Hoe lang duurt de Sneekweek en waar wordt hij gehouden? Geen domme vraag?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet
Alleen domme antwoorden
🤣quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:51 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Hoe lang duurt de Sneekweek en waar wordt hij gehouden? Geen domme vraag?
Stream 2 kun je alice haar haartjes zijn mooi maken zodat ze over 9 uur klaar is om te shinenquote:
beter dan dat kippenhok nuquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Stream 2 kun je alice haar haartjes zijn mooi maken zodat ze over 9 uur klaar is om te shinen
kreeg het ook niet mee over wie het nu ging.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:54 schreef greysbones het volgende:
Tom heeft gedroomd
en over ??
en krijgt er een beetje traantje van
Anders verbrand je je handje aan de krultangquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:55 schreef engine het volgende:
Met handschoen....dat heb ik nog nooit gezien
Jurkje van Ronahi gaat wel passen. Die heeft zelf ook een indrukwekkend achterwerk en ook nog goede smaak.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:53 schreef greysbones het volgende:
Alice heeft weinig kleding mee
en doet daarom vanavond een jurkje van Ronahi aan en volgende week
1 van Sabeau als ze niet genomineerd is
krijg je bij de wat duurdere tangenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:55 schreef engine het volgende:
Met handschoen....dat heb ik nog nooit gezien
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:53 schreef greysbones het volgende:
quote:
Jimmy kijkt omwille van zijn hobby/werk altijd heel geboeid naar mensen die zich opmaken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:00 schreef Puzzie het volgende:
Alice is nog hetzelfde
[ afbeelding ]
Alice voelt zich ook verraden door Dorian en mr Random.Heeft ze al meerdere keren laten horen, goed zo meid, zeg dat deze avond in de live ook nog maar eens. Zal je die koppen zien!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:04 schreef Dotteke het volgende:
Alice is een soort van zenuwachtig om door de deur te gaan vanavond en dan niet weten of je terug komt.
Ze vindt het ook oke als ze naar huis gaat want dan is ze ook bij vertrouwde mensen
Vraag me af of dat haar staat want Ronahi is toch wat voller dan Alicequote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:53 schreef greysbones het volgende:
Al die lampen ondanks dat het meeste LED is genereert toch nog een hoop warmte.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:06 schreef Dotteke het volgende:
Het lijkt allemal wel heel zomders als je de bewoners ziet zitten/lopen daar
Zo zomers gekleed
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vraag me af of dat haar staat want Ronahi is toch wat voller dan Alice
Mr Random inderdaad die geen reet uit voertquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:07 schreef Roxiebb het volgende:
Z
[..]
Alice voelt zich ook verraden door Dorian en mr Random.Heeft ze al meerdere keren laten horen, goed zo meid, zeg dat deze avond in de live ook nog maar eens. Zal je die koppen zien!
Maar buiten lopen ze ook in korte broeken en Glenn zelfs op slippersquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Al die lampen ondanks dat het meeste LED is genereert toch nog een hoop warmte.
Daarnaast hebben zo volgens mij de verwarming ook op 21 of 22 graden staan
beeldschoon🤩quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:59 schreef ledn81 het volgende:
Ik was druk bezig om de skincare routine van Alice op te nemen, maar ving toevallig ook de nieuwe haarstijl van Dilano op. Wat vind jij ervan @:GayGuy
[ afbeelding ]
Vind het een lieve man.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:09 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy kan mensen wel een goed gevoel geven, vanmiddag wil hij ff met Sabo zitten , hoe dat gesprek gaat verlopen kunnen we al wel raden
Is die OOK in dit gifje?😉😉😉quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:31 schreef ledn81 het volgende:
Hey @:GayGuy heb je gezien hoe goed Sabeau haar tandjes poetst! [ afbeelding ]
Ashley ziet er tegen op om naar buiten te gaan met die al die prikkels>quote:
Dat lijkt mij ook wel heftig.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:11 schreef Kissingbird het volgende:
Ze ziet ook op tegen de prikkels buiten.
Snap ik. Je zit daar in je eigen bubbelquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:13 schreef Dotteke het volgende:
Ashley beschouwd het BB als veilig, een beschermde fijne plek
Ja behoorlijkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:13 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Snap ik. Je zit daar in je eigen bubbel
Tja ooit zal ze toch eruit gaanquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ashley ziet er tegen op om naar buiten te gaan met die al die prikkels>
Ze legt uit dat ze buiten al vroeg moeder was en er altijd een bepaalde druk wasquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:13 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Snap ik. Je zit daar in je eigen bubbel
Ja, je kan daar niet eeuwig zittenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tja ooit zal ze toch eruit gaan
Uitvaartbegeleider toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:15 schreef Kissingbird het volgende:
Alice heel verhaal over minder gaan werken wellicht
Ashley: ik werk niet veel
Ik kwam ook niet meer bij hoor.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:15 schreef Kissingbird het volgende:
Alice heel verhaal over minder gaan werken wellicht
Ashley: ik werk niet veel
meen ook iets in salesquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uitvaartbegeleider toch?
Of iig iets daarmee
Ik zou dat niet kunnen
Huh? Ze zit toch in de sales?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uitvaartbegeleider toch?
Of iig iets daarmee
Ik zou dat niet kunnen
nee dat doet ze niet meerquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uitvaartbegeleider toch?
Ik zou dat niet kunnen
Ook dat? Doet ze niets meer met de uitvaart branche?quote:
Niet meer, doet nu telemarketing vanuit huisquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uitvaartbegeleider toch?
Of iig iets daarmee
Ik zou dat niet kunnen
Snap ik.. gratis leven, geheel verzorgdquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:13 schreef Dotteke het volgende:
Ashley beschouwd het BB als veilig, een beschermde fijne plek
Met Ash komt het allemaal wel goedquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:17 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmie zit er nu ook bij. Ashley zegt dat ze het vertelt heeft.
Karen zit er ook , die komt uit de dbk.
Ashely![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Snap ik.. gratis leven, geheel verzorgd
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
en iedere dag nog cashen ook![]()
![]()
![]()
wil ik ook
🤣 Nee dat is duidelijkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:19 schreef Dotteke het volgende:
"Ik voel mij ook heel goed hier. Sommige mensen vervelen zich te pletter, maar ik heb dat niet", zegt Ashley
Ken nog wel meer plekken waar dat kanquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Snap ik.. gratis leven, geheel verzorgd
Ja niet te doenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:20 schreef Cargamelk het volgende:
Alice praat zonder punten en komma's
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:21 schreef KinKiJan het volgende:
Op stream 1 zijn ze nog bezig met hints
s1quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:21 schreef KinKiJan het volgende:
Op stream 1 zijn ze nog bezig met hints
Niet zo heel raar met die clownsquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kijk naar de bank.
Spelletjes spelen en positiviteit
Mr random??quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:18 schreef Roxiebb het volgende:
Ideale bank volgende week: Doriana, Rohani, mr Random en Sabeau. Ik heb dan wel niemand om op te stemmen 🤔
Precies, dat janktoneel kan me gestolen wordenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kijk naar de bank.
Spelletjes spelen en positiviteit
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:22 schreef 5thencounter het volgende:
Is het weer "stemnieopmij ikwilgraaglijfeehh ik bentochliehiehioevvvv boehoehoee" ?
pffff boehoe hoe lang en hoe goed kennen ze elkaar nu.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:22 schreef Kissingbird het volgende:
Het voelt voor ze als familie
die ze moeten gaan verlaten
maarjeweetniethoehetisalsjedaarnietgezetuhhebtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
pffff boehoe hoe lang en hoe goed kennen ze elkaar nu.
Over 3 maanden zijn ze elkaar vergeten
Nog geen,quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Stap 1 heppiedepeppie voor leuke tv momentjesCheck
Stap 2![]()
![]()
We kunnen niet zonder elkaar ademen stem ons niet eruit Check
Stap 3 we gaan gezel in de groep wat doen zometeen
Nee maar hij was ook niet te vertrouwenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley vertrouwde hem vanaf moment 1 niet
Een standbeeld.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Heeft iemand een idee wat Randy uitbeeldt
Met veel te grote tieten, en idem te grote opgerekt smoelwerkje proberen te scoren in een TV show is allang niet meer van deze tijd.. maar ja, tóch blijven doenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Uiteraard, nu ze de aandacht heeft kan ze weer losquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja, dat weten ze toch van te voren, snap deze drama er over niet zo eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar dit is allemaal onderdeel van het spel. Als je er niet tegen kan doe dan niet meer.
Het is geen Lingo
Die is net terug van de shrinkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Karen heeft vandaag ook wel een extra lange sessie met de psych nodig zo te horen
Nou dan heeft die geen goed werk geleverd vandaag.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die is net terug van de shrink
Beetje jammer iddquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:31 schreef Flow3r het volgende:
Tjeeeeesssusss, wat een domme steamlocks toch elke keer weer middenin gesprekken![]()
Tuurlijk wel ..die heeft gezegd ga maar buiten janken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nou dan heeft die geen goed werk geleverd vandaag.
Kinderachtig.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:33 schreef KinKiJan het volgende:
De "ons word niks gegund hier" is weer gevallen ..
Juist wel, tranen losgetrokken voor tv-beeldenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nou dan heeft die geen goed werk geleverd vandaag.
Ik kwam niet meer bij (alweer)quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:36 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely: mensen moeten gewoon eens op uitspraken letten vind ik.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:24 schreef greysbones het volgende:
Je ziet Randy ook nooit echt bewegen daar
Klopt, BB is nog de de enige rls waarbij de regie volledig bepaalt wie er blijft of gaat aan de hand van popiecijfers, al die andere scripted realitys hebben nog enige geloofwaardigheid wat betreft winnen of verliezen in de gamesquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:33 schreef KinKiJan het volgende:
De "ons word niks gegund hier" is weer gevallen ..
Ik al veel langer. Hij waait met iedereen mee.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Krijg van jimmy ook steeds meer de kriebels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
voor sommige bewoners het ontbijt voor anderen lunchquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Heeft zelf de helft van de tijd zitten wenenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:45 schreef Kissingbird het volgende:
Hij houdt niet van weengezichten
Ik hoop echt dat zij als eerste eruit komtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:45 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop dat ashley vanavond even een boost krijgt, door als eerste safe te zijn. Het lijkt me best zwaar elkenweek op de bank
Ze is niet zielig.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:45 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop dat ashley vanavond even een boost krijgt, door als eerste safe te zijn. Het lijkt me best zwaar elkenweek op de bank
Dit is bewust uitgekozen door 2 personen. Toen met randy en tyron kwam het door stemmen van de groep is denk ik toch andersquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:46 schreef marky het volgende:
Mijn god Karen wat een zuur vrouwtje. Randy en Ty hebben er toch ook samen gezeten die hebben dat gewoon geowend.
Dat hebben Randy en Ty al gestaan. Het vervelende van Ashley en Karen is dat ze niet beseffen wat ze zelf al gedaan hebben. Nu overkomt het hen en dan is het ineens zielig.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
Goed dat karen zegt wacht allemaal maar af als je samen met vrienden erop staat hoe je jezelf voelt
Is het ookquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat is jouw mening..Het lijkt me een rollercoaster
Dat is toch ook het spel, het is de bedoeling mensen naar huis te stemmenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit is bewust uitgekozen door 2 personen. Toen met randy en tyron kwam het door stemmen van de groep is denk ik toch anders
Ze is toch altijd zo stoer is het spel enzo. Je oogst wat je zaait.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
stumperdsquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:50 schreef Kissingbird het volgende:
Ze zijn vergeten dat Jimmie nog moet eten![]()
Er ligt nog 1 dikke snee die gaan ze proberen in 2 te snijden en er ligt nog een korst
En zo mag iedereen zijn mening hebbenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Wel jammerquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:54 schreef Kissingbird het volgende:
Berg de condooms maar weer op in het huis
Karen en Tom gaat het toch nie worden
Zeker, maar het ging daar niet omquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Iedereen mag zijn mening hebben
Beterquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:54 schreef Kissingbird het volgende:
Berg de condooms maar weer op in het huis
Karen en Tom gaat het toch nie worden
Als ze bas maar meenemenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:56 schreef engine het volgende:
Ja Ashley jij bent zo negatief. Allen nog maar aan het zeiken en janken. Iedereen heeft het gedaan. Karan gaat overal in mee. Van mij mogen ze allebei wel weg vanavond.
Als er 2 gaan vanavond gaat Karen echt welquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:57 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ashley en Karen gaan nergens heen hoor.
O als er twee gaan zéker ja.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als er 2 gaan vanavond gaat Karen echt wel
Zie een paar posts hierboven in de cos.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:59 schreef woxxel het volgende:
Wat was er? Waar hadden karin en ash het net over?
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, stream 2 van 1900 tot 0300 uur van gisteren staat inmiddels online ....![]()
[ afbeelding ]
Karen en Ashley zijn verdrietig - 17 februari 2024.opent niet, blijft draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:00 schreef Harry het volgende:
Steeds meer een hekel aan Ashley. En vooral hoe vals zij Karen bewerkt.
Ashley: zie je nu wat er gebeurd?????
Karen: nee, ik zie dat niet......
Okequote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:57 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ashley en Karen gaan nergens heen hoor.
ja mijn ook kan best begrijpen ook dat ze het nu even moeilijk heeftquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:45 schreef Hznootje het volgende:
ik vind het een vies kleurtje hebben, hou al niet echt van melk en ik drink dan halfvolle melk maar die is gewoon witquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:49 schreef Puzzie het volgende:
Zo te zien is dat volle melk wat ze krijgen
Wie kaatst kan de bal verwachten.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja mijn ook kan best begrijpen ook dat ze het nu even moeilijk heeft
Het is sojamelkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind het een vies kleurtje hebben, hou al niet echt van melk en ik drink dan halfvolle melk maar die is gewoon wit
en dan kan ze niet even breken op een moment?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:50 schreef marky het volgende:
[..]
Ze is toch altijd zo stoer is het spel enzo. Je oogst wat je zaait.
En er moet nog een catwalkje gedaan worden vandaagquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:09 schreef engine het volgende:
Ze ging nog ochtendgymnastiek doen en live and cooking ofzoiets maar er is weinig van terecht gekomen.
ja was stukje later in gesprek dat ze dat zeiquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:02 schreef Snoozey het volgende:
huh karen vertelde toch juist zelf dat ze zag hoe tom bijv niet eens te vertrouwens is
en dat hij haar negeert en zij hem vanmorgen negeerde. of iets in die zin
[..]
wat zou ze gedaan hebben dan>?quote:
Net als Ashley. Ze denken beide het spel te kunnen lezen maar niets gaat zoals ze verwacht hadden.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:14 schreef Koos1958 het volgende:
Dilano is apart die denkt echt dat hij een mastermind is daar
Liefst karnemelk maar dit zit er idd niet lekker uitquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind het een vies kleurtje hebben, hou al niet echt van melk en ik drink dan halfvolle melk maar die is gewoon wit
Zat hij wel.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:18 schreef Puzzie het volgende:
Hopelijk zit Dilan niet bij dat gesprek
nou vind niet dat ze dat nog echt gedaan heeft, ze zei het wel maar heeft het niet uitgespeeldquote:
nou geef mijn portie maar aan fikkie, mijn eigen melk drink ik al niet zo een glas van leeg dat drink ik echt met broodquote:
nee sla ik ook overquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Liefst karnemelk maar dit zit er idd niet lekker uit
Ik snap het niet, ze weten toch dat ze in een spel zitten en de kans er is dat ze er weer uitmoeten?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:21 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley moet van het idee om samen met karen in de deur te gaan al bijna braken, ze wordt er misselijk van. Dan weet je al dat je elkaar niet ziet.
Nee maar dat weet de rest niet. Die horen alleen maar roepen dat ze het doet en zien haar smoezen met andere.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou vind niet dat ze dat nog echt gedaan heeft, ze zei het wel maar heeft het niet uitgespeeld
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:22 schreef Snoozey het volgende:
zo, karen is ook weer een onsje lichter
Maar ze hadden niet gedacht dat ze zo snel als familie zouden gaan aanvoelenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ze weten toch dat ze in een spel zitten en de kans er is dat ze er weer uitmoeten?
Daar had hij het gisteren wel over.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had Jimmy het nu over de poll van Salar ?
ja en over dat de polls van het songfestival er ook vaak naast zittenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had Jimmy het nu over de poll van Salar ?
Opname loopt, kan nu niet terugluisteren, maar had het erover dat die poll meestal klopt ...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:24 schreef Puzzie het volgende:
Daar had hij het gisteren wel over.
Nu heb ik ff gemist
iedereen heeft het tot nu toe nog gehad dat ze het niet leuk vonden om naar huis te gaan ja je maakt wat mee natuurlijk en het is daar wel gezellig in zo'n huis, je maakt een band met iedereen en je wilt het allemaal zo lang mogelijk meemaken allemaal.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ze weten toch dat ze in een spel zitten en de kans er is dat ze er weer uitmoeten?
Dan had hij over de poll van Salarquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Opname loopt, kan nu niet terugluisteren, maar had het erover dat die poll meestal klopt ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |