Jazeker, dat is tegenwoordig niet zo gebruikelijk meer. Maar vroeger deden wij onze NSF’s ook heel vaak op zondag. Dat genot met vijf keer Shalalie, of die gehaaste 3JS-show die op tijd klaar moest zijn voor Studio Voetbal, bijvoorbeeld ook.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zie ik nu goed dat de finale van Kroatie op een zondag valt?
https://eurovisionworld.com/eurovision/calendar
De vogeltjesdans?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:26 schreef NailQueen het volgende:
Wat vinden jullie tot nu toe het hoogtepunt van dit NF seizoen? Ik ga maar voor deze:
[ afbeelding ]
NSF gaat voor Studio Voetbalquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jazeker, dat is tegenwoordig niet zo gebruikelijk meer. Maar vroeger deden wij onze NSF’s ook heel vaak op zondag. Dat genot met vijf keer Shalalie, of die gehaaste 3JS-show die op tijd klaar moest zijn voor Studio Voetbal, bijvoorbeeld ook.
Ja ze komt zo, zegt ze toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:47 schreef Meke het volgende:
Zeg @:nailqueen je kunt nu niet doen alsof je niet gisteren een bommetje hebt gedropt![]()
Details over je date willen we!!!!!!!!!!!
Ik dacht dat we die en masse zouden laten passeren, dus je stelt me een beetje teleurquote:
Het enige waarin ik nooit teleurstel is teleurstellenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik dacht dat we die en masse zouden laten passeren, dus je stelt me een beetje teleur
Oh ja nee okeequote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Het enige waarin ik nooit teleurstel is teleurstellen
(Maar ik bedoelde het niet zoals jij denkt dat ik het bedoelde, viezerik)
Hoogtepunt van het hele ESF seizoen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat @:Cyan9 extra uitkijkt naar Denemarken.
Verdorie, dat is tegelijkertijd inderdaad. Dat wordt denk ik WidM kijken vanaf half 1 's nachts.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
6 voorrondes maar nergens echt enthousiast overLitouwen dan denk ik.
Of ik ga voor schaatsen of WIDM
Steek ik elk jaar zo veel moeite in een agenda hier, ga je voor een externe. Strafpunten.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zie ik nu goed dat de finale van Kroatie op een zondag valt?
https://eurovisionworld.com/eurovision/calendar
Die moet trouwens wel weer bijgewerkt worden met al die aankondigingen van interne selecties van de laatste dagenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Steek ik elk jaar zo veel moeite in een agenda hier, ga je voor een externe. Strafpunten.
Krijgt ze nou een schorsing?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Steek ik elk jaar zo veel moeite in een agenda hier, ga je voor een externe. Strafpunten.
Ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Die moet trouwens wel weer bijgewerkt worden met al die aankondigingen van interne selecties van de laatste dagen
Oh jammer. Ik wilde net wat vertellen over die datequote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar heb je mij niet mee, ik haat liefde.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh jammer. Ik wilde net wat vertellen over die date
En we laten ons hier niet chanteren!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar heb je mij niet mee, ik haat liefde.
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
En we laten ons hier niet chanteren!
Precies!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
En we laten ons hier niet chanteren!
Ik zit gewoon thuisquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar zit iedereen vanavond? Het is mij namelijk om het even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |