeten ze nog 1 reclame blok in de deur.
Deed ze goed want die andere twee zijn dat overduidelijk welquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat was een steekje onder water van Ashley, zij is geen hielenlikker ...
Ohja het zijn er 4 deze week.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn er nu waarschijnlijk twee die vrijstelling krijgen denk ik.
Eens,quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:38 schreef Dotteke het volgende:
Ashely zegt, Stel Alice gaat, dan gaat dat meisje er uit omdat ze mij er uit willen hebben. Dat is toch erg
Is het ook, maar het blijft onderdeel van het spel natuurlijkquote:
Maar wat dacht zij dan hoe het spel gespeeld moet worden? Zij heeft vorig jaar toch ook gekeken? Toen werd Jason er ook opgeknald door Ali om zijn tegenstanders eruit te spelen. Jason nam dat overigens wel heel goed op nog beter dan Alice.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:38 schreef Dotteke het volgende:
Ashely zegt, Stel Alice gaat, dan gaat dat meisje er uit omdat ze mij er uit willen hebben. Dat is toch erg
Zo werkt het wel inderdaadquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:42 schreef marky het volgende:
[..]
Maar wat dacht zij dan hoe het spel gespeeld moet worden? Zij heeft vorig jaar toch ook gekeken? Toen werd Jason er ook opgeknald door Ali om zijn tegenstanders eruit te spelen. Jason nam dat overigens wel heel goed op nog beter dan Alice.
Randy, Ty, Bas hebben alle drie de mening dat je niet bang moet zijn om naar huis te gaan. Als het goed is wil je daar ook zijn. Dat is volgens mij een instelling die gezond is. Ik vind de weerstand die Ashley heeft om naar haar fantastische leven thuis te gaan nog steeds raar.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:41 schreef Snensie het volgende:
Nou Randy ga dan ook maar volgende week. Het maakt hem toch geen zak uit.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:44 schreef Hznootje het volgende:
Waardoor en dus gebeurtenissen gebeuren snap je?
heel even een blik op tom die in de groene kamer ligt en weer terug op sabeauquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:46 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom 2 streams op snap je snap je beau
Ze snakt naar pik?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:47 schreef Harry het volgende:
Sabeau zat in een lower body vibe......
Snap ik als je moet poepen maar het lukt niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:47 schreef Harry het volgende:
Sabeau zat in een lower body vibe......
Moet je goed opletten, ze zegt steeds snap je, en laat steeds na een paar woorden een pauze van enkele seconden vallen. En na elke zin een glimlach die zo fake is als maar kanquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:47 schreef Joyce-43 het volgende:
wat lult Saboo?? ik snap er niets van wat ze zegt![]()
Heel erg is een klein ratje daarquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sabeau is lekker mensen tegen elkaar aan het uitspelen ....
ik volge er weinig van maar ze heeft over gesprek met Ash maar gisteren dat gesprek gevolgt ook maar was een ander gesprek volgens mijn als wat ze nu zegtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Moet je goed opletten, ze zegt steeds snap je, en laat steeds na een paar woorden een pauze van enkele seconden vallen. En na elke zin een glimlach die zo fake is als maar kan
Dat heeft ze zelf ook gezegd in haar filmpjequote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:52 schreef Harry het volgende:
Dus, Sabeau neemt nu Randy in vertrouwen om hem te vertellen dat Ashley manipulatie als tactiek heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |